Drabiny oblężnicze

"Twierdzą nam będzie każdy próg"

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Mnil

Awatar użytkownika
Kat
Poskramiacz pająków
Posty: 1324
Rejestracja: 24 sty 2008, 11:44
Skąd: Nie-zły Ent (Dębica)

Post autor: Kat » 30 wrz 2008, 18:54

szkoda było by to co najmniej ciekawe rozwiązanie ;P
Wojownik "Zachodniej Ukrainy"

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 30 wrz 2008, 21:08

ciekawe nadużycie chciałeś powiedzieć
Megatona - Amerykańska jednostka miary demokracji

Czarmilion
Gobliński jeździec
Posty: 63
Rejestracja: 31 maja 2008, 17:25
Skąd: O

Post autor: Czarmilion » 01 paź 2008, 19:38

drachenfeles pisze:PS rozumiem, że można mieć wątpliwości ale postarajcie się 2 razy pomyśleć przed zadawaniem tak retorycznych pytań
Pająki dźwigające drabinę? Nie wiem jak ty ale ja myśle że to nie możliwe. :)
Ogólnie dziękuje za odpowiedz.

Mam takie pytanie (w sumie takie retoryczne, ale nie jestem pewien): Czy wszystkie figurki w naszym bitewniaku mogą nosić drabinę (smoki, mumakile, nazgule na bestii, nietoperze, shade itp) ?

Drabinę mogę kłaść na mury, a na strome wysokie wzgórza też? (chce się upewnić)

Pozdrowienia Czarmilion

Awatar użytkownika
ugluk
Płomień z Udunu
Posty: 2155
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:32
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: ugluk » 01 paź 2008, 19:51

Nie, nie wszystkie modele mogą nosić drabinę. Mumak, latacze nie mogą. Natomiast Shade i smok już tak.
Sprzedam dużo Tyranidów

Czarmilion
Gobliński jeździec
Posty: 63
Rejestracja: 31 maja 2008, 17:25
Skąd: O

Post autor: Czarmilion » 16 paź 2008, 7:06

Czy bez drabin SQ mogą wchodzić na móry zamku?
I czy dostają minusy do róchu?

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 16 paź 2008, 8:09

wszystkie pająki mogą chodzić po dowolnych powierzchniach i terenie bez utraty ruchu, ignorują przy tym wszystkie przeszkody terenowe poza przepaściami, które muszą przeskakiwać na normalnych zasadach
Megatona - Amerykańska jednostka miary demokracji

Awatar użytkownika
sarius
Bębniarz z głębin
Posty: 126
Rejestracja: 16 maja 2009, 11:57
Skąd: Sarius World

Post autor: sarius » 05 cze 2009, 17:51

Czy to samo się gobliny też mogą łazić po dowolnej powierzchni ? ( w jednym podręczniku piszą tak a w drugim że nie)
Rokosz-wdł. słownika jęz. Polskiego oznacza kujona z którego śmieje się cały świat(a nawet jego własna rodzina). Strasznie go to denerwuje więc kozaczy na forach internetowych.-gromienie dzieci neo to to co sariuski lubią najbardziej!

lukaszesu
Treser wargów
Posty: 19
Rejestracja: 09 kwie 2009, 9:28
Skąd: Bieruń

Post autor: lukaszesu » 08 sie 2009, 14:16

IMO gobliny tez mogą ;]
"Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu." Jerzy Leszczyński.

"Gdyby wynik wojny dał się przewidzieć, żadnych by nie było." Karol Bunsch.

Awatar użytkownika
Koxy
Treser wargów
Posty: 42
Rejestracja: 09 lip 2008, 11:46
Skąd: zg

Post autor: Koxy » 08 sie 2009, 15:34

Po pionowych ścianach nie mogą :wink:
faramir_424 pisze:Bombę atomową posiadają tylko Ruskie i Amerikany.

Awatar użytkownika
Micho
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 238
Rejestracja: 18 wrz 2009, 18:14
Skąd: Bielawa

Post autor: Micho » 05 sie 2010, 18:54

nie wiem na jakiej zasadzie posiada się drabiny w armii np. kiedy robię rozpiskę armii , jak mam uwzględnić drabiny czy taran, kosztują ćoś?
Czy inżynierzy niosący drabinę mogą mieć tylko broń ręczą, czy mogą mieć łuk, albo tarczę? czy kiedy ktoś ich zabije można ich zastąpić?

Awatar użytkownika
Yar-Chan
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 508
Rejestracja: 25 sty 2008, 16:34
Skąd: Raszyn City/PatoLotRia

Post autor: Yar-Chan » 05 sie 2010, 19:00

Ekwipunek oblężniczy nic nie kosztuje.

Niosący drabinę mogą mieć dowolne uzbrojenie.

Można.
ugluk pisze:Nie, nie wszystkie modele mogą nosić drabinę. Mumak, latacze nie mogą. Natomiast Shade i smok już tak.
Kawaleria też się nie zalicza.

Awatar użytkownika
UngaBunga
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 522
Rejestracja: 26 sty 2008, 15:41
Skąd: Lublin

Post autor: UngaBunga » 13 sie 2010, 18:53

Ale jeżeli smok niesie drabinę należy zaznaczyć, że nie może po niej wejść.

ps

Jeśli ktoś nie wie to po drabinie można ruszyć się normalnie jak po terenie (tzn. jeśli drabina ma 5cm to po wejściu zostaje 9cm ruchu itp. jeśli 14cm to 0...)

Pozdro dla kolegi z SB :D


Pozdrawiam, UngaBunga ;)
Lepiej przegrać z honorem niż wygrać oszukując

"Husaria Gondorska" - Wygrane:13 Przegrane:1 Remis:0

Awatar użytkownika
karp
Treser wargów
Posty: 24
Rejestracja: 03 sty 2010, 0:12
Skąd: Wa-wa

Post autor: karp » 20 kwie 2011, 22:30

Załóżmy, że walczę figurką na murach, przegrywa walkę i jest odepchnięta, ale za sobą ma mur i drabinę czy mogę "w ramach odepchnięcia" wejść na drabinę czy jestem przygwożdżony jak do ściany?
Jeśli tak to czy gdy na tej drabinie znajduje się jakaś inna figurka to traktować ją tak jakby blokowała drabinę?

Awatar użytkownika
~Matias~
Bębniarz z głębin
Posty: 167
Rejestracja: 18 paź 2010, 14:26
Skąd: Warszawa

Post autor: ~Matias~ » 21 kwie 2011, 6:02

karp pisze:czy mogę "w ramach odepchnięcia" wejść na drabinę
Nie
karp pisze:jestem przygwożdżony jak do ściany
Tak
karp pisze:gdy na tej drabinie znajduje się jakaś inna figurka to traktować ją tak jakby blokowała drabinę
Tak
Upadamy, żeby powstać.

Awatar użytkownika
QUEZIL
Gobliński jeździec
Posty: 61
Rejestracja: 10 sie 2011, 18:49
Skąd: Wrocław

Post autor: QUEZIL » 08 lip 2012, 22:38

Mam pytanie, a więc gdy wchodzę figurką na drabinę, jestem już na ostatnim szeczeblu i dochodzi do walki wręcz z obrońcą na murze, moje pytanie brzmi jak ta walka się rozgrywa i co się dzieje gdy któryś z nich przegra lub wygra.;] Z góry thx;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Obrona barier, zamki”