Katapulta Mordoru i Numenorejczyków, gondorski Trebuszet

Odłamkowym! Ładuj!

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Maniek
Bębniarz z głębin
Posty: 195
Rejestracja: 22 mar 2010, 14:53
Skąd: Kielce

Post autor: Maniek » 19 gru 2010, 16:09

W scenie I'll Met by Moonlight katapulta działa normalnie czy ma ograniczenie na 12" co wyklucza jej strzały ?

Awatar użytkownika
Herudaio
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 457
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:17
Skąd: KKGB Berserker - Kraków

Post autor: Herudaio » 19 gru 2010, 16:57

Ogranicza. W Ill Met strzelanie jest ograniczone na 12" nie widoczność (np. czarować możesz na 18"). Stąd katapulta też nie postrzela.
"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer

macexor
Gobliński jeździec
Posty: 60
Rejestracja: 28 cze 2009, 20:00
Skąd: Piła

Post autor: macexor » 07 lut 2011, 21:53

Czy katapulta bądź obsługańci muszą widzieć cel, by do niego strzelać?

Awatar użytkownika
Genio
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 409
Rejestracja: 08 gru 2009, 17:18
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: Genio » 07 lut 2011, 22:12

Muszą widzieć obsługanci.

Awatar użytkownika
emo.
Honorowy Redaktor
Posty: 2151
Rejestracja: 22 lip 2008, 10:52
Skąd: Słupsk/Lublin

Post autor: emo. » 07 lut 2011, 22:14

ORB pisze:(..)you may either aim at a model (..) exactly in the same way, as firing a bow (one or more crew members and the Siege Engine itself must have a line of sight to the target)
W związku z tym, mimo, że maszyna strzela zawsze Volley Fire, to zapis z zasad maszynek powoduje, że musisz widzieć cel załogantem i maszynką samą w sobie.
Ajas pisze:
KedzioR_vo pisze:Mogę za to mieć drugą armię do Infinity :D
Tylko wiesz Kędzior, innych graczy do Infinity sobie nie kupisz :P
Pozdrawiam, Ajas :D
Alek24 pisze:Wymienię na pozycje z "Kupię", ewentualnie kupię za dobrą cenę.
Datmord

Awatar użytkownika
Papcioo26
Bębniarz z głębin
Posty: 184
Rejestracja: 31 sie 2009, 12:28
Skąd: Włoszczowa

Post autor: Papcioo26 » 24 mar 2011, 20:15

Co sie dzieje gdy katapulta sztrzela w las?
Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 14:10 przez Papcioo26, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlaczego sok z cytryny robiony jest ze sztucznych aromatów, a szampony z prawdziwych cytryn? :)

Awatar użytkownika
Genio
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 409
Rejestracja: 08 gru 2009, 17:18
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: Genio » 24 mar 2011, 20:17

Nic nadzwyczajnego, robisz test in the way.

P.S STRZELA!!

Awatar użytkownika
Yogi_wwa
Poskramiacz pająków
Posty: 1365
Rejestracja: 18 maja 2008, 21:44
Skąd: Wiadoma rzecz Sto(L)yca/PatoLotRia

Post autor: Yogi_wwa » 06 cze 2011, 16:51

Czy jak walnę uciętymi głowami i parę jednostek ucieknie, to liczy się to jako fragi np. do Contesta?
Warszawa da się lubić!
http://polandinenglish.info

Awatar użytkownika
Gandalf*
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 539
Rejestracja: 26 paź 2010, 10:47
Skąd: Poznań

Post autor: Gandalf* » 06 cze 2011, 16:52

Krótko i zwięźle- Tak ;)
"W ogóle moderatura z jego autyzmem,
to może być ciekawe"

Awatar użytkownika
PiterSon
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 376
Rejestracja: 20 lut 2008, 15:52
Skąd: Kielce

Post autor: PiterSon » 06 cze 2011, 17:01

dla uscislenia te fragi licza sie kapitanowi od maszynki
"Naprzód wiarusy niech żyje król!
Nie straszne nam rany i ból!
Rwij, bij, tnij, siecz, gryź i rąb.
Oko za oko, ząb za ząb!
Szarp, duś, drap, tłucz i z armaty pal!
Oko w oko, stal na stal!"

Awatar użytkownika
Yogi_wwa
Poskramiacz pająków
Posty: 1365
Rejestracja: 18 maja 2008, 21:44
Skąd: Wiadoma rzecz Sto(L)yca/PatoLotRia

Post autor: Yogi_wwa » 06 cze 2011, 17:06

No domyślam się ;) dzięki za odpowiedź
Warszawa da się lubić!
http://polandinenglish.info

Awatar użytkownika
MYkey
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 298
Rejestracja: 16 lis 2009, 19:13
Skąd: Mielec

Post autor: MYkey » 16 cze 2011, 0:38

Czy troll od katapulty, nie ruszając się, może w tej samej turze brać udział w strzale katapulty i dodatkowo sam rzucić głazem?

I jeszcze zastanawia mnię, czy może dzierżyć wojenne bębny zachowując profit dodatkowego strzału z katapulty?

Bardzo proszę o odpowiedzi,
pozdrawiam
When I get older, I will be stronger :)

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3159
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 16 cze 2011, 0:59

MYkey pisze:I jeszcze zastanawia mnię, czy może dzierżyć wojenne bębny zachowując profit dodatkowego strzału z katapulty?
Troll Z katasi nie ma opcji dokupienia bębnów.
MYkey pisze:Czy troll od katapulty, nie ruszając się, może w tej samej turze brać udział w strzale katapulty i dodatkowo sam rzucić głazem?
O kfa, nie jestem pewien. Na logikę powiedziałbym, że nie, ale muszę jutro doczytać.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
KedzioR_vo
Salah Ad Din
Posty: 2834
Rejestracja: 06 mar 2008, 18:11
Skąd: Gdynia

Post autor: KedzioR_vo » 16 cze 2011, 10:32

Logika u GW nie działa ;) Aby Kasia mogła Pultać dwa razy, troll musi się z nią stykać i nie ruszać oraz nie być zaangażowanym w walkę. By rzucać kamieniem tak samo.
Kombinacja według zasad jak najbardziej możliwa ;)


PozdRawiam
UWAGA!
Czytanie bez zrozumienia może prowadzić do trwałych uszkodzeń samooceny i ośmieszenia.
Nie ryzykuj - skontaktuj się ze słownikiem lub polonistą.

macexor
Gobliński jeździec
Posty: 60
Rejestracja: 28 cze 2009, 20:00
Skąd: Piła

Post autor: macexor » 15 lip 2011, 9:51

Czy Avenger strzelający do bestii może oddać w jej kierunku tylko 1 strzał, czy może więcej?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maszyny”