Kiedy uciekasz?

"Człowiek odważny umiera raz, tchórz całe życie"

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
VRASKû.
Bębniarz z głębin
Posty: 173
Rejestracja: 18 sty 2011, 21:35
Skąd: Warszawa

Post autor: VRASKû. » 26 mar 2011, 18:15

Jeśli fighterzy to zwykłe uruki, a kapitan, to zwykły kapitan(a nie Saruman jako "kapitan") to oczywiście, że NIE. On zdaję test męstwa tylko na 6", o ile najpierw sam zda męstwo. Na pewno nie na całe pole bitwy.(To się nazywa Stand Fast!). Jedynie Saruman ma SF! na 12".

nakamura84
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 2
Rejestracja: 26 mar 2011, 17:54
Skąd: Legnica

Isengard

Post autor: nakamura84 » 26 mar 2011, 19:29

Tak, chodzi o zwykłych uruków i zwykłego kapitana, ale niestety nie zrozumiałeś mnie. Chodzi i sytuacje następujące: podejście do chociażby witchkinga, sheloby itd, w dowolnym momencie gry, nie podczas breaka, oraz to, że np. nie mogą stać się celem zjawy, bo niby kiedy kapitan znajduje się na polu, to one WCALE I NA CAŁEJ DŁUGOSCI I SZEROKOŚCI NIE PRZECHODZĄ TESTÓW ODWAGI.

Prawda czy fałsz? kiedyś jeden mój znajomy niby gdzieś to wyczytał i wydaje mi sie to totalnym absurdem.

Awatar użytkownika
Genio
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 409
Rejestracja: 08 gru 2009, 17:18
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: Genio » 26 mar 2011, 19:38

Kapitan UH nie ma takich zdolności że uruki automatycznie zdają męstwo np przy szarży na przerażających wrogów(WK,Sheloba) kap UH ma tylko stand fast'a.
Ale SZaman UH już tak ponieważ może rzucić czar furia który powoduje że 6" od szamana wszystkie uruki zdają KAŻDY test męstwa.
Mam nadzieję że jakoś pomogłem.

Awatar użytkownika
Wiewiór
Gobliński jeździec
Posty: 91
Rejestracja: 23 cze 2010, 19:31
Skąd: Warszawa

Post autor: Wiewiór » 27 mar 2011, 17:24

To może ja:
1) Jeśli kilka modeli zaatakuje wroga z Terrorem a wśród nich będzie kapitan/bohater ze SF! to czy może on zdać męstwo za wszystkich czy każdy model zdaje osobno męstwo?
2) Jeśli bohater ma SF! a nie zda testu męstwa to inne jednostki zdają test za siebie, czy też uciekają? (wydaje mi się, że zdają 2-gi raz za siebie, ale wolę się upewnić)

Pozdrawiam.
Dla Ciebie szklanka jest w połowie pusta, czy w połowie pełna???

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 27 mar 2011, 17:28

SF! używamy w przypadku testu po złamaniu sił czyli stracie połowy armii - szarża na przerażającego wroga to inny test męstwa i jednostka zdaje go sama o ile nie posiada zasad specjalnych, które to negują (np. bodyguard).

Jednostki w takim wypadku zdają same za siebie o ile wcześniej nie zdawały.
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
Glizdmen
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 358
Rejestracja: 16 maja 2009, 21:49
Skąd: Brzeg

Post autor: Glizdmen » 01 kwie 2011, 15:12

Czy w przypadku nie zdania na breaka chorążego, jednostka zabiera sztandar ze soba czy wyrzuca go tak jak w przypadku normalnej śmierci?

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 01 kwie 2011, 15:30

Tak, ponieważ model, który nie zdał męstwa jest zdejmowany ze stało "tak jakby został zabity".
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
dudzia
Pomocnik Szamana
Posty: 885
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:29
Skąd: Jaworzno/Legion Śląska

Post autor: dudzia » 10 kwie 2011, 6:24

Mam pytanie:
Jest mianowicie taka sytuacja :
Przeciwnik broni górki ja dobijam na dole do walki (do tych z góry) to w przypadku straty 50% armii modele te na górce muszą zdać test męstwa czy nie??

oneofinfidels
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 251
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:43
Skąd: Toruń

Post autor: oneofinfidels » 10 kwie 2011, 7:22

Jeżeli nie są w zasięgu Stand Fast!'a jakiegoś bohatera to tak.

Awatar użytkownika
Amdur v.ost
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 238
Rejestracja: 13 sie 2009, 10:49
Skąd: Z Polski - małej wartowni armii Rhunu

Post autor: Amdur v.ost » 10 kwie 2011, 7:57

oneofinfidels pisze:Jeżeli nie są w zasięgu Stand Fast!'a
też muszą, lub bohater za nich ofc.
Walka z trollami:
Włącz komputer.
Znajdź trolla na forum.
ZIGNORUJ GO!
Zażyj Etopirynę i Stoperan na wszelki wypadek, ponieważ czasami taka trauma powoduje silną migrenę i biegunkę.

oneofinfidels
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 251
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:43
Skąd: Toruń

Post autor: oneofinfidels » 10 kwie 2011, 8:13

Odniosłem wrażenie, że albo nabijasz posty, albo nie umiesz czytać. Myślę, że moja odpowiedź była wystarczająca -,-

Awatar użytkownika
dudzia
Pomocnik Szamana
Posty: 885
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:29
Skąd: Jaworzno/Legion Śląska

Post autor: dudzia » 10 kwie 2011, 9:17

Wy obaj nie zrozumieliście oco kaman w moim pytaniu czekam na odp jakiegoś Sędziego lub pewnej osoby

oneofinfidels
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 251
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:43
Skąd: Toruń

Post autor: oneofinfidels » 10 kwie 2011, 9:32

Może gdybyś napisał po polsku to byłoby zrozumiałe pytanie, bo tak to pozostawiasz zbyt wiele opcji interpretacji opisanej przez Ciebie sytuacji.

Przede wszystkim sugeruję lekturę podręcznika.

Test Męstwa zdaje się w przypadku szarży na model wywołujący terror, załamania armii lub w przypadku użycia zdolności go wymagającej (np. pieśń Sentineli). Umiejscowienie modelu ma znaczenie tylko w przypadku SF!, kiedy to model korzystający z tej zdolności bohatera musi go widzieć.

Awatar użytkownika
dudzia
Pomocnik Szamana
Posty: 885
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:29
Skąd: Jaworzno/Legion Śląska

Post autor: dudzia » 10 kwie 2011, 9:41

Człowieku wiem kiedy się zdaje męstwo bo nie gram od wczoraj w tą grę :roll: Sytuacja dotyczy tego czy model atakujący z dołu na obrońce górki jest w bezpośredniej walce czy model u góry może zdać męstwo i poruszyć się dalej, Sytuacja tyczy się gdy armia broniąca górki jest złamana

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 10 kwie 2011, 11:52

Skoro była szarża i jest walka rozgrywana w fazie walki to modele są w walce? Tu nie trza sędziego tylko chwili zastanowienia. Jedyna różnica jest taka, że jedna strona broni przeszkody.
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Testy odwagi”