Kiedy uciekasz?

"Człowiek odważny umiera raz, tchórz całe życie"

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Smeagol
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2008, 10:29
Skąd: POL-KO-WI-CE (koło lubina)

Kiedy uciekasz?

Post autor: Smeagol » 10 lut 2008, 11:00

To samo pytanie co w temacie.O co chodzi w zdawaniu męstwa?Tak dokładnie bo ja znam tylko stare zasady... z DeA...
Wszędzie ,gdzie tylko szliśmy,patrzyła na nas Żółta Twarz,aż znaleźliśmy dziurę i wleźliśmy w głąb góry i w ciemności zapomnieliśmy szumu drzew,smaku chleba,pieszczoty wiatru...nawet własnego imienia...

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 10 lut 2008, 12:52

Megatona - Amerykańska jednostka miary demokracji

Awatar użytkownika
Eldarix
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 438
Rejestracja: 26 sty 2008, 11:47
Skąd: Siemianowice Śl.

Post autor: Eldarix » 01 mar 2008, 19:54

Ja mam inne pytanie . Kiedy zdaje męstwo bohaterem i udaje mi się to : a) zdają wszystkie jednostki w promieniu 14cm(jego stan fast'u )
b) może się ruszyć i wszystkie jednostki które go widzą zdają męstwo.

Prosiłbym o odp. :wink:

Awatar użytkownika
Brain
Bębniarz z głębin
Posty: 118
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:08
Skąd: Płock

Post autor: Brain » 01 mar 2008, 19:57

Działa to tak :
Gdy zdasz męstwo wszyscy w promieniu 14cm zdali, ruszasz się i gdy kończysz ruch to znowu w promieniu 14cm wszyscy zdali :D Rozumiesz? Czyli przed ruchem mierzysz i po ruchu

Awatar użytkownika
Khazad
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 532
Rejestracja: 19 wrz 2007, 14:05
Skąd: Loobleen

Post autor: Khazad » 01 mar 2008, 19:59

Co za bzdury. Mierzysz tylko po ruchu i zdają tylko ci wojownicy w promieniu 6" którzy widzą tego bohatera.

Awatar użytkownika
Seba
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 486
Rejestracja: 31 sty 2008, 10:46
Skąd: Annúminas

Post autor: Seba » 01 mar 2008, 20:49

Zakładając, że bohater nie ma rozszerzonego Stand Fasta, to rzeczywiście na 6" :)
Ja chciałbym się spytać o co innego. Czy jeśli po utracie połowy armii zdałem męstwo, a chcę atakować jednostkę typu troll (czyli budzącą strach) to muszę zdać męstwo jeszcze raz?
"Przypisywali bowiem [hobbici] owym dawnym królom wszystkie swoje podstawowe prawa; przestrzegali ich zazwyczaj z dobrej woli, ponieważ były to prawa (jak powiadali) starożytne i sprawiedliwe." - J.R.R. Tolkien

Awatar użytkownika
gokish
Opiekun Balroga
Posty: 1421
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:26
Skąd: .

Post autor: gokish » 01 mar 2008, 21:04

po zdaniu męstwa po utracie armii musisz zdawać męstwo po raz kolejny jeżeli chcesz
atakować trolla :]
Nowości GW do lotra
†19.06.2009 oficjalne zakończenie "kariery" lotrowej

Awatar użytkownika
Brain
Bębniarz z głębin
Posty: 118
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:08
Skąd: Płock

Post autor: Brain » 02 mar 2008, 9:15

Khazad pisze:Co za bzdury. Mierzysz tylko po ruchu i zdają tylko ci wojownicy w promieniu 6" którzy widzą tego bohatera.
No sory ale tak mi Witch_King i Thngol tłumaczyli (są sędziami ogólnopolskimi) i sami tak grali na turnieju, a więc kantowali :]

Awatar użytkownika
Khazad
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 532
Rejestracja: 19 wrz 2007, 14:05
Skąd: Loobleen

Post autor: Khazad » 02 mar 2008, 9:20

są sędziami ogólnopolskim
Są Organizatorami Ligi Ogólnopolskiej. ;)

Awatar użytkownika
Chimek
Bębniarz z głębin
Posty: 147
Rejestracja: 25 sty 2008, 16:38
Skąd: Dunland Ełk

Post autor: Chimek » 06 mar 2008, 17:27

Pytanko. Mam breaka. Bohater zdaje męstwo, rusza się 6" ( szarżując). Czy teraz gdy jest w walce mogę odmierzyć standfasta??? Z tego co wiem to nie, ale nie jestem do końca pewien.

P.S Do Drachenfelesa- proszę o udzielenie odpowiedzi, bo po to jest chyba ten dział, a nie wysyłania: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=16
Przecież to się mija z celem. Jak nie chcesz odpowiedzieć, to po prostu nie odpowiadaj :wink:

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 06 mar 2008, 21:18

jakby pytanie zostało sformułowane tak, jak w powyższym poście autor otrzymałby równie rzeczową odpowiedź - znaczy się: modele w walce nie dają SF!

dział służy do wyjaśniania niepewności czy nieścisłości w zasadach, a nie streszczaniu treści podręcznika

Awatar użytkownika
Kirdan
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 473
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:12
Skąd: z Nienacka

Post autor: Kirdan » 06 mar 2008, 21:28

Chimek pisze:Pytanko. Mam breaka. Bohater zdaje męstwo, rusza się 6" ( szarżując). Czy teraz gdy jest w walce mogę odmierzyć standfasta??? Z tego co wiem to nie, ale nie jestem do końca pewien.
Oczywiście że możesz, zasięg SF mierzy się po zakończeniu ruchu bohatera, który zdał swoje męstwo, a to że sam dołączył do walki w niczym nie przeszkadza.

Awatar użytkownika
Chimek
Bębniarz z głębin
Posty: 147
Rejestracja: 25 sty 2008, 16:38
Skąd: Dunland Ełk

Post autor: Chimek » 07 mar 2008, 11:18

Zaraz, zaraz. Nie wiem teraz kogo mam się słuchać, ponieważ obaj jesteście sędziami ligi ogólnopolskiej i macie sprzeczne zdania. W sumie to nadal nie wiem i kwestia ta pozostaje ciągle niewyjaśniona dla mnie... :?

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 07 mar 2008, 11:30

Kirdanie: strona 35, Stand Fast!, akapit 4

Awatar użytkownika
adamm
Treser wargów
Posty: 17
Rejestracja: 03 mar 2008, 11:16
Skąd: Warszawa

Post autor: adamm » 07 mar 2008, 12:35

Rozumiem, że jak chce ruszyć sie szeregowym przed bohaterem, musi on sam zdać męstwo?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Testy odwagi”