Mordor - rozmowy ogólne

Od Azoga do Oka.

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, TonyStark, Mnil, Redakcja

coin69
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 5
Rejestracja: 14 kwie 2016, 8:51
Skąd: Londyn

Mordor

Post autor: coin69 » 16 kwie 2016, 15:54

Witam wszystkich
Jako iż zdecydowałem się na grę mordorem chciałbym zapytać jakie jednostki koniecznie muszę zakupić by zacząć grać. Póki co boxa zwykłych orków. Jakich bohaterów polecacie, jaką jazdę? Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki.

Awatar użytkownika
staszkoPL
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 557
Rejestracja: 31 sty 2014, 20:00
Skąd: Poznań (Luboń)

Post autor: staszkoPL » 16 kwie 2016, 16:17

Morannoni, nazgul na bestii (KoU na wrogich bohaterów, może kopiować staty bohatera z którym walczy), Shagrat i Gorbag, złotówkowo bardzo tani i przydatni w grze jako worki z potęgami. I oczywiście szaman z furią :P.Z tych nieobowizkowych, to Czarni Numenorczycy, jakiś troll i taskmaster.

Dodano po 50 sekundach:

I więcej zwykłych orków

coin69
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 5
Rejestracja: 14 kwie 2016, 8:51
Skąd: Londyn

Post autor: coin69 » 17 kwie 2016, 8:26

A co z strzelaniem? Orc trackers? jeśli tak to dlaczego? A może jeszcze coś innego?

bartek.golebiewski
Treser wargów
Posty: 27
Rejestracja: 10 sty 2016, 21:13
Skąd: Wyszków

Post autor: bartek.golebiewski » 17 kwie 2016, 12:04

nie jestem ekspertem od mordoru, ale z tego co czytałem wypowiedzi bardziej zaawansowanych graczy to mordor nie ma jakiegoś genialnego strzelania :p

coin69
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 5
Rejestracja: 14 kwie 2016, 8:51
Skąd: Londyn

WK

Post autor: coin69 » 25 kwie 2016, 19:35

A teraz takie pytanie co do nazgula na bestii- mianowicie jeśli zakupię nazgula na bestii czy mogę go traktować jako witch kinga lub innego ulairi?
Kolejne pytanie: czy rycerze morgulu konną są opłacalną jednostką?

Awatar użytkownika
_MCK_
Bębniarz z głębin
Posty: 101
Rejestracja: 08 lis 2012, 13:57
Skąd: Warszawa/Kielce

Post autor: _MCK_ » 14 paź 2016, 15:52

Czy bestię z Gorgorth i Mumaka może wspierać włócznik?

Awatar użytkownika
*Garry
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 275
Rejestracja: 28 kwie 2015, 7:57
Skąd: Częstochowa

Post autor: *Garry » 14 paź 2016, 18:14

tak, włócznik może ich wspierać

Awatar użytkownika
Dragowicz
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 398
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:38
Skąd: Tarnów

Post autor: Dragowicz » 05 kwie 2017, 7:28

Pytanie zasadnicze, czemu ja w tym armyliście nie widzę SQ, jaki był powód wywalenia jej do podajże Dol Guldur, skoro ślicznie ładnie w podręczniku było wytłumaczenie iż plany jej i Saurona krzyżują się na tyle często, że mają praktycznie ten sam cel...
Nie grałem długo, ale zrobić coś sensownego jest niemożliwe, choćby SL z SQ i Gulem oraz zwierzakami, przecież to zbrodnia!
Każdy popełnia błąd, ale niektórzy są błędem...

Alexij
Nadzorca Trolli
Posty: 774
Rejestracja: 23 lut 2010, 12:57
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: Alexij » 05 kwie 2017, 14:11

Ty tak serio pytasz czy to jakiś mezalians językowo myślowy za którym nie nadążam?

W mordorze została Sheloba i w zupełności to wystarcza dla fluffu.
Pozdrawiam
Alexij

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 30 maja 2017, 20:14

Co sądzicie o UH jako wsparciu dla Morków? Wiem że to droga impreza, ale dostajemy Fight 4 co może nas elegancko uratować przed wszystkim krasiami/ulepszonymi ludźmi itd. Przynajmniej jeden taki Warband mógłby trochę namieszać.
Do tego trzy pytania ogólne:
Sheloba na większe punkty ma jakąś racje bytu? Czy nadal musi zrobić półkę?
Czy w walce ze wsparciem, pod sztandarem, mogę przerzucić obie kości?
Ktoś może mi DOKŁADNIE wytłumaczyć działanie toporów? Wiem że podnoszą siłę/obniżają obronę, ale o ile? I czy ich użycie ma wpływ przy rozstrzygnięciu rzutow na walkę?
Czym jest Hobbit o.O???

LoneWolf
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 498
Rejestracja: 01 cze 2008, 17:13
Skąd: Kraków

Post autor: LoneWolf » 30 maja 2017, 20:27

Większy fight dla mordoru? Corsair Reaver - 5 fighta, najlepsze wsparcie do klocka morannonów.

Sheloba zawsze spoko.

1 kość na walkę.

Topór - deklarujesz użycie przed rzutami na rozstrzygnięcie walki, jak wygrasz to masz +d3 do siły, jak przegrasz do masz -d3 do defa.

Awatar użytkownika
FishPriest
Redaktor
Posty: 1571
Rejestracja: 12 sty 2014, 14:42
Skąd: Łódź

Post autor: FishPriest » 31 maja 2017, 14:10

LoneWolf pisze:Większy fight dla mordoru? Corsair Reaver - 5 fighta, najlepsze wsparcie do klocka morannonów.

Sheloba zawsze spoko.
Zwłaszcza, że Reaverzy to jednostka liniowa i znacznie lepiej sie sprawdza z toporem, wsparta orkiem i trzymana pod SL'em?
Jako włócznie dla morków lepiej wychodzą warriors of carn dumz Angmaru - z włócznią i tarczą wychodzą za 8 pkt i dają Ci ten fight 4. W dodatku nie ma oficjalnego modelu=przejdzie każdy typ podkonwertowanego człowieka.

Szeloba na standardowe cięcia monsterów przegrywa rywalizację niemal ze wszystkim (zwyczajnie brak potęg ją eliminuje z gry, jednak przy możliwości wystawienia większej ilości potworów innych niż nazgul na bestii i SQ, szeloba jest ewentualną opcją. Często też się pojawiała w typowym spider army.
Wszystkich graczy z Łodzi zapraszam tutaj

Awatar użytkownika
Godfryd
Redaktor
Posty: 1394
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:14
Skąd: Reprezentowice / Szybki Szpil
Kontakt:

Post autor: Godfryd » 31 maja 2017, 14:18

Szeloba jest bardzo dobrą opcją do latającego cyrku i w tej kombinacji sprawdza się wyjątkowo dobrze ;)
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...

https://www.facebook.com/BrushGangsta/

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 17 cze 2017, 14:41

Za ile +/- złotówek mogę dostać trolla dobosza? Najlepiej w wersji po taniości, plastikowego? Jakoś nie potrafię wycenić tego modelu
Czym jest Hobbit o.O???

kapitan
Treser wargów
Posty: 27
Rejestracja: 22 mar 2017, 23:10
Skąd: Kraków

bestia z gorgoroth

Post autor: kapitan » 14 paź 2017, 23:05

Moze ktos prosze rozjasnic mi zapis bestii z gorgoroth?

ad.1 Only Counts as One: zrozumialem ze model liczy sie za 10 przy trzymaniu breaka, oraz przy np trzymaniu znacznika, czy tak? (jezeli tak, rozumiem ze jest to proporcjonalne do ilosci zalogantow? - jak wszyscy pogina oprocz np kierowcy co wtedy?)

ad.2 po drugie jak to wyglada z limitem lukow? Czy on liczy sie za 9 lucznikow czy liczy sie jako 9 modeli do przeliczania ile lukow moge miec? W skrocie grajac rozpiska na 150 pkt czy moge wystawic w niej bestie + 9 trackerow z lukami? czy musialbym dobrac inne modele i ile wtedy? (bestia za 9 + 9 lucznikow + 9 jakis tam innych modeli zeby byla suma 27?)

ad.3 zaleznie od odpowiedzi Waszej w sprawie breaka jezeli bestia jest liczona jako 10 modeli do breaka jak mam to przeliczac jezeli zginie bestia ale wszyscy pasazerowie (10) wyskocza z niej nie ginac?

ad.4 czy pasazerami z besti mozna wysiadac zgodnie z zasada opisana w podreczniku o pasazerach?

ad.5 bestia jest MM rozumiem wiec ze dowodca bierze wraz z nia udzial w walce? Czy jego pika zyskuje zasade lancy albo daje mozliwosc wspierania z besti innego modelu z ktorym bestia sie styka?

ad.6 czy na potrzeby strzelania kazdego z osobna lucznika wybieram punkt z ktorego strzala leci czy tez wybieram punkt jeden staly dla wszystkich lucznikow na grzbiecie besti?

ad.7 podsumowujac wplyw zaklec na pasazerow:
-SB puszczony w kierowce zrzuca go automatycznie?
-SB puszczony w pasazera wewnatrz platformy wypada jedynie na rzucie 4-6?
-natures wrath/call winds nie maja efektu na pasazerow?
-wszystkie zaklecia mierzone sa do podstawki besti, mimo ze np. celuja w kierowce bo niema podstawki?
rozumiem ze tak jak napisalem wyzej sie zgadza?

ad.8 i na koniec strzelanie do niej: z zapisu wynika ze nie losuje sie kto zostanie trafiony w platformie co wiec jak strzela ktos katapulta w bestie? pasarzerowie dostaja? mozna na nich znosic? jest wtedy in the way?
ponadto zapis mowi o strzelaniu do pasazerow, co zatem jak ktos chce strzelac w kierowce? rozumiem jak normalne zasady MM czyli 5-6 kierowca, 1-4 bestia?

Dzieki za pomoc i poswiecony czas na odp.
Kapitan Rudobrody

ODPOWIEDZ

Wróć do „Siły Zła”