Moria - rozmowy ogólne

Od Azoga do Oka.

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, TonyStark, Mnil, Redakcja

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 14 paź 2017, 16:12

W jaki sposób wargobusy wlicza się do limitu łuków?
Czym jest Hobbit o.O???

Awatar użytkownika
Klusek
Gobliński jeździec
Posty: 61
Rejestracja: 10 kwie 2017, 20:54
Skąd: Kraków

Post autor: Klusek » 14 paź 2017, 20:24

Wargobus jest liczony jako 1 model, a to że strzela jako 2 to jego zasada specjalna.

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 03 sty 2018, 16:14

Na jakie ceny wyceniacie Grobloga, Durbuza, Ashraka i metalowych kapitanów? Realne ceny używek mnie zastanawiają :mrgreen:
Czym jest Hobbit o.O???

Awatar użytkownika
Dragowicz
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 400
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:38
Skąd: Tarnów

Post autor: Dragowicz » 03 sty 2018, 18:58

Grobloga znajo nabył kiedyś za 70zł, Durburz niby dostępny na GW (ale to kic na wodę, ludzie i tak za więcej sprzedają niektóre modele niż te "dostępne" nowe), koło 35-40zł, Ashraka widywałem ino na eBayu, jeśli jest tak rarowy jak Kardush, to w Polsce minimum 80zł, tylko do tego modelu mam odwołanie, a tak to nie wiem, go akurat nie widziałem, a dużo rzadkich modeli miałem styczność widzieć :d

Metalowi kapitanowie? u znajomych sprzedawani po 40zł :D, akuratnie ceny niektórych modeli to tylko odstraszają nowych, bo czasem fajnej armii nie da się złożyć bez tych "rarówek"
Każdy popełnia błąd, ale niektórzy są błędem...

Awatar użytkownika
stefek01
Treser wargów
Posty: 32
Rejestracja: 17 lis 2014, 15:37
Skąd: Żyrardów

Post autor: stefek01 » 04 sty 2018, 1:22

Durzburza kupisz w przedziale 30-50 zł (swojego kupiłem za 30 zaś najwyższa oferta jaką widziałem to 50)
Za kapitanów trzeba dać 40-60zł (za bardzo dobrze pomalowanych dwóch kapitanów i dwóch bębniarzy z bębnem dałem 170)
Grobolog i Ashrak to bardzo rzadkie modele myślę, że od 100zł w górę przy czym ciężko będzie ustanowić górną granicę.

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 04 sty 2018, 11:11

To zostaje rzeźbienie albo zakupy od GW.
To teraz pytanie merytoryczne, czy ktoś używał szamana blackshieldów? Czy to jedno masowe obalenie warte jest tych 50pt?
Czym jest Hobbit o.O???

Awatar użytkownika
Dragowicz
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 400
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:38
Skąd: Tarnów

Post autor: Dragowicz » 04 sty 2018, 11:43

Szaman Blackshieldów to istny troll, w sumie fajnie jak pozbawi Boha jakiejś magicznej broni, łuku czy lancy :D, ale te 50pkt można wykorzystać na cokolwiek bardziej przydatnego lub pewniejszego :d
Jednak bez jakiegoś Nazgulla z tym zasobem woli, nikłe szanse że coś wrzuci, + ma jeszcze to całe pierdyknięcie, choć mi to nigdy nie wszedło...
Btw, tym czarem z rozbrojeniem pozbędziemy się katapulty na Trollu?, jest to jego "broń"?
Każdy popełnia błąd, ale niektórzy są błędem...

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 04 sty 2018, 12:30

No właśnie to pierdyknięcie mnie bardziej interesuje, bo daje możliwość szarży na leżących. Boli tylko ze poza tym to szaman nie ma nic innego do zaoferowania. A czy katapulte można trollowi dokupić czy odwrotnie xD?
Czym jest Hobbit o.O???

Awatar użytkownika
Dragowicz
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 400
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:38
Skąd: Tarnów

Post autor: Dragowicz » 04 sty 2018, 13:08

Up, co do trolla, mi chodziło o profil Catapult Troll, a nie Trolla do katapulty :D, co do czaru Szamana powyżej, czar powala fakt, ale trudność wbicia na poziomie +5 przy tej woli? fakt faktem mamy potęgę, jak wbije mamy 2D 6 linii obrażeń na wprost od szamana, każdy w polu rażenia jeszcze oprócz powalenia miał hit z siłą 6? jak się uda go dobrze ustawić, wbić ten czar z dobrym rzutem na zasięg, może naprawdę zaboleć, i Szaman ma szansę się spłacić, no właśnie MA, jest to bardzo losowe, pomijając trudność na +5 z tym czarem, ale co się dziwić :)
Każdy popełnia błąd, ale niektórzy są błędem...

Awatar użytkownika
Klusek
Gobliński jeździec
Posty: 61
Rejestracja: 10 kwie 2017, 20:54
Skąd: Kraków

Post autor: Klusek » 04 sty 2018, 14:18

Co do szamanów gundabad, jeżeli z nich korzystać to tylko rzucać rozbrojenie z 1 kostki na bohaterów przeciwnika. Fajnie kombią się z nazgulem ale i bez niego są uciążliwi dla przeciwnika.

Damianburz
Bębniarz z głębin
Posty: 151
Rejestracja: 06 lip 2016, 17:23
Skąd: Gdańsk

Post autor: Damianburz » 04 sty 2018, 15:34

Ja szamana z gundabadu używam dość często. On trochę działa jak taki mały straszak. Jesli jest możliwość dotarcia w "wymarzone" miejsce na polu bitwy to tremorrem potrafi mega namieszac. Ale to jest moim zdaniem czar który trzeba rzucać conajmniej z 2 kości albo odrazu z 3 jesli jest odpowiednia okazja.
drums,drums in the deep ...

Awatar użytkownika
Strider
Sztygar regionalny
Posty: 1411
Rejestracja: 08 cze 2009, 15:56
Skąd: Kraków/Włoszczowa

Post autor: Strider » 04 sty 2018, 18:51

A teraz pytanie z zupełnie innej beczki. Czy prawa strona modelu Durburza (głównie twarz z hełmem) jest "fabrycznie" w porządku? Precyzując chodzi mi o to, że kolejny Durburz którego oglądam ma fatalnie odlaną prawą stronę głowy. Jesteście w stanie powiedzieć mi jak to wygląda na przykładzie Waszych modeli? Podobny problem miałem w przypadku kilku Erestorów - każdy miał źle odlaną jedną połowę twarzy. Aktualnie czyszczę całą masę metalowych goblinów i nigdzie nie znalazłem poważniejszych problemów. U mojego (kolejnego) Durburza ta wada jest tak poważna, że muszę kombinować czym mu tę zdeformowaną mordkę zasłonić. Alternatywą jest chyba spiłowanie połowy twarzy i wyrzeźbienie na nowo.

Pozdrawiam
You'll Never Walk Alone

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 04 sty 2018, 19:05

Temat tak ożył, to od razu zapytam: jak sobie poradzić z full konną, łuczniczą armią? Np Rohan na 400 pt
Czym jest Hobbit o.O???

Awatar użytkownika
Klusek
Gobliński jeździec
Posty: 61
Rejestracja: 10 kwie 2017, 20:54
Skąd: Kraków

Post autor: Klusek » 04 sty 2018, 19:27

daid pisze:Temat tak ożył, to od razu zapytam: jak sobie poradzić z full konną, łuczniczą armią? Np Rohan na 400 pt
Niestety ale w scenariuszach gdzie rozstawienie jest naprzeciwko jest to niemożliwe, jedyne co można zdziałać to marszować do przodu i liczyć na szczęście :(

Damianburz
Bębniarz z głębin
Posty: 151
Rejestracja: 06 lip 2016, 17:23
Skąd: Gdańsk

Post autor: Damianburz » 04 sty 2018, 19:49

Strider, kiedy malowalem swojego Durburza do armii to wydawał się być ok. Malowalem go z 1 rok temu. Mam też innego niepomalowanego,jak nie zapomnę to sprawdzę jak jego twarz wygląda. Może tez problem jest przez to ze poprzednia osoba która go miała zbyt mocno czyściła go z farby i stąd taki efekt.

Daid fajną kontra na mobilnosc konnicy może być wild warg chiftain z jego zasadą specjalna jeśli chodzi o ruch. Wargobusy też super się spisują ale duzo ich nie dasz na male punkty. SQ i pająki też powinny dawać radę ze swoim ruchem,siłą oraz ilością ataków ale przy grze tymi wielonogimi kumplami trzeba ciągle myśleć o tym ze one mają niską obronę.
drums,drums in the deep ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Siły Zła”