O potworach trudnych do zabicia

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Khazad
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 532
Rejestracja: 19 wrz 2007, 14:05
Skąd: Loobleen

Post autor: Khazad » 02 kwie 2010, 18:24

- Inner Glory - automatycznie oblewa dowolny test męstwa - Dain w KG szarzuję na smoka, jako, że Dain też wzbudza terror, smok go oblewa i mamt fajnego duela
Zgodnie z tabelką "Epic heroes and special rules" KG nie przejmują terrora ani innych zasad specjalnych od Daina. Ponieważ szarżujesz formacją KG, nie Dainem, a oni sami nie mają terrora, dlaczego smok miałby testować męstwo?

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 02 kwie 2010, 18:30

Zgodnie z tabelką formacja nie przejmuję zasad specjalnych. Z grubsza więc nie wiadomo czy kompania tak, czy nie. I tu są dwie opcje:
- kompania bohatera przejmuje jego zasady specjalne, i to IMO jest zdroworozsądkowa
- nie przejmuje, tylko w takim razie po kiego one są :wink:
Generalnie wiem, że na obie opcje się gra, więc pozostaję nam czekać na oficjalny FAQ, oraz zobaczyć co MM postanowi na MW.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Khazad
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 532
Rejestracja: 19 wrz 2007, 14:05
Skąd: Loobleen

Post autor: Khazad » 02 kwie 2010, 18:51

Aha, ok, chodzi o interpretację że kompania boha przejmuje jego zasady, myślałem że i bez tego coś przeoczyłem.
- kompania bohatera przejmuje jego zasady specjalne, i to IMO jest zdroworozsądkowa
Dzisiaj grałem z Ismarilem, wystawiłem 3 formacje Vrasku's Talons z Betrayerem, które całkiem nieźle dały mu się we znaki. Gdyby 1/3 jeszcze raniła na męstwo, Łukasz chyba zjadłby swoje figurki na moich oczach. :P
- nie przejmuje, tylko w takim razie po kiego one są
A po co formacjom artyleryjskim wartość ruchu skoro nigdy się nie ruszają? Po co opis kawalerii z bronią dwuręczną skoro takiej nie ma? Dlaczego GW w swojej tabelce przydatnych porad radzi by przed rzuceniem Bolt of Fire rzucić Scatter Shields, chociaż nic to nie zmienia? Obaj dobrze znamy odpowiedź na te pytania. ;)

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 02 kwie 2010, 19:04

Generalnie tak jak ci na gadu pisałem, ale cię nie ma :wink:
Spór, którego generalnie nie rozwiążesz, dopóki nie wyjdzie FAQ. A obie opcje maja taką samą dozę prawdopodobieństwa.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Johnny
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 253
Rejestracja: 31 sty 2008, 14:50
Skąd: Katowice / Legion Śląsk

Post autor: Johnny » 02 kwie 2010, 19:26

Miło się czyta to pomogło :)
Ale proszę żeby ktoś odpowiedział na moje pytanie...
Pozdrawiam Johnny

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 02 kwie 2010, 19:32

A pytako jak strzelam epic shotem do potwora z very hard to kill to co wtedy ???
ma R2 i rzucam 4 na epic shoocie czyli zadaje mu dwie rany i rzucam na tabelke?
Darlus już odpowiedział. Tak wklepałeś dwa rzuty na tabelkę, więc dwa razu rzucasz, do drugiego rzutu dodając ewentualną premie z pierwszego etc.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Kalins
Redaktor Naczelny
Posty: 2993
Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:09
Skąd: Józefów

Post autor: Kalins » 08 kwie 2010, 22:15

Rozegrałem dzisiaj testową bitwę jednego ze scenariuszy na "Mitril Wars" z Darulusem. Moja ostatnia rozpiska, którą przedstawiłem vs. krasnoludy Darka.

Szczerze - gra z magią jest kapitalna i Wotr daje naprawę extra możliwości taktyczne. Generalnie Betrayer i Khamul rządzi, Tharanduil mnie pokarcił i jego Ironi, ale Mumak dał radę i finalnie grę wygrałem :). Grało się nam naprawdę miło i bez spinki i ja widzę naprawdę duży w Wotrze potencjał.
Powiedz Mitril i wejdź.

macexor
Gobliński jeździec
Posty: 60
Rejestracja: 28 cze 2009, 20:00
Skąd: Piła

Post autor: macexor » 30 sie 2010, 17:31

Jest jedna sprawa której nie rozumiem.
Bo wbiciu na Hard To Kill 2-3 mamy 1 wound counter, 4-5 2 a na 6 od razu ginie.
O co chodzi z tymi wound counterami? Czy jednak jest jakieś hp do tych ran? (nie brać tego dosłownie, wiem, że hp nie ma, ale nie wiedziałem jak sformułować inaczej to pytanie)

Awatar użytkownika
Ven
Pomocnik Szamana
Posty: 940
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:15
Skąd: Poznań

Post autor: Ven » 30 sie 2010, 17:59

To jest + do rzutu na tabelkę:

Jeśli mamy monstera to by mieć "rzut na tabelkę" musimy mu wbić tyle woundów ile wynosi jego reslliance.
Np: potwór ma R2 to musimy mu wbić dwa woundy by rzucić na tabelkę.
Rzucamy... i za każdy woundcounter, który już ma dodajemy +1 do rzutu.


Mamy 3 rzuty na tabelkę Hard to Kill!
Pierwszy rzut to 3 -> potwór dostaje jednego wound countera
Drugi rzut to 3 ... ale mamy +1 za wound couter czyli tak jakbyśmy rzucili 4. Potwór w takim razie dostaje kolejne dwa wound countery.
Ostatni rzut to znowu 3 ... ale mamy +3 za wound countery - czyli 6. Potwór ginie.
Nie bądź taki zabAAAAAAAAwny !

Jesteś z Poznania? kliknij!

Cybi
Treser wargów
Posty: 23
Rejestracja: 09 lut 2010, 18:35
Skąd: Gdynia

Post autor: Cybi » 23 lis 2010, 21:14

Pytanko jeżeli bochater z zasadą Very Hard to Kill (Glorfindel) otrzyma (nie odeprze) czaru Black Breath, a przeciwnik wyrzuci 6 (oczywiście jego F i C spadają do 1) ale jak traktować D3 auto hit'ów. Za każdy hit rzut na tabelę czy z racji R2 tylko będzie możliwy 1 rzut.
Pozdrawiam S

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 23 lis 2010, 21:30

Na 1-2 dostajesz ranę, na 3-4 dwie, na 5-6 trzy.
Jako, że R2, to wynik 3-6 to jeden rzut na tabelkę.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Thorvald
Bębniarz z głębin
Posty: 128
Rejestracja: 06 sty 2010, 8:39
Skąd: Września/Poznań

Post autor: Thorvald » 23 lis 2010, 21:31

bierzesz pod uwage R2 bohatera, wiec w takiej sytuacji maksymalnie jeden rzut na tabelkę przy wyrzucie 2 i 3 na k3 na liczbę autohitów
Durbgu nazgshu
Durbgu dashshu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”