O potworach trudnych do zabicia

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

O potworach trudnych do zabicia

Post autor: derrkater » 25 cze 2009, 15:05

Jak rozumiecie zasadę Balroga i Smoka?

Jeśli rzucam 6 naturalne - nie licząc potęg i Wound counterków, mam rzucić jeszcze jedną kość i apply both results, czyli co?

Mam do 6 dodać nowy rzut, po czym dodać wound counterki i rozpatrzeć wynik, czy do tej 6 dodać wound counterki i rozpatrzeć, a następny rzut traktować jako kolejny nowy rzut na tabelkę?

Fairfax
Treser wargów
Posty: 46
Rejestracja: 26 cze 2008, 20:46
Skąd: Poznań

Post autor: Fairfax » 25 cze 2009, 16:28

Do 6 dodajesz nowy rzut + wound counterki i dopiero rozpatrujesz (czyt. patrzysz w tabelke).

Awatar użytkownika
BlackMist
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 490
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:57
Skąd: Londyn

Post autor: BlackMist » 25 cze 2009, 19:53

Nastepny rzut to nowy rzut. Rzucasz 6, dajesz 1 countera, rzucasz koscia ponownie ale teraz z tym jednym counterem. Tak jakby dostajesz 1 rzut gratis. Kluczowym slowem jest "both results" jako dwa osobne rezultaty a nie jeden kumulowany z np. 6/5 =/= 11. 6/5 = 6/5

Awatar użytkownika
Sonic
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 306
Rejestracja: 30 sty 2008, 18:09
Skąd: Rybnik

Post autor: Sonic » 08 lip 2009, 13:07

to kiedy niby można osiągnąć wynik 15? 0o
Ile "woundów" ma taka bestia? tyle ile ataków?
i am Weasel!
http://www.youtube.com/user/slonic6
Kanał na y2b

Awatar użytkownika
BlackMist
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 490
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:57
Skąd: Londyn

Post autor: BlackMist » 08 lip 2009, 13:25

Osiagasz 15 jesli jest na takim potworze 9 Wound Counterow i wyrzucisz 6, albo jak jest 12 i wyrzucisz 3+, itd. Rowniez jak ma 0 counterow, mozesz rzucic 6 i uzyc 9 Mightow zeby podbic do 15 (jak jestes np. WK w kompanii The Nine).

Bestie nie maja jako takich woundow, musisz otrzymac dany wynik na kosci zeby je zabic jesli maja zasade Hard, Very Hard, etc., Przy kazdym rzucie dodajesz do wyniku ilosc poprzednich counterow.

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 08 lip 2009, 13:26

Ile "woundów" ma taka bestia? tyle ile ataków?
Ma Resilience równy przeciętnej konnicy. W WotR niema "woundów" w takim znaczeniu jak w skirmishu.
Nastepny rzut to nowy rzut. Rzucasz 6, dajesz 1 countera, rzucasz koscia ponownie ale teraz z tym jednym counterem. Tak jakby dostajesz 1 rzut gratis. Kluczowym slowem jest "both results" jako dwa osobne rezultaty a nie jeden kumulowany z np. 6/5 =/= 11. 6/5 = 6/5
Nie kapuję - pod jego tabelą jest zapis: jeżeli naturalna szóstka zostanie rzucona atakujący natychmiast rzuca drugi raz i dodaje oba rzuty. IMO na koniec całego tego cyrku dodaje się wound counter.
Tj. Mumak ma już dwa WC, w danej fazie uzyskaliśmy np. jeden rzut na tabelę RHtK. Szczęśliwie wyrzucamy szóstkę, rzucamy drugi raz wypada dwa - razem osiem plus 2 x WC czyli dwanaście.
Jak to jest?
to kiedy niby można osiągnąć wynik 15? 0o
W takim wypadku przy sporym szczęściu by ubić Mumaka za pomocą jednego ( technicznie rzecz biorąc - za jedną ranę ) rzutu potrzeba dwóch szóstek i trzech WC.

Chyba, że się mylę - potwierdzi ktoś?
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
ugluk
Płomień z Udunu
Posty: 2155
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:32
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: ugluk » 08 lip 2009, 14:26

Sonic pisze:to kiedy niby można osiągnąć wynik 15? 0o
Ile "woundów" ma taka bestia? tyle ile ataków?
Jak kiedy, za którąśtam wbitą raną. ;P Smoka ciężko ubić metodami konwencjonalnymi. Ale tak z 6< ran już może dać radę. :mrgreen:

Woundów nie ma w Wotrze, jest Resilience - czyli coś podobnego. Smok ma 2 więc musisz wklepać smokowi za każdym razem minimum dwie rany, żeby zacząć rzucać na tą tabelkę (tzn dwie rany wklepiesz - rzucasz raz, ale jak wbijesz trzy to ten Resilience jest jakby 'przebity' więc rzucasz od razu drugi raz na tabelę).

Dodano po 5 minutach 54 sekundach:
Arathorn pisze:Nie kapuję - pod jego tabelą jest zapis: jeżeli naturalna szóstka zostanie rzucona atakujący natychmiast rzuca drugi raz i dodaje oba rzuty. IMO na koniec całego tego cyrku dodaje się wound counter.
Pod tabelą jest 'roll again and apply both results' co znaczy 'kulnij jeszcze raz i -noo jakbytam ładnie przetłumaczyć apply, zastosuj kiepsko brzmi, wiadomo o co chodzi - oba wyniki. Czyli jeden i drugi, a nie sumowanie obu czy cokolwiek innego, zapis jest bardzo jasny.
Sprzedam dużo Tyranidów

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 08 lip 2009, 14:42

Faktycznie, mam podręcznik, a nawet nie zajrzałem od czasu kiedy pierwszy raz przeczytałem tą zasadę. LoL, a sądziłem, że trzeba się bawić w to dodawanie, które wyżej nabazgrałem.;)
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
Sonic
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 306
Rejestracja: 30 sty 2008, 18:09
Skąd: Rybnik

Post autor: Sonic » 08 lip 2009, 15:05

ale ta zasada jest pogmatwana. Reasumując: Smok jest fajny a troll jest kijowy xd
i am Weasel!
http://www.youtube.com/user/slonic6
Kanał na y2b

Awatar użytkownika
ugluk
Płomień z Udunu
Posty: 2155
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:32
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: ugluk » 08 lip 2009, 15:38

No nie wiem, trole też potrafią pokazać pazur, ale te twardsze - mordorskie i isengardzkie. Jaskiniowy to faktycznie plewa. ;P
Sprzedam dużo Tyranidów

mykenczyk
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 10
Rejestracja: 21 lut 2009, 19:03
Skąd: z kosmosu

Post autor: mykenczyk » 08 lip 2009, 15:59

Tak w sumie to trolle jaskiniowe to zeczywiscie plewa, ale trolle takie jak isengardzkie czy mordoeskie moga pokazac pazur jesli sie nimi dobrze zagra. Bo nie pusci sie samego trolla na wuchte jednostek i maga z unieruchomieniem labo rozkazem. :!:

Awatar użytkownika
ugluk
Płomień z Udunu
Posty: 2155
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:32
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: ugluk » 08 lip 2009, 21:27

Chyba ci się systemy pomyliły kolego. Unieruchomienie może tak, ale rozkaz jest tylko w lotrze.
Sprzedam dużo Tyranidów

Awatar użytkownika
Sonic
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 306
Rejestracja: 30 sty 2008, 18:09
Skąd: Rybnik

Post autor: Sonic » 08 lip 2009, 21:29

wszystko sie przetestuje sie teraz w Piątek :wink:
pierwsze partyjki w wotra :D
i am Weasel!
http://www.youtube.com/user/slonic6
Kanał na y2b

Fairfax
Treser wargów
Posty: 46
Rejestracja: 26 cze 2008, 20:46
Skąd: Poznań

Post autor: Fairfax » 20 lip 2009, 8:09

jeżeli stwór ma R=2 to za każde 2 wbite rany jest jeden rzut na tabelke. wklepiesz mu 3 hity to masz 1 rzut!

Awatar użytkownika
ugluk
Płomień z Udunu
Posty: 2155
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:32
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: ugluk » 20 lip 2009, 8:15

Wklepujesz 3 hity to masz 2 rzuty. :roll: resilience przebija się raz podczas ataku.
Sprzedam dużo Tyranidów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”