Pytania

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Imrihil
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:56
Skąd: Poznań

Post autor: Imrihil » 11 maja 2010, 11:38

Silverhand pisze:I ktoś pamięta na jakiej podstawie wcześniej doszliśmy do wniosku, że koszt pierwszej kompanii się nie wlicza?
Ano na takiej podstawie, że tak grali na pierwszym WotRowym turnieju w Anglii, a wytłumaczone to było w ten sposób, że jest napisane X points + Y per company.

W sumie, to wystawialność legendarek by wzrosła, gdyby się okazało, że command company jest od razu za koszt bazowy. A sens w tym jest, skoro jest napisane: "The first company purchased is automatically the command company and has (np.) Cirion and a Banner Bearer included in the base cost." :)
„Gdzież to Dunedainowie, o, Elessarze? Któż twoim krewnym w wędrówkę iść każe? To, co zgubione, z mgły się wyłania, Z północy jedzie już Szara Kompania. Dla ciebie mroczna ścieżyna, sąsiedzie; Trup strzeże drogi, co ku morzu wiedzie.”

Awatar użytkownika
Jacek
Sztygar bazarkowy
Posty: 2446
Rejestracja: 24 sty 2008, 17:34
Skąd: Lbn

Post autor: Jacek » 11 maja 2010, 11:42

Silverhand pisze:I ktoś pamięta na jakiej podstawie wcześniej doszliśmy do wniosku, że koszt pierwszej kompanii się nie wlicza?
Strony 16 i 17 - przykładowa rozpiska rohanu i isnegardu.
Przykład:
Sharku Hunters(3 companies)
with bows - 165p
Sharku Hunters 75+25 per company
Czyli 3 kompanie to 150+3x5 za łuki=165p.
Wg mnie to wyjaśnia tą kwestię, pewnie istnieje jeszcze zapis w zasadach na ten temat.
Kupię Warriors of Dunland - dowolne uzbrojenie.

Awatar użytkownika
Silverhand
Honorowy Redaktor
Posty: 1791
Rejestracja: 25 sty 2008, 7:46
Skąd: W-wa

Post autor: Silverhand » 04 cze 2010, 9:36

mnie to wyjaśnia tą kwestię, pewnie istnieje jeszcze zapis w zasadach na ten temat.
Bo ja wiem, czy wyjaśnia, w rozpiskach często się mylą, nie wspominając o artach na stronie głównej, gdzie pisali, że Saruman z overlorda może dać mighta berkom. A w zasadach nie ma niczego więcej na ten temat, gdyby było, to nie było sprawy.

Dodano po 23 dniach 21 godzinach 26 minutach 42 sekundach:

Pytanie z battlehostów:

-czy punkty za fate/fortune nie należący do głównej armii liczone są do limitu sojuszników? Powiedzmy, że sojuszuję sobie host Buhrdura do armii Mordoru, czy za wykupienie fate'a. Czy 75p z "No man can kill me" liczone są do sojuszu?

Awatar użytkownika
Sauron14
Bębniarz z głębin
Posty: 175
Rejestracja: 14 maja 2009, 12:27
Skąd: Isengard

Post autor: Sauron14 » 31 lip 2010, 10:35

Mam pytanie czemu w tabeli artylerii jest wynik m.in. 7+ skoro mam rzucać D6 to jak ma wyjść 7? Czy może w tabeli są wyniki już z bonusami?

Awatar użytkownika
zbibee
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 1
Rejestracja: 02 sty 2010, 8:21
Skąd: Inwald

Post autor: zbibee » 31 lip 2010, 11:29

Jak strzelasz do 4+ kampani to masz +1 do wyniku rzutu, a jak do 8+ to masz +2
"ludzkość porzuciła Boga i stała się przekleństwem świata "

Awatar użytkownika
Sauron14
Bębniarz z głębin
Posty: 175
Rejestracja: 14 maja 2009, 12:27
Skąd: Isengard

Post autor: Sauron14 » 31 lip 2010, 15:25

To wiem, ale chodzi mi o tabele artylerii tam jest m.in. wynik 7+ jak on ma wyjść skoro rzucam K6? Chyba że to jest wynik, który bierze pod uwage bonusy?

Awatar użytkownika
Silverhand
Honorowy Redaktor
Posty: 1791
Rejestracja: 25 sty 2008, 7:46
Skąd: W-wa

Post autor: Silverhand » 31 lip 2010, 15:34

Tak, tabela pokazuje wyniki sumy, bonusy masz wypisane poniżej tabeli.

Awatar użytkownika
satrox
Bębniarz z głębin
Posty: 175
Rejestracja: 30 paź 2008, 11:57
Skąd: śląsk

Post autor: satrox » 31 lip 2010, 20:50

SILVERHAND:
jeśli chodzi o hosty to fate z sojuszu wlicza się w sojusz, pod warunkiem, że masz z owego sojuszu hosta właście, czyli:

Wystawiam armię np Gondoru, biorę jako sojusz host Haldira z Elfów plus jego fate na +1 przeciw Urukom. Czyli host Haldira i fate wlicza się w koszt sojuszu. Tak samo przykład jaki dałeś z Angmaru.

Innymi słowy marna szansa na wystawienie czegoś takiego w normalnej bitwie bo musiałaby być n aogromne punkty.
si vis pacem, para bellum

Harki
Treser wargów
Posty: 13
Rejestracja: 13 wrz 2008, 20:08
Skąd: Tarnów

Post autor: Harki » 01 sie 2010, 12:08

Mam takie pytanie , jak traktowac przyjmowanie sarży lub jej wykonywanie , kiedy wbudzami terror i przeciwnik też?
Bo w podręczniku nie ma zapisu o takiej sytuacji. Traktowac to poprostu jakby obie formacje nie miały Terrora?

Awatar użytkownika
Ven
Pomocnik Szamana
Posty: 940
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:15
Skąd: Poznań

Post autor: Ven » 01 sie 2010, 16:22

Obie zdają męstwo wg zasad. Zaszarżowana i szarżująca ;)
Nie bądź taki zabAAAAAAAAwny !

Jesteś z Poznania? kliknij!

Harki
Treser wargów
Posty: 13
Rejestracja: 13 wrz 2008, 20:08
Skąd: Tarnów

Post autor: Harki » 01 sie 2010, 19:47

Czyli teraz na na Polach Pelennoru może się okazac , zę Warriors of Dead nie koniecznie zaatakują Mumaka ? Troche abstrakcyjne to jest...

Awatar użytkownika
Silverhand
Honorowy Redaktor
Posty: 1791
Rejestracja: 25 sty 2008, 7:46
Skąd: W-wa

Post autor: Silverhand » 01 sie 2010, 20:05

Nie oszukujmy się, gra nigdy nie będzie w pełni realna. Z drugiej strony jeśli przyjęlibyśmy, że terrory się znoszą to takie halftrolle zawsze by atakowały na smoka czy nieumarłych bez żadnych testów, a to też brzmi dość abstrakcyjnie.

Awatar użytkownika
lapamat
Bębniarz z głębin
Posty: 102
Rejestracja: 26 sty 2010, 21:40
Skąd: Izabelin

Post autor: lapamat » 09 sie 2010, 8:51

Ja mam , pytanko może ktoś wytłumaczyć zasadę "at the double"?
The time of the orc , has come

Awatar użytkownika
Silverhand
Honorowy Redaktor
Posty: 1791
Rejestracja: 25 sty 2008, 7:46
Skąd: W-wa

Post autor: Silverhand » 09 sie 2010, 9:02

Jeśli w oddziale jest jakikolwiek bohater (lub oddział jest monsterem z punktami potęgi) po swoim ruchu możesz się zdecydować na AtD. Jeśli zdasz męstwo to ruszasz się jeszcze raz.

Awatar użytkownika
lapamat
Bębniarz z głębin
Posty: 102
Rejestracja: 26 sty 2010, 21:40
Skąd: Izabelin

Post autor: lapamat » 09 sie 2010, 9:37

Spoko , dzięki wilekie
The time of the orc , has come

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”