Pytania

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Mój Sssskarb
Bębniarz z głębin
Posty: 104
Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:43
Skąd: Kraków

Post autor: Mój Sssskarb » 12 mar 2010, 17:51

Czy mógł by mi ktoś wytłumaczyć zasady specjalne Trackersów bo nie wiem czy wcielić do armi.
Ryby,Dobre Ryby Glum

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 12 mar 2010, 18:17

Jeez kup sobie podręcznik, bo nikt ci go nie będzie przepisywał co chwila do neta...
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 30 mar 2010, 20:48

Teoretycznie rzecz biorąc kompanie legendarne w rodzaju Drużyny, Trzech, Białej Rady itp. mogą mieć odnowiony utracony skład dzięki czarom i jednej z epickich akcji - jednakże czy odzyskują utraconą przy uprzednim zejściu zasadę specjalną?
Wszystko rozbija się o słówko "once".

Tj. np. z formacji trzech łowców zdejmuję Gimliego i tracę jego zasadę specjalną - następnie Elrond przywraca go do żywych, ale akcja zdjęcia krasnoluda jako martwego i tak nastąpiła w czasie tej gry czyli zasada teoretycznie nie powraca.

Nie wiem jak to interpretować.
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 21:21 przez Turnavine, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
Cleominivs
Bębniarz z głębin
Posty: 199
Rejestracja: 07 cze 2009, 15:56
Skąd: El Médano

Post autor: Cleominivs » 30 mar 2010, 21:08

Ja myślę ze powraca, ale nie jestem pewien, wiec niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony.
Przepraszam za bledy ortograficzne, nie mieszkam w Polsce i nie mam polskiej klawiatury :-(
_____________________________________
Veni, vidi, vici!!!!

Awatar użytkownika
ugluk
Płomień z Udunu
Posty: 2155
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:32
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: ugluk » 31 mar 2010, 11:14

Ciężko powiedzieć, imo powraca ale można to interpretować i na odwrót. ;)
Sprzedam dużo Tyranidów

Cybi
Treser wargów
Posty: 23
Rejestracja: 09 lut 2010, 18:35
Skąd: Gdynia

Post autor: Cybi » 31 mar 2010, 19:39

Uważam, że powraca z wszystkimi swymi zasadami. Inaczej gra zaczyna się komplikować, ta postać straciła zasady ta nie, znów jakieś zaznaczanie, a jak, a gdzie.? Myślę, że nie powinniśmy sobie komplikować i uprzykrzać gry (życia).
Pozdrawiam S

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 31 mar 2010, 19:53

To już wina twórców ( właściwie twórcy... ), że sprzedaja nam emmentaler zamiast cheddara.;)

Czyli brak jakiejś wykładni - kolejne cudo do FAQ.

EDIT:
A moim zdaniem to już przesada i czepialstwo, jak samo Gw powiedziało czasem trzeba się domyślic.
"A" moim zdaniem istotnie to wpływa na rozgrywkę, a domyślać się można czegoś mając poszlaki - tutaj ich nie ma. Nie wiem jak komuś może przeszkadzać pytanie o uregulowanie jakiejś sprawy - to dział na pytania i odpowiedzi. :roll:
Szczerze mówiąc stosunek ludzi do pewnych rzeczy robi się na tym forum coraz gorszy...
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 12:27 przez Turnavine, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
Szymonstein
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 273
Rejestracja: 29 sty 2008, 21:51
Skąd: Ełk

Post autor: Szymonstein » 31 mar 2010, 21:08

Arathorn pisze:To już wina twórców ( właściwie twórcy... ), że sprzedaja nam emmentaler zamiast cheddara.

Czyli brak jakiejś wykładni - kolejne cudo do FAQ.
A moim zdaniem to już przesada i czepialstwo, jak samo Gw powiedziało czasem trzeba się domyślic.

Thorvald
Bębniarz z głębin
Posty: 128
Rejestracja: 06 sty 2010, 8:39
Skąd: Września/Poznań

Post autor: Thorvald » 31 mar 2010, 23:57

Czy Taskmaster u orków podwyższa rownież mestwo kapitana, czy tylko szeregowców?
Durbgu nazgshu
Durbgu dashshu

Mój Sssskarb
Bębniarz z głębin
Posty: 104
Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:43
Skąd: Kraków

Post autor: Mój Sssskarb » 01 kwie 2010, 8:16

Nie chciało mi się zakładać nowego tematu więc tu zapytam.
Czy kompania orków z włóczniami i tarczami (tarcze też z tyłu )
zostanie przyjęta jako zwykła kompania z bronią ręczną i tarczami?Czy tył kompani musi nie posiadać tarczy?
Ryby,Dobre Ryby Glum

Thorvald
Bębniarz z głębin
Posty: 128
Rejestracja: 06 sty 2010, 8:39
Skąd: Września/Poznań

Post autor: Thorvald » 01 kwie 2010, 8:41

Tak, W WOTR włócznie również liczą się jako broń ręczna, wiec możesz włóczników swobodnie przemieszać z orkami ze zwykłą bronią. Nie istotne co będzie stało w którym szeregu tylko jesli chcesz mieć pełną zgodność każdemu włócznikowi musisz dorobić tarczę.

Ponowię pytanie swoje by nie zaginęło:
Czy Taskmaster u orków podwyższa rownież mestwo kapitana, czy tylko szeregowców?
Durbgu nazgshu
Durbgu dashshu

darulus1
Bębniarz z głębin
Posty: 183
Rejestracja: 23 sty 2008, 20:35
Skąd: m.st.Warszawa

Post autor: darulus1 » 01 kwie 2010, 9:53

Ponowię pytanie swoje by nie zaginęło:
Czy Taskmaster u orków podwyższa rownież mestwo kapitana, czy tylko szeregowców?[/quote]

Podwyższa męstwo formacji, zatem także bohatera, który jest w tej formacji 8)

ps. dlaczego jestem na niebiesko - czyzby 1 kwietnia :lol:

Awatar użytkownika
tosmon
Bębniarz z głębin
Posty: 130
Rejestracja: 02 sty 2010, 16:38
Skąd: Czaniec

Post autor: tosmon » 23 kwie 2010, 20:48

Co daje zasada will of ironess ??

Awatar użytkownika
Friend
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 265
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:38
Skąd: Pszczyna

Post autor: Friend » 23 kwie 2010, 20:56

Kiedy zostanie rzucony czar na formacje (jeszcze przed rzuceniem na efekt) bohater znajduja sie w tej formacji moze wydac pkt Potegi i rzucic kostka, na 4+ czar sie neguje.

Awatar użytkownika
tosmon
Bębniarz z głębin
Posty: 130
Rejestracja: 02 sty 2010, 16:38
Skąd: Czaniec

Post autor: tosmon » 23 kwie 2010, 20:58

Dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”