Znaleziono 23 wyniki

autor: Cybi
21 lis 2016, 14:30
Forum: Malowanie
Temat: KędzioR_vo - 2019.06.30 OGAR
Odpowiedzi: 240
Odsłony: 64172

Hym jak dla mnie worki wyglądają jak kamienie. Generalnie model wygląda fajnie. Może na żywo wygląda to to lepiej.
Pozdro
autor: Cybi
01 maja 2012, 15:22
Forum: Magia
Temat: Black Dart vs. Hero
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 9709

Czy bohater monster np. Glorfindel gdy otrzyma strzał z Black Darta ginie, czy też wykonuje rzut na tabelę VHtK. Heloł, wiem że grają tylko nieliczni twardziele :lol: ale może ktoś mi odpowie. Dodano po 4 dniach 4 godzinach 31 minutach 23 sekundach: I kolejne pytanie z seri. Czy można używać Black D...
autor: Cybi
04 mar 2011, 21:35
Forum: Szarża
Temat: Ogólne pytania dotyczące szarżowania
Odpowiedzi: 66
Odsłony: 18026

Pytanko, do tej pory grałem ze znajomym, bez trudnego terenu. Ruch w nim (czy też po nim) zmniejszony jest o połowę (norma) ale czy gdy szarżuje w trudnym terenie to zasięg (rzut na zasięg szarży) dzielimy na pół.
autor: Cybi
27 lut 2011, 16:04
Forum: Magia
Temat: Call Winds a kusze
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 8991

Czy czar "Call Wings" można rzucić na swoją formacje aby zwiększyć jej zasięg ruchu jak w przypadku "Wings of Terror".
autor: Cybi
14 lut 2011, 20:05
Forum: Malowanie
Temat: Pomoc dla początkujących malarzy
Odpowiedzi: 3130
Odsłony: 236774

Malował może ktoś orła, jeżeli tak poprosił bym o link do fotek. A jeżeli są gdzieś tu na stronie to jej numer.
autor: Cybi
24 sty 2011, 16:05
Forum: Szarża
Temat: Ogólne pytania dotyczące szarżowania
Odpowiedzi: 66
Odsłony: 18026

Po szarży kawalerii na piechotę (pancerni Urku-hai obrona 7) doszarżowali pikinierzy (obrona 5). W myśl zasady można zmienić kierunek szarży bez straty bonusu (za szarżę) na formacje, która doszarżowała. I pytanie czy w tym wypadku ze względu, że są to pikinierzy jednak straci się ten bonus.
autor: Cybi
02 gru 2010, 19:00
Forum: Bohaterowie
Temat: Zasady specjalne bohaterów
Odpowiedzi: 235
Odsłony: 36784

Czy Gothmog, może kopiować niezaliżną ilość akcji, czy tylko jedną na turę.
autor: Cybi
02 gru 2010, 18:55
Forum: Inne
Temat: Pytania
Odpowiedzi: 248
Odsłony: 35923

A tak przy okazji "Swoop Attack" jest traktowany na normalnych zasadach, tzn od przody bonus za tarcze, z boku i styłu obrona podstawowa? I jeszcze jedno czy taki atak można wykonać na tereny obronne (no i czy licz się bonifikata obronna wynikająca z danego typu obrony)?
autor: Cybi
30 lis 2010, 15:50
Forum: Inne
Temat: Pytania
Odpowiedzi: 248
Odsłony: 35923

Czy ktoś używał zasady "Swoop Attack", czy warto wystawiać jakiegoś potworka z tą zasadą, atakować od początku czy przyczaić sie na zadanie ostatecznych ciosów.
autor: Cybi
26 lis 2010, 18:30
Forum: Magia
Temat: Czary zadające obrażenia
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 14181

Powtórze swoje pytanie, jeżeli kompanie stoją jedna za drugą (nie zależnie od przyczyny), mag znajduje się w tej drugiej kompani, to czy widzi przez tę pierwszą, czy też zasłania ona mu widok (kąt widzenia). Padła tylko jedna odpowiedź (mam nadzieje, że się nie obrazisz Gymly), więc trudno to trakto...
autor: Cybi
26 lis 2010, 18:19
Forum: Magia
Temat: Counterspell
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2644

Gdy, rzucamy kontr czar na czar "Strength from corruption", wiadomym będzie, że ich siła wraca do normy ale co z poniesionymi stratami. I analogicznie pytanko dotyczące czaru "Exsiccate", czy po udanym rzuceniu kontr czaru ("Entangle") powracają zabite wcześniej jednostki. Czy też kontr czar rzucamy...
autor: Cybi
23 lis 2010, 21:14
Forum: Inne
Temat: O potworach trudnych do zabicia
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 14954

Pytanko jeżeli bochater z zasadą Very Hard to Kill (Glorfindel) otrzyma (nie odeprze) czaru Black Breath, a przeciwnik wyrzuci 6 (oczywiście jego F i C spadają do 1) ale jak traktować D3 auto hit'ów. Za każdy hit rzut na tabelę czy z racji R2 tylko będzie możliwy 1 rzut.
autor: Cybi
11 paź 2010, 17:16
Forum: Magia
Temat: Czary zadające obrażenia
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 14181

Nie będę zakładał nowego tematu. Pytanko; Formacja kawaleryjska np: wargi stoją w wąskim przesmyku, kompania stoi jedna za drugą, ale w pierwszej jest Gothi (wszedł jako pierwsz), następnie wskakuje jakiś mag (z racji, że to drugi epik dajemy go do drugiej kompani) no i teraz sedno czy ten mag (np N...
autor: Cybi
02 sie 2010, 18:41
Forum: Szarża
Temat: Ogólne pytania dotyczące szarżowania
Odpowiedzi: 66
Odsłony: 18026

Szarża szarży nie jest równa (jeżeli można tak to sformułować). Nazwijmy to „zwykłą” szarżą, którą mogą dokonać wszystkie formacje, natomiast bohaterską, czy też epicką mogą wykonać bohaterowie zaopatrzeni w punkty potęgi, przy czym należ pamiętać, że omawiana akcja będzie kosztować minimum dwa punk...
autor: Cybi
01 sie 2010, 16:04
Forum: Szarża
Temat: Ogólne pytania dotyczące szarżowania
Odpowiedzi: 66
Odsłony: 18026

Chciałbym powrócić do tematu użycia punktów potęgi na bohaterską szarżą po wykonaniu bohaterskiego ruchu. Niestety nie uszczęśliwiono nas FAQ’iem w tym temacie. Po zapoznaniu się z „Battlehostem” znalazłem jedną z zasad Fate – Angmaru „Corpse Candles”, która mówi między innymi (całość jest mało isto...

Wyszukiwanie zaawansowane