Parowe Mistrzostwa Polski NORTHCON 2018

Karimatka, śpiwór, termos z kawą i w drogę...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Skowron
Treser wargów
Posty: 38
Wiek: 17
Dołączył: 12 mar 2016
Skąd: Rumia

22 lut 2018, 20:50

Parowe Mistrzostwa Polski NORTHCON 2018
Miejsce:
Stacja Kultura na Dworcu w Rumi
Starowiejska 2, 84-230 Rumia 8
Obrazek
Organizator turnieju: Michał "Skowron" Skowroński
Sędzia główny turnieju: Jonasz "Grond" Formela
Pomocniczy: Dariusz "darlark" Skowroński, Michał "Skowron" Skowroński, Błażej "Ereinion" Leporowski
Najważniejsze informacje:
- Turniej odbędzie się 29 i 30 września 2018
- Wejściówka 50 zł od pary
- limit miejsc: 26 par (w przypadku dużego zainteresowania będziemy starali się zwiększyć limit)
- Stoły: 48"x48"
- Format punktowy: 650 pkt
ZGŁOSZENIA: 
Do 22.09 na adres:
[email protected]
Tytuł: Imię nick nazwisko + imię nick nazwisko
Do tego terminu premia +5 VP.
Arkusz do rozpisek (do ściągnięcia i edycji): http://chomikuj.pl/mr203/Turniejowka

WPŁATA:
Do 10.09 na konto:
Michał Skowroński
44 1160 2202 0000 0002 4531 0005
tytułem: "Nick + Nick PMP"
Do tego terminu premia +5 VP.

I. Informacje ogólne:
1. Turniej jest turniejem parowym klasy Master LO LotR SBG
2. Termin: 29-30.09.2018
3. Format punktowy: 650 punktów 
4. Wejściówka na turniej wynosi 50 zł od pary.
5. Proponowane noclegi w okolicy:
http://mosir.rumia.pl/pl/pokoje-goscinne
http://www.pokojegoscinne-oliwialaura.pl/25-Cennik
https://www.eholiday.pl/noclegi-us7719-plan.html
https://www.zhprumia.org/dom-harcerza/
6. Przeciwnicy pierwszej bitwy zostaną podani najpóźniej dzień przed turniejem (można rzucać wyzwania informując o tym sędziego maksymalnie do 26.09), a kolejni dobierani systemem szwajcarskim. W razie nieparzystej liczby par, para która Ostatnia opłaci wejściówkę pauzuje w pierwszej bitwie.
7. Rozpiski nie są przydzielane imiennie tylko parowo (gracze w parze mogą co bitwę zamieniać się swoimi rozpiskami).
8. Na dole tego postu znajdować się będzie lista par z zatwierdzonymi rozpiskami i zapłaconą wejściówką
9. Gracze muszą posiadać przy sobie czytelną rozpiskę(najlepiej drukowaną, czytelność pisanej ręcznie oceniana będzie subiektywnie), kartki, coś do pisania, miarkę i kostki. Zależnie od używanych jednostek odpowiednie podręczniki ze statystykami w formie papierowej lub elektronicznej.
10. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z nowymi zasadami GW.
11. Wszystkie modele muszą być pomalowane oraz posiadać wykończone podstawki. Modele nie spełniające tych wymagań mogą zostać zgłoszone do sędziego, który może zadecydować o zdjęciu ich ze stołu. Po rozpoczęciu gry nie ma możliwości zdejmowania modeli ze stołu. Model uznany za niespełniający wymagań nie może być wystawiany do końca turnieju. 
12. Konwersje powinny być zgłoszone w celu akceptacji do sędziego turnieju. W przypadku, gdy konwersja nie będzie zgłoszona, a przed rozpoczęciem bitwy przeciwnik będzie zgłaszał obiekcję co do takiego modelu, sędzia może nakazać zdjęcie jej ze stołu. Po rozpoczęciu gry nie ma możliwości zdejmowania modeli ze stołu. Konwersja uznana za niespełniającą wymagań nie może być wystawiana do końca turnieju. 
13. Gracze z jednej drużyny mogą omówić wspólnie strategię swoich bitew, tj. wymienić się opinią, przedyskutować koncepcję gry, ale wyłącznie przed rozpoczęciem bitew. Gracze nie mogą sobie pomagać w trakcie trwania bitew. Każdy jest kowalem swojej bitwy, a wszelkie podpowiedzi, sugestie, jak rozegrać dany ruch, walkę itp. mogą zostać zgłoszone do sędziego i w konsekwencji udzielone zostaną punkty karne. Jedyne dozwolone podpowiedzi to określenia typu: "Ho, ho, ho będzie ciężko",. "Mamy problem ..." lub "Dasz radę". 
14. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie. O takowych niezwłocznie poinformujemy.
15. Wejściówka zostanie przeznaczona na potrzeby organizacyjne, opłacenie miejscówki nagrody dla pierwszych 3 par oraz najładniejszych armii. Jest także przewidziana pamiątka dla każdego.

II. Dodatkowe konkursy:
- Najładniej pomalowana armia.
- Najbardziej dżentelmeński gracz.
- Najbardziej klimatyczna armia.

  III. Kompozycja armii:
1. Każda para składa jedną rozpiskę Armii Dobra i jedną rozpiskę Armii Zła do 650pkt. na NOWYCH zasadach GW.

IV. Rozgrywka:
1. Czas na rozegranie bitwy to 90 minut.
2. Po informacji o końcu czasu, dokańczamy aktualnie trwającą turę.
3. Odległości mierzymy w calach, chyba, ze obydwoje gracze zdecydują się grać na centymetry.

V. Harmonogram turnieju: 
9.30 - 10.25 zapisy
10.30 - 12.10 - I Bitwa - Pączki
12.20 - 14.00 - II Bitwa - Sobkowiaki i Skowrońscy idą na wesele
14.00- 15.00 - przerwa obiadowa
15.00 - 16.40 - III bitwa - Lords of Błażej
16.50 - 18.30 - IV bitwa - Hołd Grond

Dzień drugi
10.30 - 12.10 - V Bitwa - Fog of Skowron
12.20 - 14.00 - VI Bitwa - To the Death
14.30 - Uroczysta Gala Rozdania Nagród 

VI. Scenariusze:

1. Pączki (Dominacja)

Układ stołu:
Umieśćcie pięć pączków na polu bitwy, jeden musi być na środku stołu. W celu rozstawienia pozostałych, gracze rzucają K6, gracz z najwyższym wynikiem ustawia jeden pączek gdziekolwiek na polu bitwy, lecz minimum w 12” od któregokolwiek innego ustawionego już pączka i nie bliżej niż 6” od którejkolwiek krawędzi stołu. Następnie gracze rozstawiają naprzemiennie pączki zgodnie z tymi samymi zasadami.
Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i ustawia go w 24” od swojej krawędzi stołu. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu. Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, w 24” od przeciwległej krawędzi stołu, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.
Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.
Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej. Cele scenariusza: Zdobywasz 2 punkty za każdy pączek, przy którym w 3” znajduje się co najmniej jeden Twój model i nie ma żadnych modeli przeciwnika Zdobywasz 1 punkt za każdy pączek, przy którym w 3” znajdują się modele Twoje i przeciwnika, ale jest więcej Twoich. Zdobywasz 1 punkt za zranienie (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą) lub za zabicie lidera przeciwnika. Zdobywasz 1 punkt, jeśli armia przeciwnika jest złamana na koniec bitwy.
Zasady specjalne:
Pączek: jest to znacznik o średnicy 25mm.

2. Sobkowiaki i Skowrońscy idą na wesele (Rekon, wystawiamy naprzemiennie oddziały)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.
Pozycje startowe:
Na początku bitwy rodziny nie są rozstawione – wchodzą one z rezerw. Gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera krawędź, z której będą wychodzić jego goście, przeciwnik automatycznie wystawia się z przeciwległej krawędzi.
Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.
Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.
Cele scenariusza:
Zdobywasz 3 punkty jeśli minimum jeden Twój model dostał się na wesele przechodząc przez krawędź przeciwnika i więcej Twoich gości dostało się na wesele, niż gości przeciwnika, 5 punktów jeśli minimum dwóch Twoich gości dostało się na wesele przechodząc przez krawędź przeciwnika i dwa razy więcej Twoich gości było na weselu, niż gości przeciwnika, 7 punktów jeśli minimum trzech Twoich gości dostało się na wesele przechodząc przez krawędź przeciwnika i trzy razy więcej Twoich gości było na weselu, niż gości przeciwnika. Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty. Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty. Zasady specjalne: Posiłki: w pierwszej turze gracze rozstawiają swoje warbandy naprzemiennie, począwszy od tego, który będzie miał wyższy wynik na rzucie K6. Od każdej następnej tury, warbandy wychodzą z krawędzi pod koniec fazy ruchu danego gracza. W celu rozstawienia warbandu, rzuć K6. Punkty potęgi kierującego warbandem mogą być wydane w celu podwyższenia lub obniżenia uzyskanego wyniku, modele nie mogą szarżować w turze w której wyszły na pole bitwy, poza tym działają normalnie. Za każdy warband rzuca się osobno. Modele niewystawione na pole bitwy liczą się jakby były na nim na potrzeby ustalania, czy armia jest złamana. Wynik rzutu K6: 1-3 – Warband nie dotarł na pole bitwy, ale otrzymuje bonus +1 do wyniku rzutu kością w następnej turze. 4-6 – Warband wchodzi na pole bitwy z krawędzi kontrolowanej przez gracza, każdy model wychodzi z swoją wartością ruchu. Jeśli twoje modele nie uzyskają potrzebnego do wejścia na pole bitwy wyniku do 3 tury, w 4 wchodzą automatycznie. Zasady specjalne pozwalające wyjść jednostkom z dowolnej krawędzi stołu (jak np. Goblin Mercenary Captain’s Mercenary Ambush, Watcher in the Water, Morgul Stalkers) muszą wybrać krawędź stołu ustaloną w dziale „Pozycje startowe” .

3. Lords of Błażej (Lordsy)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.
Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i ustawia go w 24” od swojej krawędzi stołu. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu. Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, w 24” od własnej krawędzi stołu, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.
Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.
Koniec gry:
W momencie gdy jedna ze stron została złamana, pod koniec tury, w której jedna z armii została uznana za takową oraz każdej następnej, jeden gracz rzuca K6. Przy wyniku 1 lub 2, gra się kończy.
Cele scenariusza: Na potrzeby tego scenariusza trzeba śledzić swój współczynnik zranień. Współczynnik zranień jest równy ilości zadanych ran modelom przeciwnika (w tym wierzchowcom), wszystkich punktów losu wydanych przez bohaterów (jeśli bohater zginie nie wydając punktów losu te i tak się liczą do współczynnika zranień tak jakby zostały wydane). Modele, które uciekły w związku ze złamaniem armii, liczone są jakby otrzymały wszystkie możliwe rany, uciekające z tego powodu wierzchowce się nie liczą. (nie liczą się również wierzchowce które uciekły ze względu na odłączenie się od jeźdźca). Jeśli zadasz przeciwnikowi jedną ranę, zaś przeciwnik tobie żadnej otrzymujesz 3 pkt przeciwnik 0. Jeśli twój współczynnik zranień jest wyższy od współczynnika zranień przeciwnika otrzymujesz 4 pkt zaś przeciwnik 2. (4:2), Jeśli zadasz przeciwnikowi dwie rany, zaś przeciwnik tobie żadnej otrzymujesz 5 punktów zaś przeciwnik 0 (5:0), Jeśli twój współczynnik zranień jest dwa razy większy niż przeciwnika (i minimalnie wynosi 2) otrzymujesz 5 punktów zaś przeciwnik 1 punkt (5:1). Jeśli twój współczynnik zranień jest trzy razy większy niż przeciwnika otrzymujesz 7 punktów zaś przeciwnik 0 (7:0). Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty. Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty.
Zasady specjalne:
Czas bohaterów: za każdym razem, gdy Twoje siły zgładzą bohatera przeciwnika w walce, jeden z Twoich bohaterów uczestniczących w tej walce (Twój wybór) odzyskuje punkt potęgi wydany wcześniej podczas tej bitwy.

4. Hołd Grond (Środek, wystawiamy naprzemiennie oddziały)

Układ stołu:
Przed bitwą należy umieścić na środku stołu pomnik Gronda, ponadto gracze określają krawędź północną.
Pozycje startowe:
Na początku bitwy jednostki nie są rozstawione – wchodzą one z rezerw. Warbandy zawierające maszyny oblężnicze nie korzystają z jej zasady specjalnej dotyczącej rozstawienia; wychodzą z krawędzi.
Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.
Koniec gry:
W momencie gdy jedna ze stron została złamana, pod koniec tury, w której jedna z armii została uznana za takową oraz każdej następnej, jeden gracz rzuca K6. Przy wyniku 1 lub 2, gra się kończy.
Cele scenariusza:
Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty. Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty. Zdobywasz 3, a przeciwnik 2 punkty jeśli masz więcej modeli niż przeciwnik w 6” od pomnika Gronda, jeśli masz ich dwukrotnie więcej – zdobywasz 5, a przeciwnik 2 punkty, jeśli zaś posiadasz trzy razy więcej modeli – otrzymujesz 7 punktów.
Zasady specjalne:
Pomnik Gronda: jest to podstawka 25mm.
Bitewny zgiełk: w pierwszej turze gracze rozstawiają swoje warbandy naprzemiennie, począwszy od tego, który będzie miał wyższy wynik na rzucie K6. Od każdej następnej tury, warbandy wychodzą z krawędzi pod koniec fazy ruchu danego gracza.
W celu rozstawienia warbandu, rzuć K6. Punkty potęgi kierującego warbandem mogą być wydane w celu podwyższenia lub obniżenia uzyskanego wyniku, modele nie mogą szarżować w turze w której wyszły na pole bitwy, poza tym działają normalnie. Za każdy warband rzuca się osobno. Modele niewystawione na pole bitwy liczą się jakby były na nim na potrzeby ustalania, czy armia jest złamana.
Wynik rzutu K6:
• Warband nie pojawił się jeszcze na polu bitwy
• Twój przeciwnik wybiera punkt na północnej lub na południowej krawędzi, nie bliżej niż 6” od narożnika – wszystkie modele z tego warbandu wchodzą na pole bitwy z tego punktu.
• Twój przeciwnik wybiera punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi, nie bliżej niż 6” od narożnika – wszystkie modele z tego warbandu wchodzą na pole bitwy z tego punktu.
• Wybierasz punkt na północnej lub południowej krawędzi, nie bliżej niż 6” od narożnika – wszystkie modele z tego warbandu wchodzą na pole bitwy z tego punktu.
• Wybierasz punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi, nie bliżej niż 6” od narożnika – wszystkie modele z tego warbandu wchodzą na pole bitwy z tego punktu.
• Wybierasz punkt na dowolnej krawędzi, nie bliżej niż 6” od narożnika – wszystkie modele z tego warbandu wchodzą na pole bitwy z tego punktu.

5. Fog of Skowron (Fog of War)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.
Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i ustawia go w 12” od swojej krawędzi stołu. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu. Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, w 12” od własnej krawędzi stołu, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.
Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.
Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.
Cele scenariusza:
Na początku gry, gracze delegują w tajemnicy po jednym ze swoich bohaterów (nie może być to lider, chyba, że jest jedynym bohaterem w rozpisce). Zdobywasz 1 punkt, jeśli ten bohater pozostał żywy na polu bitwy, jeśli nie otrzymał żadnej rany – wtedy otrzymujesz 3 punkty. Na początku gry, gracze delegują w tajemnicy jednego z bohaterów przeciwnika (nie może być to lider, chyba, że jest jedynym bohaterem w rozpisce). Zdobywasz 1 punkt za spowodowanie jednej lub więcej ran temu bohaterowi (rany wybronione punktami losu etc. się nie liczą). Jeśli wybrany bohater zostanie zabity – otrzymujesz 3 punkty. Na początku bitwy, gracze delegują w tajemnicy jeden teren na połowie przeciwnika. Zdobywasz 1 punkt, jeśli na koniec bitwy posiadasz więcej modeli całkowicie znajdujących się w tym terenie niż przeciwnik. Jeśli jednak Twój przeciwnik nie posiada żadnych modeli w obrębie tego terenu a Ty posiadasz choć jeden, otrzymujesz 3 punkty. Zdobywasz 1 punkt za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty.
Zasady specjalne:
Trzymaj to w sekrecie, trzymaj bezpieczne: Na początku bitwy obaj gracze muszą opisać swoje zadania na kawałku papieru i odłożyć, tak, aby obaj gracze nie mogli mieć do nich wglądu. Te kawałki papieru nie powinny być otwierane do końca bitwy, kiedy zostają ujawnione. Nie powinno się ujawniać przeciwnikowi żadnych zadań, nawet po ich zrealizowaniu.

6. To the Death

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.
Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i ustawia go w 12” od swojej krawędzi stołu. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, w 12” od przeciwległej krawędzi stołu, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.
Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.
Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.
Cele scenariusza:
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 3 punkty.
• Zdobywasz 3 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 5 punktów.
• Zdobywasz 1 punkt jeśli masz co najmniej jeden sztandar na polu bitwy pod jej koniec. Jeśli sztandar na koniec gry a przeciwnik nie – otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 2 punkty jeśli zredukujesz armię przeciwnika do 25% jej startowej liczebności na koniec gry.
Zasady specjalne:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

VII. Punktacja:

Liczymy VP zdobyte podczas bitwy
Progi za bitwy:
2 x więcej VP daje wynik 9:1 GP
więcej VP daje wynik 7:3 GP
remis VP daje wynik 5:5 GP

VIII. Przepisy porządkowe.

Punkty karne:

1. Punkty karne mogą zostać przyznane za opóźnienia w oddawaniu wyników, nieetyczne zachowanie, chamstwo, kłótnie itp.
2. Niedopuszczalne jest także podpowiadanie w trakcie gry przez osoby trzecie (spoza pary). Nagminne podpowiadanie, także przez osoby z pary, w skrajnych przypadkach również będzie karane. Karany będzie głownie podpowiadający, oraz w skrajnych przypadkach również ten, któremu podpowiedziano. Przy stole powinni być jedynie gracze rozgrywający grę, ewentualnie ich pary, gdy tamci już skończyli rozgrywkę, oraz osobiści kostkomioci, którzy nie biorą udziału w turnieju.
3. W razie jakichkolwiek problemów (gdy ktoś wyraźnie przedłuża grę itp), prosimy zawsze wołać sędziów.
4. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.
Decyzje sędziego głównego są nieodwołalne (przypominam, że nikt nie jest nieomylny), decyzję sędziów liniowych może odwołać jedynie sędzia główny .
5. Na terenie miejsca odbywania się turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, bycia pod wpływem środków odurzających oraz palenia wyrobów tytoniowych.

Sponsorzy:
www.orzolstudio.eu
Obrazek

battle-models.com
Obrazek

www.modelmania.com.pl
Obrazek

www.futurex.pl
Obrazek


Pozdrawiam

Zgłoszenia"
Opłacone
Opłacone + rozpiska
1. Jan "JanMaurycy" Kaźmierczak + Piotr " Blaszko333" Błaszkiewicz
2. Wieśniak + Brat Wieśniaka

3. Dariusz "darlark" Skowroński + Michał "Skowron" Skowroński
4. Ajas + Jakubik
5. Daniel Roszkowski + Oskar Pontkowski
6. Filip + Mateusz Witkowski
7. Ponczek + Łukasz Kotas
8. Hektor + Turgon
9. Rawen + Melivor
10. Jaskier + Witek
11. Orku + Rudobrody
12. Potemp + Kuli
13. Spytek + Czaki
14. Maciej "Macu" Wardejn + Bartosz "Bamar12" Marczyński
15. Andrzej Brodzicki + Krzysztof Brodzicki
16. Frycu + Kondziu
17. DariuS + MCK
18. Michał "Bocian" Bojan + Kamil "Sfacio" Kozyra
19. Vrasku & Mikz
20. Michał Leszczyński + Rafał Leszczyński
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2018, 15:44 przez Skowron, łącznie zmieniany 21 razy.
Awatar użytkownika
Sfacio
Bębniarz z głębin
Posty: 187
Wiek: 21
Dołączył: 16 sty 2012
Skąd: Karakorum

14 kwie 2018, 9:41

Zapewne będę, wraz z x graczem
Sfacio=Czyngis-Chan=Siergiej
Mój WIP
Kupię głowę Bartiego - Gondorczyka z UM
Awatar użytkownika
Darlark
Sztygar
Posty: 389
Wiek: 24
Dołączył: 19 sty 2010
Skąd: Rumia

17 kwie 2018, 13:15

Szanuje ten turniej :) Na widok mapki, aż mi się łezka w oku zakręciła :P

Oczywiście najprawdopodobniej będę :)
-I'm Groot.
-I'm DARLARK :P
Awatar użytkownika
_MCK_
Gobliński jeździec
Posty: 99
Wiek: 27
Dołączył: 08 lis 2012
Skąd: Warszawa/Kielce

17 kwie 2018, 22:14

Witam, nie da rady zrobić tego turnieju w sierpniu kiedy nad morzem będzie jeszcze ciepło i będzie można połączyć turniej z wypadem wakacyjnym? :)
Awatar użytkownika
Ereinion
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 296
Wiek: 23
Dołączył: 14 maja 2009
Skąd: Gdańsk

18 kwie 2018, 8:04

Nie da rady, w sierpniu turniej zadeklarowało się robić Bielsko. Można wtedy tam pojechać na wakacje i połączyć turniej z wypadem w góry, a do nas przyjechać pograć w lotra ;-)
Awatar użytkownika
_MCK_
Gobliński jeździec
Posty: 99
Wiek: 27
Dołączył: 08 lis 2012
Skąd: Warszawa/Kielce

19 kwie 2018, 10:34

No to na Urodzinach pogadajmy z delegacją z Bielska i może dogadajmy terminy a tym samym hobbitowe wakacje :)
Awatar użytkownika
Zack
Sędzia LO
Posty: 520
Wiek: 28
Dołączył: 07 lip 2008
Skąd: Bielsko-Biała

19 kwie 2018, 10:42

Termin w Bielsku jest niestety nieruszalny, stąd na naszą prośbę Ereinion zgodził się Nam odstąpić termin. Ale spokojnie, góry w sierpniu są piękne i jest co u Nas robić :)
Awatar użytkownika
Kat
Poskramiacz pająków
Posty: 1320
Wiek: 29
Dołączył: 24 sty 2008
Skąd: Nie-zły Ent (Dębica)

19 kwie 2018, 11:23

a w sierpniu nad morzem nie zabiją nas ceny noclegu?:)
Awatar użytkownika
Darlark
Sztygar
Posty: 389
Wiek: 24
Dołączył: 19 sty 2010
Skąd: Rumia

25 kwie 2018, 13:36

Kat pisze:a w sierpniu nad morzem nie zabiją nas ceny noclegu?:)
To rożnie bywa :) Choć dzięki temu, że termin jest w miarę poza sezonem, postaramy się ogarnąć niedrogie lokum dla większej ekipy, lub chociaż podać ciekawe propozycje :)
-I'm Groot.
-I'm DARLARK :P
Awatar użytkownika
KedzioR_vo
Salah Ad Din
Posty: 2829
Wiek: 34
Dołączył: 06 mar 2008
Skąd: Gdynia

12 maja 2018, 12:23

Hej :)
Przy okazji remontu znalazłem stary banner NoRthconowy i trochę smoków kartonowych, które na jakieś granie robiłem.
Podrzucę to w czwartek do Stacji, może Wam się przyda :)


PozdRawiam
UWAGA!
Czytanie bez zrozumienia może prowadzić do trwałych uszkodzeń samooceny i ośmieszenia.
Nie ryzykuj - skontaktuj się ze słownikiem lub polonistą.
Awatar użytkownika
Ereinion
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 296
Wiek: 23
Dołączył: 14 maja 2009
Skąd: Gdańsk

14 lip 2018, 18:58

Aktualizacja regulaminu :)
CrazyGrain
Gobliński jeździec
Posty: 51
Dołączył: 12 cze 2018

14 lip 2018, 20:03

O kurcze, że jeszcze Kedzior tu zagląda !
3. Gracze z jednej drużyny mogą omówić wspólnie strategię swoich bitew, tj. wymienić się opinią, przedyskutować koncepcję gry, ale wyłącznie przed rozpoczęciem bitew. Gracze nie mogą sobie pomagać w trakcie trwania bitew, nawet jeśli jeden z graczy zakończy wcześniej swoją bitwę. Każdy jest kowalem swojej bitwy, a wszelkie podpowiedzi, sugestie, jak rozegrać dany ruch walkę itp. mogą zostać zgłoszone do sędziego i w konsekwencji udzielone zostaną punkty karne. Jedyne dozwolone podpowiedzi to określenia typu: "Ho, ho, ho będzie ciężko",. "Mamy problem ..." lub "Dasz radę".
Niefajny ten zapis ! Co to za pary skoro nie mogą sobie pomagać !!!
No i może jako stara wyga też wpadnę jeśli znajdę kogoś kto przygarnie dinozaura który zapomniał jak się gra ;) (chyba juz Leśniaki ze światełkiem przestały być samograjem)
Awatar użytkownika
Wlodas
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Wiek: 27
Dołączył: 22 sty 2017
Skąd: Tarnowo Podgórne

05 sie 2018, 7:05

Kiedy scenariusze ?
For Gondor !
Awatar użytkownika
Ereinion
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 296
Wiek: 23
Dołączył: 14 maja 2009
Skąd: Gdańsk

07 sie 2018, 6:33

Aktualizacja :)
Awatar użytkownika
Szorstki Fred
Bębniarz z głębin
Posty: 133
Wiek: 35
Dołączył: 21 mar 2014
Skąd: Szczecin

14 sie 2018, 5:30

Hej,
Bardzo chciałbym zabrać ekipę ze Szczecina i przyjechać na ten turniej, ale skoro już wiadomo, że za chwilę będą nowe zasady od GW to czy to oznacza, że PMP zagramy na nowych zasadach/profilach GW ?
Jeśli tak to trochę kiepsko bo nie wszyscy będą mieli do nich dostęp, do tego utrudni to przygotowanie armii tak na szybko.
Osobiście wolałbym zagrać jeszcze na aktualnym LO.
Czy org mógłby się ustosunkować? Z góry dzięki!

ODPOWIEDZ