Krakowskie Manewry, 3-4 III 2018 SINGIEL 900 p

Karimatka, śpiwór, termos z kawą i w drogę...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Spy Tech
Gobliński jeździec
Posty: 97
Dołączył: 02 gru 2009
Skąd: okolice Krakowa

10 lut 2018, 13:36

Zapraszamy na dwudniowy turniej SINGLOWY klasy Master "Krakowskie Manewry" W Krakowie w dniach 3-4 marca 2018.

Termin: 3-4.03.2018
Miejsce: Młodzieżowy Dom Kultury: Grunwaldzka 5, 31-526 Kraków, przystanek tramwajowy 'Cystersów' lub 'Rondo Mogilskie'.
Sędzia główny: Jan "SpyTech" Spytek (sędzia niegrający)
Sędziowie liniowi: Bartosz "Lonewolf" Dudasz, Kacper Ciślik, Bartłomiej Cichy (sędziowie grający)
Wpisowe: 30 zł za osobę
Limit miejsc: jeżeli zgłoszonych będzie więcej niż 40 osób i uda się wynająć dodatkowe piętro, docelowo na pewno zmieścimy 50 graczy.
Format punktowy: 900 pkt
Obrońca tytułu: Łukasz 'Alexij' Traczyk

Noclegi: (te mają sensowne ceny i są stosunkowo w akcpetowalnej odległości od miejsca turnieju)
http://www.smkrakow.pl/nocleg-krakow-kontakt
http://pl.ssm.com.pl/krakow-sokolska/


Gramy 5 bitew.

I. Informacje ogólne:
1. Turniej jest turniejem singlowym klasy Master Ligii Ogólnopolskiej LotR i zaliczany do Ligii Ogólnopolskiej.
2. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski. W pierwszej rundzie możliwe jest rzucanie wyzwań.
3. Zgłoszenia z rozpiską należy wysłać na adres [email protected] do 23 lutego 2018. Opłatę 30 zł należy wykonać przelewem (tytuł przelewu: Manewry i nick gracza)
Nr konta:
Jan Spytek
32-415 Raciechowice 100
15 1140 2004 0000 3102 7521 3488
4. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, nick oraz ośrodek gracza, a także rozpiskę/rozpiski wg następującego schematu:

Warband I
bohater (dokupiony ekwipunek)- x pkt
nazwa modelu x ilość modeli (dokupiony ekwipunek)- x pkt

Warband II
itd.itp.

W rozpisce zaznaczyć lidera armii. W wypadku braku zaznaczenia lidera w zgłoszonej rozpisce to przeciwnik może wybrać, który z bohaterów jest liderem armii w danej bitwie.
5. Gracz powinien posiadać kości, miarkę calową, opis scenariuszy, statystyki i zasady swojej armii (mogą być w wersji elektronicznej, byleby dało się je odczytać w czasie bitwy i były aktualne) oraz oczywiście wydrukowaną rozpiskę.
6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

II. Kompozycja armii:
1. Gracz wystawia jedną lub dwie armie. W przypadku wystawienia dwóch armii jedna z nich musi być armią armylistów dobra, a druga armylistów zła. Gramy zawsze stronami przeciwnymi. Jeśli obydwaj gracze mają po dwie armie, rzucają po jednej kości. Gracz z wyższym wynikiem rzuca jeszcze raz: na 1-3 gra złem, a na 4-6 dobrem.
2. Format punktowy to 900 pkt.
3. Armie muszą być skomponowane na podstawie najnowszych armybooków 4.0 LO
4. Zabronione jest wystawianie proxów
5. Wszystkie modele muszą być pomalowane i wypodstawkowane- modele nie spełniające tych wymogów będą po zwróceniu uwagi przez przeciwnika zdejmowane ze stołu przez sędziego.
6. Cięcia:
-limit modeli 10-70
-każda z rozpisek może wykorzystać do 3 'punktów magii':
1 pkt magii warci są bohaterowie posiadający jakikolwiek Magical Power, czyli mogący rzucić jakikolwiek czar, o koszcie 100 pkt lub niższym (po uwzględnieniu dokupionego wyposażenia), a także: Galadriel Protectress of Lothorien, Tom Bombadil, Thranduil King of Mirkwood, Thranduil King of The Woodland Realm, Celeborn.

2 pkt magii warci są bohaterowie posiadający jakikolwiek Magical Power, czyli mogący rzucić jakikolwiek czar, o koszcie większym niż 100 pkt (po uwzględnieniu dokupionego wyposażenia), za wyjątkiem bohaterów wymienionych powyżej.

III. Rozgrywka:
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 5 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 120 minut. W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze dogrywają obecnie rozgrywaną TURĘ.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów jako jednostki miary.
4.. Po zakończeniu gry gracze zgłaszają wyniki sędziemu.
5. Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali.

IV. Harmonogram turnieju:

SOBOTA:
9.00- 9.45 – zapisy
9.45- 9.55- rozlosowanie par
10.00- 12.00- Bitwa I
12.20- 14.20- Bitwa II
14.20- 15.30- Przerwa obiadowa
15.40- 17.40- Bitwa III

Paring na pierwszą niedzielną bitwę zostanie zamieszczony na wydarzeniu na fb oraz w temacie na Mitrilu w sobotę wieczorem.

NIEDZIELA:
10.00- 12.00- Bitwa IV
12.20- 14.20- Bitwa V
15.00- zakończenie turnieju i wręczenie nagród

V. Scenariusze: (w podanej kolejności)

1) High Ground
2) Fog of War
3) Reconnoitre
4) Lords of Battle
5) Domination

1) High Ground

Na środku pola bitwy znajduje się wzgórze, na które wszystkie modele wchodzą bez potrzeby żadnych testów, ale normalnie ogranicza ono widoczność i zatrzymują się na nim modele przemieszczane za pomocą Sorcerous Blast, Call Winds oraz Hurl.

Pozycje startowe:
Gracze rzucają K6- gracz z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie gracze wystawiają naprzemiennie po jednym warbandzie swojej armii w strefie 24" od swojej krawędzi stołu. Modele nie mogą zostać wystawione dalej niż 6" od dowódcy swojego warbandu.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Na koniec każdej tury następującej po złamaniu jednej z armii należy rzucić K6. Na wynik 1-2 gra się kończy- w przeciwnym razie, bitwa trwa przez kolejną turę.

Cele scenariusza:
-Zdobywasz 4 VP, a twój przeciwnik 2 VP, jeśli posiadasz na centralnym wzgórzu lub w kontakcie z nim więcej modeli od twojego przeciwnika (wyjątek: jeśli posiadasz na wzgórzu lub w kontakcie z nim 1 model, a przeciwnik 0, otrzymujesz 3 VP, a przeciwnik nie otrzymuje punktów).

Zdobywasz 5VP, a twój przeciwnik 1 VP, jeśli posiadasz na centralnym wzgórzu lub w kontakcie z nim co najmniej 2 modele i dwukrotnie więcej modeli od twojego przeciwnika (wyjątek: jeśli posiadasz na wzgórzu lub w kontakcie z nim 2 modele, a przeciwnik 0, otrzymujesz 5 VP, a przeciwnik nie otrzymuje punktów).

Zdobywasz 7 VP, jeśli posiadasz na centralnym wzgórzu lub w kontakcie z nim co najmniej trzy modele i trzykrotnie więcej modeli od twojego przeciwnika.

-Zdobywasz 1 VP za zadanie jednej lub więcej ran liderowi przeciwnika (punkty uratowane przez punkty Losu nie liczą się). Jeśli zabijesz lidera przeciwnika, zamiast tego otrzymujesz 2 VP.

-Zdobywasz 1 VP jeśli armia przeciwnika jest złamana na koniec gry. Jeśli armia przeciwnika jest złamana, a twoja nie, zamiast tego otrzymujesz 3 VP.

2) Fog of War

Pozycje startowe:
Gracze rzucają K6- gracz z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie gracze wystawiają naprzemiennie po jednym warbandzie swojej armii w strefie 12" od swojej krawędzi stołu. Modele nie mogą zostać wystawione dalej niż 6" od dowódcy swojego warbandu.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Na koniec każdej tury następującej po złamaniu jednej z armii należy rzucić K6. Na wynik 1-2 gra się kończy- w przeciwnym razie, bitwa trwa przez kolejną turę.

Cele scenariusza:
-Na początku gry potajemnie zaznacz (zapisz) jednego ze swoich bohaterów- nie może być to twój lider, chyba że masz tylko jednego Bohatera w armii. Zdobywasz 1 VP jeśli wyznaczony Bohater przeżyje do końca bitwy. Jeśli wyznaczony Bohater przeżyje i nie zostanie mu zadana żadna rana, zamiast tego zdobywasz 3 VP.

-Na początku gry potajemnie zaznacz (zapisz) jednego z Bohaterów przeciwnika- nie może być to jego lider, chyba że ma tylko jednego Bohatera w armii. Zdobywasz 1 VP za zadanie jednej lub więcej ran wyznaczonemu Bohaterowi (nie liczą się rany uratowane przez punkty Losu). Jeśli zabijesz wyznaczonego Bohatera, zamiast tego zdobywasz 3 VP.

-Na początku gry potajemnie zaznacz (zapisz) jeden teren na połowie stołu przeciwnika. Zdobywasz 1 VP jeśli na koniec gry posiadasz więcej modeli od przeciwnika całkowicie w obrębie wyznaczonego terenu. Jeśli przeciwnik nie ma żadnych swoich modeli całkowicie w obrębie wyznaczonego terenu, a ty masz co najmniej jeden swój model całkowicie w obrębie tego terenu, zamiast tego zdobywasz 3 VP.

-Zdobywasz 1 VP za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 VP.

UWAGA
Jako że aby kontrolować wyznaczony element terenu w tym scenariuszu trzeba swoje modele posiadać CAŁĄ PODSTAWKĄ wewnątrz terenu, nie mogą być to płoty, mury, wystające z ziemi wolo stojące kamienie i drzewa.

3) Reconnoitre

Pozycje startowe:
Na początku bitwy jednostki nie są rozstawione – wchodzą one z rezerw. Gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera krawędź, z której będą wychodzić jego posiłki, przeciwnik otrzymuje krawędź po drugiej stronie stołu. Zasada specjalna wystawiania maszyn pozwala na ich wystawienie do połowy stołu, ale muszą być rozstawione wraz z warbandem przed rozstawieniem innych modeli i wszystkie modele w tym warbandzie muszą znajdować się w 6" od dowódcy. Modele wystawiane są na dowolnym punkcie swojej krawędzi (nie muszą wychodzić do 6" od dowódcy warbandu). Wszystkie modele o wyjściu innym niż standartowe(czyt. gobliny od skryby, goblin mercenaries, Morgul stalkers, etc) wychodza z krawędzi gracza je kontrolującego. Wyjątkiem jest to Watcher in the Water. Modele nie są zobligowane do wystawiania w 6” od ich dowódcy warbandu(wyjątkiem tu są maszyny i ich załoga).

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 3 VP jeśli minimum jeden Twój model uciekł przez krawędź przeciwnika i więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika, 5 VP jeśli minimum dwa Twoje modele uciekły przez krawędź przeciwnika i dwa razy więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika, 7 VP jeśli minimum trzy Twoje modele uciekły przez krawędź przeciwnika i trzy razy więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika.
• Zdobywasz 1 VP za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 VP.
• Zdobywasz 1 VP za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 VP.

Zasady specjalne:
Posiłki: w pierwszej turze gracze rozstawiają swoje warbandy naprzemiennie, począwszy od tego, który będzie miał wyższy wynik na rzucie K6. Od każdej następnej tury, warbandy wychodzą z krawędzi pod koniec fazy ruchu danego gracza.
W celu rozstawienia warbandu, rzuć K6. Punkty potęgi kierującego warbandem mogą być wydane w celu podwyższenia lub obniżenia uzyskanego wyniku, modele nie mogą szarżować w turze w której wyszły na pole bitwy, poza tym działają normalnie. Za każdy warband rzuca się osobno. Modele niewystawione na pole bitwy liczą się jakby były na nim na potrzeby ustalania, czy armia jest złamana.
Wynik rzutu K6:
1-3 – Warband nie dotarł na pole bitwy, ale otrzymuje bonus +1 do wyniku rzutu kością w następnej turze.
4-6 – Warband wchodzi na pole bitwy z krawędzi kontrolowanej przez gracza lub wg zasad opisanych w punkcie pozycje startowe.
Zasady specjalne pozwalające wyjść jednostkom z dowolnej krawędzi stołu (jak np. Goblin Mercenary Captain’s Mercenary Ambush) muszą wybrać krawędź stołu ustaloną w dziale „Pozycje startowe”

Modele które wyszły poza krawędź nie są liczone jako zabite.

4) Lords of Battle

Pozycje startowe:
Gracze rzucają K6- gracz z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie gracze wystawiają naprzemiennie po jednym warbandzie swojej armii w strefie 24" od swojej krawędzi stołu, ale przynajmniej 1" od modeli przeciwnika. Modele nie mogą zostać wystawione dalej niż 6" od dowódcy swojego warbandu.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Na koniec każdej tury następującej po złamaniu jednej z armii należy rzucić K6. Na wynik 1-2 gra się kończy- w przeciwnym razie, bitwa trwa przez kolejną turę.

Cele scenariusza:
-W tym scenariuszu należy zapisywać Poziom Zranień, który równy jest sumie liczby ran zadanych armii przeciwnika i wykorzystanych przez przeciwnika punktów Losu (Bohaterowie zabici z niewykorzystanymi punktami Losu dodadzą +1 do Poziomu Zranień za każdy niewykorzystany punkt Losu. Modele, którego uciekły z pola bitwy w wyniku złamania armii liczą się do Poziomu Zranień, lecz ich wierzchowce nie).

Zdobywasz 4 VP, a twój przeciwnik 2 VP, jeśli Twój Poziom Zranień jest większy niż twojego przeciwnika (wyjątek: jeśli twój Poziom Zranień wynosi 1, a przeciwnika 0, otrzymujesz 3 VP, a przeciwnik nie otrzymuje punktów)

Zdobywasz 5 VP, a twój przeciwnik 1 VP, jeśli twój Poziom Zranień wynosi przynajmniej 2 i jest co najmniej dwukrotnie większy od Poziomu Zranień przeciwnika (wyjątek: jeśli twój Poziom Zranień wynosi 2, a przeciwnika 0, otrzymujesz 5 VP, a przeciwnik nie otrzymuje punktów)

Zdobywasz 7 VP jeśli twój Poziom Zranień wynosi przynajmniej 3 i jest co najmniej trzykrotnie większy od Poziomu Zranień przeciwnika.

-Zdobywasz 1 VP za zadanie jednej lub więcej ran liderowi przeciwnika (punkty uratowane przez punkty Losu nie liczą się). Jeśli zabijesz lidera przeciwnika, zamiast tego otrzymujesz 2 VP.

-Zdobywasz 1 VP jeśli armia przeciwnika jest złamana na koniec gry. Jeśli armia przeciwnika jest złamana, a twoja nie, zamiast tego otrzymujesz 3 VP.

Zasady Specjalne:
Czas Bohaterów- Za każdym razem, kiedy twoja armia zabije Bohatera przeciwnika w Walce, jeden z twoich Bohaterów w tej samej Walce odzyskuje punkt Potęgi utracony wcześniej w bitwie.

5) Domination

Rozstawienie znaczników:
Na polu bitwy umieszcza się 5 znaczników; jeden z nich jest automatycznie umieszczany na środku stołu. Następnie gracze rzucają K6- gracz z wyższym wynikiem umieszcza jeden znacznik gdziekolwiek na polu bitwy w odległości 12" od innych znaczników i 6" od krawędzi stołu. Następnie drugi gracz ustawia kolejny znacznik 12" od innych znaczników i 6" od krawędzi stołu. Następnie gracze w tej samej kolejności i według tych samych zasad umieszczają na polu bitwy dwa ostatnie znaczniki.

Pozycje startowe:
Gracze rzucają K6- gracz z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie gracze wystawiają naprzemiennie po jednym warbandzie swojej armii w strefie 24" od swojej krawędzi stołu. Modele nie mogą zostać wystawione dalej niż 6" od dowódcy swojego warbandu.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Gra trwa do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:

-Zdobywasz 2 VP za każdy znacznik, w odległości 3" od którego znajduje się przynajmniej jeden Twój model, a nie znajdują się w tej odległości żadne modele przeciwnika.

-Zdobywasz 1 VP za każdy znacznik, w odległości 3" od którego znajdują się zarówno Twoje jak i wrogie modele, ale więcej Twoich.

-Zdobywasz 1 VP za zadanie jednej lub więcej ran liderowi przeciwnika lub za zabicie lidera przeciwnika.

-Zdobywasz 1 VP jeśli armia przeciwnika jest złamana na koniec gry.


VI. Punktacja:
Punkty naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu.
2 razy więcej punktów - duże zwycięstwo – 15:0
Więcej punktów - małe zwycięstwo – 10:3
tyle samo punktów - remis – 5:5
bay w 1 szej rundzie - 15 pkt (spóźnienie nie jest liczone jako bay)
bay w kolejnych rundach – 10 pkt
O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, następnie wynik bezpośredniej rywalizacji (stosowane jeśli tylko dwaj gracze mają po tyle samo Punktów Zwycięstwa i ze sobą grali), suma małych punktów.

Dodatkowa punktacja:
- brak rozpiski = -5 pkt
- brak zasad swoich modeli w rozpisce = -5 pkt (kumulatywne z powyższym)
- niedosłanie rozpiski ze zgłoszeniem na czas = -10 pkt
-posiadanie dwóch armii +3 pkt

VII. Przepisy porządkowe
1. Bezpodstawne przedłużanie gry będzie karane ostrzeżeniami i w konsekwencji karami. Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas gracz, który po raz drugi wzywa sędziego i po raz drugi nie będzie miał racji podczas niepotrzebnej sprzeczki zostanie ukarany punktami karnymi. Zatem spójrzcie w zasady swoich modeli i FAQ, aby nie zarobić punktów karnych.
2. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:15 (wiadomo, każdemu zdarza się rzucić przekleństwo w powietrze, byle nie było to nagminne).
3. Jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia w kwestiach takich jak liczba potęg pozostała danemu modelowi, pozycja modelu przed wykonaniem ruchu, wynik na kości po jej zgarnięciu ze stołu i inne tego typu sytuacje i zawołają sędziego, aby taką sytuację rozstrzygnął, skończy się to rzutem spornym.
4. Decyzje sędziów są nieodwołalne.
5. Na terenie Domu Kultury panuje kategoryczny zakaz spożywania alkoholu i palenia papierosów.

W czasie turnieju przeprowadzony zostanie konkurs malarski z nagrodami na najlepiej pomalowany warband, osobno dla warbandu sił dobra, osobno dla warbandu sił zła.

Zapraszamy!

Zgłoszenia opłacone:
1. Marcin 'Marcin Marcin' Kopacz (+ rozpiska)
2. Witold 'Wiciu' Gutkowski (+ rozpiska)
3. Mariusz 'Solmyr' Futyma (+ rozpiska)
4. Jan Zwierzchowski (+ rozpiska)
5. Rafał Potempa (+ rozpiska)
6. Szymon Macioszek (+ rozpiska)
7. Rafał 'Diego Armando Maradona' Macioszek (+ rozpiska)
8. Bartłomiej 'TonyStark' Cichy (+ rozpiska)
9. Bartosz 'Lonewolf' Dudasz (+ rozpiska)
10. Damian 'Klusek' Dudasz (+ rozpiska)
11. Jakub 'Bakson' Czyż (+ rozpiska)
12. Andrzej Brodzicki (+ rozpiska)
13. Paweł 'Kuli' Kuligowski (+ rozpiska)
14. Patryk 'Red' Gajek (+ rozpiska)
15. Tomasz 'Cassia' Rochatka vel. Godfryd (+ rozpiska)
16. Kacper 'MCK' Micek (+ rozpiska)
17. Piotr 'Zichu' Zich (+ rozpiska)
18. Łukasz 'Lukan' Nowak (+ rozpiska)
19. Dariusz 'Darius' Gniadek (+ rozpiska)
20. Jakub 'Jakubikk' Wojciechowski (+ rozpiska)
21. Kamil 'Kazek' Kazanowski (+ rozpiska)
22. Michał 'Ugluk' Ławniczak (+ rozpiska)
23. Karol 'Karolek' Stempień (+ rozpiska)
24. Bogusz 'Czaki' Podgórski (+ rozpiska)
25. Mikołaj Wrona (+ rozpiska?)
26. Łukasz 'Alexij' Traczyk (+ rozpiska)
27. Mateusz Lelek (+ rozpiska)
28. Jan Zachara (+ rozpiska)
29. Kamil 'Slay' Olejnik (+ rozpiska)
30. Michał 'Fishpriest' Rybarczyk (+ rozpiska)
31. Gall 'Loku' Anonim
32. Radosław 'KaMiKaZee' Góra (+ rozpiska)
33. Janusz 'Czakor' Kaczor (+ rozpiska)
34. Damian 'Frycu' Rożkowicz (+ rozpiska)
35. Maciej 'Mike' Rutkowski (+ rozpiska)
36. Patryk 'Kuchar' Kucharski (+ rozpiska)
37. Piotr 'Brat Lukana' Nowak (+ rozpiska)
38. Michał 'Leśny' Jaworski (+ rozpiska)
39. Adam 'Raven' Piela (+ rozpiska)
40. Jakub 'Melivor' Piela (+ rozpiska)
41. Bartek Kipiel (+ rozpiska)
42. Mikołaj Grodecki (+ rozpiska)
43. Grzegorz Pabian
44. Piotr Pochopień (+ rozpiska)
45. Błażej 'Ereinion' Leporowski (+ rozpiska)
...
Ostatnio zmieniony 26 lut 2018, 17:45 przez Spy Tech, łącznie zmieniany 9 razy.
Awatar użytkownika
Jaskier
Redaktor
Posty: 410
Wiek: 21
Dołączył: 01 kwie 2014
Skąd: Warszafka

10 lut 2018, 13:44

Fajkowi Zielarze odpowiedzą! :fajka:
Bardzo spoko że jest cięcie magii ale nie monsterów. Pytanie tylko czy ten koszt 100pkt. to koszt za cały model czy taki bez ekwipunku (np kon, bestia).
Pozdrawiam, Marcin
Awatar użytkownika
Ajas
Redaktor
Posty: 5527
Wiek: 29
Dołączył: 25 sty 2008
Skąd: Poznań AP

10 lut 2018, 13:44

Zgłaszam parę Ajas & Ku... ej to jest singiel :P

Pozdrawiam, Ajas :D
KedzioR_vo do Offa o cyckach pisze:MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (:D)
Jesteś z Poznania? kliknij!
Awatar użytkownika
Spy Tech
Gobliński jeździec
Posty: 97
Dołączył: 02 gru 2009
Skąd: okolice Krakowa

10 lut 2018, 13:50

Marcin dzięki za czujność, uściślone, że koszt liczymy po dokupieniu wyposażenia.
Awatar użytkownika
Kat
Poskramiacz pająków
Posty: 1320
Wiek: 28
Dołączył: 24 sty 2008
Skąd: Nie-zły Ent (Dębica)

10 lut 2018, 14:40

Strasznie blisko lokala w krk :/ postaram sie byc
Wojownik "Zachodniej Ukrainy"
Awatar użytkownika
Solmyr
Pomocnik Szamana
Posty: 871
Wiek: 26
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Opole / UWO

10 lut 2018, 15:43

Śmierdzi Smaugiem
Lubisz placki?
Awatar użytkownika
Wlodas
Bębniarz z głębin
Posty: 173
Wiek: 27
Dołączył: 22 sty 2017
Skąd: Tarnowo Podgórne

10 lut 2018, 18:59

Wszystko spoko cięcia fajne ale informowanie niecały miesiąc przed takim wydarzeniem to trochę krótko :p

Szkoda bo z chęcią bym przyjechał.
For Gondor !
Awatar użytkownika
Spy Tech
Gobliński jeździec
Posty: 97
Dołączył: 02 gru 2009
Skąd: okolice Krakowa

11 lut 2018, 20:12

Dochodzą opisy scenariuszy i ich punktacja. :)
Awatar użytkownika
Potemp
Nadzorca Trolli
Posty: 617
Wiek: 30
Dołączył: 13 wrz 2011
Skąd: Kielcza

12 lut 2018, 12:54

Świetny regulamin :)
Postaramy się wpaść większą ekipą.

Zacznę już poszukiwania modeli. Czy jakaś dobra duszyczka pożyczy/sprzeda mi 4 warg raiderów + 2 Orc Tracker na Wargu? :)

Dodano po 5 godzinach 16 minutach 40 sekundach:

Fog of War - co z Tomem i Jagódką? :)
Dają automatycznie punkty w tym scenie?
Awatar użytkownika
Kirkor
Pomocnik Szamana
Posty: 962
Wiek: 25
Dołączył: 16 gru 2008
Skąd: Zaklików

14 lut 2018, 20:09

Pytanko, jak wygląda sprawa z noclegiem ?
Forth Eorlingas!!!

WIP: http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=15310

przyjmuję zamówienia na malowanie, zdjęcia w CMP, zapraszam Tanio i porządnie!
Awatar użytkownika
Spy Tech
Gobliński jeździec
Posty: 97
Dołączył: 02 gru 2009
Skąd: okolice Krakowa

14 lut 2018, 21:42

Potemp

Bierzemy oryginalny scenariusz od GW, w jego przypadku nie zmieniałem nic z zapisu. Więc tak, Tom i Jagoda to pewne punkty. :)

Kirkor

Nocleg we własnym zakresie, w miejscu turnieju na pewno nocować nie możemy. Na dniach rzucę Wam linki do jakichś sensownych opcji noclegowych.

Pozdrawiam
Alexij
Nadzorca Trolli
Posty: 771
Wiek: 36
Dołączył: 23 lut 2010
Skąd: Bydgoszcz

16 lut 2018, 1:24

Potemp - wezmę modele - przypomnij mi się proszę .

Spytek, pytanie:

Zapis z High Ground:
Koniec gry:
Na koniec każdej tury następującej po złamaniu jednej z armii należy rzucić K6. Na wynik 1-2 gra się kończy- w przeciwnym razie, bitwa trwa przez kolejną turę.

Czyli po brejku jak nie wypadnie 1 lub 2 gramy tylko następną turę do końca, tak?
Pozdrawiam
Alexij
Awatar użytkownika
Spy Tech
Gobliński jeździec
Posty: 97
Dołączył: 02 gru 2009
Skąd: okolice Krakowa

16 lut 2018, 15:22

Alexij

O koniec gry rzucamy pod koniec KAŻDEJ tury następującej po złamaniu którejś z armii. Jeśli nie wypadnie 1 lub 2, bitwa toczy się przez kolejną turę, na koniec której powtarzamy rzut, i tak w kółko aż do końca czasu lub wyniku 1 lub 2 w rzucie na końcu tury. :)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jaskier
Redaktor
Posty: 410
Wiek: 21
Dołączył: 01 kwie 2014
Skąd: Warszafka

23 lut 2018, 23:55

fajne rozpiski, kto nie widział, na facebooku :)
Ostatnio zmieniony 26 lut 2018, 8:17 przez Jaskier, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Marcin
Awatar użytkownika
KarolekSc
Treser wargów
Posty: 11
Dołączył: 23 lut 2018
Skąd: Sosnowiec

24 lut 2018, 11:10

Siemanko, pożyczy ktoś na Manewry Rzecznika Saurona z buta ?

ODPOWIEDZ