Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 17 Sty 2018, 8:50
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [ Lokalny] Otwarcie sezonu Warszawa
Autor Wiadomość
Jaskier
~Sędzia LO



Wiek: 21
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 266

Skąd: Warszafka

Offline


   Post Wysłany: 05 Sty 2018, 12:44
Zacytuj zaznaczone

Termin: 21.01.2018 (niedziela) godz. 9:30
Miejsce: Klub Gier Bitewnych "Dragon" (instytut lotnictwa)
Format: 800p.
Wpisowe: 10zł

Turniej jest turniejem singlowym ligi ogólnopolskiej

Każdy gracz składa rozpiskę dobra lub zła na max 400p z dwoma opcjami do wyboru po kolejne 400p.
Maxymalne limity to:
2 monstery latające

Czas rozgrywki to 1:15 +15 minut na dokonczenie tury.
Gramy ma stolach 48 / 48 cali

Scenariusze które zagramy to:
1. Contest of Champions
Układ stołu:
Umieśćcie znacznik na środku stołu.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia i pierwszy rozstawia warbandy. Gracze rozstawiają swoich liderów na swojej połowie stołu w 3” od jego środka a następnie ich warbandy w maksymalnie 6” od nich, na swoich połowach stołów. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca K6, wynik 1-3 oznacza, że ustawia go w 12” od środka na swojej połowie stołu, 4-6 oznacza, że może być on rozstawiony gdziekolwiek na połowie gracza. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
Na potrzeby scenariusza musisz odnotowywać ile modeli zabił Twój lider w czasie bitwy. Pamiętaj, że modele zabite poprzez ataki strzeleckie, magiczne lub w wyniku BPA nie są liczone do poziomu zranień dokonanych przez lidera.
• Zdobywasz 3 punkty jeśli Twój lider zabije więcej modeli niż lider przeciwnika, otrzymujesz 5 punktów, jeśli zaś Twój lider zabił dwa razy więcej modeli przeciwnika (minimum dwa), jednak jeśli Twój lider zabije trzy razy więcej modeli niż lider przeciwnika (minimum trzy) – otrzymujesz 7 punktów.
• Zdobywasz 3 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 5 punkty.

Zasady specjalne:
Ostatnia walka: za każdym razem gdy Twój lider zabije bohatera lub model posiadający więcej punktów zdrowia niż 1, natychmiast odzyskuje punkt potęgi wydany wcześniej w trakcie bitwy.

2. Rekonesans
Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Na początku bitwy jednostki nie są rozstawione – wchodzą one z rezerw. Gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera krawędź, z której będą wychodzić jego posiłki, przeciwnik otrzymuje krawędź po drugiej stronie stołu. Zasada specjalna wystawiania maszyn pozwala na ich wystawienie do połowy stołu, ale muszą być rozstawione wraz z warbandem przed rozstawieniem innych modeli i wszystkie modele w tym warbandzie muszą znajdować się w 6" od dowódcy. Modele wystawiane są na dowolnym punkcie swojej krawędzi (nie muszą wychodzić do 6" od dowódcy warbandu). Wszystkie modele o wyjściu innym niż standartowe(czyt. gobliny od skryby, goblin mercenaries, Morgul stalkers, etc) wychodza z krawędzi gracza je kontrolującego. Wyjątkiem jest to Watcher in the Water.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 3 punkty jeśli minimum jeden Twój model uciekł przez krawędź przeciwnika i więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika, 5 punktów jeśli minimum dwa Twoje modele uciekły przez krawędź przeciwnika i dwa razy więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika, 7 punktów jeśli minimum trzy Twoje modele uciekły przez krawędź przeciwnika i trzy razy więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika.
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty.

Zasady specjalne:
Posiłki: w pierwszej turze gracze rozstawiają swoje warbandy naprzemiennie, począwszy od tego, który będzie miał wyższy wynik na rzucie K6. Od każdej następnej tury, warbandy wychodzą z krawędzi pod koniec fazy ruchu danego gracza.
W celu rozstawienia warbandu, rzuć K6. Punkty potęgi kierującego warbandem mogą być wydane w celu podwyższenia lub obniżenia uzyskanego wyniku, modele nie mogą szarżować w turze w której wyszły na pole bitwy, poza tym działają normalnie. Za każdy warband rzuca się osobno. Modele niewystawione na pole bitwy liczą się jakby były na nim na potrzeby ustalania, czy armia jest złamana.
Wynik rzutu K6:
1-3 – Warband nie dotarł na pole bitwy, ale otrzymuje bonus +1 do wyniku rzutu kością w następnej turze.
4-6 – Warband wchodzi na pole bitwy z krawędzi kontrolowanej przez gracza lub wg zasad opisanych w punkcie pozycje startowe.
Zasady specjalne pozwalające wyjść jednostkom z dowolnej krawędzi stołu (jak np. Goblin Mercenary Captain’s Mercenary Ambush) muszą wybrać krawędź stołu ustaloną w dziale „Pozycje startowe”

Modele które wyszły poza krawędź nie są liczone jako zabite.

3. Capture and control
Układ stołu:
Umieśćcie pięć znaczników na polu bitwy. Trzy z nich muszą być ustawione na środku stołu w równych odległościach od siebie, przy czym jeden z nich dokładnie na środku. Dwa pozostałe są rozstawiane w 12” od krawędzi kontrolowanej przez gracza, jak najbliżej znacznika środkowego (wszystkie znaczniki tworzą kwadrat/romb o przekątnych przecinających się na środkowym znaczniku).

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca K6, wynik 1-3 oznacza, że ustawia go w 12” od środka stołu, 4-6 oznacza, że może być on rozstawiony gdziekolwiek na połowie gracza. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
W momencie gdy jedna ze stron została złamana, pod koniec tury, w której jedna z armii została uznana za takową oraz każdej następnej, jeden gracz rzuca K6. Przy wyniku 1 lub 2, gra się kończy.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 2 punkty za każdy znacznik, kontrolowany przez gracza na koniec bitwy.
• Zdobywasz 1 punkt za zranienie (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą) lub za zabicie lidera przeciwnika.
• Zdobywasz 1 punkt, jeśli armia przeciwnika jest złamana na koniec bitwy.

Zasady specjalne:
Kontrola znacznika: na początku bitwy wszystkie znaczniki są uznawane za neutralne i nie należą do żadnej ze stron. Jeśli na koniec tury jeden lub więcej modeli gracza są w styczności ze znacznikiem, wtedy ten znacznik przechodzi pod jego kontrolę. Jeśli na koniec tury, obie strony mają modele styczne ze znacznikiem, wtedy staje się on ponownie neutralny.


Punktacja:
Duze zwycięstwo 4:0 duza porazka
Małe zwycięstwo 3:1 mała porażka
Remis 2:2


Zgłoszenia:
1. Jaskier
2. Eljandill
3. DariuS
4. MCK
5. Kisiel
6. Kamikazee
7. Krzysztof Blankiewicz
8.
9.
10.
11...

_________________
Pozdrawiam, Marcin


Ostatnio zmieniony przez Jaskier dnia 17 Sty 2018, 7:25, w całości zmieniany 1 raz
   Powrót do góry »
 
Elfhells
~Gwardia Drzwi Durina



Wiek: 19
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 137

Skąd: wiązowna k/warszawy

Offline


   Post Wysłany: 15 Sty 2018, 22:28
Zacytuj zaznaczone

Hej.
Chyba coś mnie ominęło, bo kilka dni temu było 400 pkt...
Nie mówię, że na 800 nie zagram, ale nie do końca rozumiem co rozumieć przez:
Jaskier napisał:
Każdy gracz składa rozpiskę dobra lub zła na max 400p z dwoma opcjami do wyboru po kolejne 400p.

   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [ Lokalny] Otwarcie sezonu Warszawa
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: