Crash Test Bydzi - 2x800p - 13 I 2018 - Poznań

Karimatka, śpiwór, termos z kawą i w drogę...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Ajas
Redaktor
Posty: 5539
Wiek: 29
Dołączył: 25 sty 2008
Skąd: Poznań AP

28 gru 2017, 21:01

[center]Crash Test Bydzi - 2x800p - 13 I 2018[/center]
Turniej jest drugim spośród serii turniejów w ramach Ligi Wielkopolskiej.
[center]Obrazek[/center]
Kiedy: 13 I 2018
Gdzie: Poznań, Galileusza 8 (""Klub Kopernik")
Wpisowe: 1 zł na ligę
Start: 9:00
Organizator: Adam "Ajas" Sokół
Sędzia główny: Adam "Ajas" Sokół

Szczegóły:

I Warunki ogólne
1. Armie muszą być skomponowane na podstawie armylistów LO - do pobrania tutaj.
2. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami LO oraz FAQ GW.

3. Gracze są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski w formie drukowanej (rozpiska w telefonie się nie liczy), miarki calowej oraz kości.
4. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd.
5. Rozpiski muszą zostać wysłane do 8 I 2018 na adres [email protected]. NIE JAKO ZAŁĄCZNIK!
6. Sędzia ma prawo wymóc na graczu korzystanie ze stopera, jeśli ten zostanie posądzony o umyślnie powolną grę.

II. Kompozycja armii:
1. Każda para wystawia 2 armie - jedną z armylistów ZŁA, drugą z armylistów DOBRA.
2. Format punktowy to 400 + 2 x 400 pkt. Gracz komponujący armię składa ją wg następujących wytycznych:
a. Armia podstawowa na 400 pkt w której znajduje się lider
b. Dwie armie dodatkowe na 400 pkt każda
c. Armie dodatkowe muszą mieć powiązania siatką sojuszy z armią główną, ale nie musza mieć między sobą. Przykład:
Gracz iksiński chce grać złem Tworzy Armię główną na którą składa się Dol Guldur z liderem w postaci Saurona Nekromanty. Jako armie dodatkowe wybiera Mordor oraz Angmar. W zależności od scenariusza, przeciwnika, etc, przed bitwą gracz kładzie jedną z rozpisek dodatkowych tekstem do stołu. Obaj gracze odkrywają armie dodatkowe jednocześnie.
d. Limit łuku jest liczony dla pełnej 800 pkt armii, zatem rozważnie składajcie swoje rozpiski.
3. Armie muszą być skomponowane na podstawie najnowszych armybooków 4.0 Ligi Ogólnopolskiej.
4. Niedopuszczalne jest wystawienie proxów.
5. Wszystkie modele muszą być pomalowane i wypodstawkowane.
6. Cięcia:
- minimum 10 modeli
- maksimum 75 modeli
- maksymalnie 2 monstery latające

III. Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 4 bitwy. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut minut. W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze dogrywają wyłącznie tą fazę która obecnie jest rozgrywana.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów jako jednostki miary.
4.. Po zakończeniu wszystkich pojedynków gracze zgłaszają wyniki sędziemu.
5. Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali

IV ]Scenariusze
Rozegramy w losowej kolejności 4 spośród poniższych, bitwy będą trwać po 90 min:
1) Zająć obóz (Storm The Camp)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jeden z narożników stołu, który staje się jego obozem i wystawia całą swoją armię, łącznie z machinami oblężniczymi w 12” od tego narożnika. Wszystkie modele które nie mieszczą się w 12” od narożnika, wychodzą z narożnika pod koniec pierwszej fazy ruchu. Następnie przeciwnik rozstawia całą swoją armię w narożniku znajdującym się najdalej od wybranego przez przeciwnika i rozstawia całą swoją armię w 12” od swojego narożnika.
Modele w warbandach wystawiane są nie dalej niż 6" od dowódcy warbandu.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 3 punkty, jeśli na koniec gry kontrolujesz obóz przeciwnika. Jeśli na koniec bitwy kontrolujesz zarówno obóz przeciwnika jak i własny – otrzymujesz 6 punktów.
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty

Zasady specjalne:
Obozowisko: obozami są strefy wystawienia obu graczy. Obóz traktuje się jako zajęty, jeśli na koniec tury masz więcej modeli w obrębie obozu niż przeciwnik.
Modele znajdujące się wewnątrz własnego obozu, będą bronić go za wszelką cenę – każdy model znajdujący się na początku tury w obrębie swojego obozu, do końca tej tury będzie zdawał wszystkie wymagane testy męstwa.

2) Nocne spotkanie (Ill-met by Moonlight)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i ustawia go w 12” od swojej krawędzi stołu. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, w 12” od własnej krawędzi stołu, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 3 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 5 punktów.
• Zdobywasz 3 punkty jeśli na koniec bitwy masz co najmniej jednego bohatera przy życiu, jeśli zaś masz co najmniej jednego bohatera przy życiu, zaś przeciwnik żadnego – otrzymujesz 5 punktów.

Zasady specjalne:
Mrok nocy: w związku z obniżoną widocznością, modele nie mogą być celem ataków strzeleckich, mocy magicznych czy zasad specjalnych powyżej 12” od modelu deklarującego. Jednakże znacznie trudniej uniknąć ataków strzeleckich będąc w ciemnościach, wszelkie ataki strzeleckie otrzymują bonus +1 do rzutu na zranienie. Maszyny oblężnicze nadal mogą namierzać modele znajdujące się dalej niż 1” od nich, jednakże trafiają tylko przy wyrzuceniu 6.

3) Złap i utrzymaj (Capture and Control)

Układ stołu:
Umieśćcie pięć znaczników na polu bitwy. Trzy z nich muszą być ustawione na środku stołu w równych odległościach od siebie, przy czym jeden z nich dokładnie na środku. Dwa pozostałe są rozstawiane w 12” od krawędzi kontrolowanej przez gracza, jak najbliżej znacznika środkowego (wszystkie znaczniki tworzą kwadrat/romb o przekątnych przecinających się na środkowym znaczniku).

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca K6, wynik 1-3 oznacza, że ustawia go w 12” od środka stołu, 4-6 oznacza, że może być on rozstawiony gdziekolwiek na połowie gracza. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
W momencie gdy jedna ze stron została złamana, pod koniec tury, w której jedna z armii została uznana za takową oraz każdej następnej, jeden gracz rzuca K6. Przy wyniku 1 lub 2, gra się kończy.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 2 punkty za każdy znacznik, kontrolowany przez gracza na koniec bitwy.
• Zdobywasz 1 punkt za zranienie (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą) lub za zabicie lidera przeciwnika.
• Zdobywasz 1 punkt, jeśli armia przeciwnika jest złamana na koniec bitwy.

Zasady specjalne:
Kontrola znacznika: na początku bitwy wszystkie znaczniki są uznawane za neutralne i nie należą do żadnej ze stron. Jeśli na koniec tury jeden lub więcej modeli gracza są w styczności ze znacznikiem, wtedy ten znacznik przechodzi pod jego kontrolę. Jeśli na koniec tury, obie strony mają modele styczne ze znacznikiem, wtedy staje się on ponownie neutralny.

4) Pojedynek Czempionów (Contest of Champions)

Układ stołu:
Umieśćcie znacznik na środku stołu.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia i pierwszy rozstawia warbandy. Gracze rozstawiają swoich liderów na swojej połowie stołu w 3” od jego środka a następnie ich warbandy w maksymalnie 6” od nich, na swoich połowach stołów. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca K6, wynik 1-3 oznacza, że ustawia go w 12” od środka na swojej połowie stołu, 4-6 oznacza, że może być on rozstawiony gdziekolwiek na połowie gracza. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
Na potrzeby scenariusza musisz odnotowywać ile modeli zabił Twój lider w czasie bitwy. Pamiętaj, że modele zabite poprzez ataki strzeleckie, magiczne lub w wyniku BPA nie są liczone do poziomu zranień dokonanych przez lidera.
• Zdobywasz 3 punkty jeśli Twój lider zabije więcej modeli niż lider przeciwnika, otrzymujesz 5 punktów, jeśli zaś Twój lider zabił dwa razy więcej modeli przeciwnika (minimum dwa), jednak jeśli Twój lider zabije trzy razy więcej modeli niż lider przeciwnika (minimum trzy) – otrzymujesz 7 punktów.
• Zdobywasz 3 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 5 punkty.

Zasady specjalne:
Ostatnia walka: za każdym razem gdy Twój lider zabije bohatera lub model posiadający więcej punktów zdrowia niż 1, natychmiast odzyskuje punkt potęgi wydany wcześniej w trakcie bitwy.
Punktacja:
1vp - zranienie lidera przeciwnika /2vp - Lider przeciwnika zabity
1vp - siły nasze i przeciwnika są złamane /2vp - złamanie armii przeciwnika
1vp - Posiadanie sztandaru NA ggórce /2vp - Posiadanie go na górce i brak Sztandaru przeciwnika na niej
6:0 - posiadanie 2x większej ilości modeli na górce lub w styczności z nią
4:2 - posiadanie większej ilości modeli na górce lub w styczności z nią (przeciwnik otrzymuje 2 vp)

Gracze są zobowiązani posiadać przy sobie scenariusze w papierowej formie i zapoznać się z ich zasadami przed turniejem.

IV Punktacja
a) Bitwy będą punktowane w sposób następujący:
9:1 duże zwycięstwo:porażka
6:4 małe zwycięstwo:porażka
5:5 remis
Pauzowanie (w wypadku nieparzystej ilości graczy) jest warte 6 punktów za wyjątkiem pierwszej bitwy w której pauzujący otrzymuje 9 VP i 6 MP.

b) Wysłanie rozpiski w terminie +5 VP
c) W sytuacji w której jeden gracz 2 raz w danej bitwie domaga się interpretacji sędziego nie wierząc na słowo przeciwnikowi i za drugim razem okazuje się, że ten nie kłamał gracz proszący o interwencję sędziego otrzymuje 2 VP karne.


Lista zgłoszeń z rozpiskami:
1] Kuli & Ajas
...

Pozdrawiam, Ajas :D
KedzioR_vo do Offa o cyckach pisze:MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (:D)
Jesteś z Poznania? kliknij!
Awatar użytkownika
Slotgan
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 317
Wiek: 29
Dołączył: 24 lut 2012
Skąd: Poznań

28 gru 2017, 21:22

Zgłaszam Bamar + Slotgan (w zastępstwie Włodasa vel Tarnowski Lew ex Kaen)
Awatar użytkownika
patrykares
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 563
Wiek: 24
Dołączył: 03 kwie 2009
Skąd: Poznań

28 gru 2017, 21:37

Ktoś chętny zagrać w parze bez względu na wynik?
daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Dołączył: 14 kwie 2010
Skąd: Poznań

29 gru 2017, 9:56

Czy ktoś pożyczy mi Galę i Ioreth? Bardzo ładnie proszę^^
Poszukuje partnera ze złem :mrgreen:
Czym jest Hobbit o.O???
Awatar użytkownika
staszkoPL
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 560
Wiek: 17
Dołączył: 31 sty 2014
Skąd: Poznań (Luboń)

06 sty 2018, 21:47

Zgłaszam parę Staszko und Daid!
Awatar użytkownika
Slotgan
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 317
Wiek: 29
Dołączył: 24 lut 2012
Skąd: Poznań

07 sty 2018, 12:37

Coś małe zainteresowanie widzę :(
bamar12
Bębniarz z głębin
Posty: 170
Wiek: 26
Dołączył: 14 lip 2017
Skąd: Poznań

08 sty 2018, 10:30

Całe 3 drużyny :(
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?
daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Dołączył: 14 kwie 2010
Skąd: Poznań

08 sty 2018, 15:33

To może indywidualnie pogramy?
Czym jest Hobbit o.O???
Awatar użytkownika
staszkoPL
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 560
Wiek: 17
Dołączył: 31 sty 2014
Skąd: Poznań (Luboń)

09 sty 2018, 18:48

Parowy na 6 osób chyba ma mało sensu xD

ODPOWIEDZ