Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 14 Gru 2017, 21:04
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony:  1, 2, 3  Następny
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [ Lokalny] Turniej Świąteczny - 10 XII 2017 - Poznań - 700p.
Autor Wiadomość
K10
~Kwatermistrz-piwowar



Wiek: 20
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 469

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 20 Lis 2017, 16:49
Zacytuj zaznaczone

Data: 10 grudnia 2017 (niedziela)
Gdzie: Poznań, Taczaka 14 (sklep "GOSU")
Wpisowe: 10zł(7 za miejscówe, 1 na lige, 2 na nagrody)
Start: 12:00
Organizator: Marcin ,,K10” Woźniak
Sędzia główny: Marcin ,,K10” Woźniak



Szczegóły:

I Warunki ogólne
1. Turniej jest turniejem singlowym. Każdy wystawia armie o koszcie nie przekraczającym 700 pkt. Można mieć jedną dobra oraz drugą zła. Armie muszą być skomponowane na podstawie armylistów LO .
2. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami LO oraz FAQ GW.
3. Gracze są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski, miarki calowej oraz kości.
4. Modele w armii nie muszą być pomalowane, dozwolone proxy (ale bez przesady) po skonsultowaniu z sędzia maksymalnie w przeddzień turnieju.
5. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd.

II Kompozycja Armii:
1) od 12 do 60 modeli (limit nie dotyczy czystych armii Fellowship of the Ring, Thorin's Company oraz White Council)
2) maksymalnie 2 potwory (w tym maksymalnie jeden imienny - WK jest nazgulem imiennym) (limit dla Goblin Town wynosi max 3 monstery imienne, zaś czystej armii Wanderers in the Wild wynosi 3 potwory w dowolnej kombinacji)
3) max jeden model czarujący z wolą 6 lub więcej
4) Maksymalnie 50% konnych modeli (limit nie dotyczy czystych armii Fellowship of the Ring, Thorin's Company oraz White Council)
5) Maksymalnie jeden bohater/dowódca/monster z zasadą "fly"
6)max 50% łuków
7)max 3 maszyny typu balista lub jedna typu katapulta
8)max 3 armylisty
9)Armie zbudowane na jednym armyliście dostają bonus w postaci=50 dodatkowych punktów do wykorzystania w rozpisce(z wyjątkiem armii z nazgulem na bestii=20pkt.), armie zbudowane jedynie z dwóch armylistów dostają bonus w postaci=20pkt.(z wyjątkiem armii z nazgulem na bestii)

III Zgłoszenia:
Zgłoszenia (z nickiem, imieniem i nazwiskiem) i rozpiski należy wysłać do dnia 8 grudnia 2017 do godz. 23:58 włącznie. Wysłanie rozpiski do tego terminu będą nagradzane dodatkowymi punktami o czym w sekcji IV.

Rozpiski należy wysyłać na adres mailowy [email protected], pw lub na fb z dopiskiem "Turniej Świąteczny” w tytule, rozpiska ma być wpisana w treści wiadomości, żadnych załączników.
W miarę możliwości będę parował dobro vs zło.

III Scenariusze
Rozegramy w losowej kolejności:

1. Upoluj Mikołaja
Na środku stołu umieszczona zostają figurka Mikołaja o statystykach( Walka: 5, Siła 4, Obrona 7, Ataki 3, Życia 4, Męstwo 7.) Mikołaja można zranić tylko bezpośrednim atakiem w walce wręcz i jest odporny na czary.
Specjalna Zasada:
Za każdym razem kiedy wrogi bohater zginie w walce jeden z twoich bohaterów w tej samej walce może odzyskać utracony wcześniej w grze punkt potęgi.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie
rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 12" od jego krawędzi.
Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 12" od
swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.

Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza:
Na końcu każdej tury w której odnotowano złamanie jednej z armii rzuć K6. Przy wyniku 1 lub 2 gra
automatycznie się kończy. Przy innym rzucie gra trwa dalej.
Punkty Zwycięstwa (VP):
• Dla tego scenariusza ważne jest zapisywanie ”Poziomu Zranień”. Twój Poziom Zranień jest równy
liczbie ran jaką Twoja armia zada armii wroga (liczą się też rany zadane wierzchowcom) plus każdy
punkt Losu, który wykorzystał Twój przeciwnik (bohaterowie którzy zostali usunięci z gry z
niewykorzystanymi punktami Losu dodadzą 1 do Poziomu Zranień za każdy niewykorzystany punkt).
Modele które uciekną z pola walki na wskutek złamania armii liczą się do Punktów Zranień, lecz
wierzchowce nie.
Jeśli pomiędzy graczami występuję różnica Poziomu Zranień przydzielamy punkty następująco:
- więcej punktów zranień niż przeciwnik(co najmniej 1 zranienienie) 2 VP
- dwa razy więcej punktów zranień niż przeciwnik(co najmniej 2 zranienia) 4 VP
- trzy razy więcej punktów zranień niż przeciwnik(co najmniej 3 zranienia) 6 VP
W przypadku takiego samego poziomu zranień stosujemy wynik 1:1 VP.
• Zyskujesz 1 VP za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi(rany
wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz
2VP za zabicie go.
• Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Zyskujesz 2 VP jeżeli wroga armia jest
rozbita a twoja nie.
•Jeżeli twój lider zrani Mikołaja 1VP, zabije go 2VP

2.Śnieżki
Rozstawienie
Na środku stołu ustawiany jest jeden znacznik. Następnie obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym
wynikiem ustawia drugi znacznik w dowolnym miejscu na stole co najmniej 12” od innego znacznika
oraz co najmniej 6” od krawędzi stołu. Gracz przeciwny robi dokładnie to samo i czynią to
naprzemiennie, aż 5 znaczników znajdzie się na stole.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie
rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 12" od jego krawędzi.
Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 12" od
swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.

Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza:
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki
zaokrąglane w dół).
4 znaczniki rozstawione przez graczy to sterty śniegu. Na 4+model stojący na takiej stercie zbiera śnieżki. Jeżeli którykolwiek z graczy zbierze 4 sterty śnieżek( z jednej można wielokrotnie), to stając jakimkolwiek modelem na znaczniku na środku stołu możesz ulepić bałwanka na 3+(można modyfikować potęgami).
Punkty Zwycięstwa (VP):
- Zyskujesz 1 VP za każdy znacznik jeżeli w zasięgu 3” od niego znajduje się
więcej modeli twoich niż wroga
-Zyskujesz 4 VP jeżeli w 3” od znacznika bałwanka znajduje się więcej modeli twoich niż przeciwnika,
jeżeli jest ich tam dwa razy więcej zyskujesz 6 VP. Jeżeli jest to zwykły znacznik punktacja wynosi 2 VP/4 VP
- Zyskujesz 1 VP jeżeli armia wroga jest rozbita, gdy dodatkowo Twoja nie jest zyskujesz 2 VP

3.Kulig Śnieżny
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie
rozstawienie. Modele jeszcze nie dotarły na pole bitwy. Patrz tabela Posiłków.
Modele posiadające specjalne zasady wystawiania wychodzą wbrew ich zasadą, tzn. wychodzą tylko i wyłącznie z własnej krawędzi. Zapis ten nie dotyczy jedynie modelu Watcher in the Water.

Święty Mikołaj w świątecznym zgiełku zapomniał gdzie zaparkował swoje sanie i trzeba mu je podrzucić. Na środku stołu zostają ustawione sanie Mikołaja. Posiadają 10 cali ruchu,8 obrony i 4 życia. Nie są traktowane jak wierzchowiec. Jednak strzelając w nie broni zasięgowych i rzucając czar występuje modyfikator – 1 na trafienie, a strzały dystansowe na 1-4 trafiają w sanie. Do sanek może wejść pieszy model człowieka, elfa, krasnoluda, hobbita, orka, goblina lub Uruk-hai i odjechać nimi na 3+(można modyfikować potęgą).Wejście do sani zajmuje pół ruchu. Wydając potęgę modelem w saniach , można wykonać rzut kostką: 1-nic się nie dzieje, 2- sanie jadą 12 cali w tej turze,3-sanie jadą 12 cali dwie tury,4-sanie latają 10” w tej turze, 5-sanie latają 12” w tej turze, 6-sanie latają 12” dwie tury.(nie można modyfikować tego rzutu).

Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza:
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki zaokrąglane w górę). Modele które wyszły poza krawędź stołu liczą się jakby były na stole na potrzeby rozpatrywania złamania armii. (wystarczy modelem dotknąć krawędzi przeciwnika, aby opuścić stół)
Punkty Zwycięstwa (VP):
Jeśli pomiędzy graczami występuję różnica w ilości modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika przydzielamy punkty następująco:
- więcej modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika(conajmniej 1) = wynik 2 VP
- dwa razy więcej modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika(conajmniej 2) = 4VP
- trzy razy więcej modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika(conajmniej 3) = 6 VP
W przypadku takiej samej ilości modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika stosujemy wynik 1:1 VP
- Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi(rany
wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 2 VP za zabicie go.
- Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Zyskujesz 2 VP jeżeli wroga armia jest
rozbita a twoja nie.
-zyskujesz 2VP za przejechanie sankami przez krawędź przeciwnika
Posiłki
Na koniec Twojej fazy ruchu rzuć K6 za wybrany przez Ciebie Warband i porównaj z poniższą tabelą.
Następnie gracz przeciwny robi to samo i tak naprzemiennie do czasu, aż za wszystkie warbandy
zostanie wykonany rzut i rozpatrzony jego wynik. Modele które wchodzą na pole bitwy mogą się
poruszyć z maksymalnym swoim ruchem, lecz nie mogą szarżować. Poza tym zachowują się normalnie.
Modele które nie wyszły przez 3 tury wychodzą automatycznie w turze czwartej.
Rzut K6:
1-3 – warband nie wychodzi. Dodaj + 1 do jego następnego rzutu.
4-6 – model wchodzi do gry z Twojej krawędzi.
Modele, które mogą się rozstawiać z dowolnych krawędzi lub dowolnego terenu na potrzeby tego
scenariusza wychodzą z krawędzi gracza je kontrolującego po wykonaniu odpowiedniego rzutu.

IV Punktacja
Bitwy będą punktowane w sposób następujący:
20:0 duże zwycięstwo:porażka
14:6 małe zwycięstwo:porażka
9:9 remis
19:0 pauza w pierwszej kolejce, 15:0 w każdej kolejnej.

do tego:

+ 1 VP - nadesłanie prawidłowej rozpiski w terminie([email protected])
-1 VP za brak rozpiski w dowolnej formie

VI Harmonogram
Niedziela:
12:00 start turnieju

Bitwa trwa 1h45min. 5 minut tego przed końcem tego czasu sędzia daje sygnał że dokańczamy turę którą aktualnie gramy po czym bitwa się kończy.

Lista:
1.K10
2.Ajas
3.Wiciu

4.Jakubikkkkkkkkkk
5.Włodas
6.Bamar
7.Daid
8.Koshara
9.Staszko
10.Hektor
11.Fryc
12.Patrykares
13.Bumblebee
[color=green]14.Macu


Na zielono rozpiski wysłane w terminie.
Limit 16 miejsc.

Pozdrawiam

_________________
I'm back baby!


Ostatnio zmieniony przez K10 dnia 10 Gru 2017, 2:51, w całości zmieniany 19 razy
   Powrót do góry »
 
wiciu43
~Gobliński jeździec




Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 103

Skąd: Koło

Offline


   Post Wysłany: 20 Lis 2017, 18:01
Zacytuj zaznaczone

Zglaszam wiciu43 i jakubikk
   Powrót do góry »
 
Włodas
~Gwardia Drzwi Durina



Wiek: 26
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 108

Skąd: Tarnowo Podgórne

Offline


   Post Wysłany: 20 Lis 2017, 18:02
Zacytuj zaznaczone

zgłaszam się Smile

standardowo przyjdę wklepać publicznie Slotganowi Very Happy

_________________
For Gondor !
   Powrót do góry »
 
Ajas
@Redaktor



Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 9260

Skąd: Poznań AP

Offline
Pochwał: 1

Galeria Ajas (3 zdjęcia)

   Post Wysłany: 20 Lis 2017, 18:23
Zacytuj zaznaczone

Jest zawirowanie w związku z terminem. Czekam na kontakt ze strony K10.

Pozdrawiam, Ajas Very Happy

_________________
KedzioR_vo do Offa o cyckach napisał:
MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (Very Happy)


Jesteś z Poznania? kliknij!
   Powrót do góry »
 
bamar12
~Gwardia Drzwi Durina



Wiek: 25
Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 107

Skąd: Poznań

Online


   Post Wysłany: 20 Lis 2017, 18:29
Zacytuj zaznaczone

Zgłaszam sie Very Happy

_________________
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?

http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=19348 zapraszam na mój bazarek Razz
   Powrót do góry »
 
daid
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 273

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 20 Lis 2017, 18:54
Zacytuj zaznaczone

Będę^^

_________________
Czym jest Hobbit o.O???
   Powrót do góry »
 
Koshara
*Sztygar



Wiek: 28
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2565

Skąd: Litwini wracają? (P-ń)

Offline

Galeria Koshara (16 zdjęć)

   Post Wysłany: 21 Lis 2017, 0:26
Zacytuj zaznaczone

Bendem

_________________
Sprzedaję figurki, gry: http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17124#410993

Jesteś z Poznania? kliknij!
   Powrót do góry »
 
 
loku
~Gwardia Drzwi Durina



Wiek: 26
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 121

Skąd: Łódź

Offline


   Post Wysłany: 21 Lis 2017, 8:55
Zacytuj zaznaczone

pogadam z chłopakami z Łodzi może uda nam się wpaść Smile

_________________
,,This is no mere Ranger. He is Aragorn, son of Arathorn…and you owe him your allegiance "

-Legolas
   Powrót do góry »
 
staszkoPL
~Kwatermistrz-piwowar



Wiek: 16
Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 583

Skąd: Poznań

Offline
Ostrzeżeń: 2

Galeria staszkoPL (5 zdjęć)

   Post Wysłany: 21 Lis 2017, 9:07
Zacytuj zaznaczone

Będę Very Happy

_________________
Mój WiP, kiedyś coś w nim ruszę
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=16466#403282
   Powrót do góry »
 
Hektor
~Gobliński jeździec



Wiek: 21
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 193

Skąd: Gniezno

Offline


   Post Wysłany: 21 Lis 2017, 9:11
Zacytuj zaznaczone

Będę

_________________
Zapraszam na mój bazarek!
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=18817#425320
   Powrót do góry »
 
Fryc
~Odźwierny Morii




Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 12

Skąd: Gdańsk

Offline


   Post Wysłany: 21 Lis 2017, 16:53
Zacytuj zaznaczone

Też się pojawię.
   Powrót do góry »
 
daid
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 273

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 22 Lis 2017, 9:11
Zacytuj zaznaczone

Cytat:
•Jeżeli twój lider zabije Mikołaja 1VP, zabije go 2VP


Zrani/zabije, tak powinno być? Co z ranami niezadanymi przez lidera?


Cytat:
4 znaczniki rozstawione przez graczy to sterty śniegu. Na 5+model stojący na takiej stercie zbiera śnieżki. Jeżeli którykolwiek z graczy zbierze 4 sterty śnieżek( z jednej można wielokrotnie) stając jakimkolwiek modelem na znaczniku na środku stołu możesz ulepić bałwanka na 3+(można modyfikować potęgami).


Po co mamy zbierać śnieżki/lepić bałwanka?

_________________
Czym jest Hobbit o.O???
   Powrót do góry »
 
bamar12
~Gwardia Drzwi Durina



Wiek: 25
Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 107

Skąd: Poznań

Online


   Post Wysłany: 23 Lis 2017, 13:24
Zacytuj zaznaczone

Podłączam sie do pytania daida :-)

_________________
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?

http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=19348 zapraszam na mój bazarek Razz
   Powrót do góry »
 
Macu
~Gwardia Drzwi Durina




Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 118

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 23 Lis 2017, 14:08
Zacytuj zaznaczone

Żeby bałwan stał na środku i można było pkt zdobyć (przy bałwanki jest więcej pkt niż przy zwykłym znaczniku tak wynika z punktacji)
   Powrót do góry »
 
patrykares
~Giermek Balina



Wiek: 23
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 871

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 23 Lis 2017, 15:50
Zacytuj zaznaczone

Też będe.

_________________
Veni Vidi Vici
Mój Bazarek
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=11089
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [ Lokalny] Turniej Świąteczny - 10 XII 2017 - Poznań - 700p. Idź do strony:  1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: