Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 18 Paź 2017, 11:22
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [ Lokalny] Turniej Hobbit PreDMP Kraków
Autor Wiadomość
TonyStark
@Redaktor



Wiek: 27
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 3219

Skąd: Krk

Offline

Galeria TonyStark (33 zdjęć)

   Post Wysłany: 04 Paź 2017, 19:21
Zacytuj zaznaczone

Witajcie!
Zapraszam na kolejny turniej ! Tym razem będzie to parowy na zasadach DMP. Wiemy wszyscy ,że z Krakowa wybiera się kilka teamów ? 3 to tak lekko myślę Razz dlatego warto przetestować rozpiski. Nie zrobimy 4 osobowych teamów, ale parowy jak najbardziej.
Gramy na dwóch stołach. Zawsze Dobro na Zło. Szukajcie pary i zgałaszajcie się! ! !

Data: 21.10.2017r.
Gdzie: Steamland 64, Kraków
Zapisy:9:30
Start : 10:00
Wpisowe: 15zł (5zł na tereny)
Rozpiski: proszę o wysłanie rozpiski do 19.10.2017r. na adres [email protected] (ze względu na sporą ilość nowych graczy)
Sędzia: Bartłomiej Cichy (jeśli nie będę mógł być ,zastąpi mnie ktoś inny), wybieram sobie również dodatkowych pomocników do sędziowania
Rozgrywka: 3 bitwy po 1h45min każda
Stoły: 48x48''
Format: 700pkt
Limit miejsc: 14 par

Harmonogram turnieju:

9:30-9:50 - ZAPISY
10:00 - 10:10 - Rozpoczęcie, losowanie par na pierwszą bitwę
10:15 - 12:00 - I Bitwa
12:00 - 12:30 - Konkurs malarski
12:30 - 14:45 - II Bitwa
15:00 - 16:45 - III Bitwa
17:00 - Rozdanie nagród

Kompozycja armii

1. Gracze wystawiają 2 armie na 700 pkt każda.

2. Armie muszą być skomponowane na podstawie zasad Ligi Ogólnopolskiej (nowe armylisty)

3. Po jednej stronie konfliktu (dobro i zło) nie mogą się powtórzyć bohaterowie (saruman MOŻE występować zarówno po stronie sił dobra i zła ale tylko po jednym, a Gandalf biały i szary nadal jest Gandalfem)

4.Drużyny mogą wystawić łącznie 200 modeli.

5.W drużynie można użyć maksymalnie 6 army-listów.

6. Army-listy nie mogą się powtarzać.

7. Konwersje użyte na turnieju muszą być zatwierdzone przez organizatora lub sędziego głównego, ponadto wszystkie modele muszą posiadać WYSIWYG. OverWYSIWYG w postaci posiadania dodatkowych włóczni, tarcz bądź łuków na modelach nie posiadających ich w rozpisze jest możliwy tylko wtedy, kiedy wszystkie modele danego rodzaju w armii posiadają jednolite uzbrojenie(należy o tym powiadomić przeciwnika przed bitwą). Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione przeciwnik może zażądać zdjęcia modeli ze stołu, lub odebrania ekwipunku wszystkim jednostkom tego samego rodzaju.

KOSZYKI!!!

Każda drużyna może budować swoje rozpiski po wybraniu jednej z następujących opcji:
ZŁO:
a) Jeden gracz posiada do dwóch nazguli na bestii, ale drugi gracz nie może posiadać żadnego nazgula ani rzecznika Saurona.
b) obaj gracze posiadają dowolną ilość nazguli ale żaden nie dosiada bestii.
c) obaj gracze posiadają tylko po jednym nazgulu, który może być na bestii, ale żadnego więcej ani ust Saurona.
d) jeden z graczy może posiadać do 5 nazguli na bestiach, drugi nie może posiadać żadnych nazguli, taskmasterów, monsterów, ust Saurona, Smauga ani Sarumana.
Cięcia nie obejmują nowych nazguli z dol guldur (tych po 2 wole, 0 losu)

DOBRO:
a) jeden gracz posiada 2 blasty w rozpisce ale drugi może posiadać tylko Galadriele lub Legolasa. Żaden z graczy nie może mieć armii złożonej z ponad 50% konnicy.
b) obaj gracze mogą posiadać po 1 blaście, ale tylko jeden z nich ma armie powyżej 50% konnicy lub Legolasa lub Galadriele.
c) jeden z graczy posiada w swojej rozpisce dowolnie skomponowaną armię, drugi gracz nie może posiadać blasta, Galadrieli, Legolasa ani ponad 50% konnicy.
d) Jeden z graczy może posiadać w armii Legolasa i Galadriele, drugi ponad 50% konnicy lub 1 blasta.
Czysta Biała Rada i Kompania Thorina omija wszelkie cięcia.

(W razie zawiłości, wątpliwości i uwag prosze o informacje na fb lub w wiadomości prv.)




Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 6 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut + 15 minut na skończenie tury po sygnale. (1:45 h)

2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.

3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.

4.Gracze mogą zażądać użycia tylko jednego zestawu kości przy jednym stole

5. Po zakończeniu wszystkich pojedynków kapitanowie zgłaszają sędziom łączny wynik całej drużyny.

6. gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali


Scenariusze , z racji ze to ma być test przed turniejem, zagramy losowe z tych 6ciu poniżej Smile

1. Rekonesans
Gracze wystawiają swoje warbandy naprzemiennie. Na 4+ warband wchodzi z krawędzi. W kolejnych turach warbabd wchodzi zawsze o 1 łatwiej czyli 3+, potem 2+, na koncu 1+.
Punktacja:
-gracz, ktory przeprowadzi wiecej jednostek za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 4 VP, przeciwnik zdobywa 3 VP.
-gracz, ktory przeprowadzi 2 razy wiecej jednostek (minimum 2) za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 5 VP, przeciwnik zdobywa 2 VP.
-gracz, ktory przeprowadzi 3 razy wiecej jednostek (minimum 3) za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 7 VP.
-złamanie armi przeciwnej 1VP, jeżeli nasza nie jest prxy tym złamana 3VP.
-zabicie wrogiego lidera 1 VP, jeżeli nasz nie jest przy tym zabity 2 VP.
Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.

2. Hold Ground
Na środku stołu znajduje się znacznik, a gracze wyznaczają gdzie jest północ.
Gracze naprzemiennie wystawiają swioe warbandy. Aby sprawdzic skąd wyjdzie dany warband gracz rzuca kostką:
1-warband jeszcze nie wchodzi do gry.
2-przeciwnik wybiera punkt startowy na krawedzi wschodniej lub zachodniej, nie bliżej niż 6-cali od rogu stołu.
3-przeciwnik wybiera punkt startowy na krawedzi pólnocnej lub południowej, nie bliżej niż 6-cali od rogu stołu.
4-gracz kontrolujący wybiera punkt startowy na krawedzi wschodniej lub zachodniej.
5-gracz kontrolujący wybiera punkt startowy na krawedzi północnej lub południowej.
6-gracz kontrolujący wybiera punkt startowy na dowolnej krawedzi.
Punktacja:
-gracz, ktory posiada wiecej jednostek w 6 calach od znacznika na koniec gry zdobywa 4 VP, przeciwnik zdobywa 3 VP.
-gracz, ktory posiada 2 razy wiecej jednostek (minimum 2) w 6 calach od znacznika na koniec gry zdobywa 5 VP, przeciwnik zdobywa 2 VP.
-gracz, ktory posiada 3 razy wiecej jednostek (minimum 3) w 6 calach od znacznika na koniec gry zdobywa 7 VP.
-złamanie armi przeciwnej 1VP, jeżeli nasza nie jest prxy tym złamana 3VP.
-zabicie wrogiego lidera 1 VP, jeżeli nasz nie jest przy tym zabity 2 VP

3. Blodball
Stół dzielimy na 4 równe części w prostokąty 12x48 cali (Grafika wkrótce). Są to strefy rozstawienia ktore naprzemiennie oznaczamy A,B,A,B. Strefy A należą do pierwszego gracza, strefy B do drugiego.
Na srodku stołu umieszczona jest piłka (zasady pilki niżej). Celem zawodników jest posiadanie piłki na koniec gry na jednej ze swoich stref.
Gracze rozstawiają naprzemiennie warbandy na swoich strefach, nie bliżej niz 7 cali od piłki. W bliższej strefie można umieścić max 60 modeli.
Piłka ma znacznik pieszej podstawki. Piłkę nosi tylko jeden model. Podniesienie piłki z ziemi zajmuję pół ruchu. Piłka inspiruje niosacego i daje mu dodatkową kość resista (jezeli miał już jedną to teraz ma dwie itd). Piłkę mogą nosić tylko piesze modele. Przekazanie piłki zajmuje połowę ruchu obu modelom, ale mogą ją rzucać na 3 cale. Jeżeli jest jakiś wrogi model na drodze podania, może on spróbować przechwyslcić pilłkę na 4+, rzut ten może być modygfikowany potęgą. W ciagu jednej tury gracz kontrolujacy może wykonać tylko jedno podanie. Aby odebrać piłkę przeciwnikowi należy go zabic w walce wręcz. Wówczas piłka pezechodzi automatycznie. Jezeli niosący zostanie zabity przez zaklęcie lub broń dystansową to pilka upada na ziemie. Pilka jest odporna na compel itp. i jest niesmiertelna ale można ją blastować gdy nikt jej nie niesie. Jezeli modele przeciwnych stron są zwiazane ze sobą walką, ale niosacy piłkę zostanie zabity w fazie strzelania to liczy sie to tak jak zabicie go w walce czyli przejmujemy automatycznie piłkę.
Tom Bombadil i Jagoda nie mogą nosić piłki. Nie można podać piłki do modelu kawaleryjskiego ani do modelu ktory w tej właśnie chwili nosi założony pierścień.
Punktacja:
-zyskujemy 4 VP gdy piłka na koniec gry jest w naszej bliższej strefie. Przeciwnik zdobywa 2VP.
-zyskujemy 6 VP gdy piłka na koniec gry jest w naszej dalszej strefie.
-zyskujemy 1VP gdy piłka na koniec gry jest w naszym posiadaniu.
-zyskujemy 1VP za zabicie wrogiego lidera, jezeli nasz został przy życiu zamiast tego dostajemy 2VP.
-zyskujemy 1 VP za złamanie przeciwnej armii. Jezeli nasza armia nie jest pod koniec gry złamana to zamiast tego dostajemy 3VP.
Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.

4. Lords of Battle + contest of champions
Gracze wystawiają warbandy naprzemiennie w pasie 12 cali od swojej krawędzi. Na początku gry wybieramy jednego bohatera na naszego championa, drugim zostaje nasz lider. Gracze informują o swoim wyborze jednocześnie. Przez całą bitwe należy prowadzić statystyke ile ran zadali sobie gracze nawzajem, a także ile z nich zadali championi.

Punktacja:
-gracz, ktory na koniec gry ma wieksza statystyke zranień zdobywa 3 VP, a przeciwnik 2 VP.
-gracz, ktory na koniec gry ma 2 razy wieksza (minimum 2) statystyke zranień zdobywa 4 VP, a przeciwnik 1VP.
-gracz, ktory na koniec gry ma 3 razy wieksza (minimum 3) statystyke zranień zdobywa 5 VP.
-gracz, który zada wiecej ran swoimi championami zdobywa 3 VP, przeciwnik 2 VP.
-gracz, który zada 2 razy wiecej ran swoimi championami (minimum 2 rany) zdobywa 4 VP, przeciwnik 1 VP.
-gracz, który zada wiecej ran swoimi championami (minimum 3 rany) zdobywa 5 VP.
Zabicie wrogiego championa swoim championem 1 VP.
Zabicie jako pierwszy dowolnego bohatera w grze 1
Pod koniec tury, w ktorej armia ktoregoś z graczy zostanie rozbita. Gracz rzuca kostką. Na 1-2 bitwa sie konczy, na 3-6 gramy kolejną turę i tak postępujemy aż do końca czasu lub wyrzucenia 1-2.

5. Dominacja
Na środku stołu leży 1 punkt kontrolny, pozostałe 4 gracze rozkładają naprzemiennie w nie mniej niż 12 calach od innego punktu i 6 calach od krawędzi stołu. Gracze wystawiają swoje warbandy naprzemiennie w 24calach od swojej krawędzi. Punkty kontrolne powinny mieć znaczniki nie większe niż zwykłe piesze podstawki.
Punktacja:
-gracz zdobywa 2VP za każdy punkt kontrolny od ktorego w 3 calach ma wiecej swoich jednostek.
-gracz zdobywa 1 VP za zabicie wrogiego lidera.
-gracz zdobywa 1 VP za złamanie wrogiej armii.
Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.

6. To the death
Gracze rostawiają swoje warbandy naprzemiennie w pasie 12 cali od swojej krawędzi.
Punktacja:
-gracz zdobywa 7 VP za doprowadzenie przeciwnej armii poniżej stan 25%, a jego armia nie jest złamana
-gracz zdobywa 5VP za złamanie armi przeciwnika gdy jego arnia nie jest złamana. Przeciwnik dostaje 2 VP.
-gracz zdobywa 4VP jezeli doprowadził atrmie przeciwnika do stanu ponizej 25% ale jego armia jest złamana. Przeciwnik zdobywa 3VP.
-gracz zdobywa 1 VP za posiadanie sztandaru na koniec gry, jeżeli przeciwnik go nie posiada to zdobywa zamiast tego 2 VP.
-gracz zdobywa 1 VP za zabicie wrogiego lidera. Jeżeli jego własny nadal żyje to zamiast tego zdobywa 3 VP
Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.


Zabicie wszystkich modeli przeciwnika oznacza automatyczną wygraną 1:0.
Maszyny zawsze wychodzą w tej samej strefie wystawienia co reszta warbandów. Wyjątkiem jest sytuacja gdy warbandy wchodza w pasie 12 cali od krawędzi. Wówczas mają zwiększone rozstawienie do 24 cali.
Każda minuta spóźnienia obecności na bitwie to -1 VP w toczonej bitwie. Czas liczy się wg zegarka sędziego, nie graczy.

PUNKTY NA TURNIEJU

1. Punktacja Ogólna:
20-0 DP duże zwycięstwo/ porażka
15-5 DP małe zwycięstwo /porażka
10-10 DP remis

System liczenia punktów z DMP wyjątkowo na tym turnieju.

Konkurs malarski. Będziemy oceniać znów najładniejszą armię tego turnieju!! Po pierwszej bitwie,proszę wystawić swoją armie na ladzie do oceny. Do wygrnaia ciekawa nagroda Smile
Tym razem nie oceniamy już Morii Patryka Kucharskiego,Haradu Bartka Kipiela, IronHillsów Cichego czy DA Huberta Smile

Oprócz tego, każdy może zapunktować dodatkową oceną armii:

Hobbistyka:
+2 pkt za 100% malowania armii
+2 pkt za 100% zrobionych podstawek
+1 pkt za 100% wysywigu armii
+1 pkt za przygotowanie się do bitwy(długopis,rozpiska,kostki,miarka)
+1 pkt za konwersje (można się wykazać na całej armii, ale pojedyncze DOBRE konwersje też mogą zapunktować)
-10 pkt za brak wysłanej rozpiski

_________________
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [ Lokalny] Turniej Hobbit PreDMP Kraków
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: