Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 14 Gru 2017, 21:04
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony:  1, 2, 3  Następny
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [Master] Otwarcie Sezonu 2018 - Bydgoszcz 3-4 II 2018
Autor Wiadomość
Alexij
~Sędzia LO



Wiek: 35
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 1286

Skąd: Bydgoszcz

Offline


   Post Wysłany: 10 Wrz 2017, 21:51
Zacytuj zaznaczone

Z radością pragniemy zaprosić Was na Otwarcie Sezonu LotR/Hobbit 2018 w Bydgoszczy w dniach 03-04 lutego 2018.



Termin: 3-4.02.2018
Miejsce: Bydgoszcz – lokalizacja zostanie potwierdzona po dograniu szczegółów
Sędzia: Łukasz "Alexij"Traczyk
Limit miejsc: brak limitu na dzień dzisiejszy
Format punktowy: 400+2x400 pkt
Wpisowe: 30 zł za osobę


I. Informacje ogólne.
1.Turniej jest turniejem parowym klasy Master Ligi Ogólnopolskiej LOTR i zaliczany jest do Ligii Ogólnopolskiej.
2. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga para po danej turze walczą ze sobą , para trzecia walczy z czwartą itd. W pierwszej rundzie możliwe jest rzucanie wyzwań.
3. Zgłoszenia na turniej należy przysyłać na adres [email protected] do 02 stycznia 2018.
4.Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, nick i ID oraz miejscowość z której pochodzi oraz rozpiskę w pliku Word lub Excel wg podanego schematu(oba pliki będą dostępne do pobrania najpóźniej do 20.12.2017)
5. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową, scenariusze oraz statystyki i zasady swojej armii.
6.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

II. Kompozycja armii
1. Każda para wystawia 2 armie - jedną z armylistów ZŁA, drugą z armylistów DOBRA.
2. Format punktowy to 400 + 2 x 400 pkt. Gracz komponujący armię składa ją wg następujących wytycznych:
a. Armia podstawowa na 400 pkt w której znajduje się lider
b. Dwie armie dodatkowe na 400 pkt każda
c. Armie dodatkowe muszą mieć powiązania siatką sojuszy z armią główną, ale nie musza mieć między sobą. Przykład:
Gracz iksiński chce grać złem Tworzy Armię główną na którą składa się Dol Guldur z liderem w postaci Saurona Nekromanty. Jako armie dodatkowe wybiera Mordor oraz Angmar. W zależności od scenariusza, przeciwnika, etc, przed bitwą gracz kładzie jedną z rozpisek dodatkowych tekstem do stołu. Obaj gracze odkrywają armie dodatkowe jednocześnie.
d. Limit łuku jest liczony dla pełnej 800 pkt armii, zatem rozważnie składajcie swoje rozpiski.
3. Armie muszą być skomponowane na podstawie najnowszych armybooków 4.0 Ligi Ogólnopolskiej.
4. Niedopuszczalne jest wystawienie proxów.
5. Wszystkie modele muszą być pomalowane i wypodstawkowane.
6. Cięcia:
- minimum 10 modeli
- maksimum 75 modeli
- maksymalnie 2 monstery latające

III. Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 5 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut minut. W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze dogrywają wyłącznie tą fazę która obecnie jest rozgrywana.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów jako jednostki miary.
4.. Po zakończeniu wszystkich pojedynków gracze zgłaszają wyniki sędziemu.
5. Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali

IV. Harmonogram turnieju:
SOBOTA
9.00 - 9.45 - zapisy
9.45 - 9.55 - rozlosowanie pierwszych par
10.00 - Rozstawienie na stołach
10.10 - 11.40 - I Bitwa
11.50 - Rozstawienie na stołach przed bitwą II
12.20 - 14.30 - II Bitwa
14.30 – 15.30 - przerwa obiadowa
15.40 - Rozstawienie na stołach przed bitwą III
15.50 - 17.20 - bitwa III

18.30- Zakończenie dnia pierwszego. Armie do konkursu malarskiego zostawimy opisane i widoczne do oceny.

NIEDZIELA
9.00 - rozpoczęcie 2 dnia zmagań
9.00- 9.10 - Podanie par IV bitwy
9.20 - rozstawienie przed V bitwą
9.30-11.00 - IVbitwa
11.10 - Rostawienie przed bitwą V
11.20 - 12.50 - bitwa V

13.30 - ogłoszenie wyników w kolejności:
- konkurs malarski w kategoriach Armia Dobra, Armia Zła, Młoda Armia (gracze poniżej 16 roku życia)
- wyniki Ligii 2017, rozdanie nagród, krótki opis i podziekowania
- wyniki turnieju Otwarcie Sezonu
14.30 - pamiątkowe zdjęcie
14.45-15.30 - sprzątanie i porządki - dotyczy graczy z regionu Kuj Pom.

V. Scenariusze
Scenariusze zostaną rozegrane zgodnie z poniższą kolejnością:

1) Zająć obóz (Storm The Camp)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jeden z narożników stołu, który staje się jego obozem i wystawia całą swoją armię, łącznie z machinami oblężniczymi w 12” od tego narożnika. Wszystkie modele które nie mieszczą się w 12” od narożnika, wychodzą z narożnika pod koniec pierwszej fazy ruchu. Następnie przeciwnik rozstawia całą swoją armię w narożniku znajdującym się najdalej od wybranego przez przeciwnika i rozstawia całą swoją armię w 12” od swojego narożnika.
Modele w warbandach wystawiane są nie dalej niż 6" od dowódcy warbandu.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 3 punkty, jeśli na koniec gry kontrolujesz obóz przeciwnika. Jeśli na koniec bitwy kontrolujesz zarówno obóz przeciwnika jak i własny – otrzymujesz 6 punktów.
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty

Zasady specjalne:
Obozowisko: obozami są strefy wystawienia obu graczy. Obóz traktuje się jako zajęty, jeśli na koniec tury masz więcej modeli w obrębie obozu niż przeciwnik.
Modele znajdujące się wewnątrz własnego obozu, będą bronić go za wszelką cenę – każdy model znajdujący się na początku tury w obrębie swojego obozu, do końca tej tury będzie zdawał wszystkie wymagane testy męstwa.

2) Nocne spotkanie (Ill-met by Moonlight)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i ustawia go w 12” od swojej krawędzi stołu. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, w 12” od własnej krawędzi stołu, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 3 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 5 punktów.
• Zdobywasz 3 punkty jeśli na koniec bitwy masz co najmniej jednego bohatera przy życiu, jeśli zaś masz co najmniej jednego bohatera przy życiu, zaś przeciwnik żadnego – otrzymujesz 5 punktów.

Zasady specjalne:
Mrok nocy: w związku z obniżoną widocznością, modele nie mogą być celem ataków strzeleckich, mocy magicznych czy zasad specjalnych powyżej 12” od modelu deklarującego. Jednakże znacznie trudniej uniknąć ataków strzeleckich będąc w ciemnościach, wszelkie ataki strzeleckie otrzymują bonus +1 do rzutu na zranienie. Maszyny oblężnicze nadal mogą namierzać modele znajdujące się dalej niż 1” od nich, jednakże trafiają tylko przy wyrzuceniu 6.

3) Złap i utrzymaj (Capture and Control)

Układ stołu:
Umieśćcie pięć znaczników na polu bitwy. Trzy z nich muszą być ustawione na środku stołu w równych odległościach od siebie, przy czym jeden z nich dokładnie na środku. Dwa pozostałe są rozstawiane w 12” od krawędzi kontrolowanej przez gracza, jak najbliżej znacznika środkowego (wszystkie znaczniki tworzą kwadrat/romb o przekątnych przecinających się na środkowym znaczniku).

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca K6, wynik 1-3 oznacza, że ustawia go w 12” od środka stołu, 4-6 oznacza, że może być on rozstawiony gdziekolwiek na połowie gracza. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
W momencie gdy jedna ze stron została złamana, pod koniec tury, w której jedna z armii została uznana za takową oraz każdej następnej, jeden gracz rzuca K6. Przy wyniku 1 lub 2, gra się kończy.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 2 punkty za każdy znacznik, kontrolowany przez gracza na koniec bitwy.
• Zdobywasz 1 punkt za zranienie (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą) lub za zabicie lidera przeciwnika.
• Zdobywasz 1 punkt, jeśli armia przeciwnika jest złamana na koniec bitwy.

Zasady specjalne:
Kontrola znacznika: na początku bitwy wszystkie znaczniki są uznawane za neutralne i nie należą do żadnej ze stron. Jeśli na koniec tury jeden lub więcej modeli gracza są w styczności ze znacznikiem, wtedy ten znacznik przechodzi pod jego kontrolę. Jeśli na koniec tury, obie strony mają modele styczne ze znacznikiem, wtedy staje się on ponownie neutralny.

4) Rekonesans (Reconnoitre)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Na początku bitwy jednostki nie są rozstawione – wchodzą one z rezerw. Gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera krawędź, z której będą wychodzić jego posiłki, przeciwnik otrzymuje krawędź po drugiej stronie stołu. Zasada specjalna wystawiania maszyn pozwala na ich wystawienie do połowy stołu, ale muszą być rozstawione wraz z warbandem przed rozstawieniem innych modeli i wszystkie modele w tym warbandzie muszą znajdować się w 6" od dowódcy. Modele wystawiane są na dowolnym punkcie swojej krawędzi (nie muszą wychodzić do 6" od dowódcy warbandu). Wszystkie modele o wyjściu innym niż standartowe(czyt. gobliny od skryby, goblin mercenaries, Morgul stalkers, etc) wychodza z krawędzi gracza je kontrolującego. Wyjątkiem jest to Watcher in the Water.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 3 punkty jeśli minimum jeden Twój model uciekł przez krawędź przeciwnika i więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika, 5 punktów jeśli minimum dwa Twoje modele uciekły przez krawędź przeciwnika i dwa razy więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika, 7 punktów jeśli minimum trzy Twoje modele uciekły przez krawędź przeciwnika i trzy razy więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika.
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty.

Zasady specjalne:
Posiłki: w pierwszej turze gracze rozstawiają swoje warbandy naprzemiennie, począwszy od tego, który będzie miał wyższy wynik na rzucie K6. Od każdej następnej tury, warbandy wychodzą z krawędzi pod koniec fazy ruchu danego gracza.
W celu rozstawienia warbandu, rzuć K6. Punkty potęgi kierującego warbandem mogą być wydane w celu podwyższenia lub obniżenia uzyskanego wyniku, modele nie mogą szarżować w turze w której wyszły na pole bitwy, poza tym działają normalnie. Za każdy warband rzuca się osobno. Modele niewystawione na pole bitwy liczą się jakby były na nim na potrzeby ustalania, czy armia jest złamana.
Wynik rzutu K6:
1-3 – Warband nie dotarł na pole bitwy, ale otrzymuje bonus +1 do wyniku rzutu kością w następnej turze.
4-6 – Warband wchodzi na pole bitwy z krawędzi kontrolowanej przez gracza lub wg zasad opisanych w punkcie pozycje startowe.
Zasady specjalne pozwalające wyjść jednostkom z dowolnej krawędzi stołu (jak np. Goblin Mercenary Captain’s Mercenary Ambush) muszą wybrać krawędź stołu ustaloną w dziale „Pozycje startowe”

Modele które wyszły poza krawędź nie są liczone jako zabite.

5) Pojedynek Czempionów (Contest of Champions)

Układ stołu:
Umieśćcie znacznik na środku stołu.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia i pierwszy rozstawia warbandy. Gracze rozstawiają swoich liderów na swojej połowie stołu w 3” od jego środka a następnie ich warbandy w maksymalnie 6” od nich, na swoich połowach stołów. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca K6, wynik 1-3 oznacza, że ustawia go w 12” od środka na swojej połowie stołu, 4-6 oznacza, że może być on rozstawiony gdziekolwiek na połowie gracza. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
Na potrzeby scenariusza musisz odnotowywać ile modeli zabił Twój lider w czasie bitwy. Pamiętaj, że modele zabite poprzez ataki strzeleckie, magiczne lub w wyniku BPA nie są liczone do poziomu zranień dokonanych przez lidera.
• Zdobywasz 3 punkty jeśli Twój lider zabije więcej modeli niż lider przeciwnika, otrzymujesz 5 punktów, jeśli zaś Twój lider zabił dwa razy więcej modeli przeciwnika (minimum dwa), jednak jeśli Twój lider zabije trzy razy więcej modeli niż lider przeciwnika (minimum trzy) – otrzymujesz 7 punktów.
• Zdobywasz 3 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 5 punkty.

Zasady specjalne:
Ostatnia walka: za każdym razem gdy Twój lider zabije bohatera lub model posiadający więcej punktów zdrowia niż 1, natychmiast odzyskuje punkt potęgi wydany wcześniej w trakcie bitwy.



VI. Punktacja:
punkty naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu.
2 razy więcej punktów - duże zwycięstwo - 9:1
Więcej punktów - małe zwycięstwo - 6:4
tyle samo punktów - remis – 5:5
bay w 1 szej rundzie - 9 pkt (spóźnienie nie jest liczone jako bay)
bay w kolejnych rundach - 5 pkt
O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, następnie wynik bezpośredniej rywalizacji ( stosowane jeśli tylko dwie drużyny mają po tyle samo Punktów Meczowych i ze sobą grały), suma małych punktów.

Dodatkowa punktacja:
- brak rozpiski = - 2 pkt
- brak zasad swoich modeli w rozpisce = - 2 pkt (kumulatywne z powyższym)
- niepomalowana armia = od -3 do -1
- niewypodstawkowana armia = od -3 do -1
- niedosłanie rozpiski ze zgłoszeniem na czas = -5 pkt

VII. Przepisy porządkowe
1. Bezpodstawne przedłużanie gry będzie karane ostrzeżeniami i w konsekwencji karami. Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas zostanie do niego przydzielony sędzia pomocniczy, który stać będzie przy tym stole do końca rozgrywki.
2.Wszelkie przejawy gry nie fair, przypadki buractwa itp. będą karane przyznawaniem odjęciem od 1 do 9 pkt w aktualnie toczonej bitwie.
3. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 1:9.
4. Wszelkie sytuacje sporne powinny być rozstrzygane przez rzut sporny, a sędziowie mogą być wzywani jedynie jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia.
5. Decyzje sędziów są nieodwołalne.

Zgłoszenia:

_________________
Pozdrawiam
Alexij


Ostatnio zmieniony przez Alexij dnia 11 Gru 2017, 9:36, w całości zmieniany 5 razy
   Powrót do góry »
 
Grond
~Kwatermistrz-piwowar



Wiek: 17
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 466

Skąd: Pomerania

Offline

Galeria Grond (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 5:57
Zacytuj zaznaczone

Dobry format. Podoba mi się. Wpadnę Smile
   Powrót do góry »
 
Alexij
~Sędzia LO



Wiek: 35
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 1286

Skąd: Bydgoszcz

Offline


   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 8:23
Zacytuj zaznaczone

Witam

Zachęcam do wypowiedzi na temat formatu.

Na stołach będzie się znajdować minimum 7 terenów w postaci górek, lasów, pól, domostw, etc. plius płotki, powalone drzewa, małe ruinki, filary, etc. Zatem dość ciasno, sporo miejsca do ukrywania się.

Testowaliśmy w naszej opinni gięte rozpiski z armylistów :
- Shire
- GT
- Arnor

Są do wklepania:)

_________________
Pozdrawiam
Alexij
   Powrót do góry »
 
Slotgan
~Krasnoludzki Zwiadowca



Wiek: 28
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 317

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 8:35
Zacytuj zaznaczone

Jak na moje format jest dosyć spoko Smile może niepokoić trochę forma skirmishu, ale z drugiej strony mogą być najróżniejsze kminy na takie punkty no i 10 gier to możliwość zagrania z szerszym gronem. Czasu jeszcze dużo do tego eventu, ale w chwili obecnej jestem na tak.
   Powrót do góry »
 
Potemp
~Sędzia LO



Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 650

Skąd: Kielcza

Offline


   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 9:17
Zacytuj zaznaczone

Pomysł z turniejem na pewno bardzo fajny. Cały regulamin wygląda bardzo ciekawie, pytanie tylko czy jest to regulamin na Otwarcie sezonu?
Uwaga ode mnie na wstępie - bardzo dobrze rozważcie system parowania.
Będzie bardzo ciężko adekwatnie do wyników i Szwajcara ułożyć paringi, tak aby każdy z graczy zagrał scena raz dobrem i raz złem.

Osobiście format na master mi średnio przypadł do gustu, ale na pewno postaram się pojawić na Otwarciu Smile
   Powrót do góry »
 
Lukan
~Pomocnik Szamana



Wiek: 24
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 851

Skąd: Toruń/ Płock

Offline
Ostrzeżeń: 1


   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 10:41
Zacytuj zaznaczone

Pytemp, Otwarcie tradycyjnie jest turniejem parowym Razz
   Powrót do góry »
 
Alexij
~Sędzia LO



Wiek: 35
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 1286

Skąd: Bydgoszcz

Offline


   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 12:00
Zacytuj zaznaczone

Jak w opisie singlowy, każdy z graczy wystawia 2 armie, jedna ze strony ZŁA, druga ze strony DOBRA.

_________________
Pozdrawiam
Alexij
   Powrót do góry »
 
DrJurek
~Przyjaciel Daina



Wiek: 24
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 2302

Skąd: Brodnica

Offline
Ostrzeżeń: 1

Galeria DrJurek (2 zdjęcia)

   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 15:52
Zacytuj zaznaczone

Onkologia. Przyjadę

_________________
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507
   Powrót do góry »
 
TonyStark
@Redaktor



Wiek: 28
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 3235

Skąd: Krk

Online

Galeria TonyStark (33 zdjęć)

   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 17:49
Zacytuj zaznaczone

Nooo powiem że ciekawie ciekawie. Wszak szkoda że takie trochu losowe to będzie Razz bardzo bym chciał znów Was odwiedzić w Bydgoszczy wraz z naszą krakowską ekipą ! oby się udało Very Happy

_________________
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--
   Powrót do góry »
 
Ereinion
~Krasnoludzki Zwiadowca



Wiek: 22
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 277

Skąd: Gdańsk

Offline


   Post Wysłany: 11 Wrz 2017, 21:43
Zacytuj zaznaczone

Jeżeli studia pozwolą będę Smile Format mi się nie podoba, tak ekstremalnie mały, że przypomina to kompanie bitewne lub turniej "najlepszych warbandów" -> dużo losowości, mniej grania IMO.
   Powrót do góry »
 
Ajas
@Redaktor



Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 9260

Skąd: Poznań AP

Offline
Pochwał: 1

Galeria Ajas (3 zdjęcia)

   Post Wysłany: 05 Gru 2017, 23:08
Zacytuj zaznaczone

No to co... zgłaszam Kuli & Ajas Very Happy

Pozdrawiam, Ajas Very Happy

_________________
KedzioR_vo do Offa o cyckach napisał:
MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (Very Happy)


Jesteś z Poznania? kliknij!
   Powrót do góry »
 
Solmyr
~Pogromca Smoków



Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 1498

Skąd: Opole / UWO

Offline


   Post Wysłany: 06 Gru 2017, 8:20
Zacytuj zaznaczone

A Smaug? ;(

_________________
Lubisz placki?
   Powrót do góry »
 
Ajas
@Redaktor



Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 9260

Skąd: Poznań AP

Offline
Pochwał: 1

Galeria Ajas (3 zdjęcia)

   Post Wysłany: 06 Gru 2017, 8:33
Zacytuj zaznaczone

Solmyr napisał:
A Smaug? ;(

Normalnie Razz

Pozdrawiam, Ajas Very Happy

_________________
KedzioR_vo do Offa o cyckach napisał:
MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (Very Happy)


Jesteś z Poznania? kliknij!
   Powrót do góry »
 
Alexij
~Sędzia LO



Wiek: 35
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 1286

Skąd: Bydgoszcz

Offline


   Post Wysłany: 06 Gru 2017, 8:36
Zacytuj zaznaczone

Dopuszczam możliwość wprowadzenia Smauga w postaci :
- armia główna - głowa i szyja Smauga - no jednak to mózg i szyja to łeb trzyma.
- armia dodatkowa - 300 pkt cielsko skrzydła ogon i reszta. Oczywiście modele wstawiane osobno z rożnych krawędzi stołu....


A tak serio to niestety Smaug na tym turnieju bedzie mógł patrzeć znad zgliszczy jakiegoś spalonego miasta . I dopingowaćSmile

_________________
Pozdrawiam
Alexij
   Powrót do góry »
 
Solmyr
~Pogromca Smoków



Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 1498

Skąd: Opole / UWO

Offline


   Post Wysłany: 06 Gru 2017, 8:37
Zacytuj zaznaczone

Smutno mi.
Tak czy siak, zgłaszam siebie z Plutem lub Ławniczakiem.
Zależy, którego namówię Smile

Dodano po 34 minutach 55 sekundach:

I pytanko, czy te dodatkowe 400 może się składać z więcej niż jednego armylistu + czy mogą się powatarzac?

_________________
Lubisz placki?
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [Master] Otwarcie Sezonu 2018 - Bydgoszcz 3-4 II 2018 Idź do strony:  1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: