Otwarcie Sezonu 2018 - Bydgoszcz 3-4 II 2018

Karimatka, śpiwór, termos z kawą i w drogę...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Alexij
Nadzorca Trolli
Posty: 776
Wiek: 36
Dołączył: 23 lut 2010
Skąd: Bydgoszcz

10 wrz 2017, 21:51

Z radością pragniemy zaprosić Was na Otwarcie Sezonu LotR/Hobbit 2018 w Bydgoszczy w dniach 03-04 lutego 2018.

Sponsorzy:

Playmaty.pl - http://playmaty.pl/85-warhammer-fantasy?p=2 - ich niesamowite tereny będziemy mieli okazje zobaczyć na kilku stołach, zaś kilku szczęśliwców otrzyma nagrody rzeczowe.

Tereny do gier - http://terrains5u.nazwa.pl/sklep/ - wspaniała strona , która wspiera nasze wydarzenia od bardzo dawna. Makiety robione własnoręcznie nadają uroku ich niezapomnianym elementom otoczenia.

Unreleased Miniatures - http://unreleasedminiatures.pl/ - rodzima firma z dużymi tradycjami. Ich modele oczarowują.

OrzolStudio - https://www.orzolstudio.eu/ - rozpoczynająca działalność firma, której przedmioty zagościły już w niektórych domach.

Centrum gier Pegaz - bydgoski ośrodek gier i spotkań, kultowy i kulturalny ze swoim wiecznie czuwającym i pełnym humoru właścicielem.

Podziękujmy proszę wszyscy dając wielkiego lajka na ich stronach FB:

https://www.facebook.com/OrzolArtStudio/

https://www.facebook.com/UnreleasedMiniatures/

https://www.facebook.com/SklepTerenyDoGier/

https://www.facebook.com/playmaty/

https://www.facebook.com/CentrumGierPegaz/



Termin: 3-4.02.2018
Miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Bydgoszczy im. Witolda Bełzy, ul. Stary Rynek 24, 85-105 Bydgoszcz
Sędzia: Łukasz "Alexij"Traczyk
Limit miejsc: jak się okazuje dla chętnego nic trudnego , sporo Was :)
Format punktowy: 400+2x400 pkt
Wpisowe: 30 zł za osobę


I. Informacje ogólne.
1.Turniej jest turniejem parowym klasy Master Ligi Ogólnopolskiej LOTR i zaliczany jest do Ligii Ogólnopolskiej.
2. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga para po danej turze walczą ze sobą , para trzecia walczy z czwartą itd. W pierwszej rundzie możliwe jest rzucanie wyzwań.
3. Zgłoszenia na turniej należy przysyłać na adres [email protected] do 20 stycznia 2018. Opłatę za turniej należy wykonać przelewem z dopiskiem Otwarcie Sezonu i nick gracza z pary
Nr. konta:
Łukasz Traczyk
ul.Żmudzka 5a/64
85-028 Bydgoszcz
23 1940 1076 5907 1189 0000 0000
4.Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, nick i ID oraz miejscowość z której pochodzi oraz rozpiskę w pliku Excel wg podanego schematu:
https://drive.google.com/open?id=1W1LR9 ... 0Jkznxdza6
5. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową, scenariusze oraz statystyki i zasady swojej armii.
6.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

II. Kompozycja armii
1. Każda para wystawia 2 armie - jedną z armylistów ZŁA, drugą z armylistów DOBRA.
2. Format punktowy to 400 + 2 x 400 pkt. Gracz komponujący armię składa ją wg następujących wytycznych:
a. Armia podstawowa na 400 pkt w której znajduje się lider
b. Dwie armie dodatkowe na 400 pkt każda
c. Armie dodatkowe muszą mieć powiązania siatką sojuszy z armią główną, ale nie muszą mieć między sobą. Przykład:
Gracz iksiński chce grać złem Tworzy Armię główną na którą składa się Dol Guldur z liderem w postaci Saurona Nekromanty. Jako armie dodatkowe wybiera Mordor oraz Angmar. W zależności od scenariusza, przeciwnika, etc, przed bitwą gracz kładzie jedną z rozpisek dodatkowych tekstem do stołu. Obaj gracze odkrywają armie dodatkowe jednocześnie.
d. Limit łuku jest liczony dla pełnej 800 pkt armii, zatem rozważnie składajcie swoje rozpiski.
3. Armie muszą być skomponowane na podstawie najnowszych armybooków 4.0 Ligi Ogólnopolskiej.
4. Niedopuszczalne jest wystawienie proxów.
5. Wszystkie modele muszą być pomalowane i wypodstawkowane.
6. Cięcia:
- minimum 10 modeli
- maksimum 75 modeli
- maksymalnie 2 monstery latające

III. Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 5 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut minut. W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze dogrywają wyłącznie tą fazę która obecnie jest rozgrywana.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów jako jednostki miary.
4.. Po zakończeniu wszystkich pojedynków gracze zgłaszają wyniki sędziemu.
5. Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali

IV. Harmonogram turnieju:
SOBOTA
9.00 - 9.45 - zapisy
9.45 - 9.55 - rozlosowanie pierwszych par
10.00 - Rozstawienie na stołach
10.10 - 11.40 - I Bitwa
11.50 - Rozstawienie na stołach przed bitwą II
12.20 - 14.30 - II Bitwa
14.30 – 15.30 - przerwa obiadowa
15.40 - Rozstawienie na stołach przed bitwą III
15.50 - 17.20 - bitwa III

18.30- Zakończenie dnia pierwszego. Armie do konkursu malarskiego zostawimy opisane i widoczne do oceny.

NIEDZIELA
9.00 - rozpoczęcie 2 dnia zmagań
9.00- 9.10 - Podanie par IV bitwy
9.20 - rozstawienie przed V bitwą
9.30-11.00 - IV bitwa
11.10 - Rozstawienie przed bitwą V
11.20 - 12.50 - bitwa V

13.30 - ogłoszenie wyników w kolejności:
- konkurs malarski w kategoriach Armia Dobra, Armia Zła, Młoda Armia (gracze poniżej 16 roku życia)
- wyniki Ligii 2017, rozdanie nagród, krótki opis i podziękowania
- wyniki turnieju Otwarcie Sezonu
14.30 - pamiątkowe zdjęcie
14.45-15.30 - sprzątanie i porządki - dotyczy graczy z regionu Kuj Pom.

V. Scenariusze
link z mapkami: https://drive.google.com/open?id=1V4fm1 ... c2GXIjE4O0
Scenariusze zostaną rozegrane zgodnie z poniższą kolejnością:

1) Zająć obóz (Storm The Camp)


Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jeden z narożników stołu, który staje się jego obozem i wystawia całą swoją armię, łącznie z machinami oblężniczymi w 12” od tego narożnika. Wszystkie modele które nie mieszczą się w 12” od narożnika, wychodzą z narożnika pod koniec pierwszej fazy ruchu. Następnie przeciwnik rozstawia całą swoją armię w narożniku znajdującym się najdalej od wybranego przez przeciwnika i rozstawia całą swoją armię w 12” od swojego narożnika.
Modele w warbandach wystawiane są nie dalej niż 6" od dowódcy warbandu. Wszystkie modele wychodzące na specjalnych zasadach (Morgul Stalkers, Goblin Mercenaries) wychodzą z terenów na połowie gracza, które je kontroluje. Modele goblinów przywołane przez Goblin Scribe wychodzą z krawędzi przylegających do obozowiska gracza, które je kontroluje. Maszyny mogą być wystawione jako ostatnie wraz ze swoim warbandem, ale tylko na terenie obozowiska o ile się zmieszczą. Watcher in the Water jest jedynym modelem, który może pojawić się w dowolnym miejscu stołu.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 3 punkty, jeśli na koniec gry kontrolujesz obóz przeciwnika. Jeśli na koniec bitwy kontrolujesz zarówno obóz przeciwnika jak i własny – otrzymujesz 6 punktów.
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty

Zasady specjalne:
Obozowisko: Obozami są strefy wystawienia obu graczy. Obóz traktuje się jako zajęty, jeśli na koniec tury masz więcej modeli w obrębie obozu niż przeciwnik.
Modele znajdujące się wewnątrz własnego obozu, będą bronić go za wszelką cenę – każdy model znajdujący się na początku tury w obrębie swojego obozu, do końca tej tury będzie zdawał wszystkie wymagane testy męstwa.

2) Nocne spotkanie (Ill-met by Moonlight)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i ustawia go w 12” od swojej krawędzi stołu. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, w 12” od własnej krawędzi stołu, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 3 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 5 punktów.
• Zdobywasz 3 punkty jeśli na koniec bitwy masz co najmniej jednego bohatera przy życiu, jeśli zaś masz co najmniej jednego bohatera przy życiu, zaś przeciwnik żadnego – otrzymujesz 5 punktów.

Zasady specjalne:
Mrok nocy: w związku z obniżoną widocznością, modele nie mogą być celem ataków strzeleckich, mocy magicznych czy zasad specjalnych powyżej 12” od modelu deklarującego. Jednakże znacznie trudniej uniknąć ataków strzeleckich będąc w ciemnościach, wszelkie ataki strzeleckie otrzymują bonus +1 do rzutu na zranienie. Maszyny oblężnicze nadal mogą namierzać modele znajdujące się dalej niż 12” od nich, jednakże trafiają tylko przy wyrzuceniu 6.

3) Złap i utrzymaj (Capture and Control)

Układ stołu:
Umieśćcie pięć znaczników na polu bitwy. Trzy z nich muszą być ustawione na środku stołu w równych odległościach od siebie, przy czym jeden z nich dokładnie na środku. Dwa pozostałe są rozstawiane w 12” od krawędzi kontrolowanej przez gracza, jak najbliżej znacznika środkowego (wszystkie znaczniki tworzą kwadrat/romb o przekątnych przecinających się na środkowym znaczniku).

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca K6, wynik 1-3 oznacza, że ustawia go w 12” od środka stołu, 4-6 oznacza, że może być on rozstawiony gdziekolwiek na połowie gracza. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
W momencie gdy jedna ze stron została złamana, pod koniec tury, w której jedna z armii została uznana za takową oraz każdej następnej, jeden gracz rzuca K6. Przy wyniku 1 lub 2, gra się kończy.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 2 punkty za każdy znacznik, kontrolowany przez gracza na koniec bitwy.
• Zdobywasz 1 punkt za zranienie (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą) lub za zabicie lidera przeciwnika.
• Zdobywasz 1 punkt, jeśli armia przeciwnika jest złamana na koniec bitwy.

Zasady specjalne:
Kontrola znacznika: na początku bitwy wszystkie znaczniki są uznawane za neutralne i nie należą do żadnej ze stron. Jeśli na koniec tury jeden lub więcej modeli gracza są w styczności ze znacznikiem, wtedy ten znacznik przechodzi pod jego kontrolę. Jeśli na koniec tury, obie strony mają modele styczne ze znacznikiem, wtedy staje się on ponownie neutralny.

4) Rekonesans (Reconnoitre)

Układ stołu:
Brak zasad specjalnych dla tego scenariusza.

Pozycje startowe:
Na początku bitwy jednostki nie są rozstawione – wchodzą one z rezerw. Gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera krawędź, z której będą wychodzić jego posiłki, przeciwnik otrzymuje krawędź po drugiej stronie stołu. Zasada specjalna wystawiania maszyn pozwala na ich wystawienie do połowy stołu, ale muszą być rozstawione wraz z warbandem przed rozstawieniem innych modeli i wszystkie modele w tym warbandzie muszą znajdować się w 6" od dowódcy. Modele wystawiane są na dowolnym punkcie swojej krawędzi (nie muszą wychodzić do 6" od dowódcy warbandu). Wszystkie modele o wyjściu innym niż standartowe(czyt. gobliny od skryby, goblin mercenaries, Morgul stalkers, etc) wychodza z krawędzi gracza je kontrolującego. Wyjątkiem jest to Watcher in the Water. Modele nie są zobligowane do wystawiania w 6” od ich dowódcy warbandu(wyjątkiem tu są maszyny i ich załoga).

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
• Zdobywasz 3 punkty jeśli minimum jeden Twój model uciekł przez krawędź przeciwnika i więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika, 5 punktów jeśli minimum dwa Twoje modele uciekły przez krawędź przeciwnika i dwa razy więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika, 7 punktów jeśli minimum trzy Twoje modele uciekły przez krawędź przeciwnika i trzy razy więcej Twoich modeli uciekło, niż modeli przeciwnika.
• Zdobywasz 1 punkt za zadanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany odratowane punktami losu etc się nie liczą), jeśli lider przeciwnika nie żyje, otrzymujesz 2 punkty.
• Zdobywasz 1 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 3 punkty.

Zasady specjalne:
Posiłki: w pierwszej turze gracze rozstawiają swoje warbandy naprzemiennie, począwszy od tego, który będzie miał wyższy wynik na rzucie K6. Od każdej następnej tury, warbandy wychodzą z krawędzi pod koniec fazy ruchu danego gracza.
W celu rozstawienia warbandu, rzuć K6. Punkty potęgi kierującego warbandem mogą być wydane w celu podwyższenia lub obniżenia uzyskanego wyniku, modele nie mogą szarżować w turze w której wyszły na pole bitwy, poza tym działają normalnie. Za każdy warband rzuca się osobno. Modele niewystawione na pole bitwy liczą się jakby były na nim na potrzeby ustalania, czy armia jest złamana.
Wynik rzutu K6:
1-3 – Warband nie dotarł na pole bitwy, ale otrzymuje bonus +1 do wyniku rzutu kością w następnej turze.
4-6 – Warband wchodzi na pole bitwy z krawędzi kontrolowanej przez gracza lub wg zasad opisanych w punkcie pozycje startowe.
Zasady specjalne pozwalające wyjść jednostkom z dowolnej krawędzi stołu (jak np. Goblin Mercenary Captain’s Mercenary Ambush) muszą wybrać krawędź stołu ustaloną w dziale „Pozycje startowe”

Modele które wyszły poza krawędź nie są liczone jako zabite.

5) Pojedynek Czempionów (Contest of Champions)

Układ stołu:
Umieśćcie znacznik na środku stołu.

Pozycje startowe:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem wybiera jedną ze stref rozstawienia i pierwszy rozstawia warbandy. Gracze rozstawiają swoich liderów na swojej połowie stołu w 3” od jego środka a następnie ich warbandy w maksymalnie 6” od nich, na swoich połowach stołów. Następnie wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca K6, wynik 1-3 oznacza, że ustawia go w 12” od środka na swojej połowie stołu, 4-6 oznacza, że może być on rozstawiony gdziekolwiek na połowie gracza. Wojownicy nie mogą być rozstawieni dalej niż w 6” od dowódcy swojego warbandu.
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i rozstawia go analogicznie, po czym obaj gracze kontynuują rozstawienie naprzemiennie zgodnie z opisanymi zasadami.

Pierwszeństwo:
Obaj gracze rzucają K6 – ten z wyższym wynikiem ma pierwszeństwo w pierwszej turze.

Koniec gry:
Bitwa toczy się do końca tury, w której jedna ze stron została zredukowana do 25% swojej początkowej liczebności lub niżej.

Cele scenariusza:
Na potrzeby scenariusza musisz odnotowywać ile modeli zabił Twój lider w czasie bitwy. Pamiętaj, że modele zabite poprzez ataki strzeleckie, magiczne lub w wyniku BPA nie są liczone do poziomu zranień dokonanych przez lidera.
• Zdobywasz 3 punkty jeśli Twój lider zabije więcej modeli niż lider przeciwnika, otrzymujesz 5 punktów, jeśli zaś Twój lider zabił dwa razy więcej modeli przeciwnika (minimum dwa), jednak jeśli Twój lider zabije trzy razy więcej modeli niż lider przeciwnika (minimum trzy) – otrzymujesz 7 punktów.
• Zdobywasz 3 punkty za złamanie armii przeciwnika, jeśli Twoja własna nie uległa złamaniu – otrzymujesz 5 punkty.

Zasady specjalne:
Ostatnia walka: za każdym razem gdy Twój lider zabije bohatera lub model posiadający więcej punktów zdrowia niż 1, natychmiast odzyskuje punkt potęgi wydany wcześniej w trakcie bitwy.



VI. Punktacja:
punkty naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu.
2 razy więcej punktów - duże zwycięstwo - 9:1
Więcej punktów - małe zwycięstwo - 6:4
tyle samo punktów - remis – 5:5
bay w 1 szej rundzie - 9 pkt (spóźnienie nie jest liczone jako bay)
bay w kolejnych rundach - 6 pkt
O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, następnie wynik bezpośredniej rywalizacji ( stosowane jeśli tylko dwie drużyny mają po tyle samo Punktów Meczowych i ze sobą grały), suma małych punktów.

Dodatkowa punktacja:
- brak rozpiski = - 2 pkt
- brak zasad swoich modeli w rozpisce = - 2 pkt (kumulatywne z powyższym)
- niepomalowana armia = od -3 do -1
- niewypodstawkowana armia = od -3 do -1
- niedosłanie rozpiski ze zgłoszeniem na czas = -5 pkt

VII. Przepisy porządkowe
1. Bezpodstawne przedłużanie gry będzie karane ostrzeżeniami i w konsekwencji karami. Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas gracz, który po raz drugi wzywa sędziego i po raz drugi nie będzie miał racji podczas niepotrzebnej sprzeczki zostanie ukarany punktami karnymi. Zatem spójrzcie w zasady swoich modeli i FAQ, aby nie zarobić punktów karnych.
2. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 1:9.
3. Wszelkie sytuacje sporne powinny być rozstrzygane przez rzut sporny, a sędziowie mogą być wzywani jedynie jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia.
4. Decyzje sędziów są nieodwołalne.

FAQ:
1.
Pytanie: Czy modele Białej Rady wystawione osobno w armii głównej i dodatkowej otrzymają bonus +1 do bronienia się przed zaklęciami jeżeli będą wystawieni?
Odpowiedź: Jeżeli członkowie Białej Rady są osobno w rozpisce głównej oraz dodatkowej wówczas nie otrzymają bonusu. Aby zachowali swój bonus musza być wystawieni jako jeden warband w rozpisce głównej lub dodatkowej.

2.
Pytanie: Czy ulepszanie modeli dzięki specjalnej zdolności modelu z armii głównej (np. Erestor) odziaływują na modele w armiach dodatkowych?
Odpowiedź: Tak.


Zgłoszenia:
Na niebiesko - zgłoszenie opłacone
Na żółto - zgłoszenie z rozpiską
Na zielono - zgłoszenie z rozpiska i opłacone
1. Błażej Leporowski "Ereinion" i Rafał Macioszek "Diego Armando Maradona".
2. Michał Fishpriest" Rybarczyk + Mateusz "Garry" Kot
3. Rafał "Potemp" Potempa + Radosław "Godfryd" Gorzowianek
4. Kazek + Bartek Kipiel
5. Ajas + Kuli
6. Piotr "piorotorus" Pochopień + Jakub "Bakson" Czyż
7. pan Ugluk + pan Solmyr
8. Wiciu + Slay
9. Wiesniak + brat Wiesniaka
10. Włodas + Bamar 12
11. Piotr "Zichu" Zich + Maciej "Mike" Rutkowski
12. Spytek + czaki
13. Mateusz "Mateuszek" Szynakiewicz + Tomek Bembenek
14. Kordian Kafar + Kuba Zyro
15. Marcin Lskowski + Tomi
16. Oskar "Pantek" Pantkowski + Artur Prorok
17. Marcin Kopacz + Jan Zwierzchowski
18. Kacper Micek "MCK" + Piotr Kisielewski "Kisiel"
19. Cichy Kuchar
20. Michał Skowroński i Jan Pawełkiewicz
21. DariuS+KamikaZee
22. Zack + Montes
23. Dentor + Agon
24. Mateusz Federowicz + Bartosz Federowicz
25. Tomaszek + Kat
26. Sfacio + Grond
27. Jakkubik + Mnil
28. Łukasz Nowak + Piotr Nowak
29. Speedy + Resor
Ostatnio zmieniony 31 sty 2018, 18:38 przez Alexij, łącznie zmieniany 23 razy.
Awatar użytkownika
Grond
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 462
Wiek: 18
Dołączył: 15 paź 2011
Skąd: Pomerania

11 wrz 2017, 5:57

Dobry format. Podoba mi się. Wpadnę :)
Alexij
Nadzorca Trolli
Posty: 776
Wiek: 36
Dołączył: 23 lut 2010
Skąd: Bydgoszcz

11 wrz 2017, 8:23

Witam

Zachęcam do wypowiedzi na temat formatu.

Na stołach będzie się znajdować minimum 7 terenów w postaci górek, lasów, pól, domostw, etc. plius płotki, powalone drzewa, małe ruinki, filary, etc. Zatem dość ciasno, sporo miejsca do ukrywania się.

Testowaliśmy w naszej opinni gięte rozpiski z armylistów :
- Shire
- GT
- Arnor

Są do wklepania:)
Pozdrawiam
Alexij
Awatar użytkownika
Slotgan
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 317
Wiek: 29
Dołączył: 24 lut 2012
Skąd: Poznań

11 wrz 2017, 8:35

Jak na moje format jest dosyć spoko ;) może niepokoić trochę forma skirmishu, ale z drugiej strony mogą być najróżniejsze kminy na takie punkty no i 10 gier to możliwość zagrania z szerszym gronem. Czasu jeszcze dużo do tego eventu, ale w chwili obecnej jestem na tak.
Awatar użytkownika
Potemp
Nadzorca Trolli
Posty: 618
Wiek: 30
Dołączył: 13 wrz 2011
Skąd: Kielcza

11 wrz 2017, 9:17

Pomysł z turniejem na pewno bardzo fajny. Cały regulamin wygląda bardzo ciekawie, pytanie tylko czy jest to regulamin na Otwarcie sezonu?
Uwaga ode mnie na wstępie - bardzo dobrze rozważcie system parowania.
Będzie bardzo ciężko adekwatnie do wyników i Szwajcara ułożyć paringi, tak aby każdy z graczy zagrał scena raz dobrem i raz złem.

Osobiście format na master mi średnio przypadł do gustu, ale na pewno postaram się pojawić na Otwarciu :)
Awatar użytkownika
Lukan
Nadzorca Trolli
Posty: 708
Wiek: 25
Dołączył: 04 lis 2009
Skąd: Toruń/ Płock

11 wrz 2017, 10:41

Pytemp, Otwarcie tradycyjnie jest turniejem parowym :P
Alexij
Nadzorca Trolli
Posty: 776
Wiek: 36
Dołączył: 23 lut 2010
Skąd: Bydgoszcz

11 wrz 2017, 12:00

Jak w opisie singlowy, każdy z graczy wystawia 2 armie, jedna ze strony ZŁA, druga ze strony DOBRA.
Pozdrawiam
Alexij
Awatar użytkownika
DrJurek
Sędzia LO
Posty: 1162
Wiek: 25
Dołączył: 13 sty 2009
Skąd: Brodnica

11 wrz 2017, 15:52

Onkologia. Przyjadę
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507
Awatar użytkownika
TonyStark
Redaktor
Posty: 1957
Wiek: 29
Dołączył: 15 sty 2009
Skąd: Krk

11 wrz 2017, 17:49

Nooo powiem że ciekawie ciekawie. Wszak szkoda że takie trochu losowe to będzie :P bardzo bym chciał znów Was odwiedzić w Bydgoszczy wraz z naszą krakowską ekipą ! oby się udało :D
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--
Awatar użytkownika
Ereinion
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 296
Wiek: 23
Dołączył: 14 maja 2009
Skąd: Gdańsk

11 wrz 2017, 21:43

Jeżeli studia pozwolą będę :) Format mi się nie podoba, tak ekstremalnie mały, że przypomina to kompanie bitewne lub turniej "najlepszych warbandów" -> dużo losowości, mniej grania IMO.
Awatar użytkownika
Ajas
Redaktor
Posty: 5539
Wiek: 29
Dołączył: 25 sty 2008
Skąd: Poznań AP

05 gru 2017, 23:08

No to co... zgłaszam Kuli & Ajas :D

Pozdrawiam, Ajas :D
KedzioR_vo do Offa o cyckach pisze:MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (:D)
Jesteś z Poznania? kliknij!
Awatar użytkownika
Solmyr
Pomocnik Szamana
Posty: 871
Wiek: 26
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Opole / UWO

06 gru 2017, 8:20

A Smaug? ;(
Lubisz placki?
Awatar użytkownika
Ajas
Redaktor
Posty: 5539
Wiek: 29
Dołączył: 25 sty 2008
Skąd: Poznań AP

06 gru 2017, 8:33

Solmyr pisze:A Smaug? ;(
Normalnie :P
[center]Obrazek[/center]
Pozdrawiam, Ajas :D
KedzioR_vo do Offa o cyckach pisze:MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (:D)
Jesteś z Poznania? kliknij!
Alexij
Nadzorca Trolli
Posty: 776
Wiek: 36
Dołączył: 23 lut 2010
Skąd: Bydgoszcz

06 gru 2017, 8:36

Dopuszczam możliwość wprowadzenia Smauga w postaci :
- armia główna - głowa i szyja Smauga - no jednak to mózg i szyja to łeb trzyma.
- armia dodatkowa - 300 pkt cielsko skrzydła ogon i reszta. Oczywiście modele wstawiane osobno z rożnych krawędzi stołu....


A tak serio to niestety Smaug na tym turnieju bedzie mógł patrzeć znad zgliszczy jakiegoś spalonego miasta . I dopingować:)
Pozdrawiam
Alexij
Awatar użytkownika
Solmyr
Pomocnik Szamana
Posty: 871
Wiek: 26
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Opole / UWO

06 gru 2017, 9:12

Smutno mi.
Tak czy siak, zgłaszam siebie z Plutem lub Ławniczakiem.
Zależy, którego namówię :)

Dodano po 34 minutach 55 sekundach:

I pytanko, czy te dodatkowe 400 może się składać z więcej niż jednego armylistu + czy mogą się powatarzac?
Lubisz placki?

ODPOWIEDZ