Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 16 Gru 2017, 5:15
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony:  1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [Master] Drużynowe Mistrzostwa Polski - 18-19 XI 2017
Autor Wiadomość
Jaskier
~Sędzia LO



Wiek: 20
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 258

Skąd: Warszafka

Offline


   Post Wysłany: 04 Wrz 2017, 11:37
Zacytuj zaznaczone

Termin: 18-19.11.2017
Miejsce: SP. Nr 92 im. Jana Brzechwy w Warszawie
Ul. Przasnyska 18a
Wpisowe wynosi 120 zł od drużyny.

I. Informacje ogólne.

1.Turniej jest turniejem klasy Master Ligi Ogólnopolskiej LOTR.

2. W turnieju mogą brać udział czteroosobowe drużyny. Limit to 23 druzyny.

3. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga drużyna po danej turze walczą ze sobą , drużyna trzecia walczy z czwartą itd. Żadne drużyny nie mogą ze sobą grać dwa razy na turnieju.

4. Nie ma możliwości rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju.

5. Zgłoszenia na turniej należy przysyłać na adres [email protected] do 24 października. Wpisowe wynosi 120 zł od drużyny. Po tym terminie można się zgłaszać ale drużyna płaci 150 zł (chodzi o oragnizację wydatków na nagrody oraz blaty itp).
Po wysłaniu zgłoszenia drużyna dostanie w odpowiedzi nr konta na który należy wpłacać pieniądze. Termin wpłat to 25.10.2017

6.Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko każdego członka drużyny , jego pseudonim, numer ID jeśli gracz go posiada, miejscowość, z której pochodzi, informację o tym, który z graczy jest kapitanem i telefon kontaktowy.
Rozpiski wysyłamy tak by 5 listopada już były na moim mailu Smile
Rozpiski wysyłane muszą być stworzone W MICROSFCT WORD LUB EXCEL wg następującego schematu:
Nazwa army listu(-ów)

I Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek
II Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek
III Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek

Koszt punktowy, Liczba jednostek w armii


Zgłoszenia w innej formie nie będą przyjmowane.
Za wysłanie rozpisek w treści maila drużyna na starcie otrzymuje -2 DP



7. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową,rozpiskę na każdą bitwę, oraz zasady swojej armii i statystyki wszystkich wystawianych jednostek.

8.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

9. Picie alkoholu na terenie obiektu jest całkowicie zabronione. Jeżeli ktoś zlekcewarzy ten zakaz będzie na niego nałożona grzywna a ponadto bedzie zdyskwalifikowany z turnieju. Innymi słowy piwko wieczorem Smile

II. Kompozycja armii

1. Gracze wystawiają 4 w pełni pomalowane i z wykończonymi podstawkami armie na 700 pkt każda.
Każdy niepomalowany model będzie ściągany ze stołu przez sędziego niezależnie od okoliczności i uznawany w bitwie jako zabity.

2. Armie muszą być skomponowane na podstawie zasad Ligi Ogólnopolskiej (nowe armylisty)

3. Po jednej stronie konfliktu (dobro i zło) nie mogą się powtórzyć bohaterowie (saruman MOŻE występować zarówno po stronie sił dobra i zła ale tylko po jednym, a Gandalf biały i szary nadal jest Gandalfem)

4.Drużyny mogą wystawić łącznie 200 modeli.

5.W drużynie można użyć maksymalnie 6 army-listów.

6. Army-listy nie mogą się powtarzać.

7. Konwersje użyte na turnieju muszą być zatwierdzone przez organizatora lub sędziego głównego, ponadto wszystkie modele muszą posiadać WYSIWYG. OverWYSIWYG w postaci posiadania dodatkowych włóczni, tarcz bądź łuków na modelach nie posiadających ich w rozpisze jest możliwy tylko wtedy, kiedy wszystkie modele danego rodzaju w armii posiadają jednolite uzbrojenie(należy o tym powiadomić przeciwnika przed bitwą). Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione przeciwnik może zażądać zdjęcia modeli ze stołu, lub odebrania ekwipunku wszystkim jednostkom tego samego rodzaju.

KOSZYKI!!!

Każda drużyna może budować swoje rozpiski po wybraniu jednej z następujących opcji:
ZŁO:
a) Jeden gracz posiada do dwóch nazguli na bestii, ale drugi gracz nie może posiadać żadnego nazgula ani rzecznika Saurona.
b) obaj gracze posiadają dowolną ilość nazguli ale żaden nie dosiada bestii.
c) obaj gracze posiadają tylko po jednym nazgulu, który może być na bestii, ale żadnego więcej ani ust Saurona.
d) jeden z graczy może posiadać do 5 nazguli na bestiach, drugi nie może posiadać żadnych nazguli, taskmasterów, monsterów, ust Saurona, Smauga ani Sarumana.
Cięcia nie obejmują nowych nazguli z dol guldur (tych po 2 wole, 0 losu)

DOBRO:
a) jeden gracz posiada 2 blasty w rozpisce ale drugi może posiadać tylko Galadriele lub Legolasa. Żaden z graczy nie może mieć armii złożonej z ponad 50% konnicy.
b) obaj gracze mogą posiadać po 1 blaście, ale tylko jeden z nich ma armie powyżej 50% konnicy lub Legolasa lub Galadriele.
c) jeden z graczy posiada w swojej rozpisce dowolnie skomponowaną armię, drugi gracz nie może posiadać blasta, Galadrieli, Legolasa ani ponad 50% konnicy.
d) Jeden z graczy może posiadać w armii Legolasa i Galadriele, drugi ponad 50% konnicy lub 1 blasta.
Czysta Biała Rada i Kompania Thorina omija wszelkie cięcia.

(W razie zawiłości, wątpliwości i uwag prosze o informacje na fb lub w wiadomości prv.)


III. Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 6 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut + 15 minut na skończenie tury po sygnale. (1:45 h)

2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.

3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.

4.Gracze mogą zażądać użycia tylko jednego zestawu kości przy jednym stole

5. Po zakończeniu wszystkich pojedynków kapitanowie zgłaszają sędziom łączny wynik całej drużyny.

6. gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali

IV. Przydzielenie par i stołów.

1.Przed bitwą kapitanowie mają możliwość zapoznania się ze stołami, na których będzie rozgrywać bitwy ich drużyna.

2. Po dokonaniu powyższej czynności kapitanowie rzucają k6, ten który uzyska wyższy rezultat na dwóch wybranych przez siebie stołach kładzie po jednej wybranej rozpisce (obie rozpiski muszą być z jednej strony konfliktu). Kapitan przeciwnej drożyny paruje te rozpiski ze rozpiskami swojej drużyny (zawsze dobro vs zło). Następnie sytuacja się odwraca i Kapitan z niższym wyniki kładzie pozostałe rozpiski an dwóch pozostałych stołach i Kapitan z wyższym wynikiem paruje je z rozpiskami ze swojej drużyny.


V. Harmonogram turnieju:

Sobota

8:30 - 9:00 zapisy
9:00 - 9:45 prezentacja na temat systemu parowania i punktowania OBOWIĄZKOWA OBECNOŚĆ !!
9:45 - 10:00 parowanie
10:00 - 11:45 pierwsza bitwa
11:45 - 12:00 parowanie
12:00 - 13:45 druga bitwa
13:45 - 14:45 PRZERWA
14:45 - 15:00 parowanie
15:00 - 16:45 trzecia bitwa
16:45 - 17 parowanie
17:00 - 18:45 czwarta bitwa

Niedziela

9:30 - 10:00 parowanie
10:00 - 11:45 piąta bitwa
11:45 - 12:00 parowanie
12:00 - 13:45 szósta bitwa
13:45 - 14:30 sprzątanie
14:40 - 15:00 rozdanie nagród

parowanie oznacza nie tylko losowanie i układanie paringów ale także fazę w której kapitanowie obu drużyn mają zdecydować, który zespół na którym gra stole.


VI. Scenariusze

1. Rekonesans
Gracze wystawiają swoje warbandy naprzemiennie. Na 4+ warband wchodzi z krawędzi. W kolejnych turach warbabd wchodzi zawsze o 1 łatwiej czyli 3+, potem 2+, na koncu 1+.
Punktacja:
-gracz, ktory przeprowadzi wiecej jednostek za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 4 VP, przeciwnik zdobywa 3 VP.
-gracz, ktory przeprowadzi 2 razy wiecej jednostek (minimum 2) za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 5 VP, przeciwnik zdobywa 2 VP.
-gracz, ktory przeprowadzi 3 razy wiecej jednostek (minimum 3) za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 7 VP.
-złamanie armi przeciwnej 1VP, jeżeli nasza nie jest prxy tym złamana 3VP.
-zabicie wrogiego lidera 1 VP, jeżeli nasz nie jest przy tym zabity 2 VP.

Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.
Modele które wyszły poza krawędź nie liczą się jako zabite.

2. Hold Ground
Na środku stołu znajduje się znacznik, a gracze wyznaczają gdzie jest północ.
Gracze naprzemiennie wystawiają swioe warbandy. Aby sprawdzic skąd wyjdzie dany warband gracz rzuca kostką:
1-warband jeszcze nie wchodzi do gry.
2-przeciwnik wybiera punkt startowy na krawedzi wschodniej lub zachodniej, nie bliżej niż 6-cali od rogu stołu.
3-przeciwnik wybiera punkt startowy na krawedzi pólnocnej lub południowej, nie bliżej niż 6-cali od rogu stołu.
4-gracz kontrolujący wybiera punkt startowy na krawedzi wschodniej lub zachodniej.
5-gracz kontrolujący wybiera punkt startowy na krawedzi północnej lub południowej.
6-gracz kontrolujący wybiera punkt startowy na dowolnej krawedzi.
Punktacja:
-gracz, ktory posiada wiecej jednostek w 6 calach od znacznika na koniec gry zdobywa 4 VP, przeciwnik zdobywa 3 VP.
-gracz, ktory posiada 2 razy wiecej jednostek (minimum 2) w 6 calach od znacznika na koniec gry zdobywa 5 VP, przeciwnik zdobywa 2 VP.
-gracz, ktory posiada 3 razy wiecej jednostek (minimum 3) w 6 calach od znacznika na koniec gry zdobywa 7 VP.
-złamanie armi przeciwnej 1VP, jeżeli nasza nie jest prxy tym złamana 3VP.
-zabicie wrogiego lidera 1 VP, jeżeli nasz nie jest przy tym zabity 2 VP

Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.

3. Blodball
Stół dzielimy na 4 równe części w prostokąty 12x48 cali (Grafika wkrótce). Są to strefy rozstawienia ktore naprzemiennie oznaczamy A,B,A,B. Strefy A należą do pierwszego gracza, strefy B do drugiego.
Na srodku stołu umieszczona jest piłka (zasady pilki niżej). Celem zawodników jest posiadanie piłki na koniec gry na jednej ze swoich stref.
Gracze rozstawiają naprzemiennie warbandy na swoich strefach, nie bliżej niz 7 cali od piłki. W bliższej strefie można umieścić max 60 modeli.
Piłka ma znacznik pieszej podstawki. Piłkę nosi tylko jeden model. Podniesienie piłki z ziemi zajmuję pół ruchu. Piłka inspiruje niosacego i daje mu dodatkową kość resista (jezeli miał już jedną to teraz ma dwie itd). Piłkę mogą nosić tylko piesze modele. Przekazanie piłki zajmuje połowę ruchu obu modelom, ale mogą ją rzucać na 3 cale. Jeżeli jest jakiś wrogi model na drodze podania, może on spróbować przechwyslcić pilłkę na 4+, rzut ten może być modygfikowany potęgą. W ciagu jednej tury gracz kontrolujacy może wykonać tylko jedno podanie. Aby odebrać piłkę przeciwnikowi należy go zabic w walce wręcz. Wówczas piłka pezechodzi automatycznie. Jezeli niosący zostanie zabity przez zaklęcie lub broń dystansową to pilka upada na ziemie. Pilka jest odporna na compel itp. i jest niesmiertelna ale można ją blastować gdy nikt jej nie niesie. Jezeli modele przeciwnych stron są zwiazane ze sobą walką, ale niosacy piłkę zostanie zabity w fazie strzelania to liczy sie to tak jak zabicie go w walce czyli przejmujemy automatycznie piłkę.
Tom Bombadil i Jagoda nie mogą nosić piłki. Nie można podać piłki do modelu kawaleryjskiego ani do modelu ktory w tej właśnie chwili nosi założony pierścień.
Punktacja:
-zyskujemy 4 VP gdy piłka na koniec gry jest w naszej bliższej strefie. Przeciwnik zdobywa 2VP.
-zyskujemy 6 VP gdy piłka na koniec gry jest w naszej dalszej strefie.
-zyskujemy 1VP gdy piłka na koniec gry jest w naszym posiadaniu.
-zyskujemy 1VP za zabicie wrogiego lidera, jezeli nasz został przy życiu zamiast tego dostajemy 2VP.
-zyskujemy 1 VP za złamanie przeciwnej armii. Jezeli nasza armia nie jest pod koniec gry złamana to zamiast tego dostajemy 3VP.

Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.

4. Lords of Battle + contest of champions
Gracze wystawiają warbandy naprzemiennie w pasie 12 cali od swojej krawędzi. Na początku gry wybieramy jednego bohatera na naszego championa, drugim zostaje nasz lider. Gracze informują o swoim wyborze jednocześnie. Przez całą bitwe należy prowadzić statystyke ile ran zadali sobie gracze nawzajem, a także ile z nich zadali championi.

Punktacja:
-gracz, ktory na koniec gry ma wieksza statystyke zranień zdobywa 3 VP, a przeciwnik 2 VP.
-gracz, ktory na koniec gry ma 2 razy wieksza (minimum 2) statystyke zranień zdobywa 4 VP, a przeciwnik 1VP.
-gracz, ktory na koniec gry ma 3 razy wieksza (minimum 3) statystyke zranień zdobywa 5 VP.
-gracz, który zada wiecej ran swoimi championami zdobywa 3 VP, przeciwnik 2 VP.
-gracz, który zada 2 razy wiecej ran swoimi championami (minimum 2 rany) zdobywa 4 VP, przeciwnik 1 VP.
-gracz, który zada wiecej ran swoimi championami (minimum 3 rany) zdobywa 5 VP.
Zabicie wrogiego championa swoim championem 1 VP.
Zabicie jako pierwszy dowolnego bohatera w grze 1 VP.

Pod koniec tury, w ktorej armia ktoregoś z graczy zostanie rozbita. Gracz rzuca kostką. Na 1-2 bitwa sie konczy, na 3-6 gramy kolejną turę i tak postępujemy aż do końca czasu lub wyrzucenia 1-2.

5. Dominacja
Na środku stołu leży 1 punkt kontrolny, pozostałe 4 gracze rozkładają naprzemiennie w nie mniej niż 12 calach od innego punktu i 6 calach od krawędzi stołu. Gracze wystawiają swoje warbandy naprzemiennie w 24calach od swojej krawędzi. Punkty kontrolne powinny mieć znaczniki nie większe niż zwykłe piesze podstawki.
Punktacja:
-gracz zdobywa 2VP za każdy punkt kontrolny od ktorego w 3 calach ma wiecej swoich jednostek.
-gracz zdobywa 1 VP za zabicie wrogiego lidera.
-gracz zdobywa 1 VP za złamanie wrogiej armii.
Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.

6. To the death
Gracze rostawiają swoje warbandy naprzemiennie w pasie 12 cali od swojej krawędzi.
Punktacja:
-gracz zdobywa 7 VP za doprowadzenie przeciwnej armii poniżej stan 25%, a jego armia nie jest złamana
-gracz zdobywa 5VP za złamanie armi przeciwnika gdy jego arnia nie jest złamana. Przeciwnik dostaje 2 VP.
-gracz zdobywa 4VP jezeli doprowadził atrmie przeciwnika do stanu ponizej 25% ale jego armia jest złamana. Przeciwnik zdobywa 3VP.
-gracz zdobywa 1 VP za posiadanie sztandaru na koniec gry, jeżeli przeciwnik go nie posiada to zdobywa zamiast tego 2 VP.
-gracz zdobywa 1 VP za zabicie wrogiego lidera. Jeżeli jego własny nadal żyje to zamiast tego zdobywa 3 VP
Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.


Zabicie wszystkich modeli przeciwnika oznacza automatyczną wygraną 1:0.
Maszyny zawsze wychodzą w tej samej strefie wystawienia co reszta warbandów. Wyjątkiem jest sytuacja gdy warbandy wchodza w pasie 12 cali od krawędzi. Wówczas mają zwiększone rozstawienie do 24 cali.
Każda minuta spóźnienia obecności na bitwie to -1 VP w toczonej bitwie. Czas liczy się wg zegarka sędziego, nie graczy.

PUNKTY NA TURNIEJU

1. Punktacja scenariuszowa:
20-0 DP duże zwycięstwo/ porażka
15-4 DP małe zwycięstwo /porażka
9-9 DP remis

2. PUNKTY MECZOWE
Po długim przemyśleniu, licznych dyskusjach i pomocy nieocenionego Pawła Kuligowskiego (wielkie dzięki za pomoc) doszedłem do wniosku że wprowadzimy punkty meczowe.
Z czym to się je:
1) liczymy liczbe vp zdobydych we wszystkich 4 bitwach
2) porównujemy roznice punktów ( vp )
Jezeli mamy -12 vp to zdobywamy 0 p. Meczowych.
Jezeli mamy +12 vp to zdobywamy 2 p. Meczowe.
Jezeli mamy miedzy -11 a +11 vp to zdobywamy 1 p.meczowy.

3. Premie:
Wysłanie pieniędzy w terminie 10 DP
Wysłanie rozpisek w terminie 5 DP

4. Kary:
Sędzia ma prawo przejść od razu do dowolnego kroku ale z reguły będzie to wyglądało w sposób następujący.
Pierwsze przewinienie -upomnienie.
Drugie -3 VP w toczonej bitwie (lub właśnie zakończonej).
Trzecie -10 DP dla drużyny.
Czwarte -Walkower (12:0 VP) w toczonej bitwie (lub właśnie zakończonej).
Piąte -dyskwalifikacja zawodnika i poddanie wszystkich jego gier.

Zabrania sie na turnieju przeklinania, obrażania innych graczy, stosowania przemocy, spożywania przy stole jezeli przeciwnik sie nie zgodzi, używania niewymiarowych podstawek, oszukiwania i podpowiadania w trakcie gry. Jeżeli obaj gracze nie wyrażą na to zgody to inni nie mogą się zbliżać, komentować, podpowiadać, pomagać przestawiać modele, liczyć, ujeżdżać jednorożce ani czegokolwiek innego przy stole. Czas na ustalenie taktyki jest przed bitwą. Wszystkie powyższe grożą karą.

5. Parowanie i wynik końcowy:
pierwsze decydują punkty meczowe, drugie zdobyte DP, trzecie zdobyte VP w bitwach.

Zgłoszenia:
Na zielono opłacone z premią
Na niebiesko opłacone z premią i wysłanymi rozpiskami z premią
na fioletowo tylko z wysłanymi rozpiskami z premią
1. Armia Północ
2. KGB SS "Klub Gier Bitewnych Szybki Szpil"
3. Lubie Placki
4. Mitril Team
5. Legion Śląska
6. The Highlanders
7. Kraken 1
8. Czciciele Bobrzej Nocy
9. Poskramiacze Elfich Serc
10. Smog Wawelski
11. Fajkowi Zielarze
12. Lord of the West
13. JPP
14. Turbogrosik
15. Front Wschodni
16. Kości Złości
17. KaZaD
18. Młoda Bydgoszcz
19. Targarien Team
20. Zieloni 300
21. Browarowi Baroni
22. Toruńskie Anioły
23. Turbosztosownicy
24. Ekipa na Saurona

_________________
Pozdrawiam, Marcin


Ostatnio zmieniony przez Jaskier dnia 18 Lis 2017, 6:24, w całości zmieniany 39 razy
   Powrót do góry »
 
DariuS
~Giermek Balina



Wiek: 26
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 824

Skąd: Warszawa

Offline
Ostrzeżeń: 1

Galeria DariuS (18 zdjęć)

   Post Wysłany: 04 Wrz 2017, 13:54
Zacytuj zaznaczone

kudłaty22 napisał:


Za wysłanie rozpisek w treści maila drużyna na starcie otrzymuje -2 DP



Ja bym wcisnął słowo "tylko" pomiędzy "rozpisek" a "w" ponieważ jeśli ktoś wyśle załącznik + nadgorliwie wklei do treści rozpy - za co karać?
Zboczenie zawodowe, reszta jest super Very Happy

_________________
- "nie umiesz malować? to nie graj i nie zawracaj innym dupy..."

- "ten model nie jest pomalowany, on jest upier*****y farbą jak stół Kamila Durczoka o_O"
   Powrót do góry »
 
Jaskier
~Sędzia LO



Wiek: 20
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 258

Skąd: Warszafka

Offline


   Post Wysłany: 04 Wrz 2017, 15:43
Zacytuj zaznaczone

To i tal jest -2 za nadgorliwosc, ktora jak wiadomo bywa gorsza od faszyzmu :p

_________________
Pozdrawiam, Marcin
   Powrót do góry »
 
Godfryd
~Sędzia LO



Wiek: 26
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1565

Skąd: Reprezentowice / Szybki Szpil

Offline
Pochwał: 1


   Post Wysłany: 04 Wrz 2017, 15:59
Zacytuj zaznaczone

kudłaty22 napisał:
Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko każdego członka drużyny , jego pseudonim, numer ID jeśli gracz go posiada, miejscowość, z której pochodzi, informację o tym, który z graczy jest kapitanem i telefon kontaktowy oraz rozpiski umieszczone w treści maila.


kudłaty22 napisał:
Za wysłanie rozpisek w treści maila drużyna na starcie otrzymuje -2 DP


Very Happy

_________________
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...
   Powrót do góry »
 
Kat
~Treser Balrogów



Wiek: 28
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 2007

Skąd: Nie-zły Ent (Dębica)

Offline
Ostrzeżeń: 2

Galeria Kat (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 04 Wrz 2017, 17:27
Zacytuj zaznaczone

szukam teamu Smile
   Powrót do góry »
 
Elfhells
~Gwardia Drzwi Durina



Wiek: 19
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 136

Skąd: wiązowna k/warszawy

Offline


   Post Wysłany: 04 Wrz 2017, 19:42
Zacytuj zaznaczone

18-19.11 bym prosił...
   Powrót do góry »
 
Kalins
@Redaktor Naczelny



Wiek: 45
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 3745

Skąd: Józefów

Offline


   Post Wysłany: 04 Wrz 2017, 21:05
Zacytuj zaznaczone

Czy ja dobrze widzę ? Kat z najsłynniejszym Avatarem na Mitrilu?
Fajnie znowu zobaczyć wisielca Smile

Pozdrawiam,
Kalins

_________________
Powiedz Mitril i wejdź.
   Powrót do góry »
 
 
Kat
~Treser Balrogów



Wiek: 28
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 2007

Skąd: Nie-zły Ent (Dębica)

Offline
Ostrzeżeń: 2

Galeria Kat (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 04 Wrz 2017, 22:40
Zacytuj zaznaczone

czasem i zwłoki tak ożyją że tu zawieje Smile
   Powrót do góry »
 
DrJurek
~Przyjaciel Daina



Wiek: 24
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 2302

Skąd: Brodnica

Offline
Ostrzeżeń: 1

Galeria DrJurek (2 zdjęcia)

   Post Wysłany: 05 Wrz 2017, 9:51
Zacytuj zaznaczone

Szukam drużyny.
Mam Morię.

_________________
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507
   Powrót do góry »
 
Jaskier
~Sędzia LO



Wiek: 20
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 258

Skąd: Warszafka

Offline


   Post Wysłany: 09 Wrz 2017, 11:56
Zacytuj zaznaczone

Pojawiło się wiecej informacji! Wpisowe, limit druzyn, punkty na rozpiske i parowanie w przypadku nieparzystej liczby druzyn.

_________________
Pozdrawiam, Marcin
   Powrót do góry »
 
Eltharion
~Gwardia Drzwi Durina



Wiek: 23
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 196

Skąd: Tychy

Offline


   Post Wysłany: 09 Wrz 2017, 21:43
Zacytuj zaznaczone

Kat napisał:
czasem i zwłoki tak ożyją że tu zawieje Smile

O kurczaki aż pojadę żeby mieć cie w teamie <3 ;*

_________________
,, Mówi się trudno i idzie sie dalej ''
   Powrót do góry »
 
Klusek
~Treser wargów



Wiek: 21
Dołączył: 10 Kwi 2017
Posty: 36

Skąd: Kraków

Offline


   Post Wysłany: 14 Wrz 2017, 19:02
Zacytuj zaznaczone

18-19.11 Idealnie by było Very Happy

_________________
https://www.facebook.com/damian.dudasz - Kontakt

Klusek Smile
   Powrót do góry »
 
Solmyr
~Pogromca Smoków



Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 1498

Skąd: Opole / UWO

Offline


   Post Wysłany: 15 Wrz 2017, 19:09
Zacytuj zaznaczone

Jeśli cokolwiek to zmienia to wrocławskiej ekipie bardziej pasuje ostatni weekend listopada.

Kiedy można spodziewać się potwierdzenia termionu lub regulaminu?

_________________
Lubisz placki?
   Powrót do góry »
 
Jaskier
~Sędzia LO



Wiek: 20
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 258

Skąd: Warszafka

Offline


   Post Wysłany: 25 Wrz 2017, 13:36
Zacytuj zaznaczone

UPDATE !!! Cięcia i data turnieju

_________________
Pozdrawiam, Marcin
   Powrót do góry »
 
Dwarfik
~Sędzia LO



Wiek: 19
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 890

Skąd: Białystok

Offline


   Post Wysłany: 25 Wrz 2017, 15:36
Zacytuj zaznaczone

Zgłaszam drużynę: Front Wschodni (Dwarfik, jestę ersoftę, Chruścik, Eron ).

Pozdrawiam Dwarfik Very Happy

_________________
Sprzedam nowiutkie wypraski goblinów z Goblin Town - więcej info priv Smile

King of Rohan napisał:
PS. bo ja bym chciał grać na samych ROTN z GC, bez zwykłych ROTN


Mój WIP
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [Master] Drużynowe Mistrzostwa Polski - 18-19 XI 2017 Idź do strony:  1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: