Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 17 Sie 2017, 15:40
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  dolnośląskie  »  Turniej 12.08 850p. @Astra
Autor Wiadomość
Adaś
~Gobliński jeździec



Wiek: 20
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 142

Skąd: Katowice

Offline


   Post Wysłany: 30 Lip 2017, 16:55
Zacytuj zaznaczone

Turniej odbędzie się 12 sierpnia w godzinach 10:00-17:00 (zapisy od 10:00, start 10:30, koniec około 17).
Miejsce: sklep planszóweczka.pl w GH Astra na 1 piętrze.
Format punktowy: 850 punktów
Cięcia: Armia musi posiadać od 2 do 7 warbandów. Dodatkowo każdy gracz ma do wykorzystania 6 pkt koszykowych, niewykorzystany punkt dolicza się do wyniku końcowego i jest wart 1DP.
Koszyk zła:
nazgul na bestii - 3P
nazgul konny/pieszy - 2P
Saruman - 2P
Inny mag - 1P
Taskmaster - 1P
Bohater z zasadą monster - 2P
Jednostka z zasadą monster, która nie jest bohaterem - 1P
Koszyk dobra:
Gandalf/Saruman/Galadriela - 3P
Legolas - 2P
Stormcaller - 1P
Ioreth - 1P
Floi - 1P
Bohater z zasadą monster - 2P
jednostka z zasadą monster nie będąca bohaterem - 1P
Hobbistyka będzie oceniana, punktacja wygląda następująco:
Malowanie 0-2DP (2- 100%pomalowane, 1-powyżej połowy).
Podstawki 0-2DP (2- 100%, 1- powyżej połowy).
Wpisowe: 11zł (1zł idzie na LO, reszta na nagrody).
Jak się zapisać? Wysyłamy zgłoszenie zawierające imię, nazwisko, ksywkę i miasto gracza wraz z aktualną rozpiską na turniej do dnia 08.08.17na adres [email protected] .Brak nadesłanego zgłoszenia w terminie: -5VP
Limit miejsc: 12 (w przypadku przekroczenia tej liczby decyduje kolejność zgłoszeń).
Sędzia główny: Kamil "Slay" Olejnik
Gramy na zasadach LigiOgólnopolskiej, link do podręczników:
http://www.mitril.pl/relacje-turnieje/id831,Podreczniki-armijne-4.0.html
Każdy gracz zobowiązany jest posiadać miarkę calową, kości oraz rozpiskę wydrukowaną, napisaną (czytelnie), lub w formie elektronicznej.
Bitwy:
Zagramy 3 scenariusze, czas na każdą bitwę to 120min.
Dodatkowo, oprócz celów scenariusza przed każdą z bitew każdy z graczy wybiera od 0 do 2 dodatkowych celów z listy:
1. Zabicie dwóch najdroższych bohaterów z armii przeciwnika.
2. Utrzymanie przy życiu dwóch najdroższych swoich bohaterów.
3. Posiadanie więcej modeli na połowie przeciwnika od niego na koniec gry. [nie dotyczy 1 scenariusza]
4. Sumaryczny koszt naszych modeli które pozostały żywe na koniec bitwy to przynajmniej 400.
5. Sumaryczny koszt modeli przeciwnika, które pozostały żywe na koniec bitwy to co najwyżej 250.
Cele wybieramy przed każdą bitwą przed rzutem na rozstawienie, zapisując na kawałku papieru numery 1-5 zadań, tak by przeciwnik ich nie widział, po czym kładziemy nasz i przeciwnika zakryte w miejscu widocznym dla obu graczy.
Każdy wykonany cel daje na +2Punkty do punktacji scenariusza, niewykonanie zadania to -1Punkt.
Scenariusze:
1. Spotkanie na środku.
Wystawienie:
Obaj gracze rzucają kością, gracz z wyższym wynikiem wybiera dwa przeciwległe rogi stołu, z których wychodzi jego armia. Drugi gracz wystawia się z pozostałych dwóch rogów.
Wystawiamy warbandy naprzemiennie, nie dalej niż w promieniu 12 cali od wybranego rogu począwszy od gracza, który wygrał rzut.
Po wystawieniu armii każdy gracz otrzymuje po jednym posłańcu na każdy róg stołu, którego wystawia w promieniu 6 cali od niego. Posłaniec jest to model pieszy o statystykach W3 S3 O5 A1 Ż2 M5 P0 W3 L1.
Cele:
Posłańcy jednej jak i drugiej strony niosą ważne informacje o siłach wroga, które muszą sobie przekazać(czytaj zetknąć podstawkami). Przekazanie musi odbyć się w promieniu 6cali od środka stołu.
Naszym celem jest, by nasi posłańcy mogli przekazać sobie informacje, jednocześnie uniemożliwiając spotkanie posłów przeciwnika.
Zasady specjalne:
Gniew: Gdy zginie jeden z naszych posłańców, drugi otrzymuje +2 do walki, siły i ataku.
Wiemy o was wszystko: Gdy dojdzie do spotkania naszych posłów, w obszarze 6 cali od środka stołu wszystkie modele przeciwnika dostają -1 do rzutu na walkę.
Punktacja:
1VP za każdego naszego posłańca, który przeżyje.
3VP jeśli doszło do przekazania informacji między naszymi posłańcami.
1VP za każdego posłańca przeciwnika, którego udało nam się zabić.
1VP za złamanie armii przeciwnika.
Koniec gry:
Gra się kończy gdy zredukujemy armię wroga do 25% (kończymy fazę) lub gdy skończy się czas na bitwę.
2. Capture the flags.
Wystawienie:
Obaj gracze rzucają kością, gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź, z której będzie się wystawiał. Następnie naprzemiennie gracze wystawiają warbandy nie dalej niż 6 cali od swojej krawędzi począwszy od gracza, który wygrał rzut.
Cele:
Na linii środka stołu ustawione są trzy flagi (znaczniki), w odległości 12 cali od siebie. Naszym celem jest ich zajęcie i utrzymanie.
Zająć flagę może model pieszy, który spędzi przy niej całą turę nic nie wykonując żadnego działania (cztaj strzelanie, walczenie, wspomaganie, czarowanie i inne zasady specjalne).
Zasady specjalne:
Chronić sztandar: w promieniu 6 cali od zajętej przez nas flagi działa zasada sztandaru i furii na 5+ na nasze modele (kumuluje się z normalnymi sztandarami i furiami).
Punktacja:
2VP za posiadanie zajętej flagi na koniec bitwy.
1VP FIRST BLOOD (gdy pierwsi zabijemy jakikolwiek wrogi model).
1VP za złamanie armii przeciwnika.
Koniec gry:
Gra się kończy gdy zredukujemy armię wroga do 25% (kończymy fazę) lub gdy skończy się czas na bitwę.
3. Wezwać posiłki.
Wystawienie:
Obaj gracze rzucają kością, gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź, z której będzie się wystawiał.
Każdy z graczy wybiera jeden warband z armii przeciwnika, który będzie odsieczą, a następnie wybiera punkt w obszarze 12 cali od krawędzi przeciwnika, który będzie wieżą sygnalizacyjną tego gracza.
Później naprzemiennie gracze wystawiają swoje warbandy nie dalej niż 18 cali od swojej krawędzi (bez warbandów, które zostaną wybrane jako odsiecz).
Spośród warbandów, które nie są odsieczą wybieramy bohatera, który będzie liderem. Drugim liderem jest bohater prowadzący warband posiłków.
Cele:
Wezwać posiłki. Zabić wrogich liderów.
Zasady specjalne:
Na pomoc!: Nasza odsiecz przychodzi (w następnej turze, z dowolnej krawędzi), gdy: 1) nasza armia zostanie zredukowana do 50% (nie wliczamy w to warbandu odsieczy) 2) przyjazny model zetknie się z naszą wieżą sygnalizacyjną.
Wszystkie modele z warbandu odsieczy otrzymują dodatkowo +4cale ruchu w turze swojego wyjścia.
Punktacja:
1VP Jeśli uda nam się wezwać odsiecz za pomocą wieży sygnalizacyjnej.
2VP Jeśli za każdego zabitego wrogiego lidera.
3VP Jeśli nasz warband odsieczy w ogóle nie wyjdzie (czytaj: poradzimy sobie bez niego Very Happy ).
1VP za złamanie armii przeciwnika.
Koniec gry:
Gra się kończy w momencie, gdy któryś z graczy zabije obu wrogich liderów lub gdy skończy się czas na bitwę.
Punktacja:
Duże zwycięstwo/porażka (posiadamy przynajmniej 2 razy więcej Punktów Zwycięstwa od przeciwnika) 15:0 DP.
Małe zwycięstwo/porażka (posiadamy więcej Punktów Zwycięstwa od przeciwnika) 10:5 DP.
Remis 7:7 DP.
Postanowienia końcowe:
Sędzia ma decydujący głos przy rozstrzyganiu sporów.
I najważniejsze: przestrzegamy zasad fair play i kultury osobistej. Wszelkie zachowania niesportowe, wyzwiska, wulgaryzmy itp. będą skutkowały natychmiastową dyskwalifikacją z turnieju i z brakiem możliwości uczestnictwa na kolejnych.
Sklep poszedł nam na ukłon i udostępnia nam ośrodek do gry- nie róbmy im antyreklamy zachowując się jak zwierzęta przy stołach Smile
Zapisy czas start, osobiście nie będę mógł się pojawić, ale liczę, że frekwencja dopisze Smile
Pozdrawiam Smile
   Powrót do góry »
 
*Slay
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 238

Skąd: Kalisz/Wrocław

Offline


   Post Wysłany: 30 Lip 2017, 18:11
Zacytuj zaznaczone

Jak sędziuje, to nie wypada nie wpaść, będę Very Happy

_________________
Kamcios Creations at https://www.facebook.com/kamcioscreations/

Pozdrawiam
Kamil Smile
   Powrót do góry »
 
Elessar
~Gwardia Drzwi Durina



Wiek: 24
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 109

Skąd: Wrocław

Offline


   Post Wysłany: 31 Lip 2017, 16:21
Zacytuj zaznaczone

Będę Ent
Trochę poformatowałem regulamin więc jak ktoś woli nieco czytelniej to zapraszam https://1drv.ms/b/s!Ar_ztb2sNro_sC5PMq0Ptx6rKLU- (skopiujcie cały bo coś te znaczniki dziwnie działają)

_________________
grrr
   Powrót do góry »
 
david36
~Strażnik wyschniętej studni



Wiek: 27
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 299

Skąd: Wrocław

Offline

Galeria david36 (12 zdjęć)

   Post Wysłany: 01 Sie 2017, 16:43
Zacytuj zaznaczone

Też będę cyklop

Dodano po 5 dniach 1 godzinie 53 minutach 18 sekundach:

Poszła rozpiska Balrog

_________________
Jesteś z Wrocławia i nie wiesz co, gdzie i jak? Napisz pw.

Grupa na fb: https://www.facebook.com/groups/771243309591323/
   Powrót do góry »
 
Magnus_Haroldson
~Gwardia Drzwi Durina




Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 146

Skąd: Wrocław

Offline


   Post Wysłany: 08 Sie 2017, 20:47
Zacytuj zaznaczone

Mam nadzieję, że wpadniemy z synem w sobotę. Wysłałem 2 rozpiski na wskazany e-mail.

_________________
LotR/Hobbit, Flames of War, Ogniem i Mieczem, Bolt Action, Saga, DBA 3.0, Team Yankee
   Powrót do góry »
 
*Slay
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 238

Skąd: Kalisz/Wrocław

Offline


   Post Wysłany: 12 Sie 2017, 20:26
Zacytuj zaznaczone

Hej!

Ponownie dziękuję wszystkim za przybycie i możliwość sędziowania kolejnego turnieju Smile
Postaramy się uwzględnić wszystkie wasze uwagi i zgodnie z tym co omawialiśmy przedstawić Wam zarys Ligi Dolnośląśkiej, z którą chcielibyśmy ruszyć już we wrześniu Smile

Wyniki z dzisiejszego turnieju:

1. Widelec (MT+White Council)
2. Slay (MT+WC+Fellowship)
3. Kurufin(Mordor)
4. Ellesar(Rohan)
5. David (Dol Guldur)
6. Michaelis(Harad)
7. Marcin (Numenor)
8. Magnus(Mordor)

Czekajcie na dalsze informację Smile

_________________
Kamcios Creations at https://www.facebook.com/kamcioscreations/

Pozdrawiam
Kamil Smile
   Powrót do góry »
 
Widelec
~Pogromca Smoków



Wiek: 26
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1443

Skąd: Racibórz/Wrocław

Offline


   Post Wysłany: 13 Sie 2017, 12:52
Zacytuj zaznaczone

Dzięki wszystkim za turniej, a w szczególności moim przeciwnikom Kurufinowi, Elessarowi i Slay'owi.

Fajnie było was poznać czy spotkać znowu po takim czasie (pozdro Kurufin).

850 pkt fajne, ale trochę męczące dla młodych graczy. Następnym razem mniejszy format pls Smile

Rozpiska ograna, wszystko fajnie się sprawdzało, pozytywne zaskoczenie to Boromir FotR konno, aż mi jest żal że grałem na nim pierwszy raz.

Ogólnie jak potrzebujecie pomocy z regulaminami, scenariuszami itp to dawajcie znać, chętnie doradzę.

Do zobaczenia znowu Smile

_________________
[Ja] Ja mam grupę krwi 0Rh+
[Kumpel] Ale AB??
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl » Fora Regionalne  »  dolnośląskie »  Turniej 12.08 850p. @Astra
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: