Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 25 Lis 2017, 0:06
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony:  1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [Master] NoRthcon 2-3 IX 2017 - Parowe Mistrzostwa Polski
Autor Wiadomość
Darlark
*Sztygar



Wiek: 23
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 392

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 03 Cze 2017, 0:16
Zacytuj zaznaczone

Parowe Mistrzostwa Polski NORTHCON 2017


Miejsce:
Stacja Kultura na Dworcu w Rumi
Starowiejska 2, 84-230 Rumia




Sędzia główny turnieju: Dariusz „darlark” Skowroński
Pomocniczy: Jan "Mistificated" Pawełkiewicz, Jonasz "Grond" Formela
Najważniejsze informacje:
- Turniej odbędzie się 2 i 3 września 2017
- czas na rozegranie bitwy - 120 minut,
- limit miejsc: 26 par,
- Wpisowe: 50 zł /parę
- Stoły: 48"x48"
- Format: 777 pkt

ZGŁOSZENIA NA: [email protected]
OPŁACENIE DO 14.08.2017 12:00 PREMIOWANE + 10PKT
48 1160 2202 0000 0003 2892 9559
Dariusz Skowroński
Tytuł: Northcon (nicki graczy)

ROZPISKI DO 20.08.2017 23.59 PREMIOWANE +5PKT

I. Informacje ogólne:

1.Turniej jest turniejem klasy Master LO LotR SBG
2.Wejściówka na turniej wynosi 50zł od pary.
3. Niestety tym razem prawdopodobnie nie będzie noclegu. 01.08 będę rozmawiał jeszcze w tej sprawie, lecz póki co podaję jedynie propozycje noclegów nie daleko i tanio. Polecam również poszukać czegoś nawet w Gdyni lub Wejherowie niedaleko SKM (dworców) , bo jak wiecie turniej jest można powiedzieć, że "na dworcu". Do naszych propozycji dojeżdżają autobusy lub można zostawić samochód. (najbardziej polecam MOSiR)

http://mosir.rumia.pl/pl/pokoje-goscinne
http://www.pokojegoscinne-oliwialaura.pl/25-Cennik
https://www.eholiday.pl/noclegi-us7719-plan.html
https://www.zhprumia.org/dom-harcerza/

4.Przeciwnicy pierwszej bitwy zostaną rozlosowane (można rzucać wyzwania), a kolejnych dobierani systemem szwajcarskim. W razie nieparzystej liczby par, para która ostatnia pobierze kartę graczy (podczas zapisów) pauzuje w pierwszej bitwie.
5.Zgłoszenia zawierające rozpiskę oraz dane graczy należy przesyłać na adres [email protected] w terminie do 20.08.2017
Arkusz do rozpisek (do ściągnięcia i edycji): https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Tt8DPJ1Q0SCi-GgernWBw8_14SCE6nS_tdD3n7f63po/edit?usp=sharing

Potwierdzenie zgłoszenia (w postaci podania nr konta na który winna być przesłana wejściówka) powinno nastąpić w ciągu maksymalnie 3 dni. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z tym, że zgłoszenie nie dotarło. Na dole tego postu znajdować się będzie lista par z zatwierdzonymi rozpiskami i zapłaconą wejściówką
6.Gracze muszą posiadać przy sobie czytelną rozpiskę (najlepiej w 6 kopiach, czyli po jednej dla przeciwnika), kartki, coś do pisania, miarkę i kostki. Zależnie od używanych jednostek odpowiednie podręczniki ze statystykami w formie papierowej lub elektronicznej.
7.Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie. O takowych niezwłocznie poinformujemy.
8.Wejściówka zostanie przeznaczona na potrzeby organizacyjne, opłącenie miejscówki nagrody dla pierwszych 3 par, najładniejszych armi oraz najbardziej gentelmeńskiej pary. Jest także przewidziana pamiątka dla każdego.

II. Kompozycja armii:

1. Punkty: 777

LIMITY ARMII:

Na parę (całą) 7pkt:
5pkt - Nazgul na bestii
4pkt - czarodziej z 6+ woli mogący czarami zadać ranę(sarek i gandalf blastem, gala banishmentem, nazgule Black dartami itp.)
3pkt - Saruman "Zły"
3pkt - czarodziej z 5+ woli (nie kumuluje się z dodatkowym punktem za furię, ani z wymienionymi magami, ani z magami mogącymi zadać ranę czarem)
2pkt - Thranduil (każdy)
2pkt - Legolas
2pkt - monster ze zdolnością fly (wliczając latających wierzchowców)
2pkt - powyzej 50% konnicy
1pkt - taskmaster
1pkt - model z czarem fury i podobnymi działającymi jak furia
1pkt - Stormcaller, Ioreth
1pkt - Pierwszy monster, Kolejny +1pkt, trzeci +2pkt, czwarty +3pkt, piąty +5pkt itd (wg Ciągu Fibonacciego)

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)
http://www.mitril.pl/relacje-turnieje/id831,Podreczniki-armijne-4.0.html

2.Cała armia musi być pomalowana i mieć wykończone podstawki (pomalowana, a nie zamoczona w trzech odcieniach farby i zasypana żwirem po kolona)
3.Oczywiście nie można proxować żadnych figurek, a bohaterowie mający 2 profile (np.. Borormir FotR i CoWT) muszą być przedstawieni odpowiednimi figurkami.
4. Armia nie może naruszać ogólnych zasad jej komponowania jak również podanych limitów

III. Rozgrywka:

1.Rozegranych zostanie 5 bitew, każda po 120 minut.
2.Obowiązują uściślenia sędziowskie. Decyzje sędziów są nieodwołalne.
3.Wybicie wszystkich modeli wroga równa się z wygraną 1:0 (czyli duże zwycięstwo).
4.Odległości mierzymy w calach, chyba, ze obydwoje gracze zdecydują się grać na centymetry.

IV. Harmonogram turnieju:

Harmonogram turnieju:

9.00 - zapisy
10.00 - 12.00 - I Bitwa
12.15 - 14.15 - II Bitwa
14.15 - 15.30 - przerwa obiadowa
15.30 - 17.30 - III bitwa


Dzień drugi
9.00 - 11.00 - IV Bitwa
11.15 - 13.15 - V Bitwa
14.00 - Uroczysta Gala Rozdania Nagród


Scenariusze:

1. Posłańcy
Wystawianie:
Na początku gry modele jeszcze nie znajdują się na polu bitwy lecz pod koniec każdej tury wykonaj rzut za każdy warband który jeszcze nie znajduje się na stole (rzut ten może być modyfikowany potęgą przez kapitana warbandu).
1-3 Modele jeszcze nie weszły na pole bitwy, ale w kolejnej turze dostają +1 do kości na ten rzut
4-6 Modele wychodzą z wybranego przez Ciebie punktu (minimum 6” od rogu) na Twojej krawędzi. Model który właśnie wszedł na pole bitwy nie może w tej turze szarżować.
Maszyny zostają "wniesione" wraz z warbandem w którym są.
Goblin Skryba przywołuje Gobliny z krawędzi gracza nim dowodzącego.
Wszystkie zasady pozwalające wystawiać się w terenach itp nie obowiązują. Każdy model musi wyjść ze swojej krawędzi.
Cele:
- Złamanie armii wroga – 1VP, lecz gdy Twoja jest niezłamana – 3VP
- Zranienie wrogiego Lidera -1VP, lecz gdy został on zabity – 2VP
- Przejście za krawędź wroga zwykłym Posłańcem- 1 VP
- Przejście za krawędź wroga Posłańcem z jagodami- 2 VP

Zasady specjalne:
Posłańcy: Każdy z graczy na czas tej bitwy dostaje dodatkowy (5 modelowy) war band Posłańców o statystykach:
Move6”F4 S3 D5 A1 W2 C4 M0/W1/F1
Każdy z tych Posłańców musi wyróżniać się z armii oraz musi różnić się od pozostałych. Zaleca się także, aby każdy pod podstawką miał namalowaną widoczną kropkę (każdy w innym kolorze) lub coś podobnego, pozwoli to łatwo ich odróżnić. Przed bitwą każdy z graczy musi w tajemnicy wybrać DWÓCH Posłańców jako posiadaczy jagód. To oni mają jagody, które muszą dostarczyć królowi!
Posłańcy nie liczą się do złamania armii.
Koniec gry: Gra kończy się po upływie wyznaczonego czasu lub gdy jedna ze stron zostanie zredukowana do 25% początkowej ilości modeli.

2. Hiperekspansja
Wystawianie:
W pasie 12” od wybranej krawędzi.
Maszyny zostają wystawione wg swoich zasad
Goblin Skryba przywołuje Gobliny z dowolnej krawędzi.
Wszystkie zasady pozwalające wystawiać się w terenach itp działają normalnie.
Cele:
- Złamanie armii wroga – 1VP, lecz gdy Twoja jest niezłamana – 2VP
- Każdy posiadany specjalny teren posiadany na koniec gry– 2 VP

Zasady specjalne:
Specjalne tereny- przed grą każdy gracz wybiera dwa tereny na swojej połowie stołu. Tereny te wraz z terenem znajdującym się na środku stołu stanowić będą specjalne tereny. Początkowo są one niczyje.
Przejęcie terenu – Aby przejąć teren dowolny model musi spędzić całą turę walki stykając się z terenem nie walcząc w tej turze. Można w tej sposób przejąć niczyj teren lub teren przeciwnika. Gdy dwaj gracze starają się przejąć teren w jedne turze, przejmuje go ten który robi to większą ilością modeli. W wypadku gdy obaj gracze korzystają z takiej samej liczby modeli, teren nie zmienia swojej przynależności.

Koniec gry: Pod koniec każdej tury, gdy co najmniej jedna z armii jest złamana, gracz kontrolujący te armie rzuca kością (gdy obydwie armie są złamane, to obaj gracze rzucają kostką). Gdy na choć jednej kości wypadnie 1 lub 2 gra się kończy. Gra kończy się również jeśli minie wyznaczony czas.

3. Starcie Władców
Wystawianie:
W pasie 12” od krawędzi.
Maszyny zostają wystawione wg swoich zasad.
Goblin Skryba przywołuje Gobliny z dowolnej krawędzi.
Wszystkie zasady pozwalające wystawiać się w terenach itp działają normalnie.
Cele:
- Złamanie armii wroga – 1VP, lecz gdy Twoja jest niezłamana – 3VP
- Zranienie wrogiego Lidera -1VP, lecz gdy został on zabity – 2VP
- Zadanie własnym liderem większej ilości ran(bezpośrednich*), niż udało się to liderowi przeciwnika – 4VP (przeciwnik dostaje 3VP), lecz gdy przewaga była co najmniej dwukrotna – 5 VP (przeciwnik dostaje 2VP), gdy przewaga jest 3 krotna – 7VP

Zasady specjalne:
Przez śmierć ku chwale: Za każdym razem, gdy Twoje wojska zabiją przeciwnego bohatera w walce, jeden z Twoich bohaterów (wybrany) biorący udział w walce odzyskuje jeden (wydany wcześniej) punkt potęgi.
Koniec gry: Pod koniec każdej tury, gdy co najmniej jedna z armii jest złamana, gracz kontrolujący te armie rzuca kością (gdy obydwie armie są złamane, to obaj gracze rzucają kostką). Gdy na choć jednej kości wypadnie 1 lub 2 gra się kończy. Gra kończy się również jeśli minie wyznaczony czas.
*Rany bezpośrednie to rany zadane bezpośrednio przez wykorzystanie statystyk bohatera(statystyki wierzchowców i 'wypożyczone' od przeciwników - patrz: KoU - nie liczą się) lub bezpośrednio wynikające z zasad specjalnych i czarów - dla przykładu w blaście punkt można dostać jedynie za zranienie lub zabicie modelu lecącego. Podobnie sprawa wygląda w wypadku Hurla.


4. Kraken!
Wystawianie:
Jeszcze nikt nie zdążył dotrzeć na miejsce ale każdy chce być pierwszy! Pod koniec każdej tury wykonaj rzut za każdy warband który jeszcze nie znajduje się na stole (rzut ten może być modyfikowany potęgą przez kapitana warbandu). Rzut ten determinuje punkt z którego dany warband wchodzi na pole bitwy.
1 Warband został daleko w tyle i ociąga się z dotarciem na miejsce
2 Twój przeciwnik wybiera punkt na północnej lub południowej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
3 Twój przeciwnik wybiera punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
4 Ty wybierasz punkt na północnej lub południowej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
5 Ty wybierasz punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
6 Ty wybierasz punkt na dowolnej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
Maszyny zostają "wniesione" wraz z warbandem w którym są.
Goblin Skryba przywołuje Gobliny z dowolnej krawędzi
Wszystkie zasady pozwalające wystawiać się w terenach itp nie obowiązują. Każdy model musi wyjść z swoim warbandem.
Cele:
- Złamanie armii wroga – 1VP, lecz gdy Twoja jest niezłamana – 3VP
- Zranienie wrogiego Lidera -1VP
- Każda rana zadana KRAKENOWI – 1VP
- Za posiadanie większej ilości modeli w 6” od GŁOWY KRAKENA – 3VP (przeciwnik dostaje 2VP), lecz gdy przewaga jest dwukrotna – 5VP(przeciwnik nic nie dostaje)

Zasady specjalne:
Kraken: F7 S7 D8 A4 W3 C6 Podstawka 50mm. Kraken nie porusza się i rozstawiany jest na środku pola bitwy.

Zasady specjalne Krakena
Antyczna bestia - jako takowe, kraken może odpierać każdy wycelowany w niego czar przy użyciu 2 kostek. Czary obszarowe (jak Gniew Natury itp.) nie mają na nim efektu.
Kraken nie może zostać powalony, ani osaczony.
Zasłona macek – Kraken ma tyle odnóży, że ciężko trafić go w słaby punkt. Ataki dystansowe dostają modyfikator -1 do rzutu na trafienie go.
Jeśli dochodzi do walki z Krakenem, bestią dowodzi gracz przeciwny.
Jeśli Kraken zostaje zaatakowany przez dwie strony na raz, rozdziela po dwa ataki na jedną i drugą. Rozdzielanie ciosów Krakena przypada graczom przeciwnym.
Kraken nie posiada BPA.
Po śmierci Krakena na polu bitwy zostaje jego głowa (pojawia się ona jako podstawka 25mm po jego śmierci). Nie może zostać w żaden sposób poruszona, ani nie można na nią stanąć żaden modele.
Koniec gry: Gra kończy się po upływie wyznaczonego czasu lub gdy jedna ze stron zostanie zredukowana do 25% początkowej ilości modeli.

5. To the Death!
Patrz: https://warhammerworld.games-workshop.com/wp-content/uploads/Scenarios.pdf

VI. Punktacja:

Liczymy VP zdobyte podczas bitwy
Progi za bitwy:
2 x więcej VP daje wynik 9:1 GP
więcej VP daje wynik 7:3 GP
remis VP daje wynik 5:5 GP

Dodatkowe punkty przyznane zostaną za:
Część hobbystyczna (oceniana przez Sędziego głownego):
malowanie – 0-3GP
konwersje – 0-2GP
podstawki – 0-1 GP
Dodatki:
rozpiska wysłana w terminie +5 GP
opłacenie wejściówki do 14.08.2017 +10 GP

2. Po ostatniej bitwie każda para może przyznać 1 głos parze (ze swoich przeciwników) która ich zdaniem zachowywała się najbardziej po gentelmeńsku. Para z największą ilością głosów dostanie nagrodę. W przypadku remisu wygrywa para która znajduje się niżej w rankingu końcowym.
3. Pierwszego dnia po drugie bitwie odbędzie się konkurs na najładniejsza armie dobra i zła. Zwycięzcy zostaną ogłoszenie drugiego dnia podczas wręczenia nagród.

Na koniec układ tabeli jest zależny od (kolejno):
- wyniku w bezpośrednim starciu
- ilości VP (łącznie za bitwy, hobbystykę itd)
- ilości VP za bitwy (jeśli powyżej jest remis)
- ilości VP zdobytych przez przeciwników
- która para jako pierwsza wymieni wszystkich członków drużyny Thorina wymieniając ich na zmianę.

VII. Przepisy porządkowe.

Punkty karne:
Sędziowie będą karać graczy jednym punktem karnym za każde 5 minut opóźnienia w oddaniu wyników bitwy. Punkt karny oznacza odjęcie 1 VP z klasyfikacji końcowej. Pod koniec każdej bitwy sędziowie będą ogłaszali, ile czasu zostało do końca bądź nakazywali rozegranie ostatniej tury.
Punkty karne mogą zostać również przyznane za nieetyczne zachowanie, chamstwo, kłótnie itp.
Niedopuszczalne jest także podpowiadanie w trakcie gry przez osoby trzecie (spoza pary), nagminne podpowiadanie, także przez osoby z pary, w skrajnych przypadkach również będzie karane. Karany będzie głownie podpowiadający, oraz w skrajnych przypadkach również ten, któremu podpowiedziano. Przy stole powinni być jedynie gracze rozgrywający grę, ewentualnie ich pary, gdy tamci już skończyli rozgrywkę, oraz osobiści kostkomioci, którzy nie biorą udziału w turnieju.
W razie jakichkolwiek problemów (gdy ktoś wyraźnie przedłuża grę itp), prosimy zawsze wołać sędziów.

W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.
Decyzje sędziego głównego są nieodwołalne (przypominam, że nikt nie jest nieomylny), decyzję sędziów liniowych może odwołać jedynie sędzia główny .
Na terenie miejsca odbywania się turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, bycia pod wpływem środków odurzających oraz palenia wyrobów tytoniowych.

Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie

Pozdrawiam i liczę na szeroki odzew Smile

Zgłoszenia:
1. Ja + Eljandil
2. DariuS + KaMiKaZee

Zgłoszenia opłacone:
1. Sfacio & Tarnowski Lew
2. Wieśniak i brat Wieśniaka
3. Czaki & Potemp
4. Oskar Pantkowski i Artur
5. Marcin Marcin i Jan Zwierz
6. AJAS & SPYTECH
7. GARRY I FISZPRIEST
8. JANMAURYCY, BLASZKO333
9. Damian dridlonger Długows ki, Aleksander Ozga
10. Rafał Macioszek & Tomasz Michali
11. Bocian i Grond
12. MARIUSZ 'SOLMYR' FUTYMA, W OJCIECH 'NISZCZYCIEL' PLUCIŃSKI
13. Dwarfik i Jestę ersoftę
14. Hajaro i Resor
15. SLAY I KRONOS
16. KULI I ALEXIJ
17. wiciu & jakubikk
18. Wojtek & Skowron
19. Damian & ...
20. Michał & Rafał
21. Oskar & Filip
22. Darko + Finrod
23. Slotgan & K10
24. KORDIAN + ARSANIN
25. Jan & Łukasz
26. Off & Ryś

Sponsorzy:

https://www.futurex.pl/


https://battle-models.com/


https://bitsofwar.com/


http://unreleasedminiatures.pl/


https://www.facebook.com/OrzolArtStudio/

Pozdrawiamy.

_________________
-I'm Groot.
-I'm DARLARK Razz


Ostatnio zmieniony przez Darlark dnia 31 Sie 2017, 14:12, w całości zmieniany 35 razy
   Powrót do góry »
 
*Slay
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 264

Skąd: Kalisz/Wrocław

Offline


   Post Wysłany: 03 Cze 2017, 6:58
Zacytuj zaznaczone

Na start zapisuję Slay + <tutaj wpisz nick drugiego gracza> Smile

Postaram się wpaść!

_________________
Kamcios Creations at https://www.facebook.com/kamcioscreations/

Pozdrawiam
Kamil Smile
   Powrót do góry »
 
Blue
~Strażnik Wschodniej Bramy



Wiek: 25
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 70

Skąd: gdynia

Offline

Galeria Blue (3 zdjęcia)

   Post Wysłany: 03 Cze 2017, 21:46
Zacytuj zaznaczone

mamy 2017 Smile

_________________
Na twierdzy - eflos Smile
   Powrót do góry »
 
Shein
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 232

Skąd: Szczecin

Offline


   Post Wysłany: 03 Cze 2017, 23:01
Zacytuj zaznaczone

Dla mnie termin to automatyczny nokaut. Ale myślę, że ktoś od nas chętnie się wybierze.

_________________
Zostać fachowcem.
   Powrót do góry »
 
Darlark
*Sztygar



Wiek: 23
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 392

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 04 Cze 2017, 15:57
Zacytuj zaznaczone

Blue napisał:
mamy 2017 Smile


Słuszna uwaga Razz Warto po pół roku już się przyzwyczaić...

Cytat:
Dla mnie termin to automatyczny nokaut. Ale myślę, że ktoś od nas chętnie się wybierze.


Mam nadzieję, że dacie radę Smile

_________________
-I'm Groot.
-I'm DARLARK Razz
   Powrót do góry »
 
Alexij
~Sędzia LO



Wiek: 35
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 1267

Skąd: Bydgoszcz

Offline


   Post Wysłany: 04 Cze 2017, 16:33
Zacytuj zaznaczone

Będę na pewno. Szukam jeszcze pary:)

_________________
Pozdrawiam
Alexij
   Powrót do góry »
 
Alexander




Wiek: 30
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 1435

Skąd: Kraków

Offline


   Post Wysłany: 04 Cze 2017, 17:50
Zacytuj zaznaczone

Para gra przy jednym stole jedną armią?
   Powrót do góry »
 
Ereinion
~Krasnoludzki Zwiadowca



Wiek: 22
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 271

Skąd: Gdańsk

Offline


   Post Wysłany: 04 Cze 2017, 17:55
Zacytuj zaznaczone

Jedna osoba gra armią zła, druga dobrem. Grają na 2 stołach obok siebie.
   Powrót do góry »
 
Alexij
~Sędzia LO



Wiek: 35
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 1267

Skąd: Bydgoszcz

Offline


   Post Wysłany: 05 Cze 2017, 6:33
Zacytuj zaznaczone

Mam juz parę, więc tylko pozostaje czekać na scenariusze i cięcia:)

_________________
Pozdrawiam
Alexij
   Powrót do góry »
 
wiciu43
~Gobliński jeździec




Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 102

Skąd: Koło

Offline


   Post Wysłany: 05 Cze 2017, 10:38
Zacytuj zaznaczone

Przyznam,ze wrzesien, odpada - w zeszlym roku byl sierpien i kto chcial mógł zostac jeden,czy dwa dni nad morzem. Skorzystaliśmy z tej opcji Smile Nawet ostatni weekend sierpnia robi duuza rożnice Smile Jest jakaś szansa na zmianę terminu?
   Powrót do góry »
 
kudłaty22
~Sędzia LO



Wiek: 20
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 252

Skąd: Warszafka

Offline


   Post Wysłany: 05 Cze 2017, 16:46
Zacytuj zaznaczone

Warszawa chcialaby wystawic 2 pary ale w tym terminie to straszna kicha. Nie dałoby rady chociaz 1 weekend wczesniej?
   Powrót do góry »
 
MrocznyElf
~Czyściciel klatek Trolli



Wiek: 25
Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 9

Skąd: Warszawa

Offline


   Post Wysłany: 05 Cze 2017, 17:26
Zacytuj zaznaczone

Warszawa - nawet 3 pary ☺
   Powrót do góry »
 
Darlark
*Sztygar



Wiek: 23
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 392

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 05 Cze 2017, 17:48
Zacytuj zaznaczone

Szansa na przełożenie jest, ale wolałbym zostać przy tym początku września. Nie jest to taki termin by szkoła zaczęła się na serio, wszyscy wrócą z wakacji, a studenci jeszcze nie zaczną sesji...

Czekam na dalsze komentarze co do turnieju. Komu pasuje, a kto wolałby inny termin?

_________________
-I'm Groot.
-I'm DARLARK Razz
   Powrót do góry »
 
*Slay
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 264

Skąd: Kalisz/Wrocław

Offline


   Post Wysłany: 05 Cze 2017, 17:55
Zacytuj zaznaczone

Termin odpowiada Smile Raczej nie robi to u mnie, aż takiego znaczenia, a tydzień wcześniej mogę gdzieś w podróży być Smile

_________________
Kamcios Creations at https://www.facebook.com/kamcioscreations/

Pozdrawiam
Kamil Smile
   Powrót do góry »
 
kapitan
~Odźwierny Morii




Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 23

Skąd: Kraków

Offline


   Post Wysłany: 10 Cze 2017, 22:39
Zacytuj zaznaczone

Ja + "ktos jeszcze z Krakowa" jade Smile

_________________
Kapitan Rudobrody
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [Master] NoRthcon 2-3 IX 2017 - Parowe Mistrzostwa Polski Idź do strony:  1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: