Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 28 Lip 2017, 16:54
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony:  1, 2, 3  Następny
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [ Lokalny] Urodzinowy Crash Test - Poznań - 600 p - 20 V 2017
Autor Wiadomość
Ajas
@Redaktor



Wiek: 27
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 9207

Skąd: Poznań AP

Offline
Pochwał: 1

Galeria Ajas (3 zdjęcia)

   Post Wysłany: 08 Maj 2017, 13:33
Zacytuj zaznaczone

Urodzinowy Crash Test - Poznań - 600 p - 20 V 2017

Kiedy: 20 V 2017
Gdzie: Poznań, Galileusza 8 (""Klub Osiedlowy "Kopernik")
Wpisowe: 1 zł
Start: 10:00
Organizator: Adam "Ajas" Sokół
Sędzia główny: Adam "Ajas" Sokół

Szczegóły:

I Warunki ogólne
1. Armie muszą być skomponowane na podstawie armylistów LO - do pobrania tutaj.
2. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami LO oraz FAQ GW.

3. Gracze są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski w formie drukowanej (rozpiska w telefonie się nie liczy), miarki calowej oraz kości.
4. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd.
5. Rozpiski muszą zostać wysłane do 15 V 2017 na adres [email protected]. NIE JAKO ZAŁĄCZNIK!
6. Sędzia ma prawo wymóc na graczu korzystanie ze stopera, jeśli ten zostanie posądzony o umyślnie powolną grę.

II. Kompozycja armii:
1. Każda para składa jedną rozpiskę Armii Dobra i jedną rozpiskę Armii Zła do 600 pkt. na zasadach Armylistów LO.
2. Limit jednostek w jednej armii: minimalna liczba jednostek, to 8, zaś maksymalna, to 65.
3. Gracze na złożenie swoich armii korzystają z koszyków. Każdy gracz ma do dyspozycji 7 pkt.

Koszyk Dobra:
4 punkty - Gandalf, Saruman, Legolas,
3 punkty - Radagast, Bard, Galadriela Lady of Light, Elrond, Gwaihir, Treeberd, Tranduil ("Tranduil w koronie"), Możliwość wystawienia więcej konnicy niż 50% liczebności armii
2 punkty - Eorl, Sztandar Gamlinga, , Boromir, Monster, Bracia, Ioreth, Floi, Malbeth, Erkenbrand
1 punkt - Stormcaller, RoTN/Dunedain, Bombur, Kazdy dodatkowy armylist

Koszyk Zła:
5 punktów - Nazgul na Bestii
4 punkty - Goblin King
3 punkty - SQ, Saruman, Nazgul konno, Shade, Sauron, Możliwość wystawienia więcej konnicy niż 50% liczebności armii
2 punkty - Taskmaster, Monster, Azog, Grimma, Nazgul pieszo, Nekromanta
1 punkt - Cave Troll, model z czarem fury/bestial fury, Szaman, Dweller in the dark, Mountain Troll, Każdy dodatkowy armylist

Uwaga - wszystkie powyższe limity związane z kompozycją armii nie dotyczą czystej Drużyny Pierścienia oraz Białej Rady.

III Rozgrywka
Scenariusze będą losowane przed bitwą z puli 5 scenariuszy, jakie obowiązywać będą na "Urodzinach". Oznacza, to że dużą pluszową kostką (wskazany ochotnik) rzuci kością i taki scenariusz będziemy grali i tak, aż do wyczerpania scenariuszy.

Scenariusze wybierane będą losowo przed każdą bitwą

„Do ostatniej kropli krwi”

Obie strony doskonale zdają sobie sprawę, że jest to ostatni moment na zwycięstwo – wojna o panowanie nad Śródziemiem wchodzi w finałową fazę i ta bitwa może przesadzić losy całej wojny.. Rozkazy są proste – zniszczyć wszystkich i wszystko, co stanie Wam na drodze.

Specjalna Zasada:
Za każdym razem kiedy wrogi bohater zginie w walce jeden z twoich bohaterów w tej samej walce może odzyskać utracony wcześniej w grze punkt potęgi.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 12” od jego krawędzi. Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 12” od swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Na końcu każdej tury w której odnotowano złamanie jednej z armii rzuć K6. Przy wyniku 1 lub 2 gra automatycznie się kończy. Przy innym rzucie gra trwa dalej.
Poziom Zranień:
· Dla tego scenariusza ważne jest zapisywanie ”Poziomu Zranień”. Twój Poziom Zranień jest równy liczbie ran jaką Twoja armia zada armii wroga (liczą się też rany zadane wierzchowcom) plus każdy punkt Losu, który wykorzystał Twój przeciwnik (bohaterowie którzy zostali usunięci z gry z niewykorzystanymi punktami Losu dodadzą 1 do Poziomu Zranień za każdy niewykorzystany punkt). Modele które uciekną z pola walki na wskutek złamania armii liczą się do Punktów Zranień, lecz wierzchowce nie.
Punkty Zwycięstwa (PZ):
- Otrzymujesz 4 PZ jeżeli posiadasz wyższy poziom Zranień niż Twój przeciwnik, a Twój przeciwnik otrzymuje 3 PZ.
- Otrzymujesz 5 PZ jeżeli posiadasz dwa razy wyższy Poziom Zranień niż Twój przeciwnik (minimum 2 zadane rany), a Twój przeciwnik otrzymuje 2 PZ.
- Otrzymujesz 7 PZ jeżeli posiadasz trzy razy wyższy Poziom Zranień niż Twój przeciwnik (minimum 3 zadane rany), a Twój przeciwnik otrzymuje 0 PZ.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 2 PZ za zabicie go.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli na koniec gry posiadasz sztandar. Jeżeli wróg nie posiada sztandaru a ty tak na koniec gry wówczas otrzymujesz 2 PZ .
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita.
(Max 12 PZ)

„Przedarcie się”

Twoja armia jest otoczona przez siły wroga – jedyna możliwość, aby dostarczyć tajne rozkazy, to przedarcie się przez linie przeciwnika. Przegrupowujesz resztki swojej armii i uderzasz na odsłonięte skrzydło wroga. Twoją nadzieję na zwycięstwo w tej Wojnie jest przedarcie się przez linie wroga….
Za wszelką cenę musisz to zrobić!


Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie rozstawienie. Modele jeszcze nie dotarły na pole bitwy. Patrz tabela Posiłków poniżej.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki zaokrąglane w górę). Modele które wyszły poza krawędź stołu liczą się jakby były na stole na potrzeby rozpatrywania złamania armii.
Punkty Zwycięstwa (PZ):
- Otrzymujesz 4 Punkty Zwycięstwa jeżeli więcej Twoich modeli przedarło się za krawędź przeciwnika.
- Otrzymujesz 5 PZ jeżeli co najmniej 2 Twoje modele i dwa razy więcej niż modeli przeciwnika przedarło się za krawędź wroga.
- Otrzymujesz 7 PZ jeżeli co najmniej 3 Twoje modele i trzy razy więcej niż modeli przeciwnika przedarło się za krawędź wroga.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowane przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 2 PZ za zabicie go.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Zyskujesz 3 PZ jeżeli wroga armia jest rozbita a Twoja nie.
(Max 12 PZ)
Posiłki
Na koniec Twojej fazy ruchu rzuć K6 za wybrany przez Ciebie warband i porównaj z poniższą tabelą. Następnie gracz przeciwny robi to samo i tak naprzemiennie do czasu, aż za wszystkie warbandy zostanie wykonany rzut i rozpatrzony jego wynik. Modele, które wchodzą na pole bitwy mogą się poruszyć z maksymalnym swoim ruchem, lecz nie mogą szarżować. Poza tym zachowują się normalnie. Modele które nie wyszły przez 3 tury wychodzą automatycznie w turze czwartej.
Rzut K6:
1-3 –warband nie wychodzi. Dodaj + 1 do jego następnego rzutu.
4-6 –model wchodzi do gry z wybranego punktu z Twojej krawędzi.
Modele, które mogą się rozstawiać z dowolnych krawędzi lub dowolnego terenu na potrzeby tego scenariusza wychodzą z krawędzi gracza je kontrolującego po wykonaniu odpowiedniego rzutu.


„Dominacja”

Rozkazy są proste – wchodzimy na obszar wroga i musimy zdobyć kontrolę nad jego terenem. To pozwoli nam kontrolować sytuację i zdominować losy tej bitwy. Nie będzie łatwo – zwiadowcy donoszą, że wróg wysyła mocną armię, aby chronić swój obszar. To kwestia honoru i prestiżu – musimy wygrać!

Rozstawienie
Na środku stołu ustawiany jest jeden znacznik. Następnie obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem ustawia drugi znacznik w dowolnym miejscu na stole co najmniej 12” od innego znacznika oraz co najmniej 6” od krawędzi stołu. Gracz przeciwny robi dokładnie to samo i czynią to naprzemiennie, aż 5 znaczników znajdzie się na stole.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 24” od jego krawędzi. Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 24” od swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki zaokrąglane w dół).
Punkty Zwycięstwa (PZ):
· Zyskujesz 2 Punkty Zwycięstwa za każdy znacznik jeżeli w zasięgu 3” od niego znajduje się przynajmniej 1 Twój model i nie ma żadnego modelu wroga.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za każdy znacznik jeżeli w zasięgu 3” od niego znajdują się zarówno modele Twoje jak i przeciwnika, ale więcej jest Twoich.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi lub za zabicie go.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita.
(Max 12 PZ)


„Zaopatrzenie”

Wojna o Pierścień trwa już o ponad pół roku, a walki trwają niemal na wszystkich ziemiach Śródziemia. W coraz większym stopniu kwestia zaopatrzenia armii staje się kluczowa, dlatego też kiedy zwiadowcy docierają z informacją, że do zdobycia są cenne zasoby na północy, nie ma chwili do stracenia. Wydzielasz oddział, którego celem jest zdobycie zaopatrzenia bez względu na koszty….

Rozstawienie
Na środku stołu ustawiany jest jeden znacznik, a następnie ustawiane są dwa znaczniki w odległości 18 cali od środkowego w wzdłuż linii zgodnej z połową stołu. Patrz poniższa mapka.

Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 6” od jego krawędzi. Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 6” od swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian, aż do wyczerpania się wolnych warband.
Uwaga - modele, które mogą się rozstawiać z dowolnych krawędzi lub dowolnego terenu na potrzeby tego scenariusza wychodzą z krawędzi gracza je kontrolującego.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Na końcu każdej tury w której odnotowano złamanie jednej z armii rzuć K6. Przy wyniku 1 lub 2 gra automatycznie się kończy. Przy innym rzucie gra trwa dalej.
Punkty Zwycięstwa (PZ):
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za każdy posiadany znacznik zaopatrzenia.
- Otrzymujesz 2 Punkty Zwycięstwa za każdy odniesiony znacznik zaopatrzenia do swojej strefy kontroli (6 cali od swoje krawędzi - wystarczy dotknąć strefy 6 cali, aby liczyło się, że znacznik jest w strefie). Warunek ten nie łączy się z 1 PZ za posiadanie znacznika zaopatrzenia. Jednym słowem, jeśli Gracz posiada znacznik zaopatrzenia i doniesie do swojej strefy kontroli (6 cali od krawędzi), to otrzymuje 2 PZ za jeden znacznik zaopatrzenia.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 3PZ za zabicie go.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Otrzymujesz 3 PZ jeżeli wroga armia jest rozbita, a Twoja nie.
(Max 12 PZ)

Znaczniki zaopatrzenia – zasady
- znacznik zaopatrzenia to „heavy object”, czyli noszą go 2 modele piesze z pełnym ruchem lub jeden z połową ruchu;
- podnoszenie i przekazanie znacznika zabiera połowę ruchu - nie dotyczą modeli, których zasada pozwala nosić ciężkie przedmioty;


„Zwycięstwo!”

Po wyczerpującym boju każda armia ma prawo do odpoczynku, szczególnie, że nagrodą jest ogromny czekoladowy słynny Mitrilowy tort. Niestety chętnych do jego skosztowania jest za wielu i przebrzydły odwieczny wróg też ma ochotę poucztować….
Drogę do przysmaku znowu trzeba sobie wywalczyć ….. Do boju!


Rozstawienie
Na środku stołu ustawiany jest jeden znacznik czekoladowego tortu.
Uwaga – ogłaszamy mini konkurs na najładniejszy znacznik czekoladowego tortu. Ten kto przygotuje najładniejszy znacznik, taki, że aż się chce go samemu zjeść, otrzyma nagrodę.
Rozpoczęcie
Na początku gry warbandy nie wchodzą na teren bitwy. Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wystawia swój pierwszy warband i dalej gracze naprzemiennie wystawiają warbandy.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Na końcu każdej tury w której odnotowano złamanie jednej z armii rzuć K6. Przy wyniku 1 lub 2 gra automatycznie się kończy. Przy innym rzucie gra trwa dalej.
Punkty Zwycięstwa (PZ):
- Otrzymujesz 4 Punkty Zwycięstwa za posiadanie znacznika tortu.
- Otrzymujesz 3 Punkty Zwycięstwa za posiadanie większej liczby ucztujących (większa liczba modeli) w odległości 3 cali od środka znacznika tortu.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Otrzymujesz 3 PZ jeżeli wroga armia jest rozbita, a Twoja nie.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 2 PZ za zabicie go.
(Max 12 PZ)

Znaczniki tortu – zasady:
- znacznik tortu to „heavy object”, czyli noszą go 2 modele piesze z pełnym ruchem lub jeden z połową ruchu;
- podnoszenie i przekazanie znacznika zabiera połowę ruchu - nie dotyczą modeli, których zasada pozwala nosić ciężkie przedmioty;
Zasady specjalne pojawiania się warbandów
- po zakończeniu fazy Ruchu, rzuć K6 za każdy ze swoich warbandów, którego nie ma na polu bitwy i skorzystaj z poniższego wykresu (bohater dowodzący warbandem może używać punktów potęgi do zmiany wyniku K6 w górę lub w dół). Pojawiające się w ten sposób modele nie mogą szarżować, ale w pozostałych kwestiach działają normalnie. Należy rzucić K6 za każdy warband oddzielnie, wystawić warband na polu bitwy zgodnie z rzutem i następnie przejść do kolejnego warbandu i wykonać rzut kością K6. Warbandy, które nie pojawiły się na polu bitwy liczą się do złamania armii, tak, jakby były na polu bitwu.

Wynik K6 - wejście na pole bitwy
1. Warband nie dotarł jeszcze.
2. Twój przeciwnik wybiera punkt na północnej lub południowej krawędzi, co najmniej 6 "od rogu - wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
3. Twój przeciwnik wybiera punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi co najmniej 6 "od rogu - wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
4. Wybierasz punkt na północnej lub południowej krawędzi co najmniej 6 "od rogu – wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
5. Wybierasz punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi, co najmniej 6 "od rogu – wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
6. Wybierasz punkt na dowolnej krawędzi planszy co najmniej 6 "od rogu - wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
Uwaga - modele, które mogą się rozstawiać z dowolnych krawędzi lub dowolnego terenu na potrzeby tego scenariusza wychodzą z rzutem K6 wejścia na pole bitwy.

Czas na bitwę to 1h 45 min.

4. Wymiary stołów to: 48”x48”.

IV Punktacja
1 Po każdej bitwie gracze podliczają ilość zdobytych punktów i porównują z poniższymi wytycznymi:
Duże zwycięstwo/porażka 16:0 DP.
Małe zwycięstwo/porażka 12:4 DP.
Remis 8:8 DP.
2 Pauzowanie (w wypadku nieparzystej ilości graczy) jest warte 10 punktów za wyjątkiem pierwszej bitwy w której pauzujący otrzymuje 20 VP.
3 Walkower uznajemy za wynik 16:0
4 Wysłanie rozpiski w terminie +5 VP
5 W sytuacji w której jeden gracz 2 raz w danej bitwie domaga się interpretacji sędziego nie wierząc na słowo przeciwnikowi i za drugim razem okazuje się, że ten nie kłamał gracz proszący o interwencję sędziego otrzymuje 2 VP karne.


Lista zgłoszeń:
1) Ajas
2) Kuli
3) Jan "JanMaurycy" Kaźmierczak
4) Krzysztof Napierała(Tarnowski Lew)
5) Staszko
6) Wojtek Futymski
7) Dawid "Daid" Weyna
8] Stanislaw Futymski
9) Łukasz Olszewski
10) Piotr "Slotgan" Chęciński
11) K10
12) Hektor
13) Karol "brat Wieśniaka" Kondracki
14) Daniel "Wieśniak" Kondracki
15) Jakub "Szorstki Fred" Poślednik

Pozdrawiam, Ajas Very Happy

_________________
KedzioR_vo do Offa o cyckach napisał:
MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (Very Happy)


Jesteś z Poznania? kliknij!


Ostatnio zmieniony przez Ajas dnia 16 Maj 2017, 7:34, w całości zmieniany 4 razy
   Powrót do góry »
 
Tarnowski Lew
~Strażnik Wschodniej Bramy



Wiek: 25
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 72

Skąd: Tarnowo Podgórne

Offline


   Post Wysłany: 08 Maj 2017, 15:07
Zacytuj zaznaczone

W takim razie szukam pary, kogoś kto gra złem Smile

_________________
For Gondor !
   Powrót do góry »
 
Hydra500
~Odźwierny Morii



Wiek: 14
Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 11

Skąd: Poznań

Offline

Galeria Hydra500 (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 08 Maj 2017, 15:59
Zacytuj zaznaczone

Wpadnę w parze z Kozak555_5
   Powrót do góry »
 
 
Staszko5
~Odźwierny Morii




Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 27

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 08 Maj 2017, 16:13
Zacytuj zaznaczone

Szukam kogoś do pary kto zagrałby złem
   Powrót do góry »
 
Ajas
@Redaktor



Wiek: 27
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 9207

Skąd: Poznań AP

Offline
Pochwał: 1

Galeria Ajas (3 zdjęcia)

   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 14:32
Zacytuj zaznaczone

Wolicie solo, czy parówkę?

Pozdrawiam, Ajas Very Happy

_________________
KedzioR_vo do Offa o cyckach napisał:
MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (Very Happy)


Jesteś z Poznania? kliknij!
   Powrót do góry »
 
Hektor
~Gobliński jeździec



Wiek: 21
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 186

Skąd: Gniezno

Online


   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 14:39
Zacytuj zaznaczone

Tyle osób szuka pary więc może lepiej solowo.. Będę
Pozdrawiam

_________________
Zapraszam na mój bazarek!
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=18817#425320
   Powrót do góry »
 
Staszko5
~Odźwierny Morii




Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 27

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 15:04
Zacytuj zaznaczone

W czerwcu będziemy mieli parowy na pewno, więc teraz może być solowy
   Powrót do góry »
 
Hydra500
~Odźwierny Morii



Wiek: 14
Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 11

Skąd: Poznań

Offline

Galeria Hydra500 (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 15:11
Zacytuj zaznaczone

Zgadzam się z osobą wyżej , czerwiec parowy maj solowy
   Powrót do góry »
 
 
Slotgan
~Krasnoludzki Zwiadowca



Wiek: 28
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 231

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 15:12
Zacytuj zaznaczone

Niech będzie solowo Smile moim zdaniem dobra opcja :p
   Powrót do góry »
 
Tarnowski Lew
~Strażnik Wschodniej Bramy



Wiek: 25
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 72

Skąd: Tarnowo Podgórne

Offline


   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 16:14
Zacytuj zaznaczone

Lepiej solowo Smile

_________________
For Gondor !
   Powrót do góry »
 
Ajas
@Redaktor



Wiek: 27
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 9207

Skąd: Poznań AP

Offline
Pochwał: 1

Galeria Ajas (3 zdjęcia)

   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 17:59
Zacytuj zaznaczone

No to gramy solo! Smile W miarę możliwości sparuję dobro vs zło.

Pozdrawiam, Ajas Very Happy

_________________
KedzioR_vo do Offa o cyckach napisał:
MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (Very Happy)


Jesteś z Poznania? kliknij!
   Powrót do góry »
 
Tarnowski Lew
~Strażnik Wschodniej Bramy



Wiek: 25
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 72

Skąd: Tarnowo Podgórne

Offline


   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 20:33
Zacytuj zaznaczone

W takim razie...

CHALLANGE dla Slotgan Smile

_________________
For Gondor !
   Powrót do góry »
 
Slotgan
~Krasnoludzki Zwiadowca



Wiek: 28
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 231

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 09 Maj 2017, 22:17
Zacytuj zaznaczone

Tarnowski Lew napisał:
W takim razie...

CHALLANGE dla Slotgan Smile


Przyjmuję Smile
   Powrót do góry »
 
staszkoPL
~Kwatermistrz-piwowar



Wiek: 16
Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 571

Skąd: Poznań

Offline
Ostrzeżeń: 2

Galeria staszkoPL (5 zdjęć)

   Post Wysłany: 10 Maj 2017, 18:32
Zacytuj zaznaczone

Będę

_________________
Mój WiP, kiedyś coś w nim ruszę
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=16466#403282

KUPIĘ MORDOR I GONDOR
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=19202#428640
   Powrót do góry »
 
K10
~Kwatermistrz-piwowar



Wiek: 20
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 444

Skąd: Poznań

Offline

Galeria K10 (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 11 Maj 2017, 0:44
Zacytuj zaznaczone

Tej... To ja też będę Razz

_________________
I'm back baby!
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [ Lokalny] Urodzinowy Crash Test - Poznań - 600 p - 20 V 2017 Idź do strony:  1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: