Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 24 Lis 2017, 23:56
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [ Lokalny] Kometa Tarnowska II
Autor Wiadomość
Borsuk
~Zbrojmistrz Khazad-dum



Wiek: 38
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 721

Skąd: Tarnów-Wrota Małopolski

Offline


   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 19:44
Zacytuj zaznaczone

Witam wszystkich serdecznie:) Po małym przestoju.

Kometa Tarnowska II

Miejsce – Tarnów, Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24 w sali klubowej nr. 30

Data – 20.05.2017 godzina 10:00

I. Informacje ogólne

1.Turniej jest turniejem lokalnym Ligi Ogólnopolskiej LOTR.
2.Na turnieju należy posiadać figurki, rozpiskę, kości które są czytelne, miarkę calową, kartkę i długopis.
3.Jest możliwość rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju, pozostałe pary pierwszej rundy zostaną rozlosowane.
4.Obowiązkiem każdego uczestnika jest posiadanie rozpiski w dowolnej formie lecz niedbale wykonane rozpiski skutkują -VP.
5. Dodatkowe pkt. Za nadesłanie rozpiski do 19.05.17 +3VP na adres [email protected]
6.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie.
O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.
7.Sędziowie: Paweł Grochal/Borsuk


II. Kompozycja armii

1. Każdy gracz wystawia jedną armię na 600pkt.
2. Maksymalnie 1/3 modeli może posiadać broń strzelecką, do tego limitu nie wliczają się bohaterowie imienni oraz dowódcy. Na każdą armie liczymy osobny limit. Na zasadach Warband.
3. Nie ma limitu na modele z bronią miotaną.
4. Obowiązują zasady i statystyki z nowych podręczników.
5. Dopuszcza się 25% armii jako proxy
6. Dopuszcza się 1/3 armii konnej
7. Ograniczenia: Jeśli ktoś wystawi tylko jedną army listę dostanie +5VP do swych wyników.
Jeśli twoja armia jest pomalowana w 100% dostajesz +2VP jeśli nie to nie dostaniesz żadnych pkt.
8. Koszyk : Jeden monster, Jedna postać typu Wizard/Nazgul w rozpisce.

III. Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 3 bitwy po 100 minut.
2. Każdy z uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej – są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach!
4. Gramy na stołach o wymiarach 48" x 48".
5. Stronę stołu losujemy rzutem k6. Gracz, który wyrzuci więcej wybiera stronę i jako pierwszy się na niej rozstawia. Bez możliwości oddania tego przeciwnikowi
6. Gra kończy się po wybiciu całej armii przeciwnika lub upływie 100 minut. Wybicie całej armii przeciwnika NIE równa się zrealizowaniu scenariusza.

IV. Harmonogram

Sobota - 20.05.2017

10:00 do 10:30 - Zapisy
10:30 I Bitwa
Czas turnieju od 10:00 do 17:00

V. Punktacja

1. O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności punkty VP, następnie bezpośrednie starcie graczy, jeśli nadal jest remis, gracze zajmują miejsce ex aequo.
2. Nie liczymy punktów za wybicie armii.
3. Za zrealizowanie scenariusza (VP) tyle ile w nim zawartych.
4. Punkty dodatkowe:
Wydrukowana rozpiska, którą gracz posiada na turnieju, zawierającą również statystyki jednostek, ich zasady specjalne i czary + 2 VP.
Posiadanie książki, w której znajdując się opisy jednostek, zwalnia z posiadania na rozpisce ich statystyk, zasad specjalnych i czarów.

VI. Przepisy porządkowe.

W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20.

Decyzje sędziego są wiążące. W przypadku poważnych sporów i wątpliwości, można poprosić o konsultację sędziego. Decyzja sędziego jest niepodważalna.

Jak trafić do siedziby klubu? Oto mapka
http://maps.google.pl/maps?saddr=Dworzec+PKP+-+Tarn%C3%B3w+G%C5%82%C3%B3wny,+Plac+Dworcowy,+Tarn%C3%B3w&daddr=50.0074331,20.9741179+to:50.015503,20.9827462+to:Pa%C5%82ac+M%C5%82odzie%C5%BCy,+J%C3%B3zefa+Pi%C5%82sudskiego+24,+Tarn%C3%B3w&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.013531,20.983114&spn=0.007749,0.013797&sll=50.013806,20.985475&sspn=0.007749,0.013797&geocode=FdgF-wIdFAtAASlrEHMsroQ9RzEwbt3gAOsdBw%3BFYkN-wIdJQpAASkdBeGnr4Q9RzGYjzPzUQ_Fsw%3BFQ8t-wId2itAASlPvD46VoM9RzFTC9fon70P5Q%3BFakz-wIdFTdAASGLGqxAqqYiGikzkeuZVoM9RzGLGqxAqqYiGg&dirflg=w&mra=dpe&mrsp=2&sz=16&via=1,2&t=m&z=16


Lista zgłoszonych graczy:
Paweł Grochal/Borsuk -Tarnów
Arek Kilian/Arek -Tarnów zgłoszono rospe +3VP
Dominik Szczurek/Domino -Tarnów zgłoszono rospe +3VP
Jacek Gancarek -Jamna
Kacper Sobiechowski -Tarnów zgłoszono rospe +3VP
Janek Wiejaczka -
Filip Krasoń -Tarnów


Scenariusz 1

Utrzymać pozycje.
Gracze rzucają k6 i ten kto wyrzuci najwięcej ten wybiera czy chce być broniącym czy atakującym. Broniący rozkłada całą swoją armię w centralnej części wioski ustawionej na środku stołu wytyczającą swym ustawieniem prostokąt.
Atakujący może wybrać krawędź wejścia i wchodzi ruchem całą armią z wybranej krawędzi.

Wynik bitwy:
Za zabicie wrogiego generała 3 MP, za każdą zadaną ranę 1 MP ale generał przeżył .
Za załamanie armii przeciwnika 3 MP. Jeśli obie 1 MP.
Po skończonej bitwie liczy się tylko żywych wojowników w obrębie wioski. Za każdego dostajemy 1 MP. Wygrywa gracz z największą liczbą MP.


Scenariusz 2

Potrzebne surowce.
Gracze rzucają k6 i ten który wylosuje więcej wybiera jeden róg stołu a jego oponent przeciwległy róg. I rozstawiają się tam w kwadracie 12 na 12 cali, jest to ich obóz. Wychodzą tam na zasadach posiłków zaczynając od wyrzucenia 6 na k6 i co turę dostają +1 do rzutu aż pojawią się wszystkie oddziały.
Na stole na samym jego środku stoją 4 skrzynki z artefaktami warte każda 6MP w sumie 24MP. Oznakowane będą żetonami.

Zadaniem jest przeniesienie ich do swego obozu. Tylko skrzynki które gracz utrzyma do końca bitwy w obozie można liczyć do wygranej. Skrzynki można sobie odbierać ale transportować je mogą tylko piesi wojownicy, kawaleria i monstra nie mogą tego robić. Do przeniesienia jednej skrzyni potrzeba 2 wojowników. Ruszają się w tedy w normalny sposób. Za utrzymanie obozu i więcej swoich jednostek wewnątrz dostaniemy 3MP. W innym wypadku tylko 1MP. Rozbicie armii 3MP jeśli obie 1MP. Zabicie generała 3MP. Zadanie rany 1MP.

Scenariusz 3

Zagubieni.
Armie weszły w gęstą mgłę i całkowicie się pogubiły.
Gracze rzucają naprzemiennie k6 i ten który wyrzuci 1-2 wybiera prawy bok stołu, 3 lewy bok stołu, 4 przeciwny bok stołu, 5 ten bok przy którym stoi, 6 jaki kol wiek bok. I wystawia jeden warband a następnie przeciwnik rzuca za swój kolejny warband. Warbandy wychodzą ruchem i mogą szarżować, strzelać i walczyć na normalnych warunkach. Rzuty można modyfikować Potęgami.

Wygrywa ten gracz któremu na końcu ostatniej tury zostanie jak najwięcej żywych jednostek liczymy je 1MP za każdą żywą. Zabicie generała 3MP. Zadanie rany 1MP. Rozbicie armii 3MP, obie 1MP.

_________________
TKF- Tarnowski Klub Fantastyki- Tarnawar


Ostatnio zmieniony przez Borsuk dnia 19 Maj 2017, 10:25, w całości zmieniany 5 razy
   Powrót do góry »
 
 
Dragowicz
~Mistrz zardzewiałych zbroi



Wiek: 17
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 435

Skąd: Tarnów

Offline
Ostrzeżeń: 2

Galeria Dragowicz (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 17 Maj 2017, 11:08
Zacytuj zaznaczone

Znowu brak większej liczby chętnych? ;c

_________________
Każdy popełnia błąd, ale niektórzy są błędem...
   Powrót do góry »
 
Borsuk
~Zbrojmistrz Khazad-dum



Wiek: 38
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 721

Skąd: Tarnów-Wrota Małopolski

Offline


   Post Wysłany: 20 Maj 2017, 17:00
Zacytuj zaznaczone

Dziękuje wszystkim za przybycie i świetną zabawę jak zwykle:) Udało się w końcu przełamać złą passe i możemy znów graćSmile

Wyniki Turnieju:

I-Arek Kilian
II-Kacper Sobiechowski
III -Dominik Szczurek
IV-Paweł Grochal
V-Filip Krasoń
VI-Szymon Krasoń

Mam nadzieje że nagrody się podobałySmile

_________________
TKF- Tarnowski Klub Fantastyki- Tarnawar
   Powrót do góry »
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [ Lokalny] Kometa Tarnowska II
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: