Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 17 Gru 2017, 23:30
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony:  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [Master] IMP 2017 - Katowice 22-23 VII 2017 - 500 p
Autor Wiadomość
Potemp
~Sędzia LO



Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 650

Skąd: Kielcza

Offline


   Post Wysłany: 21 Kwi 2017, 21:19
Zacytuj zaznaczone

KLUB GIER WSZELAKICH SZYBKI SZPIL PRAGNIE ZAPROSIĆ NA INDYWIDUALNE MISTRZOSTWA POLSKI W HOBBITA 2017

KIEDY: 22-23.07.2017 r.

GDZIE: Centrum Gier Inny Wymiar, Dębowa 49, Katowice (wejście za supermarketem Aldi przy ulicy Bożogrobców 20 w Katowicach).

WEJŚCIÓWKA: 40 PLN (w przypadku przedpłaty do 6 lipca) 60 PLN (po 6 lipca lub na miejscu w dniu turnieju).

LIMIT MIEJSC: 40

O kolejności wpisania na listę decydują kolejno:

1. kolejność zaksięgowania przedpłaty;
2. kolejność zgłoszeń spośród osób, które nie dokonały przedpłat.

DANE DO PRZEDPŁATY( NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI!!!):

Robert Brzezina
08 1020 5040 0000 6802 0111 5419
tytułem: Imię ,,ksywa" nazwisko z dopiskiem IMP HOBBIT

SĘDZIA: Rafał ,,Potemp" Potempa

NAGRODY:

1. Puchary dla top 3;
2. Nagrody od sponsorów.

ZASADY TURNIEJU:

Informacje ogólne:
1. Turniej jest turniejem SINGLOWYM klasy MASTER.
2. Termin: 22-23 Lipiec 2017
3. Wpisowe: 40 zł od gracza
4. Format punktowy: 500 pkt.
5. Miejsce: Inny Wymiar Dębowa 49, 40-107 Katowice
6. Na turnieju rolę głównego sędziego pełni Rafał Potempa.
7. Limit miejsc: 40 graczy

II. Informacje szczegółowe:
1. Gramy na stołach 48 x 48 cali. Czas bitwy to 90 minut. Armie muszą być skomponowane na podstawie armylistów LO. Po zakończeniu regulaminowego czasu gry dogrywamy aktualną fazę gry.
2. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami LO oraz FAQ GW.
3. Gracze są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski w formie drukowanej, miarki calowej oraz kości.
4. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd.
5. Termin nadsyłania rozpisek do dnia 14 Lipiec 2017 na adres [email protected]

III. Kompozycja Armii:
1. Każda gracz składa jedną rozpiskę Armii Dobra i jedną rozpiskę Armii Zła do 500 pkt. na zasadach Armylistów LO. (Wymagane dwie armie). Każdy gracz zagra 3 bitwy stroną dobra i 3 bitwy stroną zła. Paringi w ostatniej bitwie na końcu stawki mogą się powtórzyć. Paringi na pierwszą bitwę będą rozlosowane, następnie przed przystąpieniem do bitwy gracze rzucają k6, gracz z wyższym wynikiem rzuca ponownie k6, na 1-3 gra złem, na 4-6 dobrem. W drugiej bitwie gracze będą mieć narzucane strony konfliktu, którymi będą grać. W kolejnych turach powtarzamy schemat parowania.
2. Brak popularnych cięć.
2. Nowe profile, które nie mają jeszcze figurek muszą posiadać rozmiar podstawki zaakceptowane przez sędziego przed turniejem.
3. Wszystkie modele zamienne muszą dostać pozwolenie od sędziego głównego, w przeciwnym razie przeciwnik może zażądać zdjęcia ich ze stołu. Modele takie liczą się jako zabite. To samo tyczy się modeli niepomalowanych.
4. Obecność proxów - niedozwolona. Konwersje i modele z Armylistów LO konsultować z Sędzią Głównym. WYSIWYG - niewymagany na bohaterach, przy szeregowcach - wymagany jeśli wystawia się jednostki tego samego typu z różnorodnym uzbrojeniem.
5. Nazgule na bestiach muszą być rozpoznawalne jeśli gracz ma w rozpisce powyżej jednej sztuki. To znaczy, że jeździec ma być Undyingiem, KoU, Taintedem itd, a nie zwykłym standardowym no-namem. Do jednostek bohaterów tego samego typu (RotN, Dunki, itp.) należy posiadać znaczniki, tak aby dla przeciwnika wszystko było jasno zaznaczone. Numerki pod podstawkami nie przejdą.


IV. Punktacja:
Duże zwycięstwo/porażka 15:0 DP.
Małe zwycięstwo/porażka 11:5 DP.
Remis 7:7 DP.

O kolejności w klasyfikacji decyduje suma zdobytych dużych DP, następnie wynik starcia bezpośredniego, na końcu różnica w vp.

Bonusy:
+5 DP. za wysłanie poprawnej rozpiski do dnia 14 Lipiec 2017 na mail – [email protected]
+5 DP. za poprawne zgłoszenie wraz z wpłatą pieniędzy do dnia 6 Lipiec 2017
Max 10 DP. bonusowych
Kary:
Kary mogą być przydzielone za oszukiwanie, przeszkadzanie innym, grę na czas, podpowiadanie, nieznajomość statystyk własnych modeli lub też błędne podanie statystyk przeciwnikowi lub umyślne wprowadzenie w błąd, pytania dotyczące granego aktualnie scenariusza itp. System kar:
Pierwsze upomnienie sędziego = 5 punktów karnych
Drugie upomnienie sędziego = 10 punktów karnych
Trzecie upomnienie sędziego = dyskwalifikacja z turnieju.


Pierwsze 8 stołów będzie posiadało identyczną mapkę makietową.
V. Scenariusze:
Rozegranych na turnieju zostanie 6 scenariuszy w następującej kolejności:
1. To the Death
Rozstawienie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie
rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 12” od jego krawędzi.
Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 12” od
swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.

Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza:
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki
zaokrąglane w dół).
Punkty Zwycięstwa (VP):
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi(rany
odratowane przy pomocy Fate lub zdolności działających podobnie jak Fate nie liczą się). Otrzymujesz 3
VP jeżeli wrogi Lider zginie.
· Zyskujesz 3 Punkty Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Jeżeli Twoja armia jest nierozbita
otrzymujesz 5 VP.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli na koniec gry posiadasz sztandar. Jeżeli wróg nie posiada
sztandaru a ty tak na koniec gry wówczas otrzymujesz 2 VP .
· Zyskujesz 2 Punkty Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest sprowadzona do 25% swojego stanu
początkowego (zaokrąglając w dół) na koniec gry.

2. Hold Ground
Rozstawienie
Na początku bitwy siły nie pojawiają się - modele na początku bitwy nie są rozstawione, ale dołączą do już zaczętej rozgrywki.
Pierszeństwo
Obaj gracze rzutują na D6. Gracz z najwyższym wynikiem rozstawia swój pierwszy warband, następnie przeciwnik rozstawia swój, kolejne warbandy rozstawiamy na zmianę. Po rozstawienie następuje faza strzelania i walki. Modele posiadające specjalne zasady wystawiania, przystępują do gry zgodnie z zapisem tejże zasady.
Cele scenariusza
Gdy jedna z sił została złamana, gra może się skończyć. Po zakończeniu każdej tury po spełnieniu tego warunku, gracz z pierwszeństwem rzuca D6. Przy wyniku 1-2, gra się kończy - w przeciwnym razie bitwa trwa co najmniej turę dłużej!
Punkty Zwycięstwa gracze otrzymują za spełnienie następujących celów:
Jeśli pomiędzy graczami występuję różnica w ilości modeli, które znajdują się w 6 calach od środka (liczymy modele, które znajdują się w 6 calach od środka chociażby krawędzią podstawki) przydzielamy punkty następująco:
- więcej modeli w 6 calach od środka od przeciwnika = wynik 4:3 VP
- dwa razy więcej modeli w 6 calach od środka od przeciwnika = 5:2 VP
- trzy razy więcej modeli w 6 calach od środka od przeciwnika = 7:0 VP
W przypadku takiej samej ilości modeli stosujemy wynik 4:4 VP.
W sytuacji gdy jedna lub więcej jednostek znajduje się w 6 calach od środka, a nasz przeciwnik nie ma żadnego modelu przydzielamy punktację 3:0 VP, dwa modele 5:0 Vp, 3 i więcej 7:0 VP.
- Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowane za pomocą punktów Losu nie liczą się). Dostajesz 2VP za zabicie go.
- Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Zyskujesz 3 VP jeżeli wroga armia jest
rozbita a twoja nie.
Zasady specjalne
Maelstrom of Battle: Po zakończeniu fazy ruchu, rzucamy D6 za każdy ze swoich warbandów, które nie weszły jeszcze na pole bitwy. Wynik porównujemy z tabelą opisaną poniżej.
Rzut D6:
1. Warband nie dotarł jeszcze.
2. Twój przeciwnik wybiera punkt na północnej lub południowej krawędzi stołu co najmniej 6 "od rogu - wszystkie modele w warbandzie muszą wyjść z wskazanego punktu i muszą znajdować się nie dalej niż 6 cali od Bohatera.
3. Twój przeciwnik wybiera punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi co najmniej 6 "od rogu - wszystkie modele w warbandzie muszą wyjść z wskazanego punktu i muszą znajdować się nie dalej niż 6 cali od Bohatera.
4. Wybierasz dowolny punkt na północnej lub południowej krawędzi stołu co najmniej 6 " od naroża - wszystkie modele w warbandzie muszą wyjść z wskazanego punktu i muszą znajdować się nie dalej niż 6 cali od Bohatera.
5. Wybierasz dowolny punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi stołu co najmniej 6 "od naroża - wszystkie modele w warbandzie muszą wyjść z wskazanego punktu i muszą znajdować się nie dalej niż 6 cali od Bohatera.
6. Wybierasz punkt na dowolnej krawędzi planszy co najmniej 6 "od naroża - wszystkie modele w warbandzie muszą wyjść z wskazanego punktu i muszą znajdować się nie dalej niż 6 cali od Bohatera.

Uwaga!
Jednostki w turze, w której wyszły nie mogą szarżować! Mogą natomiast na normalnych zasadach strzelać i czarować.

3. Dominacja
Rozstawienie
Na środku stołu ustawiany jest jeden znacznik. Następnie obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym
wynikiem ustawia drugi znacznik w dowolnym miejscu na stole co najmniej 12” od innego znacznika
oraz co najmniej 6” od krawędzi stołu. Gracz przeciwny robi dokładnie to samo i czynią to
naprzemiennie, aż 5 znaczników znajdzie się na stole.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie
rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 24” od jego krawędzi.
Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 24” od
swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.

Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza:
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki
zaokrąglane w dół).
Punkty Zwycięstwa (VP):
· Zyskujesz 2 Punkty Zwycięstwa za każdy znacznik jeżeli w zasięgu 3” od niego znajduje się
przynajmniej 1 twój model i nie ma żadnego modelu wroga.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za każdy znacznik jeżeli w zasięgu 3” od niego znajdują się zarówno
modele Twoje jak i przeciwnika, ale więcej Twoich.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi lub za zabicie
go.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita.

4. Lords of the Battle
Specjalna Zasada:
Za każdym razem kiedy wrogi bohater zginie w walce jeden z twoich bohaterów w tej samej walce może
odzyskać utracony wcześniej w grze punkt potęgi.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie
rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 24” od jego krawędzi.
Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 24” od
swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.

Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza:
Na końcu każdej tury w której odnotowano złamanie jednej z armii rzuć K6. Przy wyniku 1 lub 2 gra
automatycznie się kończy. Przy innym rzucie gra trwa dalej.
Punkty Zwycięstwa (VP):
· Dla tego scenariusza ważne jest zapisywanie ”Poziomu Zranień”. Twój Poziom Zranień jest równy
liczbie ran jaką Twoja armia zada armii wroga (liczą się też rany zadane wierzchowcom) plus każdy
punkt Losu, który wykorzystał Twój przeciwnik (bohaterowie którzy zostali usunięci z gry z
niewykorzystanymi punktami Losu dodadzą 1 do Poziomu Zranień za każdy niewykorzystany punkt).
Modele które uciekną z pola walki na wskutek złamania armii liczą się do Punktów Zranień, lecz
wierzchowce nie.
Jeśli pomiędzy graczami występuję różnica Poziomu Zranień przydzielamy punkty następująco:
- więcej punktów zranień niż przeciwnik = wynik 4:3 VP
- dwa razy więcej punktów zranień niż przeciwnik = 5:2 VP
- trzy razy więcej punktów zranień niż przeciwnik = 7:0 VP
W przypadku takiego samego poziomu zranień stosujemy wynik 4:4 VP.
W sytuacji gdy nasz poziom zranień wynosi 1, a przeciwnika wynosi dokładnie zero przydzielamy punktację 3:0 VP, dwa 5:0 Vp, 3 i więcej 7:0 VP.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi(rany
wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz
3VP za zabicie go.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Zyskujesz 3 VP jeżeli wroga armia jest
rozbita a twoja nie.

5. Rekonesans
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie
rozstawienie. Modele jeszcze nie dotarły na pole bitwy. Patrz tabela Posiłków.
Modele posiadające specjalne zasady wystawiania wychodzą wbrew ich zasadą, tzn. wychodzą tylko i wyłącznie z własnej krawędzi. Zapis ten nie dotyczy jedynie modelu Watcher in the Water.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza:
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki zaokrąglane w górę). Modele które wyszły poza krawędź stołu liczą się jakby były na stole na potrzeby rozpatrywania złamania armii. (wystarczy modelem dotknąć krawędzi przeciwnika, aby opuścić stół)
Punkty Zwycięstwa (VP):
Jeśli pomiędzy graczami występuję różnica w ilości modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika przydzielamy punkty następująco:
- więcej modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika = wynik 4:3 VP
- dwa razy więcej modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika = 5:2 VP
- trzy razy więcej modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika = 7:0 VP
W przypadku takiej samej ilości modeli, które uciekły za krawędź przeciwnika stosujemy wynik 4:4 VP.
W sytuacji gdy jedna jednostka opuściła krawędź, a naszemu przeciwnikowi nie udało się przejść żadnym modelem przydzielamy punktację 3:0 VP, dwa modele 5:0 Vp, 3 i więcej 7:0 VP.
- Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi(rany
wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 2
VP za zabicie go.
- Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Zyskujesz 3 VP jeżeli wroga armia jest
rozbita a twoja nie.
Posiłki
Na koniec Twojej fazy ruchu rzuć K6 za wybrany przez Ciebie Warband i porównaj z poniższą tabelą.
Następnie gracz przeciwny robi to samo i tak naprzemiennie do czasu, aż za wszystkie warbandy
zostanie wykonany rzut i rozpatrzony jego wynik. Modele które wchodzą na pole bitwy mogą się
poruszyć z maksymalnym swoim ruchem, lecz nie mogą szarżować. Poza tym zachowują się normalnie.
Modele które nie wyszły przez 3 tury wychodzą automatycznie w turze czwartej.
Rzut K6:
1-3 – warband nie wychodzi. Dodaj + 1 do jego następnego rzutu.
4-6 – model wchodzi do gry z Twojej krawędzi.
Modele, które mogą się rozstawiać z dowolnych krawędzi lub dowolnego terenu na potrzeby tego
scenariusza wychodzą z krawędzi gracza je kontrolującego po wykonaniu odpowiedniego rzutu.

6. Storm the Camp
Rozstawienie
W przeciwległych rogach stołu ustawione będą mury obronne symbolizujące krawędź naszego
obozowiska o promieniu 9 cali. Jednostki które mogą wychodzić z dowolnej krawędzi lub terenu
nie mogą się wystawiać w obozie wroga lub w zasięgu minimum 10 cali od jego krawędzi.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krótszą krawędź stołu z której
rozpocznie rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 24”
od jego krawędzi. Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w
pasie nie dalej niż 24” od swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do
wyczerpania się wolnych warband.

Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza:
Gra kończy się automatycznie gdy jedna ze stron zostanie zredukowana do 25%(ułamki w dół)
swojej początkowej ilości.
Punkty Zwycięstwa (VP):
· Zranienie lidera 1 VP (rana odratowana dzięki Losowi lub zdolności do niego podobnej nie liczy.
się). 2 VP za zabicie wrogiego lidera.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Zyskujesz 2 VP jeżeli wroga armia jest rozbita a twoja nie.
· Zyskujesz 2 VP jeżeli posiadasz więcej modeli w obozie wroga niż on. 5 VP jeżeli posiadasz co najmniej 2 modele i 2 razy więcej modeli w obozie wroga niż on. 8 VP jeżeli posiadasz co najmniej 3 modele i 3 razy więcej modeli w obozie wroga niż on.

Konkurs malarski:
Pod koniec pierwszego dnia będzie można wystawić do oceny swoją armię.
Będzie można konkurować w dwóch kategoriach:
Najlepsza armia dobra
Najlepsza armia zła

ROZKŁAD JAZDY:

Sobota – 22.07
10.00-10.20 - zapisy
10.30-12.00 - pierwsza bitwa
12.30-14.00 - druga bitwa
14.30-15.30 - przerwa obiadowa
(Uwaga! W trakcie przerwy obiadowej na wskazanym stole gracze zostawiają swoje armie, jednostki do oceny Jury w różnych kategoriach malarskich)
15.45-17.15 - trzecia bitwa
17.45-19.15 – czwarta bitwa

Niedziela – 23.07
10.00-11.30 - piąta bitwa
12.00-13.30- szósta bitwa
14.15-15.00 – zakończenie Turnieju: wyniki, nagrody, etc.


NOCLEGI:
Oto parę przykładów, ale oczywiście możecie szukać też na własna rękę.

w okolicy - to jest od 1 do 3 km od Innego Wymiaru:
1) http://www.hostelk3.pl/ (tanio i schludnie)

2) http://klimczoka.pl/ ( to samo)

3) http://www.twojhostel.pl/ (raz jeszcze coś taniego i przyzwoitego)

4) http://www.restauracja-katowice.com.pl/ (dla bardziej wymagających)

5) http://hotelangelokatowice.com/ (dla wymagających)[img][/img][img][/img]

Sponsorzy:
1. http://playmaty.pl/
2. http://maxhobby.pl/
3. http://unreleasedminiatures.com/
4. http://www.zenterrain.com/
5. Orzol Art Studio
6. http://lootpile.eu/

Lista uczestników z dokonaną przedpłatą:

PRZEDPŁATY:
1. Adam ,,Ajas" Sokół
2. Mikołaj ,,Mroczny Elf" Radziszewski
3. Bogusz ,,Czaki" Podgórski
4. Marcin ,,Zombie" Noga
5. Maciej ,,Mike" Rutkowski
6. Tomasz ,,Godfryd" Rochatka
7. Piotr ,,Zichu" Zich
8. Mateusz ,,Gary" Kot
9. Mateusz ,,Leszczu" Górkiewicz
10. Rafał ,,Maradona" Macioszek
11. Szymon Macioszek
12. Tomasz Michali
13. Konrad ,,Kondziu" Wolski
14. Damian ,,Frycu" Różkowicz
15. Mariusz ,,Solmyr" Futyma
16. Bartosz ,,Lone Wolf" Dudasz
17. Damian ,,Klusek" Dudasz
18. Jakub ,,Orku" Krochmal
19. Bartłomiej ,,Cichy" Cichy
20. Patryk ,,Kuchar" Kucharski
21. Jakub ,,Bakson" Czyż
22. Jan ,,Janmaurycy" Kaźmierczak
23. Wojciech ,,Niszczyciel" Pluciński
24. Błażej "Ereinion" Leporowski
25. Jan,,Spytech" Spytek
26. Łukasz ,,SounDee" Kotas
27. Adam ,,Melivor" Piela
28. Jakub ,,Raven" Piela
29. Wiktor ,,Wiktor99" Schmidt
30. Kamil "Mnil" Sołdański
31. Michał ,,Ugluk" Ławniczak
32. Karol ,,Brat_wieśniaka" Kondracki
33. Jonasz ,,Grond" Formela
34. Damian ,,Dridlonger" Długowski
35. Marcin ..Jeste Ersofte" Wojtkowski
36. Zachary ,,Zack" Adamczyk
37. Krzysztof ,,Montes" Piwowarczyk
38. Mateusz ,,Loku" Gałczyk
39. Piotr Nowak
40. Marcin ,,K10" Woźniak
41.Witold ,,Wiciu42" Gutkowski
42. Łukasz ,,Lukan" Nowak
43. Jakub ,,Jakubikk" Wojciechowski
...................................................Poza limitem
46. Piotr ,,Dwarfik" Kurzyna
47. Patryk ,,RED" Gajek
48. Marcin ,,Kudłaty" Kopacz
49. Paweł Feszler
50. Kamil Slay Olejnik



Ostatnio zmieniony przez Potemp dnia 15 Lip 2017, 17:14, w całości zmieniany 40 razy
   Powrót do góry »
 
Dwarfik
~Sędzia LO



Wiek: 19
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 890

Skąd: Białystok

Offline


   Post Wysłany: 21 Kwi 2017, 21:57
Zacytuj zaznaczone

Pisałem w wielu miejscach, napiszę i tutaj - Kocham ten termin <3

1. Dwarfik

Pozdrawiam Dwarfik Very Happy

_________________
Sprzedam nowiutkie wypraski goblinów z Goblin Town - więcej info priv Smile

King of Rohan napisał:
PS. bo ja bym chciał grać na samych ROTN z GC, bez zwykłych ROTN


Mój WIP
   Powrót do góry »
 
Godfryd
~Sędzia LO



Wiek: 26
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1565

Skąd: Reprezentowice / Szybki Szpil

Offline
Pochwał: 1


   Post Wysłany: 21 Kwi 2017, 22:03
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd- mam blisko to może wpadnę Smile

_________________
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...
   Powrót do góry »
 
FishPriest
~Sędzia LO



Wiek: 25
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 1514

Skąd: Łódź

Offline
Ostrzeżeń: 1


   Post Wysłany: 21 Kwi 2017, 22:26
Zacytuj zaznaczone

Uaaach. Dzień po moich urodzinach. Jak będę miał możliwość ustawienia wolnego w pracy to jadę Smile

_________________
Lubię Placki Mr. Green
   Powrót do góry »
 
LoneWolf
~Zbrojmistrz Khazad-dum



Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 742

Skąd: Kraków

Offline
Ostrzeżeń: 2


   Post Wysłany: 21 Kwi 2017, 23:15
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
   Powrót do góry »
 
Ajas
@Redaktor



Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 9264

Skąd: Poznań AP

Offline
Pochwał: 1

Galeria Ajas (3 zdjęcia)

   Post Wysłany: 21 Kwi 2017, 23:23
Zacytuj zaznaczone

Przelew poleciał Smile

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas

Pozdrawiam, Ajas Very Happy

_________________
KedzioR_vo do Offa o cyckach napisał:
MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (Very Happy)


Jesteś z Poznania? kliknij!
   Powrót do góry »
 
TonyStark
@Redaktor



Wiek: 28
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 3236

Skąd: Krk

Offline

Galeria TonyStark (33 zdjęć)

   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 4:50
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas
6. TonyStark

_________________
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--
   Powrót do góry »
 
Jakubikk
~Strażnik wyschniętej studni



Wiek: 17
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 205

Skąd: Babiak

Offline


   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 6:40
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas
6. TonyStark
7. Jakubikk

_________________
Klimatycznie jest wygrywać Smile
   Powrót do góry »
 
 
Potemp
~Sędzia LO



Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 650

Skąd: Kielcza

Offline


   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 6:50
Zacytuj zaznaczone

Do informacji:
Limit miejsc jest uwarunkowany ograniczonym miejscem w IW. Jeśli ilość osób chcących poturlać kosteczkami na IMP w Katowicach znacznie przekroczy liczbę 40 to będziemy się starać rozwiązać ten problem.

Planuje konkurs malarski, więcej info o tym dopiero się pojawi.
Nie wykluczam również drobnych zmian w regulaminie.
   Powrót do góry »
 
Garrry
~Gwardia Drzwi Durina




Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 192

Skąd: Częstochowa

Offline


   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 8:07
Zacytuj zaznaczone

szacunek za szybkie ogłoszenie Smile
1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas
6. TonyStark
7. Jakubikk
8. Garry
   Powrót do góry »
 
Maradona
~Bębniarz z głębin




Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 78

Skąd: Kielcza

Offline


   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 8:17
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas
6. TonyStark
7. Jakubikk
8. Garry
9.Diego Armando Maradona Very Happy
   Powrót do góry »
 
Macu
~Gwardia Drzwi Durina




Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 118

Skąd: Poznań

Offline


   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 9:21
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas
6. TonyStark
7. Jakubikk
8. Garry
9.Diego Armando Maradona
10. Macu
   Powrót do góry »
 
MrocznyElf
~Czyściciel klatek Trolli



Wiek: 25
Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 9

Skąd: Warszawa

Offline


   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 9:29
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas
6. TonyStark
7. Jakubikk
8. Garry
9.Diego Armando Maradona
10. Macu
11. MrocznyElf
   Powrót do góry »
 
OrcSlayeR
~Kwatermistrz-piwowar



Wiek: 21
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 490

Skąd: Kraków

Offline

Galeria OrcSlayeR (5 zdjęć)

   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 9:46
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas
6. TonyStark
7. Jakubikk
8. Garry
9.Diego Armando Maradona
10. Macu
11. MrocznyElf
12. OrcSlayer
   Powrót do góry »
 
*Slay
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 271

Skąd: Kalisz/Wrocław

Offline


   Post Wysłany: 22 Kwi 2017, 11:36
Zacytuj zaznaczone

1. Dwarfik
2. Godfryd
3. Klusek
4. LoneWolf
5. Ajas
6. TonyStark
7. Jakubikk
8. Garry
9.Diego Armando Maradona
10. Macu
11. MrocznyElf
12. OrcSlayer
13. Slay

Cokolwiek by się nie działo, to już biorę wolne Smile

_________________
Slay's Studio zaprasza z zamówieniami na malowanie/rzeźbę Smile

https://www.facebook.com/slaysstudio

Pozdrawiam
Kamil Smile
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [Master] IMP 2017 - Katowice 22-23 VII 2017 - 500 p Idź do strony:  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: