Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 29 Maj 2017, 0:04
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony:  1, 2, 3, 4  Następny
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy   »  [Master] 9 Urodziny Mitrila - 27-28 V 2017 - 2x 600
Autor Wiadomość
Kalins
@Redaktor Naczelny



Wiek: 45
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 3663

Skąd: Józefów

Offline


   Post Wysłany: 27 Mar 2017, 11:27
Zacytuj zaznaczone

9 Urodziny Mitrila – Serdecznie Zapraszamy na Turniej





I. Informacje ogólne:
1. Turniej jest turniejem PAROWYM klasy MASTER.
2. Termin: 27-28 Maja 2017, Warszawa
3. Wpisowe: 52 zł. od pary, czyli 26 zł. od osoby (1 zł. przekazane na składkę na LO)
4. Format punktowy: 600 pkt.
5. Miejsce: Klub Dragon (nowa siedziba), Instytut lotnictwa, Aleja Krakowska 110/114, sala Ikar (zaraz obok portierni na wejściu)


Na czerwono zaznaczono miejsca gdzie można parkować z czego parking P+R jest otwarty do 1 w nocy. Na żółto to strefa gdzie można coś dostać do jedzenia, a jest tu:
Chińska knajpka, pizza, kebab, Gruzińska knajpka, sklep całodobowy, dwa przystanki w stronę centrum jest McDonald's.

6. Na turnieju rolę głównego sędziego pełni Marcin Kopacz, rezerwując sobie prawo do wybrania sędziego pomocniczego spośród graczy.
7. Wpłaty proszę regulować na numer konta do 75 1240 5703 1111 0010 4562 6121 (właściciel konta: Michał Kaliński) do dnia 13 Maja 2017. W opisie przelewu proszę podać imię i nazwisko osoby wpłacającej.

II. Informacje szczegółowe:
1. Gramy na stołach 48 x 48 cali. Czas bitwy to 1.45 minut (jedna godzina i czterdzieści pięć minut). Armie muszą być skomponowane na podstawie armylistów LO.
2. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami LO oraz FAQ GW.
3. Gracze są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski w formie drukowanej (rozpiska w telefonie lub na innym nośniku się nie liczy), miarki calowej oraz kości.
4. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd.
5. Rozpiski muszą zostać wysłane do dnia 13 Maja 2017 na adres [email protected]
6. Sędzia ma prawo wymóc na graczu korzystanie ze stopera, jeśli ten zostanie posądzony o umyślnie powolną grę.

III. Kompozycja Armii:
1. Każda para składa jedną rozpiskę Armii Dobra i jedną rozpiskę Armii Zła do 600 pkt. na zasadach Armylistów LO.
2. Limit jednostek w jednej armii: minimalna liczba jednostek, to 8, zaś maksymalna, to 65.
3. Gracze na złożenie swoich armii korzystają z koszyków. Każdy gracz ma do dyspozycji 7 pkt.

Koszyk Dobra:
4 punkty - Gandalf, Saruman, Legolas,
3 punkty - Radagast, Bard, Galadriela Lady of Light, Elrond, Gwaihir, Treeberd, Tranduil ("Tranduil w koronie"), Możliwość wystawienia więcej konnicy niż 50% liczebności armii
2 punkty - Eorl, Sztandar Gamlinga, , Boromir, Monster, Bracia, Ioreth, Floi, Malbeth, Erkenbrand
1 punkt - Stormcaller, RoTN/Dunedain, Bombur, Kazdy dodatkowy armylist

Koszyk Zła:
5 punktów - Nazgul na Bestii
4 punkty - Goblin King
3 punkty - SQ, Saruman, Nazgul konno, Shade, Sauron, Możliwość wystawienia więcej konnicy niż 50% liczebności armii
2 punkty - Taskmaster, Monster, Azog, Grimma, Nazgul pieszo, Nekromanta
1 punkt - Cave Troll, model z czarem fury/bestial fury, Szaman, Dweller in the dark, Mountain Troll, Każdy dodatkowy armylist

Uwaga - wszystkie powyższe limity związane z kompozycją armii nie dotyczą czystej Drużyny Pierścienia oraz Białej Rady.

4. Nowe profile, które nie mają jeszcze figurek muszą posiadać rozmiar podstawki zaakceptowane przez sędziego przed turniejem.
5. Wszystkie modele zamienne muszą dostać pozwolenie od sędziego głównego, w przeciwnym razie przeciwnik może zażądać zdjęcia ich ze stołu. Modele takie liczą się jako zabite. To samo tyczy się modeli niepomalowanych.
6. Obecność proxów - niedozwolone. Konwersje i modele z Armylistów LO konsultować z Sędzią Głównym. WYSIWYG - niewymagany na bohaterach, przy szeregowcach - wymagany jeśli wystawia się jednostki tego samego typu z różnorodnym uzbrojeniem.
7. Gracze z jednej drużyny mogą omówić wspólnie strategię swoich bitew, tj. wymienić się opinią, przedyskutować koncepcję gry, ale wyłącznie przed rozpoczęciem bitew. Gracze nie mogą sobie pomagać w trakcie trwania bitew, nawet jeśli jeden z graczy zakończy wcześniej swoją bitwę. Każdy jest kowalem swojej bitwy, a wszelki podpowiedzi, sugestie, jak rozegrać dany ruch walkę itp. mogą zostać zgłoszone do sędziego i w konsekwencji udzielone zostaną punkty karne. Jedyne dozwolone podpowiedzi, to określenia typu: "Ho, ho, ho będzie ciężko",. "Mamy problem ..." lub "Dasz radę".

IV. Punktacja:
Duże zwycięstwo/porażka 16:0 DP.
Małe zwycięstwo/porażka 12:4 DP.
Remis 8:8 DP.

Czas na bitwę – 105minut. Ostatnie 5 minut dogrywamy aktualnie trwającą fazę.

O kolejności w klasyfikacji decyduje suma zdobytych dużych DP, następnie wynik starcia bezpośredniego, „modelarka” i na końcu różnica w vp.

Bonusy:
+5 DP. za wysłanie poprawnej rozpiski do dnia 13 Maja 2017 na mail – [email protected]
+5 DP. za poprawne zgłoszenie wraz z wpłatą pieniędzy do dnia 13 Maja 2017
+5 za wydrukowanie statystyk wystawianych modeli oraz scenariuszy i posiadanie ich ze sobą na Turnieju
Max 15 DP. bonusowych
Kary:
Kary mogą być przydzielone za pyskowanie sędziemu, oszukiwaniu, przeszkadzaniu innym, grę na czas itp. System kar:
Pierwsze upomnienie sędziego -2 punkty w atualnie toczonej bitwie.
Drugie upomnienie sędziego -5 punktów w całkowitym rankingu.
Trzecie upomnienie sędziego - walkower w aktualnie toczonej bitwie.
Czwarte upomnienie sędziego - dyskwalifikacja z turnieju.

V. Harmonogram:
Sobota – 27.05
10.00-10.30 - wzajemne powitania i zapisy (osoby które nie wystawią armii na stół do 10.30 będą miały naliczone punkty karne)
10.30-12.15 - pierwsza bitwa
12.45-14.30 - druga bitwa
14.30-15.45 - przerwa obiadowa
(Uwaga! W trakcie przerwy obiadowej na wskazanym stole gracze zostawiają swoje armie, jednostki do oceny Jury w różnych kategoriach malarskich)
15.45-17.15 - trzecia bitwa
17.15-17.40 - test wiedzy „Śródziemie i Mitril”
17.40-18.00 - Prezentacja – Mitril 2.0

Niedziela – 28.05
10.00-11.45 - czwarta bitwa
12.15-14.00 - piąta bitwa
14.15-14.45 – zakończenie Turnieju: wyniki, nagrody, ścianka dla papparazzo …..
Uwaga – zastrzegamy sobie prawo do zmiany harmonogramu „9 Urodzin Mitrila”.

VI. Niespodzianki Urodzinowe

Konkurs Malarski i wiedzowy
Ze względu na fakt, że są to już 9 Urodziny Mitrila z całą pewnością możecie spodziewać się, że 100% funduszy (poza opłatami na rzecz sali, składki na LO) zostanie przeznaczone na nagrody wszelkiej maści w różnych kategoriach. Oczywiście nagrodzone zostaną pierwszy trzy miejsca na podium, ale nie tylko. Oto przewidywana lista kategorii za które przewidujemy większe i mniejsze nagrody:

- Mistrz Wiedzy „Śródziemie i Mitril”
- Kategorie malarskie:
- Najbardziej Klimatyczna Armia „9 Urodzin Mitrila”
- Najładniejsza Armia "Young Blood” (do lat 16 włącznie)
- Legendarny Bohater (pojedyncza figurka piesza lub konna)
- Legendarna Kompania (10 modeli pieszych lub 6 konnych)
- Legendarny „Monster” (Enty, Nazgule na bestiach, Mumaki itp.)
- Legendarna Maszyna (Balisty, katapulty, Trebusze, Rydwany wraz z obsługą)

Zasady obowiązujące podczas oceny malarskiej

- Przypominamy, że modele biorące udział w powyższych kategoriach muszą być częścią Waszych armii, którymi będziecie grać na Turnieju, a nie przywiezionymi w pudełku na tę okazję. Ponadto wszystkie modele wystawiane w powyższych kategoriach muszą być malowane przez właściciela danej armii.
- Jeden gracz może wziąć udział w maksymalnie dwóch kategoriach malarskich, dlatego należy dobrze zastanowić się nad decyzją w jakich kategoriach czujecie się malarsko najsilniejsi. Wiem, że nie każdemu to się spodoba, jednak proszę uszanujcie naszą decyzję, ponieważ chcemy dać możliwość sięgnięcia po laury nie pojedynczym malarzom, którzy mogą zdominować wszystkie kategorie, ale tym wszystkim, którzy dzięki ograniczeniu ilości konkurencji, będą mogli powalczyć o nagrody, prestiż.
- Biorąc pod uwagę bardzo dużą frekwencję i spodziewając się dużej ilości osób startujących w kategoriach malarskich zaplanowałem trochę inne podejście do oceny malarskiej. Otóż, aby uniknąć przenoszenia modeli, armii na wybrane stoły do oceny malarskiej, każdy z graczy zaraz po rejestracji (lub w późniejszym terminie) pobierze ze stolika sędziowskiego specjalną kartę (strona A4) tzw. „Malarkę" na której zaznaczone zostaną kategorie malarskie, które obowiązywać będą na Urodzinach. Po drugiej bitwie, a przed przerwą obiadową, gracz (po podjęciu decyzji w których kategoriach decyduje się wziąć udział) wystawia swoje modele (na stole na którym zakończył drugą bitwę) na wyznaczonych polach na stronie A4 „Malarki". Podpisuje kartę swoim imieniem i nazwiskiem bądź ksywką z Mitrila i udaje się na obiad. Przykład karty „Malarki" poniżej:



9 rocznica to taka ładna rocznica urodzinowa, dlatego też każdy z uczestników Turnieju Urodzin Mitrila otrzyma w momencie rejestracji na Turniej pamiątkowy i jedyny w swoim rodzaju żeton pierwszeństwa. Przyznajcie, że często zapomina się w ferworze walki o tym kto ma pierwszeństwo, dlatego też staramy się rozwiązać ten problem : ). Żeton wygląda następująco:



Stali uczestnicy urodzinowych turniejów mieli okazję niejednokrotnie do spróbowania słynnego Urodzinowego Tortu – tak też będzie i w tym roku. Już też zapraszam z talerzykiem i widelcem na kawałek pysznego czekoladowego tortu Smile.

Najważniejsza niespodzianka
Część z Was wie, że pracujemy nad nową edycję naszego portalu – tzw. projekt Mitril 2.0. Podczas Urodzin Mitrila zobaczycie na prezentacji projekt strony głównej i forum. Mam nadzieję, że będzie także możliwe obejrzenie działającej wersji „beta” Mitril 2.0, jednak czy tak będzie, to wszystko w rękach naszego fantastycznego grafika Łukasza „Luckero”. Już teraz warto zapoznać się z nową wersją Mitrila – warto!

VII. Sponsorzy
W tym miejscu wskazywać będziemy Firmy z którymi nawiążemy współpracę przed naszymi Urodzinami. Już w chwili mogę potwierdzić kilka zaprzyjaźnionych, które przekażą nam fajne nagrody dla różnych kategorii konkursowych. I tak:

Playmaty.pl – świetne maty do gier bitewnych, produkowane na różnego rodzaju nośnikach. Na pewno na Urodzinach Mitrila będzie okazja do ich wypróbowania Smile.
http://playmaty.pl/


Unrealeased Miniatures – firmy produkującej nie wydane modele GW nie muszę przedstawiać chyba nikomu. Na pewno część z Was wróci z Turnieju z ich produktami.
http://unreleasedminiatures.pl/


Generation Shift – świeżo powstała brytyjska firma produkująca kapitalne podstawki do naszego systemu.
https://www.facebook.com/Generationshift92/


HobbyZone – wieloletni nasz partner, który produkują wysokiej jakości materiały modelarskie.
http://www.hobbyzone.pl


Galakta.pl - jeden z największych Polskich dystrybutorów gier planszowych i bitewnych. Chyba nie ma nikogo, kto nie miałby pozycji Galakty na swojej półce.
http://galakta.pl


Vanaheim.pl - sklep stacjonarny i internetowy, gdzie każdy z fanów bitewniaków na pewno znajdzie coś dla siebie. Bardzo dbają o dobry stan zaplecza figurkowego i szybko realizują zamówienia. Sam doświadczyłem tego, że nie robią żadnych problemów ze zwrotem, zamianą uszkodzonych towarów. Bardzo solidna firma.
http://vanaheim.pl


Orzol Art Studio - to nowa akcesoriów, podstawek, makiet do naszego bitewniaka. Jest to propozycja naszego kolegi Alexij. Stio Orzol dopiero zaczyna swoją działalność, a już fundują bardzo fajne nagrody podczas nadchodzących Urodzin + dodatkowo studio Alexija przygotuje graficzny opis zasad specjalnych stołów. Wielkie dzięki.




VIII. Scenariusze:

Scenariusze będą losowane przed bitwą z puli 5 scenariuszy, jakie obowiązywać będą na "Urodzinach". Oznacza, to że dużą pluszową kostką (wskazany ochotnik) rzuci kością i taki scenariusz będziemy grali i tak, aż do wyczerpania scenariuszy.

Scenariusze wybierane będą losowo przed każdą bitwą

„Do ostatniej kropli krwi”

Obie strony doskonale zdają sobie sprawę, że jest to ostatni moment na zwycięstwo – wojna o panowanie nad Śródziemiem wchodzi w finałową fazę i ta bitwa może przesadzić losy całej wojny.. Rozkazy są proste – zniszczyć wszystkich i wszystko, co stanie Wam na drodze.

Specjalna Zasada:
Za każdym razem kiedy wrogi bohater zginie w walce jeden z twoich bohaterów w tej samej walce może odzyskać utracony wcześniej w grze punkt potęgi.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 12” od jego krawędzi. Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 12” od swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Na końcu każdej tury w której odnotowano złamanie jednej z armii rzuć K6. Przy wyniku 1 lub 2 gra automatycznie się kończy. Przy innym rzucie gra trwa dalej.
Poziom Zranień:
· Dla tego scenariusza ważne jest zapisywanie ”Poziomu Zranień”. Twój Poziom Zranień jest równy liczbie ran jaką Twoja armia zada armii wroga (liczą się też rany zadane wierzchowcom) plus każdy punkt Losu, który wykorzystał Twój przeciwnik (bohaterowie którzy zostali usunięci z gry z niewykorzystanymi punktami Losu dodadzą 1 do Poziomu Zranień za każdy niewykorzystany punkt). Modele które uciekną z pola walki na wskutek złamania armii liczą się do Punktów Zranień, lecz wierzchowce nie.
Punkty Zwycięstwa (PZ):
- Otrzymujesz 4 PZ jeżeli posiadasz wyższy poziom Zranień niż Twój przeciwnik, a Twój przeciwnik otrzymuje 3 PZ.
- Otrzymujesz 5 PZ jeżeli posiadasz dwa razy wyższy Poziom Zranień niż Twój przeciwnik (minimum 2 zadane rany), a Twój przeciwnik otrzymuje 2 PZ.
- Otrzymujesz 7 PZ jeżeli posiadasz trzy razy wyższy Poziom Zranień niż Twój przeciwnik (minimum 3 zadane rany), a Twój przeciwnik otrzymuje 0 PZ.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 2 PZ za zabicie go.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli na koniec gry posiadasz sztandar. Jeżeli wróg nie posiada sztandaru a ty tak na koniec gry wówczas otrzymujesz 2 PZ .
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita.
(Max 12 PZ)

„Przedarcie się”

Twoja armia jest otoczona przez siły wroga – jedyna możliwość, aby dostarczyć tajne rozkazy, to przedarcie się przez linie przeciwnika. Przegrupowujesz resztki swojej armii i uderzasz na odsłonięte skrzydło wroga. Twoją nadzieję na zwycięstwo w tej Wojnie jest przedarcie się przez linie wroga….
Za wszelką cenę musisz to zrobić!


Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie rozstawienie. Modele jeszcze nie dotarły na pole bitwy. Patrz tabela Posiłków poniżej.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki zaokrąglane w górę). Modele które wyszły poza krawędź stołu liczą się jakby były na stole na potrzeby rozpatrywania złamania armii oraz jej zredukowania do 25% początkowej liczebności.
Punkty Zwycięstwa (PZ):
- Otrzymujesz 4 Punkty Zwycięstwa jeżeli więcej Twoich modeli przedarło się za krawędź przeciwnika.
- Otrzymujesz 5 PZ jeżeli co najmniej 2 Twoje modele i dwa razy więcej niż modeli przeciwnika przedarło się za krawędź wroga.
- Otrzymujesz 7 PZ jeżeli co najmniej 3 Twoje modele i trzy razy więcej niż modeli przeciwnika przedarło się za krawędź wroga.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowane przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 2 PZ za zabicie go.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Zyskujesz 3 PZ jeżeli wroga armia jest rozbita a Twoja nie.
(Max 12 PZ)
Posiłki
Na koniec Twojej fazy ruchu rzuć K6 za wybrany przez Ciebie warband i porównaj z poniższą tabelą. Następnie gracz przeciwny robi to samo i tak naprzemiennie do czasu, aż za wszystkie warbandy zostanie wykonany rzut i rozpatrzony jego wynik. Modele, które wchodzą na pole bitwy mogą się poruszyć z maksymalnym swoim ruchem, lecz nie mogą szarżować. Poza tym zachowują się normalnie. Modele które nie wyszły przez 3 tury wychodzą automatycznie w turze czwartej.
Rzut K6:
1-3 –warband nie wychodzi. Dodaj + 1 do jego następnego rzutu.
4-6 –model wchodzi do gry z wybranego punktu z Twojej krawędzi.
Modele, które mogą się rozstawiać z dowolnych krawędzi lub dowolnego terenu na potrzeby tego scenariusza wychodzą z krawędzi gracza je kontrolującego po wykonaniu odpowiedniego rzutu.


„Dominacja”

Rozkazy są proste – wchodzimy na obszar wroga i musimy zdobyć kontrolę nad jego terenem. To pozwoli nam kontrolować sytuację i zdominować losy tej bitwy. Nie będzie łatwo – zwiadowcy donoszą, że wróg wysyła mocną armię, aby chronić swój obszar. To kwestia honoru i prestiżu – musimy wygrać!

Rozstawienie
Na środku stołu ustawiany jest jeden znacznik. Następnie obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem ustawia drugi znacznik w dowolnym miejscu na stole co najmniej 12” od innego znacznika oraz co najmniej 6” od krawędzi stołu. Gracz przeciwny robi dokładnie to samo i czynią to naprzemiennie, aż 5 znaczników znajdzie się na stole.
Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 24” od jego krawędzi. Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 24” od swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian , aż do wyczerpania się wolnych warband.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Gra kończy się na koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% lub niżej (ułamki zaokrąglane w dół).
Punkty Zwycięstwa (PZ):
· Zyskujesz 2 Punkty Zwycięstwa za każdy znacznik jeżeli w zasięgu 3” od niego znajduje się przynajmniej 1 Twój model i nie ma żadnego modelu wroga.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za każdy znacznik jeżeli w zasięgu 3” od niego znajdują się zarówno modele Twoje jak i przeciwnika, ale więcej jest Twoich.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi lub za zabicie go.
· Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita.
(Max 12 PZ)


„Zaopatrzenie”

Wojna o Pierścień trwa już o ponad pół roku, a walki trwają niemal na wszystkich ziemiach Śródziemia. W coraz większym stopniu kwestia zaopatrzenia armii staje się kluczowa, dlatego też kiedy zwiadowcy docierają z informacją, że do zdobycia są cenne zasoby na północy, nie ma chwili do stracenia. Wydzielasz oddział, którego celem jest zdobycie zaopatrzenia bez względu na koszty….

Rozstawienie
Na środku stołu ustawiany jest jeden znacznik, a następnie ustawiane są dwa znaczniki w odległości 18 cali od środkowego w wzdłuż linii zgodnej z połową stołu. Patrz poniższa mapka.

Rozpoczęcie
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wybiera krawędź stołu z której rozpocznie rozstawienie i wystawia jeden swój warband na obszarze nie przekraczającym 6” od jego krawędzi. Następnie gracz przeciwny wybiera jeden swój warband i wystawia go w pasie nie dalej niż 6” od swojej krawędzi. Gracze wystawiają warbandy na przemian, aż do wyczerpania się wolnych warband.
Uwaga - modele, które mogą się rozstawiać z dowolnych krawędzi lub dowolnego terenu na potrzeby tego scenariusza wychodzą z krawędzi gracza je kontrolującego.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Na końcu każdej tury w której odnotowano złamanie jednej z armii rzuć K6. Przy wyniku 1 lub 2 gra automatycznie się kończy. Przy innym rzucie gra trwa dalej.
Punkty Zwycięstwa (PZ):
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za każdy posiadany znacznik zaopatrzenia.
- Otrzymujesz 2 Punkty Zwycięstwa za każdy odniesiony znacznik zaopatrzenia do swojej strefy kontroli (6 cali od swoje krawędzi - wystarczy dotknąć strefy 6 cali, aby liczyło się, że znacznik jest w strefie). Warunek ten nie łączy się z 1 PZ za posiadanie znacznika zaopatrzenia. Jednym słowem, jeśli Gracz posiada znacznik zaopatrzenia i doniesie do swojej strefy kontroli (6 cali od krawędzi), to otrzymuje 2 PZ za jeden znacznik zaopatrzenia.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 3PZ za zabicie go.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Otrzymujesz 3 PZ jeżeli wroga armia jest rozbita, a Twoja nie.
(Max 12 PZ)

Znaczniki zaopatrzenia – zasady
- znacznik zaopatrzenia to „heavy object”, czyli noszą go 2 modele piesze z pełnym ruchem lub jeden z połową ruchu;
- podnoszenie i przekazanie znacznika zabiera połowę ruchu - nie dotyczą modeli, których zasada pozwala nosić ciężkie przedmioty;


„Zwycięstwo!”

Po wyczerpującym boju każda armia ma prawo do odpoczynku, szczególnie, że nagrodą jest ogromny czekoladowy słynny Mitrilowy tort. Niestety chętnych do jego skosztowania jest za wielu i przebrzydły odwieczny wróg też ma ochotę poucztować….
Drogę do przysmaku znowu trzeba sobie wywalczyć ….. Do boju!


Rozstawienie
Na środku stołu ustawiany jest jeden znacznik czekoladowego tortu.
Uwaga – ogłaszamy mini konkurs na najładniejszy znacznik czekoladowego tortu. Ten kto przygotuje najładniejszy znacznik, taki, że aż się chce go samemu zjeść, otrzyma nagrodę.
Rozpoczęcie
Na początku gry warbandy nie wchodzą na teren bitwy. Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem wystawia swój pierwszy warband i dalej gracze naprzemiennie wystawiają warbandy.
Pierwszeństwo
Obaj gracze rzucają K6. Gracz z wyższym wynikiem posiada pierwszeństwo w pierwszej turze.
Cele scenariusza
Na końcu każdej tury w której odnotowano złamanie jednej z armii rzuć K6. Przy wyniku 1 lub 2 gra automatycznie się kończy. Przy innym rzucie gra trwa dalej.
Punkty Zwycięstwa (PZ):
- Otrzymujesz 4 Punkty Zwycięstwa za posiadanie znacznika tortu.
- Otrzymujesz 3 Punkty Zwycięstwa za posiadanie większej liczby ucztujących (większa liczba modeli) w odległości 3 cali od środka znacznika tortu.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa jeżeli armia wroga jest rozbita. Otrzymujesz 3 PZ jeżeli wroga armia jest rozbita, a Twoja nie.
- Otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za spowodowanie jednej lub więcej ran wrogiemu liderowi (rany wyratowany przy pomocy punktów Losu lub zdolności działających podobnie nie liczą się). Dostajesz 2 PZ za zabicie go.
(Max 12 PZ)

Znaczniki tortu – zasady:
- znacznik tortu to „heavy object”, czyli noszą go 2 modele piesze z pełnym ruchem lub jeden z połową ruchu;
- podnoszenie i przekazanie znacznika zabiera połowę ruchu - nie dotyczą modeli, których zasada pozwala nosić ciężkie przedmioty;
Zasady specjalne pojawiania się warbandów
- po zakończeniu fazy Ruchu, rzuć K6 za każdy ze swoich warbandów, którego nie ma na polu bitwy i skorzystaj z poniższego wykresu (bohater dowodzący warbandem może używać punktów potęgi do zmiany wyniku K6 w górę lub w dół). Pojawiające się w ten sposób modele nie mogą szarżować, ale w pozostałych kwestiach działają normalnie. Należy rzucić K6 za każdy warband oddzielnie, wystawić warband na polu bitwy zgodnie z rzutem i następnie przejść do kolejnego warbandu i wykonać rzut kością K6. Warbandy, które nie pojawiły się na polu bitwy liczą się do złamania armii, tak, jakby były na polu bitwu.

Wynik K6 - wejście na pole bitwy
1. Warband nie dotarł jeszcze.
2. Twój przeciwnik wybiera punkt na północnej lub południowej krawędzi, co najmniej 6 "od rogu - wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
3. Twój przeciwnik wybiera punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi co najmniej 6 "od rogu - wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
4. Wybierasz punkt na północnej lub południowej krawędzi co najmniej 6 "od rogu – wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
5. Wybierasz punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi, co najmniej 6 "od rogu – wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
6. Wybierasz punkt na dowolnej krawędzi planszy co najmniej 6 "od rogu - wszystkie modele z warbandu wychodzą na pole bitwy ze wskazanego punktu.
Uwaga - modele, które mogą się rozstawiać z dowolnych krawędzi lub dowolnego terenu na potrzeby tego scenariusza wychodzą z rzutem K6 wejścia na pole bitwy.

IX. Zasady specjalne stołów

Podczas "Urodzin Mitrila" wszystkie stoły będą miały swoje zasady specjalne. Więcej informacji, poniżej:

Zasady specjalne stołów
- pierwszego dnia turnieju wszystkie stoły mają zasady specjalne;
- drugiego dnia 6 pierwszych stołów (top 3) nie ma żadnych zasad specjalnych i obowiązują na nim klasyczne tereny (lasek, górka, ruinka, płotek itp.), tak, aby walka o podium nie faworyzowała żadnej armii poprzez zasadę specjalną.
- przy zasadach stołów podana została orientacyjna liczba stołów danego typu. Proszę się nie przywiązywać za mocno do tych danych, ponieważ może się to zmienić w zależności od liczby uczestników, dostępności makiet, blatów itp.

Ruiny Osgiliath
8-10 stołów
Wszystkie tereny ruin traktujemy, jako skaliste, czyli trudne do walki. Oznacza to, że po przegranej walce (tylko na terenie ruin) i po wypłaceniu ciosów, jeżeli model przeżył, wykonujemy rzut kością. Na 1,2 model potyka się i upada na ziemię. Jednostki z zasadą "Expert Rider" mogą przerzucić rzut, a jednostek z zasadą "Mountain Dweller" nie dotyczy ta zasada.
Uwaga – Monstery i wszelkie jednostki latające (bestie nazguli, orły itp.) przewracają się na rzucie 1.
Maszyny oblężnicze mają +1 do trafienia w tereny z ruinami.

Wioska
3-4 stoły
Obszar wioski, zabudowań, to naturalny teren do walki dla wszystkich armii, dlatego też na terenie wioski (teren ograniczony płotkami, murkami) wszystkie modele mają odwagę wyższą o 1.

Miasto Goblinów
1 stół
Tron Króla: na środku stołu ustawiony jest tron Króla Goblinów i tak śmierdzi, że wszystkie modele w promieniu 6 cali mają odwagę niższą o 1 (kumuluje się z innymi testami obniżającymi odwagę). Ponadto kiedy modele poruszają się po mieście goblinów i muszą wchodzić na platformy nie po kładkach, muszą wykonać test wspinaczki, a kiedy schodzą z kładek muszą wykonać test skoku. Jednostki kawaleryjskie wchodząc, czy schodząc nie po kładkach, muszą wykonać test skoku.

Harad
2-3 stoły
Burza piaskowa: przed każdą turą należy wykonać rzut kością. Jeśli będzie „1”, to zrywa się gwałtowna wschodnia burza i widoczność spada w tej turze do 6 cali.

Góry
1-2 stoły
Tereny górzyste: ten typ terenów, to naturalne środowisko dla wszelakiej maści potworów, stworów itp. Wszystkie jednostki z zasadą "Monster" (także latające) mają zwiększony zasięg ruchu o 1 cal.

Stepy Rohanu
1-2 stoły
Stepy: tereny z lekkimi górkami, generalnie dość płaskie. To świetny teren dla wszystkich jednostek kawaleryjskich. Oznacza, to, że wszystkie jednostki kawaleryjskie mają o "1" cal zwiększony ruch (nie dotyczy „monsterów”).

Moria
1 stół
Bębny, bębny: z głębi czeluści Morii dochodzi charakterystyczny odgłos bębnów. Wszystkie jednostki mogą przerzucić (dwie kości lub jedna do wyboru) nieudany test męstwa. Drugi wynik obowiązuje.

Mordor
1 stół
Oko Saurona: na początku tury przed priorytetem należy rzucić kością. Na 1 Oko Saurona patrzy - na 1-3 spogląda na armię Zła, na 4-6 na armię Dobra. Po określeniu strony wybierz losowo 1 bohatera - ten bohater ma "Transfix" do końca tury. Czar nie może zostać odparty – wiadomo, patrzy na niego Oko Saurona.

Kurhany
1-2 stoły
Obelisk: pradawne obeliski emanują dziwną energią, co oznacza, że w 6 calach od terenu z Kurhanami odwaga każdej jednostki jest niższa o 1 (kumuluje się z innymi czynnikami wpływającymi na odwagę).

Lasy Lothlorien
4-6 stołów
Wieczny Las: rosnący od wieków las jest niemal żywym organizmem. Cały stół z wyjątkiem terenów jest traktowany jako rzadki las. Oznacza to, że nie jest on trudnym terenem, ani nie ogranicza widoczności, lecz przy strzelaniu każdy cel będący 12” od strzelca traktujemy tak, jakby był w lesie (za lekką przeszkodą – strzał „przez przeszkodę” na 3+). Zasada ta nie dotyczy wszelkiej maści blastów, rzutów przez Monstery, płaszczy.

Shire
1 stół
Wśród tysiąca strumyczków, krecich kopców i poletek uprawnych mieszkańców Shire, okazuje się, że łatwiej jest się poruszać gdy ma się małe nóżki. Wszystkie jednostki o ruchu mniejszym niż 6” dostają modyfikator +1 do ruchu.

Lista zgłoszonych Graczy:
a/ kolorem zaznaczone wpłaty
b/ limit miejsc 74 osoby
O pierwszeństwie uczestnictwa pary decyduje pierwszeństwo wpłaty wpisowego na konto wskazane w regulaminie.

1. Kalins & Grześ
2. Alexij + Nikiia
3. Slay + Fish
4. Kuli & Ajas
5. Mnil & Jakubbik
6. Potemp & Godfryd
7. Yogi & DanieL
8. Silverhand & GrzegorzG
9. Sfacio & Grond
10. Garry & Jawor
11. Szpitalnik & Joint
12. Kisiel & Grzesiek Telenga
13. Diego Armando Maradona & Tomaszek
14. MrocznyElf + Damian
15. Ereinion & Skowron
16. K10 & Slotgan
17. Darlark & Mistificated
18. lesisz + Pio11
19. Pyśko&Speedy
20. Dariusz & Piciu xd
21. vhaerun & uzumakin
22. janek & montwa
23. Witek + Macu
24. Chruścik + Eron
25. Jestę ersoftę + Asasyn
26. Elfhells + Jan
27. piorotorus + Bakson
28. Geiger + Tredor
29. Vrasku i Imrik
30. Oskar Pantek+ Kapitan Rudobrody
31. Kamikazee + Kacper
32. Pablo & Yar-Czan
33. Mordor_ASR + Szogun
34. Wiktor & Lukan
35. SpyTech & TonyStark
36. Klusek&LoneWolf
37. Kacper + Ondek

Lista rezerwowa:
38. szopen + Jelonek
39. DrJurek & muaddib
40. Mike & Alexander
41. Neo + Solmyr

IX. Inne informacje
Drodzy, termin znacie, miejsce znacie, kategorie malarskie i inne znacie – pozostaje Wam tylko zaplanować w swoich kalendarzach z wyprzedzeniem wyjazd na Urodziny, znaleźć parę, skomponować armię w oparciu o koszyki i przybyć na „9 Urodziny Mitrila!”.

W imieniu swoim, Redakcji, sędziego Marcina serdecznie zapraszam.
Kalins

_________________
Powiedz Mitril i wejdź.


Ostatnio zmieniony przez Kalins dnia 23 Maj 2017, 12:07, w całości zmieniany 58 razy
   Powrót do góry »
 
 
Kalins
@Redaktor Naczelny



Wiek: 45
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 3663

Skąd: Józefów

Offline


   Post Wysłany: 31 Mar 2017, 7:11
Zacytuj zaznaczone

Sfacio,

Lista realnie zainteresowanych graczy wyłoni się do 13 maja do kiedy obowiązywać będą dodatkowe punkty związane z uregulowaniem „wpisowego” od pary. Na pewno odzew jest fantastyczny, co oznacza, że tort będzie musiał być podzielony na minimalne części Smile i jeśli tak dalej pójdzie, to w szybkim tempie osiągniemy maksymalną wyporność Sali (około 76 – 80 osób).

Jeśli chodzi o kategorie malarskie nie ma ograniczenia, co do ilości kategorii w jakiej można startować. Zwracam uwagę (ten dopisek dopisałem do regulaminu), że modele użyte w poszczególnych kategoriach muszą być częścią rozpiski, armii z jaką dany gracz przyjechał na Turniej, a nie wyciągnięte z walizki specjalnie na konkurs malarski.
Ponadto jeżeli ktoś będzie chciał wystartować w kategorii najbardziej prestiżowej tj. "Najbardziej Klimatyczna Armia" i wystawi modele w pozostałych kategoriach, to trochę osłabia swoją armię w ocenie.

Pozdrawiam,
Kalins

_________________
Powiedz Mitril i wejdź.
   Powrót do góry »
 
 
Grunthor
~Zbrojmistrz Khazad-dum



Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 749

Skąd: Ursynów/PatoLotRiA

Offline


   Post Wysłany: 03 Kwi 2017, 17:32
Zacytuj zaznaczone

Jeśli chodzi o najbliższy nocleg to jest tutaj:

Club Hostel - Skibicka 26.

Ceny też wyglądają na jakieś normalne. Na pewno im wcześniej zarezerwujecie pokoje i w dużej grupie to będzie łatwiej dostać pokój 400m od miejsca turnieju Smile

_________________
Druga ksywa - Kisiell

Grunthor - Rubaszny Olbrzym - żyjący w Cardif
   Powrót do góry »
 
Kalins
@Redaktor Naczelny



Wiek: 45
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 3663

Skąd: Józefów

Offline


   Post Wysłany: 19 Kwi 2017, 10:48
Zacytuj zaznaczone

Witam,

aktualizuję finalną listę uczestników - osiągnęliśmy maksymalną liczbę, tj. 74 osoby i do tego wszystkie kwoty są opłacone.

Pozostaje kwestia naszego zastanowienia się, jak ogarnąć turniej pod kątem organizacyjnym przy takiej frekwencji, jednak mamy jeszcze chwilę na zastanowienie się.

Dziękuję wszystkim za uregulowanie w terminie wpisowego i proszę pamiętać o przesłaniu rozpisek do 13 maja na wskazany w regulaminie adres mailowy. Nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę, tym bardziej, że zapowiada się tak wysoka frekwencja.


Pozdrawiam,
Kalins

1. Kalins & Grześ
2. Alexij + Nikiia
3. Slay + Fish
4. Kuli & Ajas
5. Mnil & Jakubbik
6. Potemp & Godfryd
7. Yogi & DanieL
8. Silverhand & GrzegorzG
9. Sfacio & Grond
10. Garry & Jawor
11. Szpitalnik & Joint
12. Kisiel & Grzesiek Telenga
13. Diego Armando Maradona & Tomaszek
14. MrocznyElf + KudłatyJunior
15. Ereinion & Skowron
16. K10 & Slotgan
17. Darlark & Mistificated
18. lesisz + Pio11
19. Pyśko&Speedy
20. mefofer49 & Dain3.0
21. vhaerun & uzumakin
22. janek & montwa
23. Witek + Macu
24. Chruścik + Eron
25. Jestę ersoftę + Asasyn
26. Elfhells + Jan
27. piorotorus + Bakson
28. Geiger + Tredor
29. Damian D + Konrad
30. Vrasku i Imrik
31. Oskar Pantek+ Kapitan Rudobrody
32. Kamikazee + Kacper
33. Pablo & Yar-Czan
34. Mordor_ASR + Szogun
35. Wiktor & Lukan
36. SpyTech & TonyStark
37. Klusek&LoneWolf

Mamy kilka osób, które nadal nie ma pary, dlatego proszę o wyjaśnienie tej kwestii, tym bardziej, że czeka jedna para, która już opłaciła wpisowe.
LoneWolf+Klusek - na razie nie zwracam wpisowego, ponieważ być może ktoś zwolni miejsce.

Lista rezerwowa:
38. Kacper + Ondek
39. szopen + Jelonek
40. DrJurek & muaddib
41. Mike & Alexander
42. Neo + Solmyr

_________________
Powiedz Mitril i wejdź.


Ostatnio zmieniony przez Kalins dnia 25 Kwi 2017, 20:05, w całości zmieniany 4 razy
   Powrót do góry »
 
 
lesisz
~Odźwierny Morii



Wiek: 16
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 30

Skąd: Warszawa

Offline

Galeria lesisz (4 zdjęcia)

   Post Wysłany: 23 Kwi 2017, 8:05
Zacytuj zaznaczone

Zgłaszam połączenie lesisz i Pio11 w jedną parę

_________________
Spójrz, górskie szczyty patrzą spowite mgłą,
Strzeż swoich braci, gdziekolwiek są,
Bo kiedy niebo zasłoni ogień i dym,
Bądź gotów, bo wróci Durina syn.
   Powrót do góry »
 
 
kapitan
~Odźwierny Morii




Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 13

Skąd: Kraków

Offline


   Post Wysłany: 25 Kwi 2017, 12:05
Zacytuj zaznaczone

chciałem zgłosić ze będę grac z: Oskar Pantek

_________________
Kapitan Rudobrody
   Powrót do góry »
 
Kalins
@Redaktor Naczelny



Wiek: 45
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 3663

Skąd: Józefów

Offline


   Post Wysłany: 25 Kwi 2017, 20:38
Zacytuj zaznaczone

Witam,

kilka ogłoszeń związanych z "Urodzinami Mitrila":

- szukamy sędziego liniowego, który oprócz Marcina (sędzia główny) i Dariusa chciałby wesprzeć ekipę sędziowską. Przewiduję nagrodę w postaci nowej edycji koszulki Mitrila. Zainteresowanych proszę o kontakt ze mną lub Marcinem;
- zaktualizowana została lista osób - wszyscy mają już swoje pary, co pozwoliło wskoczyć jeszcze jednej parze do gry, ale i tak mamy już listę rezerwową. Czy będzie możliwość jeszcze zwiększenia limitu - decyzja po długim weekendzie majowym;
- zaktualizowane zostały zasady dwóch scenariuszy "Zwycięstwo" i "Zaopatrzenie" oraz zasada stołu "Ruiny Osgiliath";
- w ciągu najbliższych kilku dni na stronie głównej Mitrila opublikujemy artykuł w którym ze szczegółami odniesiemy się do konkursu malarskiego i różnych kategorii malarskich, które będą miały miejsce podczas "Urodzin".

Pozdrawiam,
Kalins

_________________
Powiedz Mitril i wejdź.
   Powrót do góry »
 
 
kuli
~Pomocnik Szamana



Wiek: 24
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 953

Skąd: z kątowni

Offline

Galeria kuli (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 05 Maj 2017, 7:17
Zacytuj zaznaczone

Jedna prośba. Jako że punkty za major,minor i remis i tak powodują równowartość:

Major w przód + major w tył = minor w przod + minor w tył = 2x remis

(czasami na turniejach robi sie 20:0, 12:7, 9:9 aby uniknac tych sytuacji. Oczywiscie taka punktacja jak teraz tez jest ok i czesto licza sie male punkty co przy aktualnej punktacji za scenariusze, (gdzie nie wygrywa ten kto trafil na hobbity w lordsach) nie jest takie złe i mobilizuje do ugrywania większej liczby małych punktow Smile


Ale do czego zmierzam...
Identyczny efekt będzie gdy się po prostu proporcjonalnie zmieni punktację dzieląc wszystko przez 4.

Major 4:0
Minor 3:1
remis 2:2

Będzie to bardziej czytelne.

_________________
"Chyba kpisz, że dam ci szansę, jadę cię jak chleb ze smalcem!!"

"A ty nie masz mordy."

C.M.K.T.M.K.
   Powrót do góry »
 
piorotorus
~Odźwierny Morii



Wiek: 19
Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 13

Skąd: Kraków

Offline


   Post Wysłany: 05 Maj 2017, 13:20
Zacytuj zaznaczone

Witam, mam nadzieję że w dobrym miejscu piszę.

Czy miałby ktoś pożyczyć na czas turnieju boromira ze sztandarem na koniu?

Pozdrawiam.
Piorotorus
   Powrót do góry »
 
Potemp
~Sędzia LO



Wiek: 28
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 615

Skąd: Kielcza

Offline


   Post Wysłany: 05 Maj 2017, 13:27
Zacytuj zaznaczone

Mordor
1 stół
Oko Saurona: na początku tury przed priorytetem należy rzucić kością. Na 1 Oko Saurona patrzy - na 1-3 spogląda na armię Zła, na 4-6 na armię Dobra. Po określeniu strony wybierz losowo 1 bohatera - ten bohater ma "Transfix" do końca tury. Czar nie może zostać odparty – wiadomo, patrzy na niego Oko Saurona.

To jest słabe, nawet bardzo. Poza tym jak określić losowe wybranie bohatera?
Wyliczanka, ene due rike fake Twój nazgul na Bestii ma Transfixa na japie Smile
   Powrót do góry »
 
LoneWolf
~Zbrojmistrz Khazad-dum



Wiek: 29
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 692

Skąd: Kraków

Online
Ostrzeżeń: 2


   Post Wysłany: 05 Maj 2017, 13:49
Zacytuj zaznaczone

Potemp napisał:
Mordor
1 stół
Oko Saurona: na początku tury przed priorytetem należy rzucić kością. Na 1 Oko Saurona patrzy - na 1-3 spogląda na armię Zła, na 4-6 na armię Dobra. Po określeniu strony wybierz losowo 1 bohatera - ten bohater ma "Transfix" do końca tury. Czar nie może zostać odparty – wiadomo, patrzy na niego Oko Saurona.

To jest słabe, nawet bardzo. Poza tym jak określić losowe wybranie bohatera?
Wyliczanka, ene due rike fake Twój nazgul na Bestii ma Transfixa na japie Smile


Ponumerować bohaterów i rzucić kostką? Prosta sprawa.
   Powrót do góry »
 
Potemp
~Sędzia LO



Wiek: 28
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 615

Skąd: Kielcza

Offline


   Post Wysłany: 05 Maj 2017, 14:05
Zacytuj zaznaczone

7-SQ, 8-No-name, 9-Grisznak, 10-Grobag + rzut kostką. Ok, przekonałeś mnie.
   Powrót do góry »
 
Pablo_von_kozlow
^[Własny wybór]



Wiek: 27
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3581

Skąd: PatoLotRiA

Offline
Ostrzeżeń: 2


   Post Wysłany: 05 Maj 2017, 14:16
Zacytuj zaznaczone

to weź z domu kostkę K10/12/16/20 i po problemie Smile

_________________
Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostaje ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju.
   Powrót do góry »
 
K10
~Kwatermistrz-piwowar



Wiek: 20
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 422

Skąd: Poznań

Offline

Galeria K10 (1 zdjęcie)

   Post Wysłany: 05 Maj 2017, 14:56
Zacytuj zaznaczone

Pablo_von_kozlow napisał:
to weź z domu kostkę K10


Ok, wezmę Smile

pozdrawiam Ajas

Uwagi sztygara:
whaaaaat? //Mnil

_________________
I'm back baby!
   Powrót do góry »
 
kudłaty22
~Sędzia LO



Wiek: 20
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 184

Skąd: Warszafka

Offline


   Post Wysłany: 06 Maj 2017, 14:48
Zacytuj zaznaczone

Kuli -taka zmiana spowoduje dysproporcje wobec premii, poza tym punkty będzie liczył komputer więc nie ma mowy o pomyłce. Punktacja zostaje ale dzięki za uwagę.

Potemp -to jak sie dogadasz co do losowania z przeciwnikiem to Twoja sprawa. Co do słabości tego stołu no to trudno. Mi też się wiele regulaminów nie podoba tak mocno jak bym chciał no ale będzie on jeden jedyny na ponad 30 stołów i nie będzie to jeden z topowych także spora szansa że na niego zwyczajnie nie trafisz Smile

Dodano po 55 sekundach:

Przypominam o terminie wysyłania rozpisek do 13.05 na mój mail
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl  »  Turnieje i inne imprezy  »  [Master] 9 Urodziny Mitrila - 27-28 V 2017 - 2x 600 Idź do strony:  1, 2, 3, 4  Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: