Otwarcie Sezonu 2017 Bydgoszcz 14-15.01.2017

Wyrzuć i zapomnij.

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Mnil

Alexij
Posty: 762
Wiek: 35
Rejestracja: 23 lut 2010, 12:57

05 gru 2016, 8:07

Obrazek

Termin: 14-15.01.2017
Miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Bydgoszczy, Stary Rynek 24,
Nocleg: Nocleg w hostelu.http://tossta.pl/?gclid=CjwKEAiAqJjDBRC ... oCM1Xw_wcB
Sędzia: Jerzy"DrJurek"Sikorski

Wpisowe wynosi 40zł od drużyny. Opłatę za turniej należy wysłać na podane konto po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia.
Łukasz Traczyk
ul. Żmudzka 5a/64 85-028 Bydgoszcz
23 1940 1076 5907 1189 0000 0000

w tytule - Otwarcie Sezonu - nick graczy

I. Informacje ogólne.

1.Turniej jest parowym turniejem klasy Master Ligi Ogólnopolskiej LOTR.
2. W turnieju biorą udział dwuosobowe drużyny.
3. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga drużyna po danej turze walczą ze sobą , drużyna trzecia walczy z czwartą itd. Żadne drużyny nie mogą ze sobą grać dwa razy na turnieju.
4. Nie ma możliwości rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju.
5. Zgłoszenia na turniej należy przysyłać na adres [email protected] do 8 stycznia.
6.Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko każdego członka drużyny , jego pseudonim, numer ID jeśli gracz go posiada, miejscowość, z której pochodzi, informację o tym, który z graczy jest kapitanem i telefon kontaktowy oraz rozpiski umieszczone w treści maila. Rozpiski wysyłane muszą być stworzone wg poniższego schematu.
Nazwa army listu(-ów)
I Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek
II Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek
III Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek
Koszt punktowy, Liczba jednostek w armii
Zgłoszenia w innej formie nie będą przyjmowane.
7.Wszyscy nadsyłający zgłoszenie otrzymają potwierdzenie w przeciągu trzech dni. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z tym, że zgłoszenie nie dotarło i należy je wysłać jeszcze raz. Po zatwierdzeniu zgłoszenia nie ma możliwości wprowadzania zmian w rozpiskach. Po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia drużyna musi wpłacić pełną sumę (40zł) na wskazane konto do 12.01.2017 W tytule przelewu należy podać nazwę turnieju i dane kapitana.
8. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową,rozpiskę na każdą bitwę, oraz zasady swojej armii, statystyki wszystkich wystawianych jednostek i ich zasady i ekwipunek, najlepiej w języku polskim.
9.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni. W przypadku nieścisłości w stosunku do nowych zasad lub problemów związanych z zasadami w trakcie turnieju zwołani zostaną wszyscy kapitanowie aby podjąć jednogłośną decyzję tak jak miało to miejsce w roku ubiegłym.

II. Kompozycja armii

1. Gracze wystawiają 2 w pełni pomalowane armie na 800pkt każda. Jedna armia dobra, druga armia zła.
2. Armie muszą być skomponowane na podstawie najnowszych armybooków 3.0 Ligi Ogólnopolskiej.
3. W drużynie nie mogą się powtórzyć bohaterowie imienni (saruman niezależnie czy jest dobry czy zły nadal jest sarumanem)
4. wszystkie modele w armii muszą być pomalowane z wykończonymi podstawkami (pomalowane nie obrzygane farbą), w przeciwnym wypadku SĘDZIA może zażądać zdjęcia ich ze stołu w tej sytuacji są uważane za zabite.
5. Konwersje użyte na turnieju muszą być zgodne z regulaminem ligi, ponadto modele muszą posiadać WYSIWYG.Wyjątkiem jest sytuacja, gdzie wszystkie modele w naszej armii danego typu (np. Ranger of Gondor i posiadanie włóczni) mają wypisane w rozpisce dokładnie takie samo uzbrojenie(należy o tym powiadomić przeciwnika przed bitwą). Dotyczy to też modeli niektórych bohaterów, którym można wykupić dodatkowy ekwipunek w postaci sztandarów, łuków, włóczni, etc. OverWYSIWYG w postaci posiadania dodatkowych włóczni, tarcz bądź łuków na modelach nie posiadających ich w rozpisze jest możliwy tylko wtedy, kiedy wszystkie modele danego rodzaju w armii posiadają jednolite uzbrojenie(należy o tym powiadomić przeciwnika przed bitwą). Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione SĘDZIA może zażądać zdjęcia modeli ze stołu.
6. Cięcia i ograniczenia.
a. Każdej parze przysługuje 5 pkt renomy do wydania. Modele z poniższej listy kosztują odpowiednią ilość renomy:
monster - 1 pkt
monster bohater - 2 pkt
czarodziej z wola 6 lub więcej - 2 pkt
czarodziej z wolą 6 lub więcej na monstrualnym wierzchowcu - 3 p
b. Na całą drużynę przypada ograniczenie liczebności armii - 10-120 modeli
c. Na całą drużynę działa ograniczenie liczby armylistów - max 3 armylisty

III. Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 6 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 105 minut. W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze dogrywają wyłącznie tą fazę która obecnie jest rozgrywana.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.
4.Gracze używają tylko jednego zestawu kości.
5. Po zakończeniu wszystkich pojedynków kapitanowie zgłaszają sędziemu wyniki na odpowiednio przygotowanych kartach.
6. Gramy na blatach o wymiarach 72x48 cali

IV. Przydzielenie par i stołów.

1.Przed bitwą kapitanowie mają możliwość zapoznania się ze stołami, na których będzie rozgrywać bitwy ich drużyna. Obaj wykonują rzut K6 i kapitan z wyższym wynikiem wybiera na których stołach rozstawiają się armie jego drużyny.
2. Po dokonaniu powyższej czynności każdy z graczy wraz ze swoim przeciwnikiem ustalają krawędź stołu na której się wystawiają (chyba że scenariusz opisuje inne wystawienie).

V. Harmonogram turnieju:

Sobota
Kapitanowie wszystkich drużyn mają zgłosić się do sędziego do godziny 9:20.
9:30 – oficjalne rozpoczęcie turnieju, losowanie drużyn na I rundę.
I runda 10.00 – 11:45 - Relikty z Minionych Dziei
II runda 12:10 – 13:55 - Rekonesans
Przerwa obiadowa 14:00 – 14:30
III runda 14:40 -16:25 - Dominacja
IV runda 16:40 - 18:25 - Atak na obozowisko
Niedziela
Proszę stawić się w miejscu turnieju o godzinie najpóźniej 9.20
V runda 9:30– 11:15 - Do zgonu
VI runda 11:40 – 13:25 - Panowie Bitwy
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród ok. 14.00

VI. Scenariusze

Do ściągnięcia w postaci PDF - https://drive.google.com/file/d/0B1D2r4 ... sp=sharing

VII. Punktacja:

punkty naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu.
2 razy więcej punktów - duże zwycięstwo - 15:0
więcej punktów - małe zwycięstwo - 10:3
tyle samo punktów - remis - 6:6
bay w 1 szej rundzie - 15 pkt
bay w kolejnych rundach - 10 pkt
O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, następnie wynik bezpośredniej rywalizacji ( stosowane jeśli tylko dwie drużyny mają po tyle samo Punktów Meczowych i ze sobą grały), suma małych punktów.

VIII. Przepisy porządkowe

1. Bezpodstawne przedłużanie gry będzie karane ostrzeżeniami i w konsekwencji karami. Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas zostanie do niego przydzielony sędzia pomocniczy, który stać będzie przy tym stole do końca rozgrywki.
2.Wszelkie przejawy gry nie fair, przypadki buractwa itp. będą karane przyznawaniem odjęciem od 0 do 10 VP w aktualnie toczonej bitwie.
3. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20.
4. Wszelkie sytuacje sporne powinny być rozstrzygane przez kapitanów drużyn, a sędziowie mogą być wzywani jedynie jeśli kapitanowie nie mogą dojść do porozumienia.
5. Nie posiadanie wydrukowanej lub napisanej rozpiski ze statystykami i zasadami modeli (wraz z ich FAQ) może być karane w wysokości -10 VP do końcowej klasyfikacji.
6. Decyzje sędziów są nieodwołalne.

Zgłoszenia:
(na zielono zgłoszenie poprawne/ na niebiesko zgłoszenie z opłatą)
1. Arasanin + Hajaro
2. Speedy + Resor
3. Alexij + Mati
4. Kordian + Albert
5. Lukan + Wiktor
6. Potemp + Szymek
7. Garry + Artur Prorok
8. Fishpriest + Slay
9. Godfryd + SpyTech
10. Kuli + Ajas
11. Mnil + Jakubikk
12. Maradona + Tomaszek
13. Piotr Nowak + KemoT
14. Kudłaty + Kamikadze
15. Macu + K10
16. Marcin Noga + Krzysztof Piwowarczyk
17. Grond + Łukasz
18. Marcin Laskowski + Maciej Głuchowski
19. Augusst13 + Deghan
20. Darlark + Skowron
21. Błażej + Janek
Ostatnio zmieniony 12 sty 2017, 21:39 przez Alexij, łącznie zmieniany 30 razy.
Pozdrawiam
Alexij
Awatar użytkownika
Godfryd
Posty: 1335
Wiek: 27
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:14

05 gru 2016, 8:33

Także ten, tego...

Potemp & Godfryd
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...
Awatar użytkownika
Ajas
Redaktor
Posty: 5499
Wiek: 28
Rejestracja: 25 sty 2008, 20:24

05 gru 2016, 10:48

Ajas & Kuli.

Pozdrawiam, Ajas :D
KedzioR_vo do Offa o cyckach pisze:MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (:D)
Jesteś z Poznania? kliknij!
Alexij
Posty: 762
Wiek: 35
Rejestracja: 23 lut 2010, 12:57

05 gru 2016, 11:11

Przypominam, że jak w zeszłym roku do wygrania statuetki smoków oraz po raz pierwszy złote Anubisy za najlepsza armię zła oraz najlepsza armię dobra.
Pozdrawiam
Alexij
Awatar użytkownika
TonyStark
Redaktor
Posty: 1948
Wiek: 28
Rejestracja: 15 sty 2009, 14:39

05 gru 2016, 21:29

Co to znaczy najlepszą ?
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--
Awatar użytkownika
Potemp
Posty: 590
Wiek: 29
Rejestracja: 13 wrz 2011, 5:18

05 gru 2016, 21:44

Postaramy się wpaść większą ekipą :)
Awatar użytkownika
FishPriest
Posty: 1525
Wiek: 25
Rejestracja: 12 sty 2014, 14:42

05 gru 2016, 22:19

Postaram się dodreptać o ile znów mi nie wyskoczy nagła sytuacja.
Meanwhile - czekam na szczegóły w regulaminie ;)
Lubię Placki :mrgreen:
*Slay
Posty: 308
Rejestracja: 13 gru 2014, 18:50

05 gru 2016, 22:59

Tony - zapewne chodzi o konkurs malarski :)

Postaram się wpaść, narazie jeszcze pary brak ;d
Slay's Studio zaprasza z zamówieniami na malowanie/rzeźbę :)

https://www.facebook.com/slaysstudio

Pozdrawiam
Kamil :)
Awatar użytkownika
DrJurek
Plugawy Szaman
Posty: 1152
Wiek: 25
Rejestracja: 13 sty 2009, 18:01

05 gru 2016, 23:33

Wbijam na turniej bo mam blisko.
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507
Awatar użytkownika
TonyStark
Redaktor
Posty: 1948
Wiek: 28
Rejestracja: 15 sty 2009, 14:39

12 gru 2016, 20:36

Czy termin jest ostateczny?? :(
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--
Alexij
Posty: 762
Wiek: 35
Rejestracja: 23 lut 2010, 12:57

12 gru 2016, 20:49

Tak. Ostateczny. Z terminem nic sie nie zmieni.
Pozdrawiam
Alexij
Awatar użytkownika
LotRownik
Posty: 228
Wiek: 17
Rejestracja: 26 wrz 2015, 9:09

17 gru 2016, 22:54

Przemyślę wyjazd :)
Klimatycznie jest przegrywać.
Awatar użytkownika
Mnil
Redaktor
Posty: 1273
Wiek: 26
Rejestracja: 19 lip 2008, 19:33

18 gru 2016, 19:11

Znowu gnebimy monstery nie wiaodomo dlaczego, szkoda.
No ale nic.
Mnil & Jakkubik
Jesteś z Poznania? kliknij!

Bazarek u Mnila
Durbug Dashu! Durbug Dashu!!!
Awatar użytkownika
Potemp
Posty: 590
Wiek: 29
Rejestracja: 13 wrz 2011, 5:18

18 gru 2016, 19:24

Super cięcia, tym bardziej żałuję faktu, że prawdopodobnie nie będę mógł się pojawić w tym terminie.
Awatar użytkownika
Jaskier
Posty: 350
Wiek: 21
Rejestracja: 01 kwie 2014, 16:23

18 gru 2016, 19:56

Anubisy brzmią kozacko! chyba czeka mnie nowy chelendż malarski :D
Będe na 100% tylko jeszcze zobaczę jak będzie z parą.

Zablokowany