Mistrzostwa Pomeranii 2015

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Koshara, TonyStark, Mnil, Bartolomeus

Awatar użytkownika
Darlark
Sztygar
Posty: 387
Wiek: 24
Dołączył: 19 sty 2010
Skąd: Rumia

24 lis 2015, 22:33

Mistrzostwa Pomeranii 2015
Data: 19.12 (jednodniowy)
Godzina: prawdopodobnie zapisy od 9:00 rozpoczęcie 9:30
Miejsce:Stacja Kultura, Starowiejska 2, 84-230 Rumia (dla przyjezdnych tam gdzie Northcon)
Wpisowe: 15 zł
Punkty: 678
Obowiązują zasady z głównego podręcznika Hobbit oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.

Zgłoszenia wysyłać na: [email protected] w temacie: MP (nick/imie i nazwisko) do 15.12. Zgłoszenie powinno zawierać pełną rozpiskę z zaznaczonym liderem. Zgłoszenie w późniejszym terminie będzie skutkowało droższą wejściówką. Rozpiski będą udostępnione przed turniejem

Limity:
Każdy z graczy może łącznie posiadac 3 PG (punkty gięcia)
ZŁO
Koszt 2 PG
-Nazgul na besti
-Shade
Koszt 1 PG
-Taskmaster
-Monster z potegami
-Nazgul imienny
-Sojusz Angmaru z czymkolwiek innym niż Moria

DOBRO:
Koszt 2 PG
-Saruman
-Legolas (stary)
-Sojusz hobbitów z elfami
Koszt 1 PG
-Stormcaller
-Alfred&Bombur
-Thranduil (stary)
-Beorn


Harmonogram:
9:15 Zapisy
9:45-11:30 I bitwa
11:45 - 13:30 II bitwa
13:45 - 15:45 III bitwa
16:00 Mianowanie Mistrza Północy

Sceny:
1. Dzień Śledzia
Wystawianie:
1-3 w pasie 12” od środka stołu, 4-6 gdziekolwiek po swojej stronie (środek wzdłuż krótszej krawędzi)
Cele:
- Złamanie armii wroga – 1VP, lecz gdy Twoja jest niezłamana – 3VP
- Zranienie wrogiego Lidera -1VP, lecz gdy został on zabity – 3VP
- Za każda złowioną rybę +1VP
Zasady specjalne:
Przerębel: Na początku gry na środku stołu ustawiany jest 1 znacznik. Następnie każdy z graczy rzuca K6, zwycięzca rzutu rozstawia 1. znacznik co najmniej 12” od innego znacznika i min. 6” od krawędzi stołu. Następnie to samo robi przeciwnik. Sytuacja powtarza się, aż na stole znajdzie się 5 znaczników (jak w domination). Każdy znacznik jest przeręblą, w której można łowić ryby (nie można na nią stawać, skutkuje to natychmiastowym utonięciem). Za każdym razem, gdy pieszy model (latacze i kawaleria oraz pająki ryb nie łowią) styka się podstawką z przeręblą i nie jest zaangażowany walką, nie strzelał w fazie strzeleckiej oraz żaden przeciwnik się nie styka się ze znacznikiem w fazie walki może spróbować złowić rybę. Łowi się wg poniższej tabeli:
1 Wpadasz pod lód i toniesz.
2-3 ryba nie złapała...
4-5 haczyk złapał i masz 1 rybę.
6 Trafiłeś na całą ławice!!! Złowiłeś K3 ryb
Bard oraz Gollum mają +1 do łowienia ryb.
Monstery z racji wielkości i niezdarności mają -1 do łowienia ryb.
Bohaterowie mogą modyfikować rzut potęgą.
Koniec gry: Gra kończy się po upływie wyznaczonego czasu lub gdy jedna ze stron zostanie zredukowana do 25% początkowej ilości modeli.

2. Jam jest tu Panem i Władcą
Wystawianie:
Na początku gry każdy gracze wystawiają swoich liderów w 3” od środka stołu i ich warband 8” od swojej krawędzi. Za pozostałe warbandy wykonuje rzut kostka i wystawia wg poniższej tabeli:
1 Twój przeciwnik wybiera punkt na dowolnej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
2 Twój przeciwnik wybiera punkt na północnej lub południowej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
3 Twój przeciwnik wybiera punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
4 Ty wybierasz punkt na północnej lub południowej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
5 Ty wybierasz punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
6 Ty wybierasz punkt na dowolnej krawędzi ( minimum 6” od rogu)
Cele:
- Złamanie armii wroga – 1VP, lecz gdy Twoja jest niezłamana – 3VP
- Zranienie wrogiego Lidera -1VP, lecz gdy został on zabity – 3VP
- Za posiadanie więcej modeli od znacznika na koniec gry -3VP, lecz gdy przewaga jest dwukrotna – 5VP
Zasady specjalne:
Pojedynek Liderów: Liderzy muszą stanąć na środku pola walki w heroicznym pojedynku. Jest to pojedynek honorowy toteż muszą zejść z wierzchowców i walczyć pieszo oraz w każdej turze o ile to możliwe szarżować na wrogiego lidera. Nikt nie może przeszkodzić im starciu wręcz (nie można zbliżyć się do nich na bliżej niż 7”), jednak liderzy mogą być celami haniebnego czaru lub zdradzieckiej strzały innych wojowników. Gdy jeden z liderów zginie staje się nieruchomym znacznikiem na polu walki.
Koniec gry:
Pod koniec każdej tury, gdy co najmniej jedna z armii jest złamana, gracz kontrolujący te armie rzuca kością (gdy obydwie armie są złamane, to obaj gracze rzucają kostką). Gdy na choć jednej kości wypadnie 1 lub 2 gra się kończy. Gra kończy się również, jeśli minie wyznaczony czas.

3. Beach Time!!!
Wystawianie:
Zwycięzca rzutu na stronę wybiera dokładnie jeden róg przy jednej z krótszych krawędzi. Przeciwnik dostaje drugi róg przy tej samej krótszej krawędzi. Przeciwna krótsza krawędź jest plażą, do której wszyscy zmierzają. Gracze na przemian wystawiają po jednym warbandzie w kwadracie 8” na 8” licząc od każdej z krawędzi przy swoim rogu poczynając od zwycięzcy rzutu.
Cele:
- Złamanie armii wroga – 1VP, lecz gdy Twoja jest niezłamana – 3VP
- Zranienie wrogiego Lidera -1VP, lecz gdy został on zabity – 3VP
- Za posiadanie więcej modeli stykających sie z plażą (przeciwna krótsza krawędź) -3VP, lecz gdy przewaga jest dwukrotna – 5VP

Zasady specjalne:
Plaża!!!: Modele stykające się z plażą (przeciwna krótsza krawędź) automatycznie zdają test męstwa za złamanie armii.
Koniec gry:
Koniec gry: Gra kończy się po upływie wyznaczonego czasu lub gdy jedna ze stron zostanie zredukowana do 25% początkowej ilości modeli.

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

+ ocena hobbystyki (armia musi być pomalowana w 100%)
Brak możliwości Proxów oraz wymóg WYSIWYG
Malowanie 0-3 VP
Konwersje 0-2 VP
Klimat 0-1 VP


Można posiadać 2 armie, dobra i zła


Dokładniejsze info wkrótce :)

Zapisy:
1. Mistificated
2. Darlark
3. Darek_Dunadan
4. Skowron
5. Bartos
6. Grond
7. Reaper
8. Arni
9. Ereinion
10. Wojtek
11. Siergiej
12. Duży
13. Pawcio
14. Wiktor
15. Lukan
16. Mini
17. Alexij
18. Dr. Jurek
Ostatnio zmieniony 15 gru 2015, 23:15 przez Darlark, łącznie zmieniany 22 razy.
-I'm Groot.
-I'm DARLARK :P
Awatar użytkownika
Reaper
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 312
Dołączył: 20 lut 2012
Skąd: north

29 lis 2015, 22:09

Zapisuję się. :arwena:
Awatar użytkownika
Mistificated
Bębniarz z głębin
Posty: 196
Wiek: 22
Dołączył: 03 lut 2010
Skąd: Rumia

29 lis 2015, 22:30

Ja również :>:
Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!
Awatar użytkownika
Arni
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 483
Wiek: 20
Dołączył: 29 lip 2013
Skąd: Pomorze

29 lis 2015, 22:41

Wstępnie też się zapisuję.
Konkretny typ zawodowca, który machinalnie wtrąca się w niedotyczące go sprawy negując wszelakie zarzuty złego postepowania.
Awatar użytkownika
Grond
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 458
Wiek: 18
Dołączył: 15 paź 2011
Skąd: Pomerania

30 lis 2015, 6:43

Zapisuję się
Awatar użytkownika
Ereinion
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 290
Wiek: 23
Dołączył: 14 maja 2009
Skąd: Gdańsk

01 gru 2015, 20:46

Ja także.
Awatar użytkownika
Darlark
Sztygar
Posty: 387
Wiek: 24
Dołączył: 19 sty 2010
Skąd: Rumia

05 gru 2015, 21:31

UWAGA!!!
Zmiana w zgłoszeniach. Ma ona na celu zaoszczędzenie czasu już na samym turnieju.
-I'm Groot.
-I'm DARLARK :P
Darek_Dunadan
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 238
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Hobbiton

06 gru 2015, 22:07

Poszła rozpa, raz na kwartał można zagrać :)
Awatar użytkownika
DrJurek
Plugawy Szaman
Posty: 1158
Wiek: 25
Dołączył: 13 sty 2009
Skąd: Brodnica

06 gru 2015, 22:18

Innymi słowy - nie mogę zsojuszować Angmaru z Shadem z NICZYM innym niż Moria?

Bo koszt sojuszu Angmaru z czymś innym niż Moria to - 2 PG + 1PG czyli łącznie 3. A to oznacza, że nie mogę wtedy zabrać Shade'a,tyko np. Barrow Wight. Zgadza się ?
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507
Awatar użytkownika
Darlark
Sztygar
Posty: 387
Wiek: 24
Dołączył: 19 sty 2010
Skąd: Rumia

06 gru 2015, 22:37

Nie nie nie. Mój błąd przy poprawkach :) Sojusz Angmaru miał być za 1pkt... Możesz wziąć Shade i sojuszować go z czym chcesz, ale to zabiera pozostałę opcje :)

Darek_Dunadan rozpa datarła i zdaje się, że jest spoko :)
-I'm Groot.
-I'm DARLARK :P
Awatar użytkownika
DrJurek
Plugawy Szaman
Posty: 1158
Wiek: 25
Dołączył: 13 sty 2009
Skąd: Brodnica

06 gru 2015, 22:46

Darlark dziękuję :) Teraz wygląda to lepiej. Przemyślę rozpiskę.
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507
Awatar użytkownika
Lukan
Nadzorca Trolli
Posty: 708
Wiek: 25
Dołączył: 04 lis 2009
Skąd: Toruń/ Płock

10 gru 2015, 23:10

mozesz dopisac :)

DrJurek
Wiktor99
Alexij
Lukan

Czyli Kosci Z Dupy (KaZaD) w natarciu :D
Awatar użytkownika
Arni
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 483
Wiek: 20
Dołączył: 29 lip 2013
Skąd: Pomorze

11 gru 2015, 16:06

Będzie ludu! W ten weekend postaram sie wysłać zgłoszenie.
Konkretny typ zawodowca, który machinalnie wtrąca się w niedotyczące go sprawy negując wszelakie zarzuty złego postepowania.
Awatar użytkownika
Darlark
Sztygar
Posty: 387
Wiek: 24
Dołączył: 19 sty 2010
Skąd: Rumia

11 gru 2015, 18:11

I prawidłowo :) Możliwe, że jeszcze dziś lub jutro będą drobne zmiany w scenach. Dobrze, że bedzie nas tylu :D
-I'm Groot.
-I'm DARLARK :P
wiktor99
Bębniarz z głębin
Posty: 183
Dołączył: 16 gru 2011
Skąd: bydgoszcz

11 gru 2015, 23:57

Darlark my zawsze odpowiadamy na wezwanie XDD

ODPOWIEDZ