Mapa Forum

   Zaloguj  |
Obecny czas to 18 Paź 2017, 11:07
Forum Mitril.pl Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak
  »  Forum Mitril.pl  »  pomorskie  »  Turnieje na Pomorzu - regulaminy
Autor Wiadomość
Bartolomeus
~Giermek Balina



Wiek: 28
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 814

Skąd: Gdynia

Offline


   Post Wysłany: 05 Sie 2012, 7:39
Zacytuj zaznaczone

Witam,

temat do wrzucania regulaminów na każdy kolejny turniej - bez miejsca na komentarze itp.

Pozwoli to łatwo i szybko dotrzeć do aktualnego rega i mieć wgląd w poprzednie. Kopia każdego regulaminu zostanie również wrzucona do starego tematu, gdzie będzie można komentować i sugerować zmiany.

Wszelkie propozycje co do rega przed jego publikacją również będą znajdować się w starym temacie rzeźnika.

Dodano po 8 dniach 9 godzinach 6 minutach 4 sekundach:

Data: 19.08
Godzina 10.30 - o 11 zaczynamy
Wpisowe 8 zł
Punkty: 800
Obowiązują zasady z głównego podręcznika oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.

Bitwy - 3
Czas na grę - 90 minut
Proxy - 10

Sceny:
Losowane

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Można posiadać 2 armie, dobra i zła

Dodano po 2 minutach 1 sekundzie:

http://lolotr.mojeforum.net/viewtopic.php?t=1514

temat z uściśleniami - każdy gracz ma obowiązek zapoznać się z nimi. U dołu strony znajduje się link do pobrania pliku.

Dodano po 2 godzinach 45 minutach 30 sekundach:

Data: 16.09
Godzina 10.30 - o 11 zaczynamy
Wpisowe 8 zł
Punkty: 600
Obowiązują zasady z głównego podręcznika oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.

Bitwy - 3
Czas na grę - 80 minut
Proxy - 10

Sceny:
Losowane

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Można posiadać 2 armie, dobra i zła
   Powrót do góry »
 
łukasz z gdańska
~Pucybut Durina




Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 3

Skąd: gdańsk

Offline


   Post Wysłany: 12 Lip 2013, 13:26
Zacytuj zaznaczone

Chciałbym się dowiedzieć czy regularnie odbywają się jakieś zajęcie chciałbym zacząć , ale mam tylko 12 lat .
   Powrót do góry »
 
Darlark
*Sztygar



Wiek: 23
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 384

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 24 Cze 2015, 21:45
Zacytuj zaznaczone

MiniTurniej w SHADZE
Data: 30.06
Godzina zapisy od 11 zaczniemy ok 11:15
Wpisowe 5 zł
Punkty: 900
Obowiązują zasady z głównego podręcznika Hobbit oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.

Bitwy - 2
Czas na grę - 1h 45min
Proxy - 9

UWAGA LIMITY (inne niż zwykle):

Dla sił dobra:
- 1 Armylist
- bohaterowie nie imienni tego samego rodzaju 0-5
- max 1 monster latający lub nieograniczona ilość pieszych monsterów
- można dobrać jeden warband z dowolnego dodatkowego armylistu (wyjątki Biała Rada i Drużyna Pierścienia, z których można dobrać tylko jednego bohatera)
- dopuszczalne dwie jednostki czarujące, w tym maksymalnie jedna z wolą 5+
- w rozpiskach nie może znaleźć się kombinacja Drużyna Thorina+alfred lub Legolas oraz Legolas+Alfred

Dla sił zła:
- 1 Armylist (wyjątek Smaug i 3 trolle z Hobbita - można dobrać jednostki z drugiego AL, lecz bez żadnych monsterów i jednostek czarujących)
- można dobrać jeden warband z dowolnego dodatkowego armylistu (nie dotyczy Smauga i 3 Trolli z Hobbita),
- Mordoru nie można sojuszować z warbandem, w którym znajdzie się Shade,
- max 1 monster latający lub nieograniczona ilość pieszych monsterów
- jednostki szeregowe o koszcie punktowym 25+ tego samego rodzaju 0-4,
- dopuszczalne dwie jednostki czarujące, w tym maksymalnie jedna z wolą 6+

Sceny:
Losowane z podstawowych przed każdą bitwą

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

+ ocena hobbystyki

Przypominam o loterii figurowej

Dodatkowo znów zrobimy głosowanie na najładniejszą armie


Można posiadać 2 armie, dobra i zła

Czemu akurat takie punkty i limity? Może w ten sposób zachęcę kogoś do uczestnictwa w SIMP, gdy już będzie miał przetestowaną rozpiskę Smile Czemu 2 bitwy, a nie 3? Zaczynamy później, gramy na duże punkty, fajnie byłoby żeby każdy mógł zjeść obiad w domu Smile

P.S. Link to SIMP: http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17294

Dodano po 26 dniach 13 godzinach 35 minutach 12 sekundach:

NORTHCON 2015 TEST 1.0
Data: 25.07
Godzina zapisy od 10:45 zaczniemy ok 11
Wpisowe 15 zł
Punkty: 700
Obowiązują zasady z głównego podręcznika Hobbit oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.

Bitwy - 3
Czas na grę - 1h 30min
Proxy - 7

UWAGA LIMITY :
Z każdego koszyka można wybrać max 2 opcje


Zło:
- Nazgul na bestii
- Saruman
- Shade
- Taskmaster
- Dragon
- pozostałe jakiekolwiek inne Monstery (możesz mieć ich ile chcesz, lecz gdy masz więcej niż jednego to blokują pozostałe opcje)



Dobro:
- Alfrid
- Legolas (każdy)
- Saruman (każdy)
-Gandalf
- Bombur
- Thranduil (stary)
Sceny:
Możliwe, że zmienimy na NORTHCON-owe (jeśli zdążę je napisać)
1 bitwa – Reconnoitre / Hold Ground!
2 bitwa - Domination / The High Ground
3 bitwa – To the Death! / Lords of Battle

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Wyjątkowo nie będzie oceny hobbystyki

Przypominam o loterii figurowej

Dodatkowo zrobimy głosowanie na najładniejszą armie ( + 1 VP)


Można posiadać 2 armie, dobra i zła

Jak raz gorąco zachęcam do maksymalnych PG abyśmy stwierdzili czy limity są spoko Balrog

Dodano po 23 godzinach 9 minutach 49 sekundach:

SZKOŁA!!!
Data: 26.09
Godzina zapisy od 10:00 zaczniemy ok 10:15
Wpisowe 10 zł (+ jednorazowo 10zł od osoby na blaty i tereny które już widzieliście)
Punkty: 450
Obowiązują zasady z głównego podręcznika Hobbit oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.

Bitwy - 3
Czas na grę – 75 min
Proxy - 5

UWAGA LIMITY :
Z każdego koszyka można wybrać max 2 opcje

Zło:
- Nazgul na bestii
- Saruman
- Shade
- Taskmaster
- Dragon
- pozostałe jakiekolwiek inne Monstery (możesz mieć ich ile chcesz, lecz gdy masz więcej niż jednego to blokują pozostałe opcje)



Dobro:
- Alfrid
- Legolas (każdy)
- Saruman (każdy)
-Gandalf
- Bombur
- Thranduil (stary)
Sceny:
1 bitwa – Już minuta po dzwonku! (Reconnoitre) lecz z nastepującymi punktami:
-1VP za zranienie wrogiego lidera, 3VP jeśli się go zabiło
- 1VP za złamanie armii wroga, 3VP gdy Twoja jest nie złamana
- 3VP za przejście większa ilością modeli za krawędz przeciwnika, 5VP gdy przewaga była 2x
- 2VP za dotarcie swoim nauczycielem na lakcje jako pierwszym (wyjscie za krawędź przeciwnika). Bonus ten dostać moze tylko jedna ze stron
2 bitwa – To nasz teren! (Domination)
-1VP za zranienie wrogiego lidera, 3VP jeśli się go zabiło
- 1VP za złamanie armii wroga, 3VP gdy Twoja jest nie złamana
-1VP* za każdy marker gdy w 3” mamy wiecej modeli niz przewciwnik
-3VP* za każdy marker gdy w 3” mamy wiecej modeli niz przewciwnik
*- za markler w którym posiadamy naszegu ucznia ilość punktów jest podwajana. Ozanacza to, ze jeśli powinniśmy dostać 1VP za dany marker a w 3” znajduje się nasz uczeń ostatecznie dostajemy aż 2VP.
3 bitwa – Szkolna bójka (To the Death!)
-1VP za zranienie wrogiego lidera, 3VP jeśli się go zabiło
- 3VP za złamanie armii wroga, 5VP gdy Twoja jest nie złamana
- 1VP za posaidanie sztandaru na koniec bitwy, 2VP gdy nasz przeciwnik nie posiada sztandaru na koneic gry
- 1VP za przeżycie swoim nauczycielem tego szkolnego terroru, 3VP jeśli przeciwnikowi to się nie udało

Dodatkowo przed każdą bitwą będzie się losowało jednego nauczyciela i jednegu ucznia (nie można podczas turnieju wylosowac 2x tego samego) z podanych poniżej:
Nauczyciele:

Fizyk: (butelka ze łzami uczniów, domowej roboty miecz świetlny – może faintować)

6” 4/4+ 3 5 2 2 5 2/2/1
Nie znoszę/rozumiem fizyki – Zajęcia z fizyki są najgorsze i wszyscy ich unikają. Wszystkie sojusznicze modele w promieniu 6” wzbudzają terror. Wszystkie modele posiadające terror, objęte tą zasadą specjalną są jeszcze bardziej przerażające – zdając na nie test męstwa rzuć 3 koścmi i wybierz 2 najgorsze wyniki.
Butelka ze złami uczniów – Na początku swojego ruchu Fizyk może wypić spory łyk swojego ulubionego trunku i zyskuje nadludzką wręcz siłę. Do końca tury Fizyk dostaje +1 do Walki, Siły, Ataków oraz Odwagi, ale -1 do Obrony. Można użyć tylko raz w ciągu gry.

Matematyk: (tarcza z tablic matematycznych, linijka – może faintować)

6” 4/4+ 3 6 1 2 5 1/2/2
Rachunek prawdopodobieństwa – Matematyk zawsze doszuka się błędu w obliczeniach. Działą jak sztandar w 6" , dodatkowo pozwala na przerzucenie DOWOLNEJ jednej kości w ciągu tury.

Wuefista: (oszczepy do rzucania, dowolna broń ręczna)
7” 5/3+ 4 5 2 2 5 2/1/2
Jeszcze 5 kółeczek! – Porządna rozgrzewka to najważniejszy punkt każdego wychowania fizycznego. Wuefista może zadeklarować jeden heroik w fazie ruchu LUB strzału bez wydawania punktu potęgi.

Humanista: (tomik poezji, Tona książek-działa jak młot bojowy)

6” 4/5+ 3 5 1 2 5 1/3/1
"Non omnis moriar" – Nie wszystek umrę. Mocne słowa działąją lepiej niż jakiekolwiek lekarstwo i potrafią każdego zagrzać do walki. Humanista jest traktowany jakby posiadał wieczną wzmocnioną furię na wszystkie sojusznicze modele w 6" (działą również na niego samego)

Uczniowie:
Nieogar: (nieuzbrojony)
6” 2/6+ 2 3 1 1 3 0/0/1
Dociekliwy – Nieogar jest niezwykle dociekliwy choć i tak nic nie rozumie. Za każdym razem, gdy w promieniu 6” wrogi bohater wyda punkt potęgi, woli lub losu Debil zadaje pytanie: „Przepraszam Panaaa, aaa cooo Pan roooobiii?”. Rzuć kością:
1-4 – bohater ignoruje pytanie i nic się nie dzieje
5-6 – bohater zrozprasza się, zbiera w sobie resztki cierpliwości i odpowiada na pytanie (oczywiście nie zostaje zrozumiany). Musi wydać kolejny punkt potęgi, żeby akcja się odbyła. W przeciwnym razie, wydany już punkt potęgi przepada.


Bijacz: (kosa od kumpla – może faintować)
6” 4/5+ 4 3 2 1 4 0/2/0
Wagary – Nigdy nie przychodzi na lekcje i szwęda się gdzie mu się podoba. Na samym początku gry, jeszcze przed rozstawieniem, gracz kontrolujący Bijacza może wybrać, w którym warbandzie będzie wystawiony (można wybrać sojuszniczy).
Dawaj leszczu na solo! – Bijacz może szarżować i ranić uczniów przeciwnika bez ujawniania się . I tak już ma kuratora i grozi mu poprawczak, więc co mu szkodzi.
Mocny w gębie – Jeżeli Bijacz przegra walkę, musi zdać test mestwa. Jeżeli się mu to nie uda, idzie po kumpli ze stadionu (ucieka z pola bitwy, liczy się jako zabity).

Psotnik: (dmuchawka na kulki z papieru – broń strzelecka o sile 2 i zasiegu 12", strzelanie z niej nie ujawnia Psotnika – zawsze zwala winę na kogoś innego, brak broni ręcznej)
6” 3/4+ 3 3 1 1 3 0/3/0
Czar:
Związywanie sznurówek –2+. Najlepsza zabawa pod słońcem! Psotnik może i spróbować komuś związać sznurowadła. Cel czaru wykonuje rzut kostką:
1– model jest tarktowany jakby rzucona na niego czar Paraliż
2-5 – model jest tarktowany jakby rzucona na niego czar Unieruchomienie
6 – pułapka została zauważona, nic się nie dzieje
Wynik na kości może byc modyfikowany potęgi.

Nie(ł)uk: (nie ma łuku, ale ma stare pióro czyli broń ręczną bez rzadnych bonusów)
6” 2/6+ 2 3 1 1 3 0/0/1
Mogę nieprzygotowanie? – Nauczyciel gdy tylko og zobaczy zaczyna najpierw go przepytywać, a potem krzyczeć na niego, że znów nic nie umie. Gdy znajduje się 3" od jakiego kolwiek nauczyciela, Nauczyciel ten traci swoje zasady specjalne.


System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5
+ ocena hobbystyki

Przypominam o loterii figurowej (dla chętnych)
Dodatkowo zrobimy głosowanie na najładniejszą armie ( + 1 VP)

Można posiadać 2 armie, dobra i zła

Dodano po 19 dniach 10 godzinach 38 minutach 33 sekundach:
"HOBBIT nadciąga!!!"
Data: 17.10
Godzina 9:30, zapisy od 9
Wpisowe 10 zł (dla tych co będą pierwszy raz dodatkowe 10 PLN na blaty i tereny)
Punkty: 850
Obowiązują zasady z głównego podręcznika Hobbit oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.

Bitwy - 3
Czas na grę - 1h 40min (musimy do 14:50 zakończyć turniej)
Proxy - 9


Sceny:

1 bitwa – Rescue
2 bitwa - Blockade
3 bitwa – Seize the Prize

Scenariusze Hobbitowe, bo juz mamy duże stoły i pewnie na stałe dodamy je do maszego kannonu Razz

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

+ ocena hobbystyki

Przypominam o loterii figurowej Very Happy

Dodatkowo znów zrobimy głosowanie na najładniejszą armie Smile


Można posiadać 2 armie, dobra i zła


Limity i tym podobne wg regulaminu : http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=16813

Dodano po 28 dniach 22 godzinach 34 minutach 30 sekundach:

"TEST_DMP"
Data: 14.11
Godzina 9:30, zapisy od 9:10
Miejsce:Stacja Kultura, Starowiejska 2, 84-230 Rumia
Wpisowe 7 zł (2 liga + 5 nagrody)
Punkty: 850
Obowiązują zasady z głównego podręcznika Hobbit oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.

Harmonogram:
9:30-11:25- I bitwa
11:30-13:00- II bitwa
13:05-14:30- III bitwa
Proxy - 9


Sceny:

1 bitwa –
Reconnoite
Zasada specjalna: Burza: po wylosowaniu pierwszeństwa, gracz który je wygrał rzuca kością. Na 4+ do końca tury będzie szalała burza. Nie można wtedy używać broni strzeleckich, ale można używać broni miotanych. Dodatkowo widoczność zostaje ograniczona do 8".
LUB
Hold Ground
Dodatkowo w miejscu gdzie znajduje się środek znajduje się skrzynia ze skarbem.
Trzeba ją przenieść pieszym modelem za krawędź, z której "wyszedł" Lider przeciwnika. Skrzynię może nieść 1 model z połową ruchu lub 2 modele z pełnych ruchem.
Po zabiciu w walce w zwarciu jednego z niosących automatycznie przejmujemy skrzynię.
+6p za przeniesienie skrzyni za krawędź, z której "wyszedł" Lider przeciwnika.
+3p za posiadanie skrzyni na koniec gry.

2 bitwa –
Domination
Każda ze stron dostaje 3 posłańców. Przydziela ich do dowolnych warband.
Posłaniec (rasa przeważająca w naszej armii)
F 3 S 3 D6 A2 W2 C5 M 1 W 1 F 1 6'' ruchu
-Resistance to magic
+2p za przeprowadznie każdego posłańca
+2p za zabicie każdego posłańca

3 bitwa –
Lords of Battle
Dodatkowo do warunków zwycięstwa dochodzą punkty za:
+6p jeżeli nasi Wszyscy bohaterowie zabiją 2x więcej MODELI niż Wszyscy bohaterowie przeciwnika.
+3p jeżeli nasi Wszyscy bohaterowie zabiją więcej MODELI niż Wszyscy bohaterowie przeciwnika.
LUB
To the Death!
Bez zmian

Czyli przed bitwą wykonujemy rzut kością, jaki scenariusz z dwóch gramy Smile

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

+ ocena hobbystyki


Dodatkowo znów zrobimy głosowanie na najciekawszą armie Smile


Można posiadać 2 armie, dobra i zła


Limity i tym podobne wg regulaminu : http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=16813, chyba, że ktoś gra taką armią którą zabiera na DMP, a narusza ona powyższe to nie ma problemu.

Dodano po 27 dniach 18 godzinach 7 minutach 9 sekundach:

Bydgoszcz challenge TEST
Data: 09.01 (jednodniowy)
Godzina: zapisy od ok 9:00 rozpoczęcie 9:30
Miejsce: Stacja Kultura, Starowiejska 2, 84-230 Rumia (dla przyjezdnych tam gdzie Northcon)
Wpisowe: 10 zł
Punkty: 800
Proxy:8
Obowiązują zasady z głównego podręcznika Hobbit oraz z supplementów Mordor, Moria&Angmar, The Free Peoples, The Fallen Realms oraz Kingdoms of Men.
Limity:
ARMIA ZŁA:
- maksymalnie 1 latający monster/monstrualny wierzchowiec
- Shade ogranicza wystawienie latającego monstera/monstrualnego wierzchowca lub 1 monstera pieszo
- maksymalnie 5 monsterów(w tym maksymalnie 2 monstery z potęgą, monstrualny wierzchowiec zajmuje slot monstera z potęgą)
- Isengard sojuszowany z Mordorem nie może wystawić Sarumana jeżeli w armii znajduje się dowolny Nazgul
- Czysta armia Goblin Town ignoruje limit potworów z potęgami

ARMIA DOBRA:
- Saruman nie może być wystawiany z Gandalfem z wyjątkiem wystawienia czystej Białej Rady
- maksymalnie 5 RotNów
- maksymalnie 3 latające stworzenia/latające wierzchowce
- maksymalnie 5 monsterów(w tym maksymalnie 2 monstery z potęgą, monstrualny wierzchowiec zajmuje slot monstera z potęgą)
- Legolas z armylistu Thranduil Halls nie może być sojuszowany
- Czysta armia Białej Rady ignoruje limit modeli

Harmonogram:
9:30-11:20 I Bitwa
11:30-13:20 II Bitwa
13:30-15:20 III Bitwa
15:30- wyniki
Może trochę się zmienić w trakcie turnieju

Sceny:
I Storm the Camp
Ustawienie terenów:
Przed rozgrywka na każdym stole w 2 przeciwległych narożnikach sędzia rozstawia po 1 murku (na przebicie 4-6, modele stykające się z murkiem bronią przeszkody) jak na załączonym poniżej przykładzie(czerwona linia).
Rozstawienie:
Warbandy wystawiane naprzemiennie wg schematu poniżej:
http://images77.fotosik.pl/183/3020e77b426afb5cgen.jpg
Warunki zwycięstwa:
Zadanie rany liderowi – 1VP. Zabicie lidera – 3 VP.
Wbicie brejka przeciwnikowi - 1 VP. Wbicie przeciwnikowi brejka, kiedy sam go nie masz – 3 VP.
Posiadanie większej liczby modeli w obozie przeciwnika – 5 VP
Posiadanie dwa razy większej liczby modeli w obozie przeciwnika – 10 VP.
Zakończenie rozgrywki:
Gra kończy się wraz z upływem czasu lub pod koniec tury w której jedna ze stron została zredukowana do 25% .
Uściślenia scenariusza:
Skryba nie może wystawiać dodatkowych jednostek w obozie przeciwnika.
Można wystawiać modele w obrębie własnego obozu.

II Take and Hold!
Ustawienie terenów:
Przed rozgrywka na stole gracze ustawiają 3 okrągłe znaczniki (do pobrania u sędziego) o średnicy 3 cali wg niżej zamieszczonego schematu.
Rozstawienie:
Warbandy wystawiane naprzemiennie wg poniższego schematu:
http://images76.fotosik.pl/183/087c5a5645daa6e4gen.jpg
Warunki zwycięstwa:
Na końcu każdej tury liczymy modele stykające się ze znacznikiem lub będące na nim:
Jeżeli jest to model ze sztandarem – 2VP
Jeżeli masz więcej modeli nż przeciwnik – 1 VP
Jeżeli masz 3 razy więcej modeli niż przeciwnik – 2 VP
Zakończenie rozgrywki:
Gra kończy się wraz z upływem czasu lub na końcu 12 tury.

III Wylosowany:
1.The High Ground
2.Domination
3.To the Death

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5
+ ocena hobbystyki



Można posiadać 2 armie, dobra i zła


Dokładniejsze info do końca tygodnia Smile

_________________
-I'm Groot.
-I'm DARLARK Razz
   Powrót do góry »
 
Mistificated
~Strażnik wyschniętej studni



Wiek: 21
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 207

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 08 Lut 2016, 9:20
Zacytuj zaznaczone

Data: 13.02
Godzina 10.30 - o 11 zaczynamy
Wpisowe 10 zł
Punkty: 400
Obowiązują zasady z Nowych Armylistów

Bitwy - 3
Czas na grę - 70 minut
Proxy - 4

Sceny:
Losowane

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Można posiadać 2 armie, dobra i zła

_________________
Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!
   Powrót do góry »
 
Darlark
*Sztygar



Wiek: 23
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 384

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 16 Mar 2016, 21:04
Zacytuj zaznaczone

Data: 19.03
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe 5 zł
Punkty: 600

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy - 3
Czas na grę - 90 minut
Proxy - 6
LIMITY(stare, by dobrze przetestowac nowe AL i profile):
Z każdego koszyka można wybrać max 2 opcje

Zło:
- Nazgul na bestii
- Saruman
- Shade
- Taskmaster
- Dragon
- pozostałe jakiekolwiek inne Monstery (możesz mieć ich ile chcesz, lecz gdy masz więcej niż jednego to blokują pozostałe opcje)

Dobro:
- Alfrid
- Legolas (każdy)
- Saruman (każdy)
-Gandalf
- Bombur
- Thranduil (stary)

Scenariusze:
Przed każdą bitwą każdy losuje sobie swoje zadanie główne oraz poboczne i za wykonanie tych zadań dostaje VP. Może się zdarzyć, że dwaj gracze mają te same lub różne zadania. Na całym turnieju każde zadanie można wylosować maksymalnie jeden raz, czyli w ostatniej bitwie już nie losujemy, tylko wykonujemy to, co musimy.

Zadania Główne:
1. Za złamanie armii wroga 3 VP, gdy Twoja armia jest niezłamana 5 VP
2. Na mapie gracze ustawiają znaczniki jak w scenariuszu Dominacja. Gracz, który wylosował ten scenariusz dostaje 1 VP za każdy znacznik, gdzie posiada więcej modeli w 3” od znacznika niż jego przeciwnik.
3. Gracz dostaje 3 piesze modele, które wchodzą na pole bitwy w 1. turze z krawędzi gracza w wybrany przez niego punkcie. Jeden z nich musi być specjalnie oznaczony i to on jest głównym posłańcem. Za wyjście przez krawędź przeciwnika jakimkolwiek zwykłym posłańcem 3VP, za wyjście głównym 5VP. Czyli, gdy wyjdzie jeden zwykły – 3VP, gdy wyjdą dwaj zwykli-3VP, gdy wyjdzie sam główny -5VP, gdy wyjdą wszyscy również - 5VP.
Statystyki posłańców:
Move6”F4 S3 D6 A1 W2 C4 M0/W3/F2
Nie liczą się oni do brejka, jako modele w jakimkolwiek sposób przy znacznikach, wbijaniu ran itp. po prostu są i mają przejść przez pole bitwy.

Zadania Poboczne:
1. Za posiadanie sztandaru 1 VP, gdy przeciwnik nie ma sztandaru 2 VP
2. Za zranienie lidera wroga 1 VP, gdy lider zginął 2VP
3. Za zabicie swoim liderem więcej modeli niż lider przeciwnika 1 VP, gdy przewaga jest dwukrotna 2 VP.

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Można posiadać 2 armie, dobra i zła

P.S. Przepraszam, że tak późno, ale z powodów zdrowotnych nie mogłem tego zrobić wcześniej. Mam nadzieję, że nie wpłynie to negatywnie na frekwencje. Postaram się jakoś wam to zrekompensować na turnieju Aragorn

Dodano po 17 dniach 22 godzinach 45 minutach 11 sekundach:

Spóźniony "Kwietniowy" preOdyniec
Data: 07.05
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe 5 zł
Punkty: 400

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy - 3
Czas na grę - 60 minut
Proxy - 4
Stoły - 48" x 48"

LIMITY
*limit modeli w armii 12-40
*maksymalnie 50% modeli w armii może dosiadać wierzchowców
*w armii może znajdować się maksymalnie 1 monster
*w armii może znaleźć się maksymalnie jeden model potrafiący rzucać czary o liczbie woli większej niż 6.

Scenariusze (losowane):
1.Seize the Prize (picking up the artefact from ground can be modified by Might points) + Control the field ( 1 VP for each board quarter that you control )

2.Lords of Battle + The Duel (1 Vp for each enemy Hero slain by one of your own. )

3.Reconnoitre + Guard the Bridge ( 3 Vp for controlling a key location located In the Middle of the board. )

4.Hold Ground + Cut of the heads ( 1 Vp for each warband captain your force slays – Independent heroes are captains on their own warband)

5. Contest of Champions
Rozstawienie i warunki końca gry jak w To the Death.
*You score 1 Vp if the enemy force is broken at the end of the game, If the enemy force is broken and your force is unbroken, you instead score 3 Vp
*You score 1 Vp for causing one or more Wounds on the enemy leader ( Wounds prevented by a succesful Fate roll do not count ) If you kill the enemy leader, you insted score 3 Vp
*You score 5 Vp if your leader has inflicted twice as many wounds as your opponent's leader. If your leader has inflicted more wounds than your opponent's leader you gain 3 Vp.

6.Domination + First Blood ( 1 Vp for making the first kill In the game )


Odyńce

Wystawienie Odyńców:
Domination, Contest of Champions, Seize the Prize & Lords of Battle - Po rozstawieniu wszystkich swoich modeli każdy z graczy otrzymuje do rozdysponowania jednego „Odyńca”, którego umieszcza w obrębie dowolnego terenu na połowie przeciwnika.

Hold Ground,Recconoitre - Jeden model Odyńca stawiany jest na środku stołu, śwniak traci wtórnie zdolność lokomocji do momentu wpadnięcia w szał.

W przypadku walki modeli obu graczy z jednym Odyńcem takich jak np. zobrazowana poniżej, gracze zielony i czerwony najpierw rozgrywają walkę między sobą ( 3 vs 2+1). Przegrany wycofuje się, natomiast wygrany rozgrywa drugą walkę z Odyńcem.
Zabicie Odyńca punktowane jest następująco – W momencie śmierci Odyńca każdy gracz otrzymuje liczbę Vp równą liczbie ran zadanych danemu modelowi.
*W Lords of Battle gracz nie otrzymuje punktów za wydane punkty losu przez Odyńca. Jedyne punkty, które może zdobyć z Odyńca w tym scenariuszu to te przysługujące za jego zabicie.
*Rany zadane Odyńcom nie liczą się bohaterom do liczby zadanych ran w Contest of Champions.

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Można posiadać 2 armie, dobra i zła

Dyplom dla najładniejszego modelu na turnieju Smile

_________________
-I'm Groot.
-I'm DARLARK Razz
   Powrót do góry »
 
Reaper
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 315

Skąd: north

Offline


   Post Wysłany: 18 Maj 2016, 13:45
Zacytuj zaznaczone

Data: 19.03
Godzina 9.15 - ok 9.30 zaczynamy
Wpisowe: 5 zł
Punkty: 400
Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)
Bitwy - 3
Czas na grę - 70 minut
Proxy - 4
LIMITY:
*limit modeli w armii 12-40
*maksymalnie 50% modeli w armii może dosiadać wierzchowców
*w armii może znajdować się maksymalnie 1 monster
*w armii może znaleźć się maksymalnie jeden model potrafiący rzucać czary o liczbie woli równej 6 lub więcej.
Scenariusze:
1.Reconnoitre + Guard the Bridge
2.Hold Ground + Cut of the heads
3 .Lords of Battle + The Duel
Szczegóły tutaj: mitril.pl/forum/viewtopic.php…
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:
2x więcej VP niż przeciwnik - Duże zwycięstwo 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Małe zwycięstwo 7:3
Tyle samo VP - Remis 5:5
Można posiadać 2 armie, dobra i zła
   Powrót do góry »
 
Mistificated
~Strażnik wyschniętej studni



Wiek: 21
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 207

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 18 Maj 2016, 21:52
Zacytuj zaznaczone

Chyba data nie ta Razz

_________________
Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!
   Powrót do góry »
 
Darlark
*Sztygar



Wiek: 23
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 384

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 08 Cze 2016, 8:57
Zacytuj zaznaczone

KATOWICE-TEST

Data: 18.06
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe 10 zł
Punkty: 707
Miejsce: Stacja Kultura na Dwrocu PKP w Rumii

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy - 3
Czas na grę - 110 minut
Proxy - 8
LIMITY: maksymalnie jeden monster latający z potęgami

Scenariusze: (losowanie 3 z podanych 6)
1. Contorl Teritory- Warbandy wychodzą naprzemiennie z swoich dłuższych krawędzi. Na środku stołu w równych odstępach będą 3 tereny. Dostajemy pkt za każdy model który zajmuje taki teren (przynajmniej styka się z nim podstawka) oraz dodatkowe 5VP jesli mamy więcej modeli zajmujących teren niż przeciwnik. Dodatkowe pkt za brejka i lidera jak w dominacji. Koniec gry jak w lord od battle.

2. To the death+ 2VP za każde napoczęte 100 pkt armii rywala.

3. Dominacja

4. Countest of Champions- wystawianie jak w dominacji, koniec gry jak w lord of battle. Każdy z zawodników wybiera dwóch bohaterów ze swojej rozpiski, którzy będą brali w pojedynku czempionów. Dostajmy 1VP za każdą ranę zadana przeciwnikowi (rany odratowane fejtem i innymi podobnymi się nie liczą). Nie liczymy modeli zabitych z pośrednich blastow magicznych czy monsterowych.. Pośrednie wbicie rany również się nie liczy (tj. przykładowo spowodowanie wyparowania nazgula, albo spowodowanie upadku przeciwnika). Rany mumaka nie liczą się jako rany zadane przez woźnicę.

5.Rekonesans- wychodzimy z dluzszych krawedzi. Jesli czyis warband nie wyjdzie do 3 tury to w 4 wchodzi automatycznie.

6. Capure the flag
Po przekątnej pola bitwy zostanie rozmieszczonych 5 flag- jedna na środku, pozostałe w równych odstępach. Gracze rzucają kością k6, wygrany wybiera pierwszy warband i wystawia go w wybranym narożniku, następnie to samo robi przeciwnik. Warbandy można wystawiać w strefie wystawienia tak jak na obrazku.
Zadaniem graczy jest zajęcie flagi. Dokonuje się tego stojąc bezczynnie liderem w 3 calach od flagi przez cala turę- nie można czarować, strzelać ani wykonywać żadnych innych akcji. Jeśli w 3 calach od jednego sztandaru znajduje się obu liderów, i obaj spełniają powyższe warunki, sztandar nie zostaje zajęty.
Punktacja: po 3 VP za każdy zajęty sztandar, 1 VP, jeśli podczas zajmowania w 3 calach od sztandaru znajdowała się przynajmniej jedna jednostka wroga. 3 VP za brejka, 1 jeśli sami tez mamy brejka. 1 VP za wbicie rany liderowi, 3 VP za zabicie lidera.
Gra kończy się w momencie przejęcia wszystkich sztandarów.
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Tradycyjna ocena hobbystyki. Można posiadać 2 armie (dobro i zło)

Dodano po 4 dniach 1 godzinie 10 minutach 38 sekundach:

Northcon-TEST

Data: 21.07
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe 10 zł
Punkty: 500 + 250
Miejsce: Stacja Kultura na Dwrocu PKP w Rumii

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy - 3
Czas na grę - 110 minut
Proxy - 8
LIMITY:
-maksymalnie jeden AL w armii 500 oraz jeden w armii 250 (może byc ten sam, wtedy limit łuków liczymy wspólnie dla całej )
-Maksymalnie jeden model z wolą 6+ mogacy rzucać czary

Scenariusze:
1. Wieża sygnałowa
Rozstawienie: Na początku gry gracze wystawiają wyłącznie swoje Armie Główne!
(dalej tak jak To The Death) Obaj gracze rzucają kością – ten z wyższym wynikiem wybiera, na której połowie będzie się rozstawiał (gramy wzdłuż dłuższych krawędzi). Następnie ten sam gracz wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca kością – na wynik 1-3 rozstawia ten warband w pasie 12” od środka, na wynik 4-6 – w dowolnym miejscu na swojej stronie. Wszystkie modele w warbandzie bohatera muszą być wystawione w 6” od niego. Następnie przeciwnik wybiera warband i robi to samo, aż Armie Główne obu graczy są wystawione.
12” od każdej z dłuższych krawędzi, na środku, rozstawia się po jednej wiezy sygnałowej.


Pod koniec fazy walki, jeśli model jednego z graczy stykający się podstawką ze swoją (czyli znajdującą się na połowie przeciwnika) wieżą nie robił nic w tej turze, może rozpalić na niej ognisko i przyzwać posiłki. Jeśli tak się stanie, na początku fazy końcowej, gracz może wyjść całym swoim oddziałem pomocniczym z dowolnej krawędzi. Modele, które weszły w fazie końcowej nie mogą szarżować, ale poza tym zachowują się normalnie.Modele, które nie weszły na pole bitwy do samego jej końca, na potrzeby punktacji w scenariuszu liczą sie jako zabite.
Koniec gry: Na początku tury, jeśli przynajmniej jedna z armii została Złamana (punkt Złamania liczony jest dla całej armii, czyli razem z oddziałem, który jeszcze nie wyszedł) gracz rzuca kością – przy wyniku 1,2 gra kończy się automatycznie.
Punktacja:
1 Vp za zranienie lidera przeciwnika; jeśli lider przeciwnika jest martwy, otrzymujesz 3 VP.
1 Vp za Złamanie armii przeciwnika. Jeśli twoja armia nie jest Złamana, otrzymujesz 3 VP.
1 VP za rozpalenie Wieży Sygnałowej. 2 VP, jeśli zrobiłeś to jako pierwszy (jeśli dwoje graczy rozpali wieżę w tej samej turze, obaj dostają po 1 VP)

2. Hold Grond!
Rozstawienie: Obaj gracze rzucają kością. Zwycięzca rzutu wybiera jeden ze swoich warbandów, rzuca kością i wystawia go zgodnie z wynikiem:
1 – warband nie wchodzi w tej turze
2 – twój przeciwnik wybiera punkt na północnej lub połoudniowej krawędzi, przynajmniej 6” od rogu – twoje modele wychodzą z tego punktu.
3- twój przeciwnik wybiera punkt na wschodniej lub zachodnej krawędzi, przynajmniej 6” od rogu – twoje modele wychodzą z tego punktu.
4- wybierasz punkt na północnej lub połoudniowej krawędzi, przynajmniej 6” od rogu – twoje modele wychodzą z tego punktu.
5 - wybierasz punkt na wschodniej lub zachodniej krawędzi, przynajmniej 6” od rogu – twoje modele wychodzą z tego punktu.
6 – wybierasz punkt na dowolnej krawędzi, przynajmniej 6” od rogu – twoje modele wychodzą z tego punktu
Następnie przeciwnik wybiera jeden ze swoich warbandów i robi to samo. Gracze kontynuują naprzemienne rozstawianie, aż za każdy warband rzucono kością.

Rzut może być modyfikowany potęgą przez dowódcę warbandu.Modele, które weszły, nie mogą szarżować w tej samej turze, ale poza tym zachowują się normalnie.

Począwszy od następnej tury, pod koniec każdej fazy ruchu gracza, rzuca on za każdy ze swoich niewystawionych warbandów i rozstawia go zgodnie z tabelką.

Zasady specjalnie: Grond! – na środku stołu rozstawiony jest znacznik – Grond (podstawka 25 mm). Jeśli w rzucie na pierwszeństwo na kościach wypadł remis, gracz z pierwszeństwem ma prawo natychmiast ruszyć Grond w dowolnym kierunku o 3”.Grond może „przenikać” przez modele, jednak nie można wchodzić na elementy terenu, ani zakończyć ruchu na lub w kontakcie z jakimkolwiek modelem.
Koniec gry: Koniec gry: Na początku tury, jeśli przynajmniej jedna z armii została Złamana gracz rzuca kością – przy wyniku 1,2 gra kończy się automatycznie.

Punktacja:
3 VP, jeśli pod koniec gry w 6” od Gronda znajduje się więcej twoich modeli, niz modeli przeciwnika. 5 Vp, jeśli ta przewaga jest conajmniej dwukrotna.
1 Vp za Złamanie armii przeciwnika. Jeśli twoja armia nie jest Złamana, otrzymujesz 3 VP.
1 Vp za zranienie lidera przeciwnika; jeśli lider przeciwnika jest martwy, otrzymujesz 3 VP.

3. Władcy Czitów
Rozstawienie: (Jak w Lords of Battle) Obaj gracze rzucają kością – ten z wyższym wynikiem wybiera, na której połowie będzie się rozstawiał (rozstawiamy wzdłuż krótszych krawędzi). Następnie ten sam gracz wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca kością – na wynik 1-3 rozstawia ten warband w pasie 12” od środka, na wynik 4-6 – w dowolnym miejscu na swojej stronie. Wszystkie modele w warbandzie bohatera muszą być wystawione w 6” od niego. Następnie przeciwnik wybiera warband i robi to samo, aż armie obu graczy są wystawione.

Koniec Gry: Na początku tury, jeśli przynajmniej jedna z armii została Złamana, gracz rzuca kością – przy wyniku 1,2 gra kończy się automatycznie.

Punktacja:
1 Vp za każdym razem, gdy twój model zada ranę modelowi przeciwnika.
1 Vp za Złamanie armii przeciwnika. Jeśli twoja armia nie jest Złamana, otrzymujesz 3 VP.
Dodatkowo, za każdy użyty przez swojego bohatera punkt Potęgi, Woli lub Losu, gracz ten utrzymuje -1 Vp (na koniec gry nie można mieć mniej niż 0).

4. Arena
Rozstawienie: Na początku gry, obaj gracze rozstawiają swoich liderów w kontakcie podstawkowym na środku stołu. Muszą być pieszo – wierzchowce zostają odrzucone. W każdej fazie ruchu lider musi szarżować na swojego rywala – może przy okazji rzucać czary czy używać broni miotanej. Jeśli nie zda testu męstwa na Terror, nie musi podbijać wyniku.
Gdy jeden z bohaterów umrze , nie usuwaj jego modelu ze stołu – to jeszcze nie koniec! Jego sprzymierzeńcy chcą teraz odzyskać jego ciało, aby sprawić mu godny pogrzeb, natomiast przeciwnicy – aby zdobyć jego głowę jako trofeum. Od tej pory jego model jest traktowany jako ciężki przedmiot – nie może być on jednak podnoszony przez lidera, który go zabił – kodeks honorowy tego zakazuje.
Na początku następnej tury, gracz, którego lider jest zabity, wybiera punkt na jednej z dłuższych krawędzi i wyprowadza z niego swoją Armię Główną. Następnie przeciwnik robi to samo po przeciwnej stronie stołu. Następnie pierwszy gracz wybiera punkt na jednej z krótszych krawędzi i wyprowadza z niego swój Oddział Pomocniczy, a przeciwnik robi to samo po drugiej stronie stołu.


Koniec gry: Koniec Gry: Na początku tury, jeśli przynajmniej jedna z armii została Złamana, gracz rzuca kością – przy wyniku 1,2 gra kończy się automatycznie.

Punktacja:
3 VP, jeśli lider przecwnika jest martwy. 5 VP, jeśli dodatkowo twój pozostał przy życiu.
4 VP, jeśli pod koniec gry posiadasz ciało pierwszego poległego lidera.
1 Vp za załamanie armii przeciwnika. Jeśli twoja armia nie jest złamana, otrzymujesz 3 VP

5. Informatorzy
Rozstawienie: Na początku gry, obaj gracze wybierają 3 piesze modele ludzkich rozmiarów ze swojej armii. Te postaci wpadły w posiadanie skandalicznych informacji na temat sędziów LO i w ramach programu ochrony świadków została zapewniona im eskorta, której zadaniem jest dostarczyć ich w bezpieczne miejsce. (dopuszczalne jest wyrzucenie wierzchowca z ekwipunku modelu, aby uczynić go Informatorem)
Po wybraniu Informatorów obaj gracze rzucają kością. Ten z wyższym wynikiem wybiera jedną z dłuższych krawędzi i wystawia przy niej jeden ze swoich warbandów. Następnie to samo, po przeciwnej stronie, robi przeciwnik i gra się rozpoczyna.
Począwszy od następnej tury, pod koniec każdej fazy ruchu gracza, wybiera on jeden ze swoich niewystawionych warbandów i rozstawia go przy swojej krawędzi.
Modele, które wchodzą, nie mogą szarżować w tej samej turze, ale poza tym zachowują się normalnie.

Koniec gry: Na początku tury, jeśli przynajmniej jedna z armii została zredukowana do lub poniżej 25% swojej startowej liczebności, gra kończy się automatycznie. Informatorzy, którzy wyszli za krawędź, liczą się jako żywi, także w kwestii Złamania.

Punktacja:
1 Vp za każdego Informatora, któremu uda się uciec za stół przez krawędź przeciwnika.
1 Vp i dozgonna wdzięczność sędziów za każdego martwego Informatora wroga.
1 Vp za Złamanie armii przeciwnika. Jeśli twoja armia nie jest Złamana, otrzymujesz 3 VP.
1 Vp za zranienie lidera przeciwnika; jeśli lider przeciwnika jest martwy, otrzymujesz 3 VP.

6. Supremacja
Rozstawienie: Na środku stołu umiejscowiony jest element terenu – pierwsza Kluczowa Pozycja. Następnie jeden z graczy wybiera na Kluczową Pozycję kolejny element terenu, który nie styka się z inną KP. Następnie przeciwnik robi to samo itd., aż na stole jest łącznie 5 Kluczowych Pozycji.
(dalej jak w Dominacji) Obaj gracze rzucają kością – ten z wyższym wynikiem wybiera, na której połowie będzie się rozstawiał (gramy wzdłuż krótszych krawędzi). Następnie ten sam gracz wybiera jeden ze swoich warbandów i rzuca kością – na wynik 1-3 rozstawia ten warband w pasie 12” od środka, na wynik 4-6 – w dowolnym miejscu na swojej stronie. Wszystkie modele w warbandzie bohatera muszą być wystawione w 6” od niego. Następnie przeciwnik wybiera warband i robi to samo, aż armie obu graczy są wystawione.

Koniec Gry: Na początku tury, jeśli przynajmniej jedna z armii została zredukowana do lub poniżej 25% swojej startowej liczebności, gra kończy się automatycznie.

Punktacja:
1 Vp za każdą Kluczową Pozycję, na której stoi/styka się podstawką więcej twoich modeli, niż modeli przeciwnika. Jeśli nie ma tam żadnych modeli przeciwnika, a wyłącznie twoje, zamiast tego otrzymujesz 3 Vp.
1 Vp za Złamanie armii przeciwnika. Jeśli twoja armia nie jest Złamana, otrzymujesz 3 VP.
2 Vp za zranienie lidera przeciwnika; jeśli lider przeciwnika jest martwy, otrzymujesz 3 VP.
1 Vp, jeśli na koniec gry posiadasz model z Rogiem. Jeśli przeciwnik nie posiada żadnego takiego modelu, otrzymujesz 2 Vp.
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:
-wygląd armii: 0-3 (0-armia w wiekszości niepomalowana, brak konwersji i podstawek; 1- armia pomalowana nieschludnie, konwersje drobne lub ich brak, podstawki w wiekszości zrobione; 2-armia schludna i całkowicie wymalowana, z drobnymi konwersjami i zrobionymi podstawkami; 3-armia pomalowana bardzo porządnie z ciekawymi podstawkami i konwersjami, wyglądająca jak porządna armia, a nie zbieranina pachołkow z całego Śródziemia)
-klimat: 0-1
- posiadanie dwóch armii: 2

Powodzenia

_________________
-I'm Groot.
-I'm DARLARK Razz
   Powrót do góry »
 
Reaper
~Krasnoludzki Zwiadowca




Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 315

Skąd: north

Offline


   Post Wysłany: 12 Wrz 2016, 18:54
Zacytuj zaznaczone

Data: 17.09
Godzina: 9.30 - o 10 zaczynamy 1 bitwę
Wpisowe: 10 zł
Punkty: 555
Miejsce: Stacja Kultura na Dworcu PKP w Rumi
Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)
Bitwy - 3
Czas na grę - 85 minut
Proxy - 6
Scenariusze: losowane spośród 6 podstawowych.
Progi punktowe:
2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5
Tradycyjna ocena hobbystyki (malowanie 0-3, konwersje 0-1, podstawki 0-1). Można posiadać 2 armie (dobro i zło)

Uwaga - ze względu na odbywającą się w dniu turnieju imprezę na Stacji na turniej proszę wchodzić drzwiami ewakuacyjnymi, z tyłu biblioteki (tymi "dalszymi", obok magazynu).
   Powrót do góry »
 
Darlark
*Sztygar



Wiek: 23
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 384

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 04 Paź 2016, 13:17
Zacytuj zaznaczone

Speak, friend and enter.



Data: 15.10
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe: 10 zł
Punkty: 400
Miejsce: Stacja Kultura na Dwrocu PKP w Rumii

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3 (jak czas pozwoli to 4)
Czas na grę - 90 minut
Proxy - 4
LIMITY: hulaj dusza, piekła nie ma – czyli brak limitów (zaznaczam, że bedziemy mieli prawdopodobnie dużo młodych graczy, więc przyjście na dwóch nazgulach nie jest mile widziane, a prawdopodobne, że zachecimy ich, gdy na stołach będą dominowały różne ciekawe armie)

Scenariusze: losowane z podstawowych
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:
-wygląd armii: 0-3 (0-armia w wiekszości niepomalowana, brak konwersji i podstawek; 1- armia pomalowana nieschludnie, konwersje drobne lub ich brak, podstawki w wiekszości zrobione; 2-armia schludna i całkowicie wymalowana, z drobnymi konwersjami i zrobionymi podstawkami; 3-armia pomalowana bardzo porządnie z ciekawymi podstawkami i konwersjami, wyglądająca jak porządna armia, a nie zbieranina pachołkow z całego Śródziemia)
-klimat: 0-1
- posiadanie dwóch armii: 1

Powodzenia

Dodano po 24 dniach 20 godzinach 34 minutach 1 sekundzie:

Co ja wezmę na DMP?



Data: 05.11
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 (koniec 16-17)
Wpisowe: 10 zł (zbieramy na podręcznik, sourcebooki, opłacenie ochrony, imprezy i jacht)
Punkty: 750
Miejsce: Stacja Kultura na Dwrocu PKP w Rumii

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO

Bitwy – 3
Czas na grę - 110 minut
Proxy - 8
LIMITY: hulaj dusza, piekła nie ma – czyli brak limitów (jednocześnie jeśli ktoś chce testować rozpiski na DMP to limity powinien znać)

Scenariusze (losowe):

1.Chorągiew
Wybieramy jeden szeregowy model z warbandu z najtańszym bohaterem. (w przypadku braku jednostki szeregowej „dodajemy model ze statystykami F3 S3 D5 A1 W1 C3”.
Jednostka dzierżąca sztandar posiada zasadę „ressistance to magic”
Sztandaru nie mogą podnosić bohaterowie.
Po zabiciu sztandaru przeciwnika jednostka „przjmuje go” i od tego momentu działa on na sojusznicze jednostki.
W przypadku zabicia sztandaru przez bohatera (nie styka się żaden sojuszniczy model) miejce upadku sztandaru należy oznaczyć znacznikiem, może go podnieść jednostka, która spędzi całą turę stykając sie podstawką i nie uczestniczy w żadnej walce (1szeństwo ma gracz, który wygrał pierszeństwo/przejęcie następuje po fazie walki)
Do ekwipunku modelu szeregowego zostaje dodany sztandar (dobierami 1 zasadę do działania sztandaru przed sparowaniem graczy [należy to zaznaczyć na rozpisce).
-Klasyczny sztandar dający 1 przerzut na walkę działający na 6”
-Sztandar podnoszący walkę jednostek o 1 działający na 3”
-Sztandar utrudniający rzucanie czarów -1 oczko na kostce na 18” (działa na sojusznicze modele jak i wrogie)
-Sztandar pozwalający niwelować ranę każdej zranionej jednostce na 4+ , działa na 3”
-Sztandar pozwalający dodać 1 pkt. Potęgi jednemu sojuszniczemu bohaterowi, po wyrzuceniu 5+ (w fazie ruchu sztandaru), działa na 6”.
Rozstawienie. [można przekroczyć bazową ilość]
Gracze wybierają krawędź stołu. Wystawiany zostaje jedynie Warband ze sztandarem odległości 8” od krawędzi stołu lecz nie dalej niż 10” od środkowego punku stołu. Reszta armii wystawiana jest nie dalej niż 4” od swojej krawędzi stołu.
Cel gry.
Przeprowadzenie swojego sztandaru za krawędź przeciwnika – 3 pkt
Licząc od środka stołu, za każde pełne 4 cale w kierunku wrogiej krawędzi – 1 pkt
Zranienie / Zabicie Lidera przeciwnika – 1 pkt / 3 pkt

Gra kończy się po przeprowadzeniu chorągwi.

2.Reconnoite

Zasada specjalna: Burza: po wylosowaniu pierwszeństwa, gracz który je wygrał rzuca kością. Na 4+ do końca tury będzie szalała burza.Widoczność zostaje ograniczona do 10". Jednostki posiadające Heavy Armour mają skrócony ruch o 2”
Dodatkowo na środku stołu umieszczamy budynek. Osoba na koniec tury posiadająca więcej modeli stykających się z podstawką budynku rzuca 5xK6. Za ilość oczek, która wypadnie gracz może „przywrócić do życia” jednostki, które zginęły w bitwie (za ilośc pkt które wypadły na kościach). Jednostki pojawiajają się w obrębie 3" od budynku lecz nie bliżej niż 3” od wrogich jednostek.


3.Domination

+3 pkt za zabicie pierwszemu jakiegokolwiek bohatera przeciwnika.
+1 pkt za przejęcie punktu po stronie wystawienia przeciwnika.

4.Lords of Battle

Dodatkowo do warunków zwycięstwa dochodzą punkty za:
+6p jeżeli nasi Wszyscy bohaterowie zabiją 2x więcej MODELI niż Wszyscy bohaterowie przeciwnika.
+3p jeżeli nasi Wszyscy bohaterowie zabiją więcej MODELI niż Wszyscy bohaterowie przeciwnika.

5.To the Death !


System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:
- wygląd armii: 0-3 (0-armia w wiekszości niepomalowana, brak konwersji i podstawek; 1- armia pomalowana nieschludnie, konwersje drobne lub ich brak, podstawki w wiekszości zrobione; 2-armia schludna i całkowicie wymalowana, z drobnymi konwersjami i zrobionymi podstawkami; 3-armia pomalowana bardzo porządnie z ciekawymi podstawkami i konwersjami, wyglądająca jak porządna armia, a nie zbieranina pachołkow z całego Śródziemia)
- klimat: 0-1
- posiadanie dwóch armii: 1

Powodzenia

Dodano po 19 dniach 9 godzinach 38 minutach 3 sekundach:

Rozpoczęcie Pomorskiego sezonu 2017

Data: 28.01
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe: max 9,99 zł
Punkty: 400
Miejsce: Stacja Kultura na Dworcu PKP w Rumi

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 90 minut
Proxy - 4
LIMITY: hulaj dusza, piekła nie ma – czyli brak limitów (zaznaczam, że będziemy mieli prawdopodobnie dużo młodych graczy, więc przyjście na dwóch nazgulach nie jest mile widziane, a prawdopodobne, że zachęcimy ich, gdy na stołach będą dominowały różne ciekawe armie)

Scenariusze: losowane z podstawowych "nowych": https://warhammerworld.games-workshop.com/wp-content/uploads/Scenarios.pdf
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:
-wygląd armii: 0-3 (0-armia w większości niepomalowana, brak konwersji i podstawek; 1- armia pomalowana nieschludnie, konwersje drobne lub ich brak, podstawki w większości zrobione; 2-armia schludna i całkowicie wymalowana, z drobnymi konwersjami i zrobionymi podstawkami; 3-armia pomalowana bardzo porządnie z ciekawymi podstawkami i konwersjami, wyglądająca jak porządna armia, a nie zbieranina pachołkow z całego Śródziemia)
-klimat: 0-1
- posiadanie dwóch armii: 2


Powodzenia

P.S. do końca tygodnia powinien pojawić się nowy regulamin naszej ligi na 2017 rok Smile

Dodano po 30 dniach 19 godzinach 11 minutach 13 sekundach:

LUTY 2017

Data: 25.02
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe: 6 zł
Punkty: 500
Miejsce: Stacja Kultura na Dworcu PKP w Rumi

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 100 minut
Proxy - 5
LIMITY: hulaj dusza, piekła nie ma – czyli brak limitów (zaznaczam, że będziemy mieli prawdopodobnie dużo młodych graczy, więc przyjście na dwóch nazgulach nie jest mile widziane, a prawdopodobne, że zachęcimy ich, gdy na stołach będą dominowały różne ciekawe armie)

Scenariusze: losowane z podstawowych "nowych": https://warhammerworld.games-workshop.com/wp-content/uploads/Scenarios.pdf
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:

0-5GP za wygląd armii(tu także istotny jest WYSIWYG, proxy liczone są jako brak WYSIWYG)
0-niepomalowane nic
1-mało malowania i brak konwersji / brak malowania ale z konwersjami
2-malo malowania i malo konwersji / duzo malowania brak konwersji
3-dużo malowania / malo malowania i dużo konwersji
4-malowane wszystko z konwersjami
5-efekt „WOW”

0-1 za klimat armii

+2 za posiadanie 2 armii


Powodzenia

Dodano po 25 dniach 23 godzinach 4 minutach 49 sekundach:

Marzec 2017

Data: 25.03
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe: 10 zł
Punkty: 650
Miejsce: Stacja Kultura na Dworcu PKP w Rumi

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 90 minut
Proxy - 5
LIMITY: hulaj dusza, piekła nie ma – czyli brak limitów (zaznaczam, że będziemy mieli prawdopodobnie dużo młodych graczy, więc przyjście na dwóch nazgulach nie jest mile widziane, a prawdopodobne, że zachęcimy ich, gdy na stołach będą dominowały różne ciekawe armie)

Scenariusze: losowane z podstawowych "nowych": https://warhammerworld.games-workshop.com/wp-content/uploads/Scenarios.pdf
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:

+1 za klimat armii
+2 za posiadanie 2 armii
Malowanie i konwersje:
0- brak
1- <50%
2- >50% <100%
3- 100%
Można delikatnie nadrobić konwersjami
+1 efekt "WOW"

+1 Brak proxów i pełny WYSIWYG

Powodzenia

Dodano po 10 dniach 7 godzinach 46 minutach 29 sekundach:

Kwiecień 2017

Data: 29.04
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe: 10 zł
Punkty: 800
Miejsce: Stacja Kultura na Dworcu PKP w Rumi

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 90 minut
Proxy - 8
LIMITY: hulaj dusza, piekła nie ma – czyli brak limitów (zaznaczam, że będziemy mieli prawdopodobnie dużo młodych graczy, więc przyjście na dwóch nazgulach nie jest mile widziane, a prawdopodobne, że zachęcimy ich, gdy na stołach będą dominowały różne ciekawe armie)

Scenariusze: losowane z podstawowych "nowych": https://warhammerworld.games-workshop.com/wp-content/uploads/Scenarios.pdf
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:

2pkt- za 2 armie
1pkt- PEŁNY WYSIWYG (obecność proxów traktowana jako brak WYSIWYG)
Malowanie:
1pkt- 1~50% wymalowanych
2pkt- 51~99% wymalowanych
3pkt- 100% wymalowanych
(wymalowany model to taki co wyglada schludnie i ma zrobiona podstawke)


Powodzenia

Dodano po 14 dniach 16 godzinach 44 minutach 9 sekundach:

Maj 2017 - test urodzinowy

Data: 20.05
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe: 6 zł
Punkty: 600
Miejsce: Stacja Kultura na Dworcu PKP w Rumi

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 90 minut
Proxy - 6
LIMITY:
1. Każda para składa jedną rozpiskę Armii Dobra i jedną rozpiskę Armii Zła do 600 pkt. na zasadach Armylistów LO.
2. Limit jednostek w jednej armii: minimalna liczba jednostek, to 8, zaś maksymalna, to 65.
3. Gracze na złożenie swoich armii korzystają z koszyków. Każdy gracz ma do dyspozycji 7 pkt.

Koszyk Dobra:
4 punkty - Gandalf, Saruman, Legolas,
3 punkty - Radagast, Bard, Galadriela Lady of Light, Elrond, Gwaihir, Treeberd, Tranduil ("Tranduil w koronie"), Możliwość wystawienia więcej konnicy niż 50% liczebności armii
2 punkty - Eorl, Sztandar Gamlinga, , Boromir, Monster, Bracia, Ioreth, Floi, Malbeth, Erkenbrand
1 punkt - Stormcaller, RoTN/Dunedain, Bombur, Kazdy dodatkowy armylist

Koszyk Zła:
5 punktów - Nazgul na Bestii
4 punkty - Goblin King
3 punkty - SQ, Saruman, Nazgul konno, Shade, Sauron, Możliwość wystawienia więcej konnicy niż 50% liczebności armii
2 punkty - Taskmaster, Monster, Azog, Grimma, Nazgul pieszo, Nekromanta
1 punkt - Cave Troll, model z czarem fury/bestial fury, Szaman, Dweller in the dark, Mountain Troll, Każdy dodatkowy armylist

Uwaga - wszystkie powyższe limity związane z kompozycją armii nie dotyczą czystej Drużyny Pierścienia oraz Białej Rady.


Scenariusze (i możliwe, że zasady stołów): takie jak na urodzinach: http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=18996#426616

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:

2pkt- za 2 armie
1pkt- PEŁNY WYSIWYG (obecność proxów traktowana jako brak WYSIWYG)
Malowanie:
1pkt- 1~50% wymalowanych
2pkt- 51~99% wymalowanych
3pkt- 100% wymalowanych
(wymalowany model to taki co wygląda schludnie i ma zrobiona podstawkę)


Powodzenia

Dodano po 22 dniach 9 godzinach 49 minutach 7 sekundach:

CZERWIEC 2017 - POMORZE? Pomogę

Data: 10.06
Godzina 9.15 - ok 9.30-9.45 zaczynamy
Wpisowe: 10 zł
Punkty: 800
Miejsce: Stacja Kultura na Dworcu PKP w Rumi

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 100 minut
Proxy - 8

LIMITY: Nope

Scenariusze:
1. TO THE DEATH! / LORDS OF BATTLE
2. HOLD GROUND! / RECONNOITRE
3. DOMINATION / HEIRLOOMS OF AGES PAST

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:

2pkt- za 2 armie
1pkt- PEŁNY WYSIWYG (obecność proxów traktowana jako brak WYSIWYG)
Malowanie:
1pkt- 1~50% wymalowanych
2pkt- 51~99% wymalowanych
3pkt- 100% wymalowanych
(wymalowany model to taki co wygląda schludnie i ma zrobiona podstawkę)


Powodzenia

Dodano po 11 godzinach 6 minutach 38 sekundach:

Lipiec 2017 - U Janka

Data: 08.07
Godzina 9.30 - ok 9.45 zaczynamy
Wpisowe: 10 zł
Punkty: 500
Miejsce: Pułaskiego 22a Rumia

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 90 minut
Proxy - 5
ZAPISY NA: [email protected] lub przez telefon/facebook do 06.07
LIMITY: Nope

Scenariusze: losowane z :http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=19076

System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:

2pkt- za 2 armie
1pkt- PEŁNY WYSIWYG (obecność proxów traktowana jako brak WYSIWYG)
Malowanie:
1pkt- 1~50% wymalowanych
2pkt- 51~99% wymalowanych
3pkt- 100% wymalowanych
(wymalowany model to taki co wygląda schludnie i ma zrobiona podstawkę)


Powodzenia

_________________
-I'm Groot.
-I'm DARLARK Razz
   Powrót do góry »
 
Mistificated
~Strażnik wyschniętej studni



Wiek: 21
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 207

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: 08 Sie 2017, 21:35
Zacytuj zaznaczone

NorthCon 2k17 Crash Test
Data: 10.08
Godzina 10.00 zaczynamy
Wpisowe: 1-2000 (ustalimy jeszcze Razz ) zł
Punkty: 777
Miejsce: Stacja Kultury Rumia

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 110 minut
Proxy - null
LIMITY: Takie jak na NorthConie

Scenariusze: Losowane spośród tych z NorthCona
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:
-wygląd armii: 0-3 (0-armia w wiekszości niepomalowana, brak konwersji i podstawek; 1- armia pomalowana nieschludnie, konwersje drobne lub ich brak, podstawki w wiekszości zrobione; 2-armia schludna i całkowicie wymalowana, z drobnymi konwersjami i zrobionymi podstawkami; 3-armia pomalowana bardzo porządnie z ciekawymi podstawkami i konwersjami, wyglądająca jak porządna armia, a nie zbieranina pachołkow z całego Śródziemia)
-klimat: 0-1
- posiadanie dwóch armii: 1

Powodzenia

Dodano po 24 dniach 19 godzinach 8 minutach 15 sekundach:

DMP 2k17 Crash Test 1.0
Data: 07.10
Godzina 9.150 zaczynamy
Wpisowe: 1-2000 (ustalimy jeszcze Razz ) zł
Punkty: 700
Miejsce: Stacja Kultury Rumia

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 100 minut
Proxy - 7
LIMITY: Brak

Scenariusze: Losowane spośród tych z DMP
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka:
-wygląd armii: 0-3 (0-armia w wiekszości niepomalowana, brak konwersji i podstawek; 1- armia pomalowana nieschludnie, konwersje drobne lub ich brak, podstawki w wiekszości zrobione; 2-armia schludna i całkowicie wymalowana, z drobnymi konwersjami i zrobionymi podstawkami; 3-armia pomalowana bardzo porządnie z ciekawymi podstawkami i konwersjami, wyglądająca jak porządna armia, a nie zbieranina pachołkow z całego Śródziemia)
-klimat: 0-1
- posiadanie dwóch armii: 1

Powodzenia

_________________
Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!
   Powrót do góry »
 
Darlark
*Sztygar



Wiek: 23
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 384

Skąd: Rumia

Offline


   Post Wysłany: Wczoraj o 19:49
Zacytuj zaznaczone

DMP 2k17 Crash Test 1.1
Data: 21.10
Godzina 9.15-9.30 zaczynamy
Wpisowe: 3 zł
Punkty: 700
Miejsce: Stacja Kultury Rumia

Obowiązują zasady z Nowych Armylistów LO (wraz z nowymi profilami)

Bitwy – 3
Czas na grę - 90 minut + koniec tury
Proxy - 7
LIMITY: Brak

Scenariusze: Losowane spośród tych z DMP
System punktacji:
O zwycięstwie decydują VP uzyskane w bitwie, które są przeliczane na zasadzie proporcji na następujące typy zwycięstwa:

2x więcej VP niż przeciwnik - Major Victory 9:1
Więcej VP niż przeciwnik - Minor Victory 7:3
Tyle samo VP - Draw 5:5

Hobbystyka: brak (ew. przy remisach)


Powodzenia

_________________
-I'm Groot.
-I'm DARLARK Razz
   Powrót do góry »
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
  »  Forum Mitril.pl » Fora Regionalne  »  pomorskie »  Turnieje na Pomorzu - regulaminy
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wersja do druku

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Copyrights © 2007-2009 Mitril.pl. All rights reserved  |  Właściciel strony: Kalins

Redakcja strony nie odpowiada za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników.
Wszelkie poglądy i treści Użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją wlasną odpowiedzialność.
Strona główna  /  Forum  /  Szukaj  /  Wiadomości  /  Profil

Projekt i wykonanie: