| |
Przeglądasz: Mitril.pl » FAQ
Dzisiaj jest Sobota, 16 grudnia 2017
Najnowsze artykuły
Zapowiedź pierwszego z nowych...
Witajcie,Wiele czasu minęło od czasu kiedy Bitwa Pięciu Armii gościła...
1 2 3 4 5 6

Drodzy Gracze i Hobbyści,

zapraszamy do udziału w Comiesięczny Przegląd Malarski.

CPM to możliwość poprawy swojego rzemiosła malarskiego i szansa na pojedynki hobbystyczne z innymi.

Wszelkie szczegóły znajdziecie w artykule na stronie głównej i odpowiedniej sekcji forum.

Kuźnia Mitrila
Galeria


Gamling
od ~szakalaka

Ocena: 7.75
Komentarze: 13


Zwykly domek :)
od ~joint

Ocena: 7.00
Komentarze: 2


Księga necromanty
od ~Madame

Ocena: 10.00
Komentarze: 3


Mój pierwszy Uruk-Hai
od ~mlodzian313

Ocena: 7.67
Komentarze: 7


czołg...
od ~~White

Ocena: brak ocen
Komentarze: 0


Hasharin - tyl
od ~Witch_King

Ocena: 7.33
Komentarze: 3
Menu
Sonda
Po długim czasie część z graczy postanowiła przywrócić Ligę Ogólnopolską do stanu używalności - jak oceniacie ten pomysł?
Wszystkich głosów: 712

FAQ

FAQ

 

 

FAQ Ogólne

 

Q: Jak strzelam z lasu, jeśli mój łucznik styka się z moim modelem i obaj znajdują się w lesie?

A: Strzelać z lasu można również z drugiego szeregu (stykając się z modelem na krawędzi) tyle, że z in the way za las.

 

Q: Denethor nie zdaje męstwa.
Czy Dobro może w 6" od niego strzelać salwą?


A: Nie, nie może, ponieważ traktuje go jako swój model. 

 

FAQ LoME

Take and Hold

Pyt: Wystawiając machinę oblężniczą w scenariuszu Take and Hold jak należy rzucać przy wchodzeniu na plansze za maszynę i obsługę?

Odp. Z maszynę oblężniczą i podstawową obsługę wykonujemy jeden rzut. Wchodzą razem jakby byli jedną jednostką. Za nadmiarowych dokupionych obsługantów wykonujemy już rzut normalnie za każdy model z osobna.

Domination

Pyt: Kiedy rzucamy k6 na losowe zakończenie gry?

Odp. w ORB jest napisane na stronie 35, że jeśli na początku tury 50% lub więcej modeli jest zabitych to możemy mówić o tym, że armia jest broken (złamana).

Przykład dla laika - np. zaczynamy nową turę - muszę Ci zabić 1 model i będziesz miał breaka. Mam pierwszeństwo i zabijam ten jeden model z BlackDarta - ale Ty nie masz brejka w tej turze, tylko dopiero w następnej!

W LoME w Dominacji jest zapis "once one force has been broken...". Jeśli masz breaka (co sprawdzamy na początku tury!) wtedy dopiero rzucamy na zakończenie gry na końcu tury.

Sauron

Pyt: Czy może korzystać z Punktów Potęgi, by modyfikować wynik rzutu "za Pierścień"?

Odp. Tak

 

FAQ White Dwarf

Moria Goblin Ravager
1 Pyt: Co można zrobić w przypadku, gdy Moria Goblin Ravager przed ruchem wyrzuci 1 i spadnie z warga. Załóżmy, że warg zdaje męstwo.

Odp: Krok po kroku. Model zamierza się ruszyć. Wyrzuca 1 na test przed ruchem (zasada własna). Warg zdaje męstwo, następnie zgodnie z zasadami wykonujemy rzut n tabeli Thrown Rider.
1-5 nie może dokończyć ruchu. Nie ma problemu, nie rusza się.
Rzucił 6. Model w tej turze nie ruszył się ani cal i może się normalnie ruszać. Możeł normalnie wskoczyć na warga i dalej jechać. Jednakże nadal przed kolejną próbą ruchu na wargu musi rzucić, na 1 powtarzamy ponownie spada i musimy zaczać procedurę od początku.

2 Pyt: Czyli może zacząć się ruszać, spaść, upaść na nogi, wskoczyć z powrotem i spaść jeszcze raz? i tak w kółko?
Odp: Tak, pod warunkiem wyrzucania w odpowiedniej kolejności 1,6,6,1,6,6 itd.

 

The Golden King of Abrakhan
1 Pyt: Czy męstwo obniżone przez króla jest obniżone na całą grę czy tylko na potrzeby tego testu?

Odp: Oczywiście tylko na potrzeby tego testu.


2 Pyt: Od czego mięrzymy zasięg sztandaru? Od samego króla?

Odp: Jak wszystkie zasięgi w LotR od podstawki do podstawki. Czyli jesli od naszego modelu w zasięgu znajduje się chociaż kawałek podstawki (którejkolwiek z dwóch) to jesteśmy w zasięgu sztandaru.

 

Knight of Umbar


1 Pyt: Knight of Umbar pieszo został zaszarżowany przez Aragorna konno, w walce może przejąć wartość 3 czy 4 ataków?

Odp: 4 atak wynika z zasady specjalnej, Knight of Umbar może skopiować bazową wartość czyli w tym wypadku 3 ataki.


Shieldbearer

1 Pyt: Czy po zadeklarowaniu przez nich darmowej heroicznej walki (według zasady "In defense of the king!"), gdy mój Shieldbearer wygrał walkę i zabił, a jednocześnie nie ma możliwości dołączenia do walki ochranianego krasnoludzkiego herosa to mogę nim ruszyć się w dowolnym kierunku, czy muszę w stronę walczącego "króla"?

Odp: Shieldbearer po wygraniu swojej heroicznej walki i zabiciu przeciwników rusza się do walki z chronionym bohaterem jeśli może. Jeśli nie może, rusza się gdzie chce.

Liga LOTR
Sponsorzy
ShoutBox
Sojusze
Właściciel strony: Kalins

Grafika:

Realizacja: omnia.pl i Agencja Interaktywna Arcymedia CMS: omnia.CMS